Ik wil iemand die die bezet is en sowieso niet op mij gaat vallen aangezien ik weet hoe haar vriend er uit ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:48 schreef twi het volgende:
Inderdaad, en gewoon de deur open houden. Misschien is dit meisje wel eentje waar het enorm mee klikt, en staar je je blind op uiterlijk bij de ander. Settling for less is voor mietjes, maar je moet jezelf wel de kansen geven. Geloof me, ik spreek uit ervaring, ik staar me altijd blind op meiden die niet bij me passen
Al begonnen met de sportschool my niggah?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil iemand die die bezet is en sowieso niet op mij gaat vallen aangezien ik weet hoe haar vriend er uit ziet.
Kortom het is sowieso kansloos.
Het uiterlijk van haar huidige vriend zegt natuurlijk niks over haar toekomstige vriendjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil iemand die die bezet is en sowieso niet op mij gaat vallen aangezien ik weet hoe haar vriend er uit ziet.
Kortom het is sowieso kansloos.
Zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig aan. Ga lekker naar de Starbucks, doe gezellig. Is het wat, dan is het wat. Is het niks dan is het niks.
Klinkt misschien makkelijker dan het is, maar probeer niet wanhopig te worden omdat je te graag wil.
Ik heb wel eens een relatie gehad omdat ik al lang blij was dat iemand mij een keer leuk vond. Verder was het gewoon een lieve jongen, goede hersenen, dus waarom niet.
Nouja, dat werkt dus gewoon niet. Liefde moet van twee kanten komen.
Blijkbaar is er iemand geinteresseerd in je, dan zal dat ook echt niet de laatste zijn.
En ik snap dat er druk op je wordt gelegd vanuit het topic, maar echt, het moet niet.
Is ze niet leuk leuk, dan is ze het niet. Zo makkelijk is het.
Niet altijd, vaak genoeg wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het uiterlijk van haar huidige vriend zegt natuurlijk niks over haar toekomstige vriendjes
Vaak wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het uiterlijk van haar huidige vriend zegt natuurlijk niks over haar toekomstige vriendjes
Wil ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef Drommeldaris het volgende:
de verkapte cybertc post werkt niet zo goed, alleen joy wil mn pener zien
Misschien is 't kortzichtig, maar je kunt objectief toch wel een beetje inschatten of iemand qua uiterlijk in jouw league zit. Zit je dat niet, dan zou je er eventueel aan kunnen werken om je kansen te vergroten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je mn pener zien? Kan dat je opvrolijken?
Ja OK, er zijn ook vrouwen die ik niet aanspreek omdat ik ze buiten mijn straatje inschat. Maar ik weet ook uit ervaring dat je op voorhand niet kunt zeggen op wat voor een type zij valt en om jezelf al uit te sluiten voordat je überhaupt enige poging hebt ondernomen vind ik inderdaad kortzichtig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is 't kortzichtig, maar je kunt objectief toch wel een beetje inschatten of iemand qua uiterlijk in jouw league zit. Zit je dat niet, dan zou je er eventueel aan kunnen werken om je kansen te vergroten.
Uiteindelijk maakt het weinig uit, want wanneer je verliefd wordt dan vind je die persoon sowieso subjectief heel erg mooi. Dus dat richten op uiterlijk is eigenlijk meer een ego-boost dan dat 't veel effect heeft op je liefdesleven.
Genoeg chicks die het uiterlijk ongeveer even zwaar of zwaarder laten meewegen dan het innerlijk. Moet je je natuurlijk wel afvragen of dat de chicks zijn waar je naar opzoek bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is 't kortzichtig, maar je kunt objectief toch wel een beetje inschatten of iemand qua uiterlijk in jouw league zit. Zit je dat niet, dan zou je er eventueel aan kunnen werken om je kansen te vergroten.
Uiteindelijk maakt het weinig uit, want wanneer je verliefd wordt dan vind je die persoon sowieso subjectief heel erg mooi. Dus dat richten op uiterlijk is eigenlijk meer een ego-boost dan dat 't veel effect heeft op je liefdesleven.
Vrouwen en hun eisenlijstjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Genoeg chicks die het uiterlijk ongeveer even zwaar of zwaarder laten meewegen dan het innerlijk. Moet je je natuurlijk wel afvragen of dat de chicks zijn waar je naar opzoek bent.
Denken dat vrouwen zich aan hun eigen eisenlijstjes houdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen en hun eisenlijstjes
Maar je hebt wel gelijk drom
Ach, een poging wagen door middel van een praatje maken kan altijd. Misschien ligt het aan mijn negatieve instelling, maar ik heb al snel het idee dat het verder een vrij kansloos praatje wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ja OK, er zijn ook vrouwen die ik niet aanspreek omdat ik ze buiten mijn straatje inschat. Maar ik weet ook uit ervaring dat je op voorhand niet kunt zeggen op wat voor een type zij valt en om jezelf al uit te sluiten voordat je überhaupt enige poging hebt ondernomen vind ik inderdaad kortzichtig.
Vrouwen die je afkeuren op je uiterlijk kunnen nog steeds qua karakter gewoon een hele leuke meid zijn hoor. Ik beoordeel ook voor een groot deel op uiterlijk, dat maakt me niet een grotere zak. Iedereen heeft nu eenmaal een beetje een idee wat ze wel of niet aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Genoeg chicks die het uiterlijk ongeveer even zwaar of zwaarder laten meewegen dan het innerlijk. Moet je je natuurlijk wel afvragen of dat de chicks zijn waar je naar opzoek bent.
Mannen houden zich niet eens aan hun eisenlijstje, en die zijn minder wispelturig dan vrouwen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen zich aan hun eigen eisenlijstjes houden
Een indexatie:quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Een indexatie:Dus ze heet Robin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Gelukkig val ik niet in die categorie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Twi weet, geloof het of niet. Ik zou een heleboel vrouwen niet geven
Maar dat bepaal je toch niet aan de hand van een eisen lijst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die alle vrouwen zouden geven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef enkele weken terug.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die alle vrouwen zouden geven.
Ik denk wel dat jij een pessimist bent. Geeft niet, maar ik ga toch altijd voor het praatje. Kan je ook andere contacten opleveren dan die ene waar je eigenlijk voor ging, en dan hoeft het niet eens seksueel te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, een poging wagen door middel van een praatje maken kan altijd. Misschien ligt het aan mijn negatieve instelling, maar ik heb al snel het idee dat het verder een vrij kansloos praatje wordt.
Precies, ze moeten wel redelijk in vorm zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want walvis wou hij niet
Mooi compliment wel ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet in die categorie.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Een indexatie:Lekker boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik val ook op veel mooiere mannen. Beter nog, ik zou nooit op een man vallen die net zo lelijk is al mij. Toch schijnen ze me leuk te vinden. Dunno why, maar er is dus toch meer dan uiterlijk alleen.
Daar zou ik echt nooit rekening mee houden.
Misschien als het bevestigd wordtquote:
Nee, gewoon of ik ze aantrekkelijk vindquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat bepaal je toch niet aan de hand van een eisen lijst.
Precies, dat is doodnormaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, gewoon of ik ze aantrekkelijk vind
Zelfs meisjes die in my league waren vonden me niet leuk, laat staan die dat niet waren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend.Ik val ook op veel mooiere mannen. Beter nog, ik zou nooit op een man vallen die net zo lelijk is al mij. Toch schijnen ze me leuk te vinden. Dunno why, maar er is dus toch meer dan uiterlijk alleen.
Ach, de enige die mij in de laatste jaren leuk vond, had een vriend en woonde samen. Volgens mij vond ze de aandacht dan ook leuker dan mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs meisjes die in my league waren vonden me niet leuk, laat staan die dat niet waren.
Ach, al dat moeilijke gedoe van iedereen die niet toe wil geven dat ze op uiterlijk vallen. Dat is nu eenmaal belangrijk. Toen ik lelijke matches kreeg op Paiq heb ik ze ook geen bericht gestuurd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Oh wait whut, eigenlijk stamp ik mijn punt daar in de grond door toe te geven dat ik zelf wel op uiterlijk let. FML.
Ik geef het gewoon het feit dat vrouwen het makkelijker hebben de schuld in deze.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, de enige die mij in de laatste jaren leuk vond, had een vriend en woonde samen. Volgens mij vond ze de aandacht dan ook leuker dan mij
Je bent dan vast een makkelijk meisje om een paar keer seks mee te hebben. Ik denk dat veel mannen dan niet moeilijk doen over uiterlijk tenzij ze echt echt afstotelijk is maar daar zijn er maar weinig van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend.Ik val ook op veel mooiere mannen. Beter nog, ik zou nooit op een man vallen die net zo lelijk is al mij. Toch schijnen ze me leuk te vinden. Dunno why, maar er is dus toch meer dan uiterlijk alleen.
Originele conclusie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent dan vast een makkelijk meisje om een paar keer seks mee te hebben. Ik denk dat veel mannen dan niet moeilijk doen over uiterlijk tenzij ze echt echt afstotelijk is maar daar zijn er maar weinig van.
Imo is daar niks mis mee. Iemand kan nog zo interessant zijn qua doen en laten, als hij echt afstotelijk is, is het toch wel einde verhaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik waardeer het gebaar, maar neen.quote:
Dat heeft iedereen, maar echt afstotelijk is zeldzaam. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind dan weet ik wel dat ze meestal niet als afstotelijk wordt gezien. Dan is het gewoon niet mijn smaak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Imo is daar niks mis mee. Iemand kan nog zo interessant zijn qua doen en laten, als hij echt afstotelijk is, is het toch wel einde verhaal.
Daar is inderdaad niks mis mee, sterker nog des te meer waarde ze hechten aan uiterlijk des te makkelijkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Imo is daar niks mis mee. Iemand kan nog zo interessant zijn qua doen en laten, als hij echt afstotelijk is, is het toch wel einde verhaal.
Des te makkelijker? Uitleg gaarne.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar is inderdaad niks mis mee, sterker nog des te meer waarde ze hechten aan uiterlijk des te makkelijker
Mwah, ik denk dat een man die heel goed kan praten.. Enorm goed bij de chicks scoort.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar is inderdaad niks mis mee, sterker nog des te meer waarde ze hechten aan uiterlijk des te makkelijker
Jouw aannames.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent dan vast een makkelijk meisje om een paar keer seks mee te hebben. Ik denk dat veel mannen dan niet moeilijk doen over uiterlijk tenzij ze echt echt afstotelijk is maar daar zijn er maar weinig van.
Dat is waar, maar dan moet hij wel gewoon verzorgd zijn en niet een kop als een treinongeluk hebben. De meeste mannen hebben dat laatste gelukkig niet, maar in het departement verzorging ontbreekt het nog wel eens. Aangezien dat laatste direct gelinkt is aan zelfvertrouwen, en indirect dus aan vlot kunnen babbelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een man die heel goed kan praten.. Enorm goed bij de chicks scoort.
Wat is er niet aan te snappen, je weet best waar ik op doelquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Des te makkelijker? Uitleg gaarne.
Je arme oogjes, is je zicht verminderd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien op een foto van een meet. Een fok!ker stuurde mij die.
Dat wil ook niet altijd werken hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een man die heel goed kan praten.. Enorm goed bij de chicks scoort.
(Chicks is gewoon een netjes woord toch of heb ik dat fout?)
Zeldzaam? Ik vind van niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen, maar echt afstotelijk is zeldzaam. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind dan weet ik wel dat ze meestal niet als afstotelijk wordt gezien. Dan is het gewoon niet mijn smaak.
Tja..quote:
Ja, goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te snappen, je weet best waar ik op doel
Tuurlijk het is een combinatie van beide. Je kan nog zo'n prettyboy zijn maar als je ook zelf niet op chicks afstapt heb je een stuk minder. Uiteraard zijn er wel chicks die op jou afstappen maar mijn ervaring leert dat 3 van de 4 niet geefbaar zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
(Chicks is gewoon een netjes woord toch of heb ik dat fout?)
Oh, er zijn wel mannen die puur seks met me wilde hoor, maar dat is toch niet mijn definitie van "leuk vinden".quote:
Wat jij afstotelijk vindt is niet echt afstotelijk. Dat is alleen maar 'niet mijn smaak'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zeldzaam? Ik vind van niet.Trouwens, zelfs wanneer ik iemand totaal niet aantrekkelijk vind kan ik diegene toch machtig interessant vinden mocht hij veel te vertellen hebben en we goed kunnen praten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wat is het nou?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zeldzaam? Ik vind van niet.Trouwens, zelfs wanneer ik iemand totaal niet aantrekkelijk vind kan ik diegene toch machtig interessant vinden mocht hij veel te vertellen hebben en we goed kunnen praten.
Ze zegt dat je waarschijnlijk een slet bent. Dat je makkelijk neukt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel mannen die puur seks met me wilde hoor, maar dat is toch niet mijn definitie van "leuk vinden".
Voor jou niet, voor een ander misschien wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tuurlijk het is een combinatie van beide. Je kan nog zo'n prettyboy zijn maar als je ook zelf niet op chicks afstapt heb je een stuk minder. Uiteraard zijn er wel chicks die op jou afstappen maar mijn ervaring leert dat 3 van de 4 niet geefbaar zijn
Zo uiteraard vind ik dat nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tuurlijk het is een combinatie van beide. Je kan nog zo'n prettyboy zijn maar als je ook zelf niet op chicks afstapt heb je een stuk minder. Uiteraard zijn er wel chicks die op jou afstappen maar mijn ervaring leert dat 3 van de 4 niet geefbaar zijn
Ja, maar dat is ook wel een logische gedachte van der. Want niemand vind lelijke mensen leuk, die zijn er alleen om te gebruiken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zegt dat je waarschijnlijk een slet bent. Dat je makkelijk neukt.
Dat kan ze er zelf ook nog wel uit opmaken Mur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zegt dat je waarschijnlijk een slet bent. Dat je makkelijk neukt.
Zie het verband met prettyboyquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo uiteraard vind ik dat niet
Kt is wel een leuke jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie het verband met prettyboy
Ik word ook alleen maar gebruikt, maar neuken ho maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel een logische gedachte van der. Want niemand vind lelijke mensen leuk, die zijn er alleen om te gebruiken.
Ze reageerde anders alsof er iets totaal anders gezegt was?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ze er zelf ook nog wel uit opmaken Mur.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word ook alleen maar gebruikt, maar neuken ho maar.
Arme jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel waar ja.quote:
U wordt bedankt voor uw medeleven.quote:
Het is dat ik meestal de jongens op mij af laat komen en niet andersom, maar anders wel hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je op hem afstappen in de kroeg?
Dat zijn dan ook helemaal geen leuke spelletjes. Maar een potje risk of monopoly daarentegen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens geen slet. Ik speel alleen geen spelletjes, ik doe niet aan dat "na 3 dates zoenen, na 1 maand seks, 3 dagen na een date wachten tot je weer contact hebt".
LEVENSWEG!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook helemaal geen leuke spelletjes. Maar een potje risk of monopoly daarentegen..
Zoals het daar staat. Over het algemeen zijn er maar weinig echt afstotelijke mensen. Ik vind veel mensen alleen wel afstotelijk.quote:
Misschien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat jij afstotelijk vindt is niet echt afstotelijk. Dat is alleen maar 'niet mijn smaak'.
Ik own je in monopoly jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook helemaal geen leuke spelletjes. Maar een potje risk of monopoly daarentegen..
Oeh Monopoly, te lang niet gespeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij niet, huizen kopen enzo!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat dat spel waarin je kinderen kan krijgen. Dat vind ik altijd eng.
Waarom verbaast dat me niks...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:
Monopoly
Ik kan niet tegen mijn verlies dus ik moet wel winnen
Bordspellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij niet, huizen kopen enzo!
Of Spookslot! Oh, wat mis ik ouderwetse bordspellen
Voor wat word je gebruikt? Om tegenaan te zeuren?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat dat spel waarin je kinderen kan krijgen. Dat vind ik altijd eng.
Dat is een keer gebeurt, bij eentje mocht ik ook tegen haar aan zeuren dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Voor wat word je gebruikt? Om tegenaan te zeuren?
Risk is een kutspel. Als eerste eruit liggen en de volgende 5 uur moeten kijken hoe de rest verder speeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |