Uiterlijk maakt me geen moer uit. Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje die was qua uiterlijk een 5. Maar ze deed alsnog mijn hart smelten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is toch goed? Of is ze niet goed genoeg voor je?
Oja en die dikke danquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt me geen moer uit. Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje die was qua uiterlijk een 5. Maar ze deed alsnog mijn hart smelten.
Kortom het gaat er niet om of ze lekker is maar of ik voor haar val.
Nouja bij een verjaardag niet zo lang geleden schoof een meid steeds dichter naar me toe volgens m'n maten.... ik had het totaal niet in de gaten....quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als je maten dit al tegen je zeggen dan zit daar waarschijnlijk wel een kern van waarheid in.
Walvis?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt me geen moer uit.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja en die dikke dan
Boeiend..quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja bij een verjaardag niet zo lang geleden schoof een meid steeds dichter naar me toe volgens m'n maten.... ik had het totaal niet in de gaten....
Misschien houden ze me wel voor de gek, daar zie ik ze nog wel voor aan.
Maar je vond haar dikte wel een moer uitmaken. Waarom zeg je dan nu ineens dat het je geen moer uitmaakt? Beetje tegenstrijdig niet?quote:
Ja okee maar afzichtelijke gevallen (zo is het nou eenmaal voor mij) kan ik sowieso niet op vallen. Dus dat had ook geen zin.quote:
Maar dan maakt het je wel een moer uit?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee maar afzichtelijke gevallen (zo is het nou eenmaal voor mij) kan ik sowieso niet op vallen. Dus dat had ook geen zin.
Tot een bepaalde hoogte ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je vond haar dikte wel een moer uitmaken. Waarom zeg je dan nu ineens dat het je geen moer uitmaakt? Beetje tegenstrijdig niet?
T is toch ook juist andersom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe. Mijn ouders zeggen "Goh, staartje in maakt je gezicht slanker" Zegt mijn moeder "Waarom denk je dat ik altijd een staartje in heb."
Ik kon alleen maar lachen.Daar ging het argument van "met een staartje in lijk je slanker"
Ik hou nog steeds van je dat weet je toch he?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
Niet weer deze discussie.Iedereen let op uiterlijk. Alleen hoef dat uiterlijk niet altijd mode-popje mooi te zijn, maar het moet wel aantrekkelijk zijn.
Volgens mij ook ja. Ik draag dan eigenlijk ook nooit staartjes.quote:
Mierenneuker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan maakt het je wel een moer uit?
Toen ik nog geen pony had droeg ik het altijd vast, anders vond ik dat ik echt zo'n smal langwerpig gezicht had. Nu met pony vind ik het beide wel kunnen, omdat die pony sowieso al maakt dat je gezicht breder lijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Ik draag dan eigenlijk ook nooit staartjes.Alleen er blijft niets van mn haar over als ik fiets, dus ik moet wel.
![]()
Hoewel, met een staartje in en mn pony omhoog naar achter, vind ik het ook niet echt dikker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |