Ja, het was ook via een quote. Ik zal het even repareren, momentjequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:07 schreef Godtje het volgende:
Wat een lelijke OP eigenlijk met teksten zonder Quotes
maar maar maar........ misschien krijgen we zo een nwe foto van Trix en Mabel die met een grotequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer een nieuw deel zonder nieuws.
Oeh spannend!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar maar maar........ misschien krijgen we zo een nwe foto van Trix en Mabel die met een grotehet ziekenhuis verlaten
En misschien wel 20 minuten later dan de vorige dagenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar maar maar........ misschien krijgen we zo een nwe foto van Trix en Mabel die met een grotehet ziekenhuis verlaten
Dank jou geheime bronnen voor deze geweldige updatequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
ik heb connecties met de russische geheime dienst en die hebben spionnen zitten bij Bea dus ik wou jullie ff mededelen dat er niet veel veranderd is maar wel dat Mabel super verdrietig is eg ram zielig
Noem 25 delen maar niks. Mensen die nu van de straat af zijn. Anders zouden die moorden en rovend de straten door trekken en nu hebben ze dit topic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef Ferdii het volgende:
word tijd dat ze naar buiten brengen dat ie het haalt of dat ie dood gaat, deze onzekerheid hebben we ook niets aan
Ik heb m'n quota aan verkrachtingen niet gehaald deze maand idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:16 schreef Godtje het volgende:
Noem 25 delen maar niks. Mensen die nu van de straat af zijn. Anders zouden die moorden en rovend de straten door trekken en nu hebben ze dit topic.
FOK! als sociale controle, half politiek den haag zal trots zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem 25 delen maar niks. Mensen die nu van de straat af zijn. Anders zouden die moorden en rovend de straten door trekken en nu hebben ze dit topic.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:
Alweer 25 topics? Er is toch geen verandering in zijn situatie geweest de laatste week? Waar gaat dit over.![]()
Klopt, ik ben al 3 keer vermoord.quote:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
Poeke heeft gezegd geen arts te zijn.
Jojoke, waar is het filmpje van het interview met de Krista Moosbrugger?
Het Laura Dekker topic had nog meer inhoudquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:
Alweer 25 topics? Er is toch geen verandering in zijn situatie geweest de laatste week? Waar gaat dit over.![]()
Dat je dr zou geven maakt niet gelijk meer inhoud.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het Laura Dekker topic had nog meer inhoud
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je dr zou geven maakt niet gelijk meer inhoud.
Zuchtquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
Het was een mislukte poging van Bilderberg. Friso ombrengen als gevolg van een interne machtsstrijd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:43 schreef Quarant het volgende:
Heeft Thomas Ross al een complottheorie over het lawineongeluk?
Ruim anderhalf jaar haar stinkende best gedaan om rond te wereld te zeilen varen, komt er een prins onder een lawine en Laura is vergeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het Laura Dekker topic had nog meer inhoud
Nee, nee, nee.. Friso heeft zijn eigen dood in spel gezet zodat hij nu op de bahama's met zijn minnares kan leven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het was een mislukte poging van Bilderberg. Friso ombrengen als gevolg van een interne machtsstrijd.
Ik las het op xandernieuws.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Friso heeft zijn eigen dood in spel gezet zodat hij nu op de bahama's met zijn minnares kan leven.
Misschien bedoelde ze wel dat hij qua karakter op Claus lijkt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:43 schreef Quarant het volgende:
Overigens, Friso lijkt wel het meest op Bea![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef Starlie het volgende:
De dames keken al iets... uhh neutraler!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.html
(lukt me niet om de foto te plakken...)
En jij denkt dat de RVD dit nog niet gezien heeft?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ga de link naar deze topicreeks naar de koningin en Mabel mailen... Zal ze leuk vinden
zie je nou welquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef Starlie het volgende:
De dames keken al iets... uhh neutraler!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.html
(lukt me niet om de foto te plakken...)
Was voor de OP, zou Poeke toevoegen, maar er is nu een andere OP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
(...)
Ja. En bij de laatste 23 TT's vraag ik me toch telkens af of het niet eens tijd wordt om die man uit te graven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:
welquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Was voor de OP, zou Poeke toevoegen, maar er is nu een andere OP.
Ik weet niet wat er neutraler is aan het laatste fotootje. Ze zien er geen van beiden beter uit.
Dat zal het zijn, want Constantijn is optisch een jonge uitgave van hem. Ik vind Friso eigenlijk op niemand lijken. Willem-Alexander heeft bij vlagen het Bé-gezicht en Amalia heeft lang op Bé geleken. Inmiddels lijken zijn dochters op Máxima's moeder.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze wel dat hij qua karakter op Claus lijkt..
Nee man, komt van de heroine addiction.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Teslynd het volgende:
Welnee, die kuiltjes in de wangen zijn krampkuiltjes.
Hij lijkt op Julianaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef Teslynd het volgende:
Ik vind Friso eigenlijk op niemand lijken.
Waar staat dat ze dit hebben gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij denkt dat de RVD dit nog niet gezien heeft?
Nergens maar je kunt er denk ik wel vanuit gaan dat ze alles screenen waar namen van Bea/Friso/WA/Maxima enz enz in voorkomen... Althans dat lijkt mij...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar staat dat ze dit hebben gezien?
Op die foto lijkt het wel zo, maar op deze niet vind ik:quote:
Hmm op deze foto kijken ze inderdaad alsof het over is...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op die foto lijkt het wel zo, maar op deze niet vind ik: [ afbeelding ]
Filmpje van hun aankomst: http://www.brabantsdagbla(...)bezoek-bij-Friso.ece
O ja, met vertraging. Wel ander hoofd, de broers hebben van die vierkante koppen.quote:
dude!??!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Friso heeft zijn eigen dood in spel gezet zodat hij nu op de bahama's met zijn minnares kan leven.
jaa klopt dat sij mein vrouw ook alquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Teslynd het volgende:
De eerste foto toont gezichten die geforceerd de moed erin houden. Zowel voor zichzelf als tegenover het publiek.
Als ie dood is, met een oven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk, iemands lichaamstemperatuur omhoog en omlaag brengen?
Vraag ik me ook af... Poeke?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk, iemands lichaamstemperatuur omhoog en omlaag brengen?
Eensquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Teslynd het volgende:
De eerste foto toont gezichten die geforceerd de moed erin houden. Zowel voor zichzelf als tegenover het publiek.
Dit. Soms zetten ze ook nog een ventilator op zoiemand.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef Ringo het volgende:
Ze zetten het raam open en halen zijn dekens weg.
Dat werkte vroeger bij mij wel altijd als m'n moeder wou dat ik wakker werd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef Ringo het volgende:
Ze doen hem in een diepvries en warmen in de magnetron.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Nee, serieus. Een mens is toch warmbloedig en heeft bijna altijd een temp van 37 graden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef Ringo het volgende:
Kijk, een normaal antwoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Teslynd het volgende:
Poeke zei dat afkoelen ging m.b.v. infuus (intern) en ijszakjes er tegenaan (extern).
Dus ijszakjes zullen niet/trager ververst worden bij opwarmen.
Met een koelmat..het tegenovergestelde van een electrische warmtedeken..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, serieus. Een mens is toch warmbloedig en heeft bijna altijd een temp van 37 graden?
Of het moet van binnenuit komen dat die verandert (als je koorts hebt ofzo) maar hoe haal je iemand z'n lichaamstemperatuur zover omlaag zonder hem een volledig ijsblok te maken?
iemand had daar al een stuk over geplaatst in vorige topic: met een koeldeken. Opwarmen gaat vanzelf zodra je de koeldeken minder laat koelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, serieus. Een mens is toch warmbloedig en heeft bijna altijd een temp van 37 graden?
Of het moet van binnenuit komen dat die verandert (als je koorts hebt ofzo) maar hoe haal je iemand z'n lichaamstemperatuur zover omlaag zonder hem een volledig ijsblok te maken?
Ja daar heb je ook weer zo'n gelijk in!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Teslynd het volgende:
Een ijsblok van 32 graden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
nee de ijsblokken zijn gewoon ijskoud, het gaat om de lichaamstemperatuur. Ne zoals je een gasvlam gebruikt om een pan water te verhitten, is de vlam ook geen 100 graden, als het water kookt, verminder je de vlam. oftewel naar analogie, als Friso fris genoeg is kan er wat minder ijs bij, daarbij de infusen worden gekoeld en die houden uiteindelijk het lichaam op de juiste temperatuur.quote:
Niet altijd. Er zijn ook mensen met een lagere lichaamstemperatuur. Zij krijgen ook haast geen koorts en dat is voor de huisartsen dan reden om te zeggen dat ze niet ziek zullen zijn. Koorts is altijd een symptoon bij de meeste ziektes. Het is een van de eerste lichaamsreacties.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou ze rechtstreeks vanuit een meeting komen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.html
Raar detail, maar het viel me op dat het zwarte A-teambusje waar de koningin in zit, een Oostenrijks kenteken heeft waarin de letters AA voorkomen... Weliswaar aan het einde, maar toch...
dmv temperatuurverhoging probeert het lichaam schadelijke infiltranten (bacterie, virus, schimmel) te doden (naast allerlei andere afweerreacties). Wanneer de temperatuur boven de 40 graden komt haken de meeste menselijke bacterien en virussen af, nog een beetje hoger en het lichaam gaat er zelf aan kapot. Vandaar dat koorts goed kan zijn voor herstel van bepaalde infecties, maar kom niet boven de 41-42 graden want dan is het afgelopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:15 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet altijd. Er zijn ook mensen met een lagere lichaamstemperatuur. Zij krijgen ook haast geen koorts en dat is voor de huisartsen dan reden om te zeggen dat ze niet ziek zullen zijn. Koorts is altijd een symptoon bij de meeste ziektes. Het is een van de eerste lichaamsreacties.
Een meeting?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ze rechtstreeks vanuit een meeting komen?
Ik heb zelf een keer 41,6 gehad, maar ik leef nog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
dmv temperatuurverhoging probeert het lichaam schadelijke infiltranten (bacterie, virus, schimmel) te doden (naast allerlei andere afweerreacties). Wanneer de temperatuur boven de 40 graden komt haken de meeste menselijke bacterien en virussen af, nog een beetje hoger en het lichaam gaat er zelf aan kapot. Vandaar dat koorts goed kan zijn voor herstel van bepaalde infecties, maar kom niet boven de 41-42 graden want dan is het afgelopen.
Een oud volksmedicijn bij boeren die longontsteking hadden was een schaap mee naar bed nemen. Schapen hebben een hogere lichaamstemperatuur dan mensen (ik dacht ongeveer 40-41 graden). Door het schaap mee onder de dekens te nemen werd de boer flink "warmgestookt" en werd de kans op herstel wel groter.
Je ziet hetzelfde fenomeen ook terug in de natuur, als er indringers zijn in een bijennest, verzamelt een groep bijen zich rondom de indringer en die beginnen met z'n allen met de vleugels te wapperen. Hierdoor neemt de lichaams temperatuur van de bijen snel toe en de core temperatuur rondom de indringer kan tot 45 graden of hoger komen en deze overlijdt.
Met koninginnensoep en bitterballenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er een Fok!Friso-meeting
En Oranjebitter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met koninginnensoep en bitterballen
If so, count me in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er een Fok!Friso-meeting
Wat is dat?quote:
Het is eigenlijk gewoon een hotel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Soort van illuminati
Bilderberg
Dan weet ik nog niks, maar laat maar dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Soort van illuminati
Bilderberg
Het klonk wel als bier eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een hotel hoor
Uiteraard moeten de kinderen van WA en Maxima en de kinderen van Constantijn en Laurentine ook maandag weer naar school althans die van Willem- Alexander en Maxima wel. Constantijn woont in Brussel met zijn gezin. Dús weet niet of daar de crocus vakantie afgelopen is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef Perico het volgende:
Marc van der Linden meldde gisteren dat Trix de afspraken van maandag in Nederland officieel nog niet heeft afgezegd.
Zal ze echt weer vanuit de protestantse arbeidsethiek en het landsbelang, haar baan weer oppakken?
Bilderberg Alcoholvrij!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het klonk wel als bier eigenlijk.
elke dag hetzelfde filmpje van een BMW die komt aanrijden en 2 droevige mensen die het ziekenhuis inlopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ik Bea was zou ik mijn automatische geweer pakken en ze als poppetjes omgooien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
elke dag hetzelfde filmpje van een BMW die komt aanrijden en 2 droevige mensen die het ziekenhuis inlopen![]()
gaat nergens over
No shit. Dacht dat iedere Nederlanders wel wist dat deze groep is genoemd naar de eerste locatie waar de conferentie plaats vond.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een hotel hoor
Zulke dingen zijn ook helemaal niet interessant, dus waarom zou je dat willen weten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
No shit. Dacht dat iedere Nederlanders wel wist dat deze groep is genoemd naar de eerste locatie waar de conferentie plaats vond.
Omdat je toch iets moet als je geen uitzicht hebt op een beter leven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook helemaal niet interessant, dus waarom zou je dat willen weten?
Geen idee, ik schaar het onder algemene kennis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook helemaal niet interessant, dus waarom zou je dat willen weten?
?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je toch iets moet als je geen uitzicht hebt op een beter leven?
Goed punt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je toch iets moet als je geen uitzicht hebt op een beter leven?
Omdat daar beslist wordt wanneer er een crisis/oorlog komtquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Omdat daar beslist wordt wanneer er een crisis/oorlog komt
de een kan iets meer hebben dan de anderquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb zelf een keer 41,6 gehad, maar ik leef nog.
Misschien ga ik de 2e keer gewoon hartstikke kapot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:00 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
de een kan iets meer hebben dan de ander
Goeiemorgen, nee nog niets dus je kunt rustig verder slapen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef Strani het volgende:
Goedesmorgens allemaal. Nog altijd geen nieuws zie ik. Zal dan toch zeker wel tot vrijdag duren lijkt me.
Oh ik kon jullie niet langer missen dus ik wilde echt opstaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goeiemorgen, nee nog niets dus je kunt rustig verder slapen.
Wat is het tijdsverschil dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik kon jullie niet langer missen dus ik wilde echt opstaan
Ik ben niet lui hoor, ik zit gewoon in een andere tijdzone. Okay, ondanks dat ben ik toch wel lui.
6 uur, Colombia :-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil dan?
Waar zit jij?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier ook andere tijdzone en net wakker en het eerste wat ik al deze hele week doe, is dit topic checken voor (non)nieuws![]()
quote:
Hoezo niet lui... daar is het dan toch ook al half twaalf?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik kon jullie niet langer missen dus ik wilde echt opstaan
Ik ben niet lui hoor, ik zit gewoon in een andere tijdzone. Okay, ondanks dat ben ik toch wel lui.
Illinois, 7 uur naar benedenquote:
Haha, maar ik ben al even op, al gedoucht en ontbeten ;-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet lui... daar is het dan toch ook al half twaalf?![]()
Ok, uurtje van mij af dan, kwa tijdzonequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Illinois, 7 uur naar beneden
En wat doe jij daar precies?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Illinois, 7 uur naar beneden
Gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ok, uurtje van mij af dan, kwa tijdzone
Vanaf maart lopen we weer gelijk.
Studeren, zegt men...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat doe jij daar precies?
Erin gezet nu! Suggesties voor aanvullingen voor de OP zijn welkom!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Gezien het bericht van RVD hedenmiddag maak ik me nu echt zorgen...
http://www.metronieuws.nl(...)rZlbv!LSgV8lcBuC3tA/quote:“Het gaat gewoon niet goed met Friso”, zegt een koningshuiskenner - anoniem, omdat hij niet openlijk wil speculeren op een aanstaande dood. Hij beroept zich op bronnen binnen de Koninklijke familie. “Ook als iemand slaapt, kun je meten hoe iemand reageert op bepaalde prikkels. Als er voor de vijfde dag op rij geen teken van leven komt, mag je toch wel zeggen dat de situatie nijpend is.”
Ik vreesch met je mee hoor... Als er écht geen enkele verandering is in 5 dagen lijkt me dat niet echt op een eventueel herstel wijzen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Gezien het bericht van RVD hedenmiddag maak ik me nu echt zorgen...
Zo anoniem is Marc van der Linden niet, hij zei precies hetzelfde in RTL Boulevard 2 dagen geleden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlbv!LSgV8lcBuC3tA/
Peter van der Vorst is die anonieme koninghuiskennerquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zo anoniem is Marc van der Linden niet, hij zei precies hetzelfde in RTL Boulevard 2 dagen geleden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Peter van der Vorst is die anonieme koninghuiskenner
Tja, koningshuiskenner. Ik wacht wel even op een chirurg die mij de laatste ins en outs van het koningshuis gaat vertellen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
Chirurgen zijn koningshuiskenners??quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tja, koningshuiskenner. Ik wacht wel even op een chirurg die mij de laatste ins en outs van het koningshuis gaat vertellen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
quote:De sfeer rondom het ziekenhuis wordt grimmiger. Journalisten wachten op nieuws dat niet komt, de Oranjes voelen zich op de huid gezeten.
Waarom herhaal je dezelfde dingen die al genoemd zijn?quote:
Waarom ben jij een leugenaar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom herhaal je dezelfde dingen die al genoemd zijn?
Koningshuiskenners zijn in een positie om uitspraken te doen over een medische situatie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Chirurgen zijn koningshuiskenners??
Bijvoorbeeld.quote:Ook als iemand slaapt, kun je meten hoe iemand reageert op bepaalde prikkels.
Ik begrijp jou nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom ben jij een leugenaar?
Same here..dit duurt te lang..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:06 schreef beequeen het volgende:
Ik zie het ook somber in. Dit kan toch nooit goed aflopen?
Tuurlijk, dat zijn alleskenners, jeweetzellufquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Koningshuiskenners zijn in een positie om uitspraken te doen over een medische situatie?
[..]
Bijvoorbeeld.
Minstens ... op temperatuur zo ik zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Samson het volgende:
Ze moeten m intussen toch alweer aan het opwarmen zijn?
Niet gebracht, gehouden. En nu dus niet meer. Ik denk elke dag dat hij niet wakker wordt betekent dat het er slechter uit ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef Quarant het volgende:
Iemand die in coma wordt gebracht is toch niet hersendood?
Precies Dees, dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:33 schreef Deisyy het volgende:
We gaan echt niets horen voor vrijdag en ik denk niet dat het nieuws dat we dan horen positief is
Omdat in Nederland meer rekening gehouden wordt met de stroomkosten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Mula het volgende:
En ik vrees ook mee....
Vooral dit stukje op nos.nl:
"In een reactie zegt de RVD dat die zin is toegevoegd om duidelijk te maken dat het medisch protocol in Oostenrijk met zich meebrengt dat het langer kan duren voor er een prognose kan worden gesteld dan in Nederland. Wanneer er wel een voorspelling kan worden gedaan over de toestand van prins Friso kan de voorlichtingdienst nu niet zeggen."
Werd er net na het ongeluk niet gezegd dat in Oostenrijk anders wordt omgegaan met situaties waarin iemand niet meer beter wordt? Dat in Nederland veel sneller 'de stekker eruit wordt getrokken' en dat ze daar in Oostenrijk meer tijd voor nodig hebben?
Yeah right.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:42 schreef kibo het volgende:
[..]
Omdat in Nederland meer rekening gehouden wordt met de stroomkosten.
UFO's bestaan ook echt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef kibo het volgende:
Toch klopt er iets niet.
"Bedolven" worden onder 40 cm sneeuw heeft ongeveer hetzelfde effekt als 10 cm zand.
Of verdrinken in 20 cm water.
Dit zaakje stinkt.
Is die Moosburger al nagetrokken?
Zucht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef kibo het volgende:
Toch klopt er iets niet.
"Bedolven" worden onder 40 cm sneeuw heeft ongeveer hetzelfde effekt als 10 cm zand.
Dit zaakje stinkt.
En ook kan je verdrinken in 20cm water.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zucht.
40 centimeter lawinesneeuw over je lichaam is zo'n 250, 300 kilo.
En dat is dus eerst met een rotklap tegen je aangekomen.
Ze is in de afgelopen dagen wel 10 jaar ouder geworden, zo lijkt het. Maar het is Beatrix, tot nu toe weet ze na elke tegenslag weer aardig terug te veren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef Strani het volgende:
Stel nou dat het niet goed afloopt (we hopen natuurlijk van wel).
Zou de koningin het dan kunnen opbrengen om nog door te gaan in haar positie? Ik kan het me niet voorstellen. Zou dan WA haar sneller opvolgen dan gepland?
Hebben jullie daar een verwachting over?
Dat is zeker, de vrouw verdient niets dan respect. En je hebt gelijk, haar huid ziet er op die foto's ook veel ouder uit dan wat ik van haar gewend ben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze is in de afgelopen dagen wel 10 jaar ouder geworden, zo lijkt het. Maar het is Beatrix, tot nu toe weet ze na elke tegenslag weer aardig terug te veren.
Ik denk dat een gewone nederlander die in nederland op de IC komt na reanimatie veel mindrr tijd krijgt om een teken van leven te geven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Mula het volgende:
En ik vrees ook mee...
Werd er net na het ongeluk niet gezegd dat in Oostenrijk anders wordt omgegaan met situaties waarin iemand niet meer beter wordt? Dat in Nederland veel sneller 'de stekker eruit wordt getrokken' en dat ze daar in Oostenrijk meer tijd voor nodig hebben?
twitter:SandraReporter twitterde op woensdag 22-02-2012 om 17:46:14Komende dagen wordt een inhoudelijke mededeling verwacht van artsen Friso over zn toestand. Ze zullen dan een persco geven in Innsbruck. reageer retweet
twitter:SandraReporter twitterde op woensdag 22-02-2012 om 17:48:45Dat het zo lang duurt heeft te maken met ziekenhuisprotocol in Oostenrijk.Lawineslachtoffers worden 3-4 dagen op lage temperatuur gehouden, reageer retweet
twitter:SandraReporter twitterde op woensdag 22-02-2012 om 17:50:36daarna wordt patient langzaam opgewarmd en slaapmedicatie afgebouwd. Dan 3-4 dagen testen.RVD bevestigt protocol dat ook voor Friso geldt. reageer retweet
Ksssssst, terug naar BNW.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef kibo het volgende:
Toch klopt er iets niet.
Dit zaakje stinkt.
Ken je haar? Waarom zou ze dat niet kunnen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef Strani het volgende:
Stel nou dat het niet goed afloopt (we hopen natuurlijk van wel).
Zou de koningin het dan kunnen opbrengen om nog door te gaan in haar positie? Ik kan het me niet voorstellen. Zou dan WA haar sneller opvolgen dan gepland?
Hebben jullie daar een verwachting over?
want het is warmer?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef RichardHammond het volgende:
Liever 40 cm zand dan 40 cm lawinesneeuw.
Omdat mensen over het algemeen nogal van slag zijn als ze een kind verliezen, ik kan me de vraagstelling wel voorstellen. Ze heeft nogal wat te verduren gehad de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ken je haar? Waarom zou ze dat niet kunnen?
Uiteraard, maar volgens mij is Bea een taaie. .quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat mensen over het algemeen nogal van slag zijn als ze een kind verliezen, ik kan me de vraagstelling wel voorstellen. Ze heeft nogal wat te verduren gehad de afgelopen jaren.
Wat is dit nu allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
want het is warmer?
Niet verdicht droog zand: 1400 kg/m³
Verdicht droog zand: 1600 kg/m³
Niet verdicht nat zand: 1600 kg/m³
Verdicht nat zand: 1800 kg/m³
in alle gevallen is zand namelijk veel zwaarder
Genoeg kinderen die in een plas regenwater verzuipen inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ook kan je verdrinken in 20cm water.
Zou je denken ja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:23 schreef soapie het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen dat het ziekenhuis waar hij ligt gespecialiseerd is in lawine slachtoffers, dus ze zullen wel weten wat ze doen.
Zaterdag is ongeveer, kan ook vrijdag of zondag zijn.quote:vr - reanimatie, gevolgd door afkoelen lichaam en kunstmatige coma
ma/di - begin opwarmen/staken slaapmedicatie
di/wo - afwachten reactie patient, gevolgd door neurologische onderzoeken
za - mededeling artsen
Mooie analyse. Ik snap ook niet hoe het komt dat Nederlanders zo gek zijn van het koningshuis. Toegegeven dat van ons is dan ook huilen met de pet opquote:Als de kroon ontbloot wordt
Hagiografie versus schending van de privacy
woensdag 22 februari 2012
Auteur: Daniela Hooghiemstra
De houding die Nederlanders aannemen tegenover de leden van hun koningshuis is dubbelzinnig en soms op het onnozele af bizar. Wat meer afstand en kritiek zou geen kwaad kunnen, vindt DANIELA HOOGHIEMSTRA, maar journalistieke principes moeten wel blijven gelden.
Steeds als zich in het privéleven van de familie van Oranje een incident voordoet, blijkt hoe complex de relatie tussen de Nederlanders en hun koningshuis is. Zo is dat ook het geval na het dramatische ongeluk van prins Johan Friso. Zodra het nieuws bekend werd dat hij in het ziekenhuis in Innsbruck was opgenomen, besloot de NOS ieder uur een nieuwsuitzending te wijden aan zijn toestand. Dat is veel aandacht voor iemand die formeel geen lid is van het koninklijk huis en zich ook weinig in het openbaar vertoont. Maar zodra er in de koninklijke familie iets aan de hand is, staat Nederland op zijn kop.
In de opwinding die ontstaat, worden journalisten geconfronteerd met dilemma's die in andere, ‘normale' gevallen geen dilemma's zijn. Vaste prik bij koninklijke berichtgeving is schaarste aan informatie. De familie wil haar privacy beschermen, de verantwoordelijke premier wil zo min mogelijk in de problemen komen en ergens daartussenin sneuvelen de feiten.
Zo waren het Duitse kranten die Nederland in de jaren vijftig voor het eerst inlichtten over de crisis op paleis Soestdijk rond gebedsgenezeres Greet Hofmans, bleef jarenlang onbekend dat prins Bernhard buitenechtelijke dochters had en wordt nog altijd gegist naar het precieze aantal omkoopaffaires waar hij bij betrokken was.
Emo-Hollanders
Als er in de koninklijke familie iets aan de hand is, komt de Nederlandse journalistiek onder ongewone spanning te staan. Behalve door informatieschaarste, komt dat door de tegenstrijdige emoties die de familie losmaakt. Nederlanders zijn verdrietig als hen iets naars overkomt, woedend als ze een te luxueus leven leiden, verontwaardigd als ze hun invloed laten gelden, maar door het dolle heen als er een baby wordt geboren.
De gevoelens gaan dieper dan menigeen durft toe te geven. Geloof Nederlanders nooit als ze hun koninklijke familie onbelangrijk noemen, want dat doen ze alleen om de irrationele gevoelens die ze koesteren, tegenover hun rationele, nuchtere zelf te verantwoorden. Achter hun onverschilligheid gaat brandende nieuwsgierigheid schuil en hun ‘kritische houding' verhult onverklaarbare, diepe liefde. Een ingewikkelde cocktail van schaamte voor het eigen voyeurisme, frustratie over het feit dat het echte verhaal toch wel weer niet verteld zal worden, én angst om de betovering te verbreken, leidt in de journalistiek tot unieke afwegingen.
Meestal is het daarbij de slaafsheid die in het oog springt. De pr-film die onlangs op televisie werd uitgezonden naar aanleiding van de tiende huwelijksverjaardag van Willem-Alexander en Máxima, deed de meest virulente propagandafilms uit de Sovjettijd verbleken. Nederlanders staan niet als dom bekend, maar wie de hagiografische hofliteratuur onder de loep neemt die sinds de Tweede Wereldoorlog geschreven is, moet aan onze verstandelijke vermogens wel ernstig gaan twijfelen. De geruisloze wijze waarop de zogeheten ‘mediacode' hier werd ingevoerd, is ook opmerkelijk. In een normale rechtsstaat toetst de rechter achteraf of van iemand wel of niet een foto gemaakt mag worden. Maar in Nederland brengt de Rijksvoorlichtingsdienst hierover gewoon een oekaze uit. Ook de geschiedenis is niet vrij: om brieven in te zien van de in 1843 overleden koning Willem I, is persoonlijke toestemming van de koningin vereist.
Ter lering (nou ja) en vermaak
Afgelopen weekend was sprake van een ander uiterste. Toen opende NRC Handelsblad met een stuk waarin de behandelende arts van prins Friso zonder medeweten van diens familie zijn hersenscan besprak. De arts schond zijn beroepsgeheim en een in het ziekenhuis toevallig aanwezige NRC-journalist tekende dat op. Scoop!
Dat een journalist buiten de officiële kanalen om informatie vergaart, is prijzenswaardig, zeker binnen de unieke, archaïsche sfeer die rond de koninklijke familie heerst. Het getuigt van moed om daar doorheen te breken. Maar het laat onverlet dat de journalistiek aan principes gebonden is. Dat het belang van nieuwsgaring gewogen moet worden.
Staat deze – ernstige – inbreuk op de privacy in verhouding tot het belang dat ermee gediend is? Nee. Vroeg of laat zal iedereen weten of Friso het ongeluk overleeft. Het verstrekken van (onvolledige) details tussendoor, voegt behalve vertier, niets toe. En weegt dus niet op tegen zoiets ernstigs als schending van een beroepsgeheim – in een bovendien zo pijnlijke situatie. Dat het stuk desondanks geplaatst werd, moet zijn oorzaak wel vinden in het delirium waar wij in terechtkomen zodra er iets met de koninklijke familie aan de hand is. Kennelijk kan zelfs een Vlaamse hoofdredacteur erdoor bevangen raken.
http://destandaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=LN3MEJ4Q
Ja ik begon niet over zandquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat is dit nu allemaal
Hij is onder een laag sneeuw beland en in coma, dat zijn feiten.
Dus vraag mij af waarom het nu over zand gaat?
Hij lijkt idd als twee druppels op hem, maar volgens mij was dit de eerste keer dat er iets met Friso gebeurde..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:17 schreef Quarant het volgende:
Tja, ik zag Friso vooral als een waaghals, a la zijn grootvader Bernhard, die zo'n 70 keer in het ziekenhuis heeft gelegen in zijn leven en stokoud werd. Maar het duurt nu wel lang ja...
Dat denk ik ook. Maar hoeveel kan een mens hebben, ga je je afvragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Uiteraard, maar volgens mij is Bea een taaie. .
Nee, daarom was het ook meer een 'wat denken jullie' dan dat ik duidelijk zei wat wel en niet kanquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ken je haar? Waarom zou ze dat niet kunnen?
Ik ben gek op geschiedenis. De monarchie is een historisch instituut waarin oude tradities bewaard blijven zonder dat we er verder onder lijden, als burgers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef pagadder het volgende:
Weet niet of dit al gepost is:
[..]
Mooie analyse. Ik snap ook niet hoe het komt dat Nederlanders zo gek zijn van het koningshuis. Toegegeven dat van ons is dan ook huilen met de pet op, maar toch. Die mensen zijn ook maar mensen, als ze een bloedneus hebben is hun bloed even rood als dat van ons, als ze hun teen tegen iets aan stoten hebben ze ook pijn, als ze naar de wc moeten gaan zitten ze ook maar met hun broek tot op de enkels en produceren ze -hopelijk- een bruinkleurig resultaat.
Dat verschilt per persoon. Maar hoezo, er zijn wel meer mensen die hun kinderen verliezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar hoeveel kan een mens hebben, ga je je afvragen.
In de 70er jaren waren we dichtbij een troonwisseling omdat Bernhard het zo verknald had. Uiteindelijk hoefde het nog niet omdat hij door het stof ging. Maar een wisseling op basis van urgentie kán dus wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat het eerder zorgt dat een eventuele troonwisseling uitgesteld wordt. Dat hoort een feestelijke gebeurtenis te zijn natuurlijk en als er hofrouw geldt zullen ze niet voor zo'n evenement kiezen lijkt me...
Dat klopt. Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Maar hoezo, er zijn wel meer mensen die hun kinderen verliezen.
Zeker. En veel van die mensen zijn daarna emotionele wrakken, zeker voor een tijdje. Moeilijk om je dan te richten op je werk als staatshoofd lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Maar hoezo, er zijn wel meer mensen die hun kinderen verliezen.
Of juist iets om je totaal op te gaan richten? Wat moet ze anders nog? (maar laten we geen voorbarige conclusies trekken, hopelijk komt het gewoon helemaal goed)quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. En veel van die mensen zijn daarna emotionele wrakken, zeker voor een tijdje. Moeilijk om je dan te richten op je werk als staatshoofd lijkt me.
Dat het niet heel bijzonder is. Oke, het hoort niet en is het ergste wat je kan overkomen als ouder zijnde maar ik zei dit omdat je zei: "hoeveel kan een mens hebben?" Heeft Bea dan zoveel meegemaakt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat wil je hiermee zeggen?
Zou ook kunnen. En het is ook meer een 'wat als'. Ik hoop natuurlijk ook dat het goed komtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of juist iets om je totaal op te gaan richten? Wat moet ze anders nog? (maar laten we geen voorbarige conclusies trekken, hopelijk komt het gewoon helemaal goed)
Ik denk dat ruim 70 jaar in een glazen kooi met de godganse tijd kritiek op jou en je familie best valt onder 'veel meemaken'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat het niet heel bijzonder is. Oke, het hoort niet en is het ergste wat je kan overkomen als ouder zijnde maar ik zei dit omdat je zei: "hoeveel kan een mens hebben?" Heeft Bea dan zoveel meegemaakt?
- man overleden 2002quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat het niet heel bijzonder is. Oke, het hoort niet en is het ergste wat je kan overkomen als ouder zijnde maar ik zei dit omdat je zei: "hoeveel kan een mens hebben?" Heeft Bea dan zoveel meegemaakt?
Klopt hoor Greys, als ik het allemaal goed begrijp. Hij zou langzaam wakker moeten worden, maar dat kan ook pas morgen of overmorgen kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk nog steeds dat ie het overleeft.
Wat ik wel 'eng' vind is dat als je dat Oostenrijkse protocol zeg maar meetelt qua dagen, dat hij nu dan ongeveer in het 'misschien wordt hij wakker' stadium zou moeten zitten. En je zou verwachten dat zijn moeder en vrouw dan de hele dag in het ziekenhuis zouden blijven. Want stel dat hij bijkomt dan wil je daar bij zijn lijkt me.
Of was dat ook zo?Heb vandaag even niet gevolgd hoe het zat met bezoekjes.
Dit dus. Geen sinecure.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
- man overleden 2002
- moeder overleden 2004
- vader overleden 2004
- schandaal Mabel
- schandaal Margarita
- schandaal vader Maxima
- aanslag Apeldoorn
Die glazen kooi gedachte heb ik ook altijd. Maar we weten eigenlijk moeilijk hoe dat is. Ze zijn ook niet anders gewend. Een gemiddelde dictator leeft in net zon kooi. Oke die zijn vaak gestoord maar hebben toch ook beperkte vrijheid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ruim 70 jaar in een glazen kooi met de godganse tijd kritiek op jou en je familie best valt onder 'veel meemaken'.
Verder natuurlijk het toch wel te vroeg overlijden van haar man, een moeder die haar amper zal hebben herkend op het laatst en natuurlijk de stress als gevolg van die aanslag in Apeldoorn.
- Waxinelichtjeshoudergooierquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
- man overleden 2002
- moeder overleden 2004
- vader overleden 2004
- schandaal Mabel
- schandaal Margarita
- schandaal vader Maxima
- aanslag Apeldoorn
Niemand heeft het over medelijden. We hebben het over wat voor haar als persoon eventueel zwaar is geweest in de afgelopen jaren (of altijd).quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Die glazen kooi gedachte heb ik ook altijd. Maar we weten eigenlijk moeilijk hoe dat is. Ze zijn ook niet anders gewend. Een gemiddelde dictator leeft in net zon kooi. Oke die zijn vaak gestoord maar hebben toch ook beperkte vrijheid.
Te vroeg overlijden van Claus, waarom? Dat mannen in hun 70 overlijden, ik zou ervoor tekenen.
Dat je moeder dement wordt vind ik persoonlijk een teken dat je blij mag zijn dat ze oud is geworden. Dementie is niet leuk om zo je moeder op haar laatst te kennen maar ik vind dit nou niet echt om medelijden mee te hebben.
Die aanslag in Apeldoorn, ja dat hakt er stevig in, dat geloof ik ook.
Het spijt me wel hoor, maar deze mensen zijn allemaal oud geworden. Het is wel vlak na elkaar gebeurd allemaal en dan verandert er veel. Maar ik vind dit nou niet echt bijzonder. Ik zou ervoor tekenen als mijn beide ouders zo oud zouden worden, wat helaas niet meer kan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
- man overleden 2002
- moeder overleden 2004
- vader overleden 2004
- schandaal Mabel
- schandaal Margarita
- schandaal vader Maxima
- aanslag Apeldoorn
Die damschreeuwer zal haar ongetwijfeld nog meer stress hebben bezorgd. Zij weet heel goed dat het ook (weer) een keer echt kan zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
- Waxinelichtjeshoudergooier
- Damschreeuwer
Ok vooruit, mee eens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Niemand heeft het over medelijden. We hebben het over wat voor haar als persoon eventueel zwaar is geweest in de afgelopen jaren (of altijd).
Dat is natuurlijk ook allemaal best triest, maar als je op een leeftijd bent als die van Beatrix ligt het toch wel in de lijn der verwachtingen dat je man en vooral je ouders overlijden. Ik vind het net overdreven veel leed wat haar is overkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
- man overleden 2002
- moeder overleden 2004
- vader overleden 2004
- schandaal Mabel
- schandaal Margarita
- schandaal vader Maxima
- aanslag Apeldoorn
De gemiddelde Nederlander zit tegen die tijd al lekker aan z'n pensioen en dan geldt dat hele vraagstuk niet of het nog makkelijk zou zijn om door te werken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je denkt dat de gemiddelde Nederlander dit niet meemaakt?
Neuh, maar het deelt wel flinke tikken uit natuurlijk...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook allemaal best triest, maar als je op een leeftijd bent als die van Beatrix licht het toch wel in de lijn der verwachtingen dat je man en vooral je ouders overlijden. Ik vind het net overdreven veel leed wat haar is overkomen.
Overkomt iedereen en maakt het voor Bea niet zieliger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
- man overleden 2002
- moeder overleden 2004
- vader overleden 2004
Keerzijde van de medaille als je koningin bent.quote:- schandaal Mabel
- schandaal Margarita
- schandaal vader Maxima
Dat vond ik dan wel erg.quote:- aanslag Apeldoorn
Wat zijn de positieve kanten van het koningin-zijn? Ik zie er niet zo veel eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Overkomt iedereen en maakt het voor Bea niet zieliger.
[..]
Keerzijde van de medaille als je koningin bent.
[..]
Dat vond ik dan wel erg.
Niemand heeft het over 'zieliger'. Het ging over de impact van bepaalde zaken. Elk sterfgeval is een drama, ook al ben je zelf allang volwassen. Ik vind het een beetje jammer dat we nu haar persoonlijk lijden gaan bagatalliseren, omdat andere mensen ook dood gaan, jezus mina.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat vond ik dan wel erg.
Natuurlijk dat zeker, maar niet dat ik vind dat haar heel veel ellende is overkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, maar het deelt wel flinke tikken uit natuurlijk...
De hardheid van de Nederlandse samenleving, vrees ik. Ik vind het ook een vreemde manier van iemand's persoonlijke pijn benaderen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Niemand heeft het over 'zieliger'. Het ging over de impact van bepaalde zaken. Elk sterfgeval is een drama, ook al ben je zelf allang volwassen. Ik vind het een beetje jammer dat we nu haar persoonlijk lijden gaan bagatalliseren, omdat andere mensen ook dood gaan, jezus mina.
Ja die ontgaat me ook een beetje... Hoe oud je ook bent, je ouders verliezen of je partner levert je gewoon een flinke knauw op...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Niemand heeft het over 'zieliger'. Het ging over de impact van bepaalde zaken. Elk sterfgeval is een drama, ook al ben je zelf allang volwassen. Ik vind het een beetje jammer dat we nu haar persoonlijk lijden gaan bagatalliseren, omdat andere mensen ook dood gaan, jezus mina.
Ik gaf ook nergens een wel-of-niet-zielig oordeel, ik gaf enkel antwoord op de vraag wat ze dan heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat vond ik dan wel erg.
O maar het is ook zeker niet mijn bedoeling om haar verdriet over de mensen die zij heeft verloren te bagatelliseren,.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Met dien verstande dat er zat mensen zich ziek hadden gemeld tot hun pensioen (overlijden man: oktober 2002, bereiken pensioensgerechtigde leeftijd: januari 2003) en het dan iets rustiger aan kunnen doen. Voor Beatrix gaat dit niet bepaald op. Claus was haar steun en toeverlaat, niet alleen privé maar juist ook in haar werk. Natuurlijk zijn er de afgelopen tien jaar ook geweldige dingen gebeurd (ik bedoel, 8 kleinkinderen, wow!!!!! ), maar het was wel veel ellende, koningin of niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook allemaal best triest, maar als je op een leeftijd bent als die van Beatrix ligt het toch wel in de lijn der verwachtingen dat je man en vooral je ouders overlijden. Ik vind het net overdreven veel leed wat haar is overkomen.
Ja in vergelijking met de foto's van afgelopen week inderdaad, maar in vergelijk met deze foto uit november 2011 vind ik dat best meevallen voor een vrouw van 74.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Best schokkend verschil idd voor 10 jaar
Dat kan je niet serieus menen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk nog steeds dat ie het overleeft.
Wat ik wel 'eng' vind is dat als je dat Oostenrijkse protocol zeg maar meetelt qua dagen, dat hij nu dan ongeveer in het 'misschien wordt hij wakker' stadium zou moeten zitten. En je zou verwachten dat zijn moeder en vrouw dan de hele dag in het ziekenhuis zouden blijven. Want stel dat hij bijkomt dan wil je daar bij zijn lijkt me.
Of was dat ook zo?Heb vandaag even niet gevolgd hoe het zat met bezoekjes.
Toch wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Teslynd het volgende:
Ja, die foto. Toen begon ze het gezicht van Juliana te krijgen.
[..]
Dat kan je niet serieus menen.
Snap ik, ik ben niet achterlijkquote:Hij wordt niet wakker met: "Ha die Mabeltje, blij je weer te zien".
Ik zou daar persoonlijk (!) toch wel dicht bij willen blijven dan als vrouw-van, niet pal naast zijn bed als publiek misschien, maar dan wel in de gang of wachtruimte, dat zodra er ook maar ENIG teken van bewust leven is, ik meteen op de hoogte zou kunnen worden gebracht.quote:Hij blijft waarschijnlijk half bewusteloos en ik kan me niet voorstellen dat de artsen daar publiek bij kunnen gebruiken. Het gaat dan waarschijnlijk om kleine tekens van bewust leven die goed geïnterpreteerd moeten worden en niet toevallige bewegingen of lichte krampjes.
Ik schrik van foto's van mezelf, voor en na het overlijden van vriendlief. Het heeft me zeker getekend in mijn uiterlijk en de blik op het gezicht van Bea doet me eigenlijk sinds vrijdag al denken aan de begrafenis van Clausquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja die ontgaat me ook een beetje... Hoe oud je ook bent, je ouders verliezen of je partner levert je gewoon een flinke knauw op...
Kan ik me (voor zover mogelijk) voorstellen. Ik denk dat er veel te makkelijk wordt gedaan over het overlijden van de partner, alleen maar omdat hij 'toch wel oud was'. Ik geloof niet dat dat het veel makkelijker maakt. Misschien dat je dan minder boosheid of onbegrip voelt als overgeblevene, maar makkelijk wordt het nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik schrik van foto's van mezelf, voor en na het overlijden van vriendlief. Het heeft me zeker getekend in mijn uiterlijk en de blik op het gezicht van Bea doet me eigenlijk sinds vrijdag al denken aan de begrafenis van Claus
Als je naar duroje.org ga zie je nog veel meer van dat soort juwelen en hoe ze gedragen worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef Strani het volgende:
Ik zat ook wat te zoeken naar foto's en kwam deze site tegen. Totaal ongerelateerd maar wel leuk om te zien. Blijkbaar gaat het om diamenten sterren van Koningin Emma en hoe ze door de generaties heen gedragen bleven/blijven worden.
http://www.duroje.org/Emma%27s_Diamond_Stars.htm
Thanksquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Als je naar duroje.org ga zie je nog veel meer van dat soort juwelen en hoe ze gedragen worden.
Het overlijden van je partner tekent je voor de rest van je leven, hoe oud hij of zij ook was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me (voor zover mogelijk) voorstellen. Ik denk dat er veel te makkelijk wordt gedaan over het overlijden van de partner, alleen maar omdat hij 'toch wel oud was'. Ik geloof niet dat dat het veel makkelijker maakt. Misschien dat je dan minder boosheid of onbegrip voelt als overgeblevene, maar makkelijk wordt het nooit.
Ik weet niet hoe lang geleden jouw vriend is overleden maar alsnog mijn condoleances.
Ja vind ik ook dus (maar ik geef wel om juwelen). Sommige van die juwelen stammen terug naar Koningin Sophie en sommigen volgens de geruchten nog eerder (van Anna Paulowna geweest). De Oranjes lijken zeer zuinig te zijn op hun juwelen en zijn ook nog eens creatief in de manier waarop ze de juwelen dragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
ThanksNiet dat ik om juwelen geef maar historie vind ik dan wel weer prachtig.
Lijkt me ook. En dan in het geval van Beatrix ook nog eens het feit dat Claus haar steun en toeverlaat was. De enige die op gelijke hoogte stond en die haar problemen ook echt kende en begreep.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het overlijden van je partner tekent je voor de rest van je leven, hoe oud hij of zij ook was.
Mooi om te zien inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ja vind ik ook dus (maar ik geef wel om juwelen). Sommige van die juwelen stammen terug naar Koningin Sophie en sommigen volgens de geruchten nog eerder (van Anna Paulowna geweest). De Oranjes lijken zeer zuinig te zijn op hun juwelen en zijn ook nog eens creatief in de manier waarop ze de juwelen dragen.
Zouden ze hier meelezen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
We hadden het over Maxima vandaag; WA, Mabel en Maxima zijn op bezoek.
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
We hadden het over Maxima vandaag; WA, Mabel en Maxima zijn op bezoek.
Oei, inderdaad. Al die foto-analyses zijn overdreven maar deze spreekt wel echt boekdelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ns_naar_Friso__.html
ze kijken wel erg bedrukt op die foto![]()
Precies. Die krijgt voor de volgende verjaardag ook een zonnebril denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Oeh dat gezicht van Maxima, ze is minder goed met het onder controle houden van haar emoties dan schoonmoeder en echtgenoot die dat al hun hele leven oefenen....
Ja, wat dat betreft is zo'n zonnebril toch wel iets verhullender...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Oeh dat gezicht van Maxima, ze is minder goed met het onder controle houden van haar emoties dan schoonmoeder en echtgenoot die dat al hun hele leven oefenen....
Ben ik helemaal met je eens, maar hier schrok ik echt van...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, inderdaad. Al die foto-analyses zijn overdreven maar deze spreekt wel echt boekdelen.
Vooral Maxima idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ns_naar_Friso__.html
ze kijken wel erg bedrukt op die foto![]()
Dat viel mij ook al op ja al durfde ik het niet te zeggen i.v.m. die mensen die daar dan weer kritiek op hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef Marie30 het volgende:
WA was bij zijn eerste bezoek veel afstandelijker, was de eerste die als medegezel van Mabel haar niet fysiek vast had. Nu doet hij dat wel... Zegt eigenlijk niets, het viel me gewoon op.
Ik durfde het ook bijna niet...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja al durfde ik het niet te zeggen i.v.m. die mensen die daar dan weer kritiek op hebben
Na 25 topics mogen we denk ik wel zeggen dat we het hier ook wel eens over ogenschijnlijke futiliteiten hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja al durfde ik het niet te zeggen i.v.m. die mensen die daar dan weer kritiek op hebben
Ik twijfelde of ik het zo kon postenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel. Ik ben best groot!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik het zo kon postenvoordat ik weer bijna in vieren wordt gedeeld
Dankjewel Straniquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel. Ik ben best groot!
Zou je dan roos211/4 zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef roos85 het volgende:
Ik twijfelde of ik het zo kon postenvoordat ik weer bijna in vieren wordt gedeeld
Mabel is van nature ook gewoon echt heel wit..en dat wordt er met dat licht van de camera's niet beter op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Mabel er toch ook slecht uitzien, ondanks d'r zonnebril
Ik ook. Denk dat we zouden schrikken moest ze die bril afzetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Mabel er toch ook slecht uitzien, ondanks d'r zonnebril
Ik vind het wel een stuk beter dan het verstoppen achter een zonnebril, niets om je voor te schamen toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Het is niet zozeer het wit zien, maar meer de trekken van haar mond..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Mabel is van nature ook gewoon echt heel wit..en dat wordt er met dat licht van de camera's niet beter op.
Ieder z'n meug. Ik had ook lekker die zonnebril opgezet als ik binnen eventueel in tranen zit en buiten staat de hele vaderlandse pers me hijgerig op te wachten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stuk beter dan het verstoppen achter een zonnebril, niets om je voor te schamen toch?
Al dat geflits lijkt me ook storendquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stuk beter dan het verstoppen achter een zonnebril, niets om je voor te schamen toch?
Nee niets om je voor te schamen, maar nu ook weer geen beeld wat ik graag van mezelf in alle kranten zou willen zien...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's waar. Tenzij ze net al slecht nieuws hadden gekregen via de telefoon natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
Deze foto was bij de aankomst, toch?
Misschien dat de koppies bij het weer weg gaan nog net iets 'belangrijker' zijn om iets aan te kunnen aflezen. Nou ja, dit klinkt idiootMaar jullie snappen wel hoe ik dat bedoel misschien.
Ik denk dat ze wel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan of ze er wel of niet mooi uitzien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee niets om je voor te schamen, maar nu ook weer geen beeld wat ik graag van mezelf in alle kranten zou willen zien...
Nou, ik heb toch wel de indruk dat Mabel bewust die zonnebril draagt om te voorkomen dat het verdriet uit haar ogen is af te lezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan of ze er wel of niet mooi uitzien.
Onderschat de ijdelheid van vrouwen niet...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan of ze er wel of niet mooi uitzien.
Ik vind het wel knap van ze om de hoofdingang te nemen. Stel je voor zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of ze wil gewoon geen geflits. Zij gaat elke keer erheen en is dus al een paar duizend keer gefotografeerd de afgelopen dagen, de rest gaan minder vaak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel de indruk dat Mabel bewust die zonnebril draagt om te voorkomen dat het verdriet uit haar ogen is af te lezen.
Okay baas!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk is dit topic te triest voor woorden.. laat de familie gewoon met rust en reageer pas weer als er iets nieuws te melden valt..
Van mij mag het ook, maar ik zou het zelf niet willen als ik hun was. De één uit makkelijker emoties dan de ander.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, dingen als "ik zou lekker de zonnebril pakken" en "maxima is niet goed in het onder controle houden van haar emoties", ik vraag me dan altijd af waarom dat zou moeten, waarom dat zo verboden is in dit land. Je hoeft niet meteen al haren uit trekkend en met nagels je gezicht open rijtend over straat te gaan maar je mag best tonen dat je bezorgd en verdrietig bent hoor.
O maar ik vind het ook niet erg dat ze haar emoties niet onder controle kan houden hoor... Daar is ze nou juist zo'n warme persoonlijkheid door... Het viel me gewoon op dat ze er een stuk minder in geoefend is dan Bea en WAquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, dingen als "ik zou lekker de zonnebril pakken" en "maxima is niet goed in het onder controle houden van haar emoties", ik vraag me dan altijd af waarom dat zou moeten, waarom dat zo verboden is in dit land. Je hoeft niet meteen al haren uit trekkend en met nagels je gezicht open rijtend over straat te gaan maar je mag best tonen dat je bezorgd en verdrietig bent hoor.
Precies. Het is toch veel abnormaler als je onbewogen eruit blijft zien en geen verdriet toont als je man, broer, zwager midden in zijn leven praktisch dood in het ziekenhuis ligt en waarvan de afloop onzeker is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
je mag je emoties toch ook wel voor jezelf houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Volledig eens. Maar het is nog zo erg niet gesteld met de menselijkheid van het NL koningshuis vergeleken met het onze (het Belgische...). Dat zijn pas robots.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Hier zag ik amper kritiek op de zogenaamde lach van Mabel, maar alleen kritiek op de manier waarop de Telegraaf die lach bestempelde als 'vrolijk'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies. Het is toch veel abnormaler als je onbewogen eruit blijft zien en geen verdriet toont als je man, broer, zwager midden in zijn leven praktisch dood in het ziekenhuis ligt en waarvan de afloop onzeker is?
Toen hier een foto van een lachende Mabel werd geplaatst, werd onmiddellijk gereageerd dat ze er blijkbaar vrolijk onder is en wordt het ongepast gevonden. Maar huilen en zichtbaar verdrietig zijn mag ook niet. Vreemd hoor. Het zijn toch gewone mensen? Ik vind het volkomen normaal dat ze er slecht uit zien nu.
We delen de onze wel met jouquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volledig eens. Maar het is nog zo erg niet gesteld met de menselijkheid van het NL koningshuis vergeleken met het onze (het Belgische...). Dat zijn pas robots.
Dat is niet waar.quote:[b]Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Injetta
Toen hier een foto van een lachende Mabel werd geplaatst, werd onmiddellijk gereageerd dat ze er blijkbaar vrolijk onder is en wordt het ongepast gevonden.
Plaats je ook even de quotes dan? Da's het mooie van een forumquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Injetta het volgende:
Toen hier een foto van een lachende Mabel werd geplaatst, werd onmiddellijk gereageerd dat ze er blijkbaar vrolijk onder is en wordt het ongepast gevonden. Maar huilen en zichtbaar verdrietig zijn mag ook niet. Vreemd hoor. Het zijn toch gewone mensen? Ik vind het volkomen normaal dat ze er slecht uit zien nu.
Men heeft een beetje een raar beeld van dit topic. Chupi hierboven lijkt ook te denken dat we hier hijgerig alle geruchtjes volgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plaats je ook even de quotes dan? Da's het mooie van een forum
Euh neen... dat gaat te ver.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen dank, we doen gewoon alsof 1830 nooit gebeurd is
Haha, jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh neen... dat gaat te ver.Toch bedankt
![]()
Van mij mag het hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
Is het erg ongepast om na 25 deeltjes even wat stats te posten?
Nope Acree. Please do.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
Kijk jij es in MEDquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef Arcee het volgende:
Sterker, België mag ze hebben. Helemaal gratis.quote:
I'll take that as a compliment.quote:
Niks daarvan!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Sterker, België mag ze hebben. Helemaal gratis.
Inclusief gebruikte, maar in goede staat verkerende gouden koets!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks daarvan!
Ik lees trouwens net dat de steun voor de monarchie in Nederland afgelopen jaar nog van 87% van de bevolking kwam. Je bevind je in een klein gezelschap
Shit ziekenhuis.. Ik moest er vandaag weer eens langs. File op de A10 huishoudbeurs je weet wel ....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef yvonne het volgende:
VU mc schendt beroepsgeheim
Met de medische ethiek is wel meer mis..
Maar wij hebben de argumenten aan onze zijde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks daarvan!
Ik lees trouwens net dat de steun voor de monarchie in Nederland afgelopen jaar nog van 87% van de bevolking kwam. Je bevind je in een klein gezelschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |