Ik snap die zinsnede niet helemaal, maar volgens mij was het zijn punt dat de huidige situatie komt door evolutionair bepaalde eigenschappen in een mens.quote:
Ik kan echt helemaal niks bedenken zonder op een of andere manier het risico te lopen ergens negatief geinterpreteerd te wordenquote:Hoi, leuk dat je hier even komt kijken!
En dat klopt, maar niet omdat we wanhopig zijn of alle vrouwen neuken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap die zinsnede niet helemaal, maar volgens mij was het zijn punt dat de huidige situatie komt door evolutionair bepaalde eigenschappen in een mens.
Rammen op een toeterquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Verdomme, een of andere debiel heeft een buurtkind een toeter gegeven.
Je moet echt een jaar of 8 zijn om het leuk te vinden 20 minuten lang op dat ding te rammen.
Ja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rammen op een toeter?
Ik bespeur een dieperliggende problematiekquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef Faxie het volgende:
Misschien krijg ik nog eens inspiratie, maar vandaag niet want ik ben het helemaal zat.
Niceness.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik niet, 4 HEMA hotdogs op...
Hoe was de date?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
Godver vertraging, ik wil naar mijn bak lasagne ik heb honger.
We zijn nieuwsgierig heloefquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
Godver vertraging, ik wil naar mijn bak lasagne ik heb honger.
Heb het al eens vaker gezegd volgens mij, maar ben toch wel aardig tevreden met mezelf hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik bespeur een dieperliggende problematiek
Hoe is jouw zelfbeeld eigenlijk?
Wat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb het al eens vaker gezegd volgens mij, maar ben toch wel aardig tevreden met mezelf hoor.
D'r is alleen 1 klein akkefietje waar het niet lekker mee gaat.....
Oh zo.quote:
Ja, dat zullen ze waarderen. Vooral als je benadrukt dat het enkel voor vrouwen is.quote:
Mis ik iets?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Och, sinos mag er best wezen toch?
Ja dat idee had ik ook....daarom heb ik jarenlang datingsites vermeden....ik kwam er daarnet achter waarom dat ook alweer was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh zo.Sorry, ik ben niet helemaal wakker.
Idunno, maar ik maak me over jou echt helemaal geen zorgen. Alleen ik weet niet of je de praatjes hebt voor een datingsite. Jij bent meer iemand waar vrouwen echt bij in de buurt moeten zijn.
Ik ging al f5en, maar ik mis toch geen berichtquote:
Was wel gezellig.quote:
Neehoor, ze zegt van haarzelf dat ze een feminist is als ik het goed hebquote:
Oh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ze zegt van haarzelf dat ze een feminist is als ik het goed heb
Ik ben anders een keer gaan poolen met wat vrienden en toen stonden er aan de tafel naast ons echt een stuk of 6 studentesquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
En dan zit je met de kromme man/vrouw verhouding bij poolen/kitesurfen/automeetings/optredens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |