Ik had een paar jaartjes terug wel een lekker ding als begeleider, maar die was al getrouwdquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:25 schreef twi het volgende:
Je moet ook een psychologe kiezen die er een beetje leuk uit ziet, hoef je er niet zo lang over na te denken over de afspraken
Ik explodeer van de twee liter vocht die ik net naar binnen heb gewerkt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had een paar jaartjes terug wel een lekker ding als begeleider, maar die was al getrouwd
Deze is een beetje ouder, maar ik vind haar wel erg goed. Ze kan goed de dingen uit me trekken als het ware. Het is er niet zo 1tje die alleen maar ja knikt
En, hoe is het ondertussen hier?
Dan ben je aardig bezig geweest.. voor 2 liter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik explodeer van de twee liter vocht die ik net naar binnen heb gewerkt.
En nee, daar wens ik geen voorspelbaar antwoord van Drommel op.
Dan zou hij hier wel op in gaan:quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had een paar jaartjes terug wel een lekker ding als begeleider, maar die was al getrouwd
Deze is een beetje ouder, maar ik vind haar wel erg goed. Ze kan goed de dingen uit me trekken als het ware. Het is er niet zo 1tje die alleen maar ja knikt
En, hoe is het ondertussen hier?
Goed bezig, vocht is goed voor je spierenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zou hij hier wel op in gaan:
[..]
Ook hier kan Drommel in elk geval 1 activiteit verzinnen waar ze nog goed in zou zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hehe, die had ik nog niet eens gezien
Maar een hulpverlener die alleen maar ja kan knikken, heb je niks an
Kan gebeuren toch? Ik heb ook wel vaker gevoelens gehad voor meerdere tegelijk. Het blijft als het ware op het netvlies brandenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
Best handig nog gevoelens hebben voor een meisje terwijl een andere wel geinteresseerd in je is.
Zolang jij de drommel jrs maar niet ontwijktquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Maakt niet uit Drommel, zelf het ontwijken van dat soort grapjes is voorspelbaar bij jou.
In elk geval 2, jij en ik toppiequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel mensen krijgen er hier psychische hulp dan?
Zo is het niet leuk manquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook hier kan Drommel in elk geval 1 activiteit verzinnen waar ze nog goed in zou zijn.
Pindaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel mensen krijgen er hier psychische hulp dan?
Krijg jij ook meds?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In elk geval 2, jij en ik toppie
Maar het maakt het niet echt makkelijker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch? Ik heb ook wel vaker gevoelens gehad voor meerdere tegelijk. Het blijft als het ware op het netvlies branden
Ja, nu nog maar 3. Ben gestopt met AD en tot nu toe gaat dat wel lekker. Liefst wil ik helemaal zonder maar nu nog even nietquote:
Je moet niet gaan twijfelen heloef. Op het moment dat je wakker wordt naast haar en zij bij het zien van jouw gezicht meteen "die typische big smile" op haar gezicht krijgt, verdwijnt het verlangen naar een ander als sneeuw voor de zon!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het maakt het niet echt makkelijker.
Ik zag haar net in der eentje zitten in de kantine. Zo mooi, zo liefelijk alles aan haar is gewoon.
En is die andere is ook wel tof. Maar meer gewoon tof.
Blegh.
Doe gewoon rustig aan. Ga lekker naar de Starbucks, doe gezellig. Is het wat, dan is het wat. Is het niks dan is het niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het maakt het niet echt makkelijker.
Ik zag haar net in der eentje zitten in de kantine. Zo mooi, zo liefelijk alles aan haar is gewoon.
En is die andere is ook wel tof. Maar meer gewoon tof.
Blegh.
Dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef SiIk het volgende:
Is ze niet leuk leuk, dan is ze het niet. Zo makkelijk is het.
Trouwens, ik bedenk me, ik heb je nog nooit op cam gezien. Geen idee hoe jij er uit zietquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
En je hebt wel gelijk silk.
Jammer dat ik het niet ken alleen
Verkaptekomeensnaartczodatwekunnencyberenpostquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, ik bedenk me, ik heb je nog nooit op cam gezien. Geen idee hoe jij er uit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |