Vind ik best. Was een lang verhaal he?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gelezen.Ik zal vannacht of morgen eens reageren in dat topic met vragen e.d.
Best wel maar interessant om te lezen allemaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik best. Was een lang verhaal he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
oh ik ben wel benieuwd naar die bewijzen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
oke ik belde hem en toen zei i kdat ik nog in bed lag ofzoiets dergelijks voordat hij wist dat ik het was.
dus een vreemde belt hem dat hij in bed ligt.....
en de vorige keer heb ik de telefoon opgenomen met dat er water uit me neus loopt ,e ntoen ging ik snuitgeluiden maken.
lijkt me allemaal redelijk normaal(ik heb bewijzen) voor zelfverzekerde en chille mensen enzo.
niets bijzonders, maar alleen hier zo droog in tekst staat het een beetje vreemd.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ey, of je post die link in het topic, of je praat erover via DM
Wat is dit nou?ja ik wilde eigenlijk ook wel lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik durfde ook niet links te vragen via dm, dat is echt zo direct enzo, echt zo direct gewoon. Ik durfde nog net aan een soort strikvraag te stellen dat ik wel een hele korte samenvatting nu weet![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ey, of je post die link in het topic, of je praat erover via DM
Wat is dit nou?DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook dmquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik wilde eigenlijk ook wel lezen.
ik durfde ook niet links te vragen via dm, dat is echt zo direct enzo, echt zo direct gewoon. Ik durfde nog net aan een soort strikvraag te stellen dat ik wel een hele korte samenvatting nu weet
Maar uh. Nu lees ik het hier toch, je had het ook wel direct kunnen vragenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik wilde eigenlijk ook wel lezen.
ik durfde ook niet links te vragen via dm, dat is echt zo direct enzo, echt zo direct gewoon. Ik durfde nog net aan een soort strikvraag te stellen dat ik wel een hele korte samenvatting nu weet
het was geen hint het was een strik vraag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Maar uh. Nu lees ik het hier toch, je had het ook wel direct kunnen vragenik had de hint niet door trouwens
Sommigen zijn gewoon een beetje luiquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef ook_gek het volgende:
Huh je kan op zijn naam zoeken toch als je het wilt weten?
het kan ook gewoon een trollkloon zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het was geen hint het was een strik vraag.
je profiel zegt vrouwelijk enzo
ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het kan ook gewoon een trollkloon zijn
Jawel, als je tegen het kassameisje praatquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
k zeg nooit meer iets direct tegen vrouwen
En toch blijf ik een vrouw. Of een vrouw? Ik ben 18. Ik weet niet of je dan een vrouw bentquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het kan ook gewoon een trollkloon zijn
een directe boodschap bedoel ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, als je tegen het kassameisje praat
Volgende stap: Vragen of je geld bij mag pinnenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een directe boodschap bedoel ik.
die kassameisjes dat is ook altijd maar gedoe. devorige keer probeerde ik er wat tussen te wurmen om wat te oefenen omdat ik bijna nooit mensen spreek enzo, maar dat was ook niet gelukt en is bij de standaard . hoi,dankjewel, doei gebleven.
nu net vragen om de link dat vond ik te eng, te 'direct' enzo.
Wat is er eng aan? Vrij normaal lijkt mequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een directe boodschap bedoel ik.
die kassameisjes dat is ook altijd maar gedoe. devorige keer probeerde ik er wat tussen te wurmen om wat te oefenen omdat ik bijna nooit mensen spreek enzo, maar dat was ook niet gelukt en is bij de standaard . hoi,dankjewel, doei gebleven.
nu net vragen om de link dat vond ik te eng, te 'direct' enzo.
Dat is dus onzin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
nou zekere voor het onzekere.
better safe than sorry
ja dat ook ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende stap: Vragen of je geld bij mag pinnen
Haha, koningquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat ook ja.
maar ik had als plan toen ik wegging bedacht dat ik zou gaan zeggen :" ik zie ik zie wat jij niet ziet" en dan misschien een spelletje even kon spelen enzo.
Tegen een caissière? Lijkt me geen strak plan. Ze is aan het werk hè.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat ook ja.
maar ik had als plan toen ik wegging bedacht dat ik zou gaan zeggen :" ik zie ik zie wat jij niet ziet" en dan misschien een spelletje even kon spelen enzo.
Misschien dat de vrouw die achter je in de rij staat dan boos op je wordt....kan je haar gelijk mee uit vragen als goedmakertjequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat ook ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |