Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Grey, ik heb je gemist man.
Hoe gaat het?
oh klinkt gevaarlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een wijk in Berlijn ergens in het centrum
Awsome,quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
ik heb ruzie met lant, aardbei, supersoep, richard(ook wel denk ik maar weet niet zeker), joysa,murdera, en nog zon iemand
Heb ik ruzie met jou ja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
ik heb ruzie met lant, aardbei, supersoep, richard(ook wel denk ik maar weet niet zeker), joysa,murdera, en nog zon iemand
[..]
oh klinkt gevaarlijk
Durf jij dat nu wel dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet wel durven leven he
Tsssk, je hebt ook ruzie met mij hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
[..]
oh klinkt gevaarlijk
jua nu bijvoorbeeld. je zegt echt zo.quote:
ja inderdaad mister poepquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsssk, je hebt ook ruzie met mij hoor.
Geen knuffels?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat jullie het weer goed moeten maken en elkaar een handje moeten geven.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jua nu bijvoorbeeld. je zegt echt zo.
"heb ik ruzie met jou JA?" en dan dat "ja" op zon gemene manier. zo stel ik me voor
Maar Joysa is ook heul gemeen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
"heb ik ruzie met jou JA?" en dan dat "ja" op zon gemene manier. zo stel ik me voor
[..]
ja inderdaad mister poep
ok dan weet ik dat ook weer, dankje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja inderdaad mister poep
Hebben wij ruzie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Joysa is ook heul gemeen.
ja jwel, moet ik bewijs zoeken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben wij ruzie?
Jij stelt je te veel voor denk ik. Wij zijn heus niet zo naar als je misschien denkt.
Het is ook niet handig om voor anderen te denken. Die gedachten kloppen namelijk zelden tot nooit.
Ik heb geen ruzie met je hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.
nu doen jullie verwarrend en ga ik twijfelen of we ruzie hebben
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een meisje dat me leuk vind en alleen hoeren vinden jou leuk en niet eens jou maar je geld nanananana.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ja inderdaad mister poep
Ruzie hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.
nu doen jullie verwarrend en ga ik twijfelen of we ruzie hebben
Komt het goed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die angst is iets waar ik alleen maar last van heb. I'm working on it.
Ik moet weer aan die foto denken tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |