Thanksquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Als je naar duroje.org ga zie je nog veel meer van dat soort juwelen en hoe ze gedragen worden.
Het overlijden van je partner tekent je voor de rest van je leven, hoe oud hij of zij ook was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me (voor zover mogelijk) voorstellen. Ik denk dat er veel te makkelijk wordt gedaan over het overlijden van de partner, alleen maar omdat hij 'toch wel oud was'. Ik geloof niet dat dat het veel makkelijker maakt. Misschien dat je dan minder boosheid of onbegrip voelt als overgeblevene, maar makkelijk wordt het nooit.
Ik weet niet hoe lang geleden jouw vriend is overleden maar alsnog mijn condoleances.
Ja vind ik ook dus (maar ik geef wel om juwelen). Sommige van die juwelen stammen terug naar Koningin Sophie en sommigen volgens de geruchten nog eerder (van Anna Paulowna geweest). De Oranjes lijken zeer zuinig te zijn op hun juwelen en zijn ook nog eens creatief in de manier waarop ze de juwelen dragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
ThanksNiet dat ik om juwelen geef maar historie vind ik dan wel weer prachtig.
Lijkt me ook. En dan in het geval van Beatrix ook nog eens het feit dat Claus haar steun en toeverlaat was. De enige die op gelijke hoogte stond en die haar problemen ook echt kende en begreep.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het overlijden van je partner tekent je voor de rest van je leven, hoe oud hij of zij ook was.
Mooi om te zien inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ja vind ik ook dus (maar ik geef wel om juwelen). Sommige van die juwelen stammen terug naar Koningin Sophie en sommigen volgens de geruchten nog eerder (van Anna Paulowna geweest). De Oranjes lijken zeer zuinig te zijn op hun juwelen en zijn ook nog eens creatief in de manier waarop ze de juwelen dragen.
Zouden ze hier meelezen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
We hadden het over Maxima vandaag; WA, Mabel en Maxima zijn op bezoek.
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
We hadden het over Maxima vandaag; WA, Mabel en Maxima zijn op bezoek.
Oei, inderdaad. Al die foto-analyses zijn overdreven maar deze spreekt wel echt boekdelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ns_naar_Friso__.html
ze kijken wel erg bedrukt op die foto![]()
Precies. Die krijgt voor de volgende verjaardag ook een zonnebril denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Oeh dat gezicht van Maxima, ze is minder goed met het onder controle houden van haar emoties dan schoonmoeder en echtgenoot die dat al hun hele leven oefenen....
Ja, wat dat betreft is zo'n zonnebril toch wel iets verhullender...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Oeh dat gezicht van Maxima, ze is minder goed met het onder controle houden van haar emoties dan schoonmoeder en echtgenoot die dat al hun hele leven oefenen....
Ben ik helemaal met je eens, maar hier schrok ik echt van...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, inderdaad. Al die foto-analyses zijn overdreven maar deze spreekt wel echt boekdelen.
Vooral Maxima idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ns_naar_Friso__.html
ze kijken wel erg bedrukt op die foto![]()
Dat viel mij ook al op ja al durfde ik het niet te zeggen i.v.m. die mensen die daar dan weer kritiek op hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef Marie30 het volgende:
WA was bij zijn eerste bezoek veel afstandelijker, was de eerste die als medegezel van Mabel haar niet fysiek vast had. Nu doet hij dat wel... Zegt eigenlijk niets, het viel me gewoon op.
Ik durfde het ook bijna niet...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja al durfde ik het niet te zeggen i.v.m. die mensen die daar dan weer kritiek op hebben
Na 25 topics mogen we denk ik wel zeggen dat we het hier ook wel eens over ogenschijnlijke futiliteiten hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja al durfde ik het niet te zeggen i.v.m. die mensen die daar dan weer kritiek op hebben
Ik twijfelde of ik het zo kon postenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel. Ik ben best groot!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik het zo kon postenvoordat ik weer bijna in vieren wordt gedeeld
Dankjewel Straniquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel. Ik ben best groot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |