Niet nodig. Maar bedankt voor je aanbodquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil me gerust opofferen hoor, maar dat spreekt voor zich
Ik wil alleen maar aardig zijn hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet nodig. Maar bedankt voor je aanbod
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wel grappig dat vrouwen open praten over de grootte van hun borsten.. Dat ze graag iets meer hadden etc...
Stel je voor dat mannen tegen elkaar zeggen:
''Ja ik zou echt graag een grotere lul willen hebben!''
Ik denk dat ik niet weet hoe ik zou moeten kijken.
Ik wou wat zeggen maar zeg het toch maar nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Wel grappig dat vrouwen open praten over de grootte van hun borsten.. Dat ze graag iets meer hadden etc...
Stel je voor dat mannen tegen elkaar zeggen:
''Ja ik zou echt graag een grotere lul willen hebben!''
Ik denk dat ik niet weet hoe ik zou moeten kijken.
Ow, maar dat heb ik al lang niet meer gegeten zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga maar eens kippenragout warm maken
Wanneer ben je 050?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat geloof ik alleen van mensen die mij naakt hebben gezien
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest hè. Dus op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat dat nog even kan durenquote:
Des te sneller zou je er eens uit moeten gaan. Kroegen mogen zelf hun sluitingstijden bepalenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest hè. Dus op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat dat nog even kan duren
Groningen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Des te sneller zou je er eens uit moeten gaan. Kroegen mogen zelf hun sluitingstijden bepalen
Jij hebt prima tieten hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat geloof ik alleen van mensen die mij naakt hebben gezien
Dan zit je vast elke keer op een andere plekquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Groningen.![]()
Grappig trouwens. Ik ga bijna ieder weekend wel uit in Groningen maar ik heb jouw hoofd nog nooit gezien. Of misschien wel. Kan ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |