ja hallo daarom zei ik ook niets. kan daar ook niet zomaar mee out of the blue komen, moet wel een beetje goed aanvoelen al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tegen een caissière? Lijkt me geen strak plan. Ze is aan het werk hè.
Ik sta zelf ook achter een toonbank en mocht iemand dat tegen mij zeggen zou ik het erg vreemd vinden.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat de vrouw die achter je in de rij staat dan boos op je wordt....kan je haar gelijk mee uit vragen als goedmakertje
nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zie alleen maar positieve punten.
Ik vind het anders een hele goede goedmaker!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb er wat boeken over gelezen.
nee het gaat niet om de "goedmaker",quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het anders een hele goede goedmaker!
Die mensen zijn gewoon aan het werk hoor. Van mij mag je het proberen maar alsjeblieft niet als ik achter jou in de rij staquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tegen een caissière? Lijkt me geen strak plan. Ze is aan het werk hè.
Ik sta zelf ook achter een toonbank en mocht iemand dat tegen mij zeggen zou ik het erg vreemd vinden.
Ik wou de boze wachtende vrouw ook uitvragen en niet het kassameisje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het gaat niet om de "goedmaker",
enige waarom dan die taktiek nog zou kunnen werken is omdat het "Grappig" zou kunnen zijn.
nee je moet al een leuk persoon lijken, die niet alleen maar leuk tegen het kassameisje doet maar ook al tegen de mensen om zich heen.
Ja hoe ging je date?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
Ik kreeg net een WA van dat meisje. Hoe schattig.
nee je moet al.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wou de boze wachtende vrouw ook uitvragen en niet het kassameisje.
Het ging best goed, ik was mezelf oftewel baas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja hoe ging je date?
whats app kt
Humor is een goeie stap mligquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het gaat niet om de "goedmaker",
enige waarom dan die taktiek nog zou kunnen werken is omdat het "Grappig" zou kunnen zijn.
nee je moet al een leuk persoon lijken, die niet alleen maar leuk tegen het kassameisje doet maar ook al tegen de mensen om zich heen.
als je dan alleen maar out of the blue iedereen gaat negeren en de kassameid gaat versieren terwijl er een rij achter staat werkt dat niet. dan krijg je dat kansloze "poging" gedoe.
Ach, dat arme meisje was ongetwijfeld ontzettend zenuwachtig. Geef 'r nog een paar Starbucks-sessies de kans en ze zal wel opfleurenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging best goed, ik was mezelf oftewel baas.
Maar of het meer wordt dan alleen gezellig van mijn kant, ik weet het niet bro.
Ze stond helemaal strak van de koffie man!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat arme meisje was ongetwijfeld ontzettend zenuwachtig. Geef 'r nog een paar Starbucks-sessies de kans en ze zal wel opfleuren
schenkstroop weet veel over nederlandse meisejs die op negers vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat arme meisje was ongetwijfeld ontzettend zenuwachtig. Geef 'r nog een paar Starbucks-sessies de kans en ze zal wel opfleuren
Precies heloef. Eerst zit je maaaandenlang te zeiken dat niemand je moet en nu heb je er eindelijk 1 (1 die jij notabene zelf een 7 vindt) en dan ga je ineens alsnog twijfelen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
De caissière zal ook wel positief reageren. Moet ook wel maar of het echt verstandig isquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon aan het werk hoor. Van mij mag je het proberen maar alsjeblieft niet als ik achter jou in de rij sta
zeau....je denkt vooruit dus!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben geneigd altijd ''fijn weekend'' te zeggen tegen cassieres..
Zo ook op dinsdagmiddag
oh en hoe moet het dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
Doe niet zo vals alsof het een goede zet is. Mylifeisgrey, zoiets zeg je niet tegen een onbekende inderdaad! Dat moet je doen wanneer je elkaar al iets kent en weet wat voor opmerkingen je kunt plaatsen.
Weet je wat wat voor jou zou zijn mlig? Een therapiegroep voor mensen met autismequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en hoe moet het dan?
*sarcasm
oh ja je hebt helemaal gelijk, ik zie het ineens allemaal in.
ik moet natuurlijk vragen of ze haar nummer op het kassabonnetje erbij zet, en dan zwaar hopen dat oh zo mooie goede vrouw dat aan mij wilt geven, want ik mag niets anders zeggen en ik moet dat zo doen en mag alleen maar hopen dat zij besluit haar nummer te geven.
kan natuurlijk ook beetje de foute man gaan uithangen door er een knipoog bij te geven, maar meer dan dat mag niet. ja deze manier moet wel werken, veel beter dan gewoon een grappig persoon zijn en wat tijd verdrijven met haar zonder bijbedoelingen.
*sarcasm
Je doet maar wat jou het beste lijkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en hoe moet het dan?
*sarcasm
ik moet natuurlijk vragen of ze haar nummer op het kassabonnetje erbij zet, en dan zwaar hopen dat oh zo mooie goede vrouw dat aan mij wilt geven, want ik mag niets anders zeggen en ik moet dat zo doen en mag alleen maar hopen dat zij besluit haar nummer te geven.
kan natuurlijk ook beetje de foute man gaan uithangen door er een knipoog bij te geven, maar meer dan dat mag niet. ja deze manier moet wel werken, veel beter dan gewoon een grappig persoon zijn en wat tijd verdrijven met haar zonder bijbedoelingen.
*sarcasm
Ik zou heel raar kijken als ik achter de kassa zou zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
De caissière zal ook wel positief reageren. Moet ook wel maar of het echt verstandig is![]()
Het is sowieso moeilijk om vrouwen die aan het werk zijn te versieren, tenzij het superrustig is ergens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en hoe moet het dan?
*sarcasm
*sarcasm
Ik zou direct zeggen, ik zie een mafketel voor me. Bonnetje er bij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou heel raar kijken als ik achter de kassa zou zitten
I ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou heel raar kijken als ik achter de kassa zou zitten
In een restaurant.. Kan makkelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk om vrouwen die aan het werk zijn te versieren, tenzij het superrustig is ergens.
Dat wil ik jou wel eens zien doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een restaurant.. Kan makkelijk.
Je wil me wel erg graag zien hè.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom je nog tc? Nu is het rustig
Dat wil ik mezelf ook wel zien doen eigenlijk, het zou betekenen dat het goed met me gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wil ik jou wel eens zien doen
Beetje flirten oke maar letterlijk hosselen in een restaurant?![]()
En dat ga je nadoen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke ik weet het weer.
youtube naar 'lance mason' .
hij doet precies leuk/grappig wat bij de kassa m.i. perfect is.
Ja, mijn verlangen naar je is zo groot als het verlangen naar een zak chipsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je wil me wel erg graag zien hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, mijn verlangen naar je is zo groot als het verlangen naar een zak chipsIs je voorraad op? Onmogelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, mijn verlangen naar je is zo groot als het verlangen naar een zak chipsJe bent niet erg poëtisch ingesteld. Leuk geprobeerd wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent niet erg poëtisch ingesteld. Leuk geprobeerd wel.Doe nou niet zo negatief heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je bent niet erg poëtisch ingesteld. Leuk geprobeerd wel.Je piept wel anders wanneer je mijn poëziebundel hebt gelezen die ik op Valentijnsdag had gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij gemaakt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je piept wel anders wanneer je mijn poëziebundel hebt gelezen die ik op Valentijnsdag had gemaakt.
Niet al te moeilijk toch? Hele avond leuk contact met de vrouw die je bediend hebben. Beetje humor enz.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wil ik jou wel eens zien doen
Beetje flirten oke maar letterlijk hosselen in een restaurant?![]()
Nee, andere meisjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Voor mij gemaakt?Dan kom ik nu naar de TC toe.
En jongens toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |