De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dinsdag al best vroeg in de ochtend weer weg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Maandag lukt niet, dinsdag zou kunnen hoewel ik geen koffie drink
Dat heb ik altijd met videogamesquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nooit winnen, want ik kan er niet tegen als iemand anders verliest. Dan wil ik helpen.
Ohh, ik heb maandag tot half 5 college. Dan thuis dan training en weer rond 11-11:30 thuis en dinsdag weer 08:30 college tot 12:30quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag al best vroeg in de ochtend weer weg.
Ik heb het met alles, meisjes, games, bordspelletjes. Zodra ik ze verlies word ik gek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met videogamesMet bordspellen niet
Die andere ga je toch binnenkort zien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
Ik zag haar net in der eentje zitten in de kantine. Zo mooi, zo liefelijk alles aan haar is gewoon.
En is die andere is ook wel tof. Maar meer gewoon tof.
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Die andere ga je toch binnenkort zien?
Geef haar een kans. Misschien vind je haar wel heel tof na die date. Dit soort dingen kunnen altijd veranderen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.
Wij falen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik heb maandag tot half 5 college. Dan thuis dan training en weer rond 11-11:30 thuis en dinsdag weer 08:30 college tot 12:30
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga over 5 minuten daarheen met haar ja.
Inderdaad, updates gewoon over de whatsapp naar mij, dan post ik het wel hier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?
Tuurlijk wel, als ze saai is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
En niet gaan zitten FOK!ken op je date hè?
Ga gewoon 20 keer naar de plee, onder het mom 'zwakke blaas'. Wie weet pakt ze het positief op en denkt ze dat je zenuwachtig bent.quote:
Nouja, mensen afwijzen is ook kut manquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
Voordeel is wel ik ben niet nerveus, niet hoteldebotel zijn van iemand heeft zo zijn voordelen.
Jij op een datingsite? Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik ben nu een stukje tekst aan het typen voor een datingsite profiel.... ik ben hier zo slecht in
Nee? Hoe komt het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij op een datingsite? Had ik niet verwacht.
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik ben nu een stukje tekst aan het typen voor een datingsite profiel.... ik ben hier zo slecht in
Wat is dan wel iets leuks? Doe daar eens een voorbeeld van?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'
Of 'ik weet niet wat ik hier neer moet zetten'
Of 'ik ben een leuke man die weet wat hij wil houdt van een feestje'
Doe iets wat wél prikkelt. Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet doet hoor, maar ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend.
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe niet iets wat cheesy is. Niet 'ik ben hier slecht in maar daar gaat 'ie dan!'
Of 'ik weet niet wat ik hier neer moet zetten'
Of 'ik ben een leuke man die weet wat hij wil houdt van een feestje'
Doe iets wat wél prikkelt. Daarmee zeg ik niet dat jij dat niet doet hoor, maar ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend.
Opmerkingen/aanmerkingen?quote:Ik ben zo slecht in het maken van spontane profielverhaaltjes dat ik niet eens een poging ga doen.
Leuke en aardige vent zoekt leuke en aardige meid voor contact en misschien wel meer.
In het dagelijks leven lijk ik maar geen leuke vrouwen tegen te komen. Ik heb daar de verkeerde hobbies voor denk ik. Plus ik ben geen versierder met een vlotte babbel en dat zal ook wel niet in mijn voordeel werken. Over m'n uiterlijk doe ik zelf geen uitspraken. De foto's zijn wel representatief, inc die hele lelijke. Kies maar welke.
Volgens mij zitten er maar zat leuke vrouwen op het internet, dus wie niet waagt wie niet wint toch?
Ik heb verder geen echte eisen, als er een klik is zijn die toch niets meer waard.
Hm toch nog een soort van spontaan verhaaltje geworden![]()
Als ik je geinteresseerd heb gekregen moet je maar eens reageren.
Nee, alles behalve.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.
Ach wat the hell, ik pleur 'm hier wel even neer. In het profiel kan je verder nog dingen als hobbies/smaak/postuur enzo invullen, plus foto's uploaden.
[..]
Opmerkingen/aanmerkingen?
Soppen de dames al?
je haalt jezelf wel erg naar beneden, laat die dames zelf maar uitmaken of je verkeerde hobbies hebt of een vlotte babbelquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, probeer ik ook te vermijden... maar het moet nou ook weer niet te formeel worden.
Ach wat the hell, ik pleur 'm hier wel even neer. In het profiel kan je verder nog dingen als hobbies/smaak/postuur enzo invullen, plus foto's uploaden.
[..]
Soppen de dames al?
Nouja, je weet ze goed weg te jagen denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Soppen de dames al?
Refereer aan je hobbies. Vul wat voor de ander in zodat mensen zich aangesproken voelen. Ik sta op dezelfde site als Faxie, heb daar iets gezegd van "ik ben uiteraard net zo leuk, spontaan en grappig als alle anderen, dus die mag je al afvinken op je lijstje" Verder heel kort gehouden, het gaat toch om de foto's waarop je wordt gekozen. En ik krijg daar ook wel reacties maar je moet vooral zelf op zoek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dan wel iets leuks? Doe daar eens een voorbeeld van?
Ik denk dat je vooral aangeeft waarom mensen níet voor je moeten kiezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soppen de dames al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |