Mwah, ik denk dat een man die heel goed kan praten.. Enorm goed bij de chicks scoort.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar is inderdaad niks mis mee, sterker nog des te meer waarde ze hechten aan uiterlijk des te makkelijker
Jouw aannames.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent dan vast een makkelijk meisje om een paar keer seks mee te hebben. Ik denk dat veel mannen dan niet moeilijk doen over uiterlijk tenzij ze echt echt afstotelijk is maar daar zijn er maar weinig van.
Dat is waar, maar dan moet hij wel gewoon verzorgd zijn en niet een kop als een treinongeluk hebben. De meeste mannen hebben dat laatste gelukkig niet, maar in het departement verzorging ontbreekt het nog wel eens. Aangezien dat laatste direct gelinkt is aan zelfvertrouwen, en indirect dus aan vlot kunnen babbelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een man die heel goed kan praten.. Enorm goed bij de chicks scoort.
Wat is er niet aan te snappen, je weet best waar ik op doelquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Des te makkelijker? Uitleg gaarne.
Je arme oogjes, is je zicht verminderd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien op een foto van een meet. Een fok!ker stuurde mij die.
Dat wil ook niet altijd werken hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat een man die heel goed kan praten.. Enorm goed bij de chicks scoort.
(Chicks is gewoon een netjes woord toch of heb ik dat fout?)
Zeldzaam? Ik vind van niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen, maar echt afstotelijk is zeldzaam. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind dan weet ik wel dat ze meestal niet als afstotelijk wordt gezien. Dan is het gewoon niet mijn smaak.
Tja..quote:
Ja, goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te snappen, je weet best waar ik op doel
Tuurlijk het is een combinatie van beide. Je kan nog zo'n prettyboy zijn maar als je ook zelf niet op chicks afstapt heb je een stuk minder. Uiteraard zijn er wel chicks die op jou afstappen maar mijn ervaring leert dat 3 van de 4 niet geefbaar zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
(Chicks is gewoon een netjes woord toch of heb ik dat fout?)
Oh, er zijn wel mannen die puur seks met me wilde hoor, maar dat is toch niet mijn definitie van "leuk vinden".quote:
Wat jij afstotelijk vindt is niet echt afstotelijk. Dat is alleen maar 'niet mijn smaak'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zeldzaam? Ik vind van niet.Trouwens, zelfs wanneer ik iemand totaal niet aantrekkelijk vind kan ik diegene toch machtig interessant vinden mocht hij veel te vertellen hebben en we goed kunnen praten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent dan vast een makkelijk meisje om een paar keer seks mee te hebben. Ik denk dat veel mannen dan niet moeilijk doen over uiterlijk tenzij ze echt echt afstotelijk is maar daar zijn er maar weinig van.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zeldzaam? Ik vind van niet.Trouwens, zelfs wanneer ik iemand totaal niet aantrekkelijk vind kan ik diegene toch machtig interessant vinden mocht hij veel te vertellen hebben en we goed kunnen praten.
Ze zegt dat je waarschijnlijk een slet bent. Dat je makkelijk neukt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel mannen die puur seks met me wilde hoor, maar dat is toch niet mijn definitie van "leuk vinden".
Voor jou niet, voor een ander misschien wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tuurlijk het is een combinatie van beide. Je kan nog zo'n prettyboy zijn maar als je ook zelf niet op chicks afstapt heb je een stuk minder. Uiteraard zijn er wel chicks die op jou afstappen maar mijn ervaring leert dat 3 van de 4 niet geefbaar zijn
Zo uiteraard vind ik dat nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tuurlijk het is een combinatie van beide. Je kan nog zo'n prettyboy zijn maar als je ook zelf niet op chicks afstapt heb je een stuk minder. Uiteraard zijn er wel chicks die op jou afstappen maar mijn ervaring leert dat 3 van de 4 niet geefbaar zijn
Ja, maar dat is ook wel een logische gedachte van der. Want niemand vind lelijke mensen leuk, die zijn er alleen om te gebruiken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zegt dat je waarschijnlijk een slet bent. Dat je makkelijk neukt.
Dat kan ze er zelf ook nog wel uit opmaken Mur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zegt dat je waarschijnlijk een slet bent. Dat je makkelijk neukt.
Zie het verband met prettyboyquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo uiteraard vind ik dat niet
Kt is wel een leuke jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie het verband met prettyboy
Ik word ook alleen maar gebruikt, maar neuken ho maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel een logische gedachte van der. Want niemand vind lelijke mensen leuk, die zijn er alleen om te gebruiken.
Ze reageerde anders alsof er iets totaal anders gezegt was?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ze er zelf ook nog wel uit opmaken Mur.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word ook alleen maar gebruikt, maar neuken ho maar.
Arme jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word ook alleen maar gebruikt, maar neuken ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |