Ja, het was ook via een quote. Ik zal het even repareren, momentjequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:07 schreef Godtje het volgende:
Wat een lelijke OP eigenlijk met teksten zonder Quotes
maar maar maar........ misschien krijgen we zo een nwe foto van Trix en Mabel die met een grotequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer een nieuw deel zonder nieuws.
Oeh spannend!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar maar maar........ misschien krijgen we zo een nwe foto van Trix en Mabel die met een grotehet ziekenhuis verlaten
En misschien wel 20 minuten later dan de vorige dagenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar maar maar........ misschien krijgen we zo een nwe foto van Trix en Mabel die met een grotehet ziekenhuis verlaten
Dank jou geheime bronnen voor deze geweldige updatequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
ik heb connecties met de russische geheime dienst en die hebben spionnen zitten bij Bea dus ik wou jullie ff mededelen dat er niet veel veranderd is maar wel dat Mabel super verdrietig is eg ram zielig
Noem 25 delen maar niks. Mensen die nu van de straat af zijn. Anders zouden die moorden en rovend de straten door trekken en nu hebben ze dit topic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef Ferdii het volgende:
word tijd dat ze naar buiten brengen dat ie het haalt of dat ie dood gaat, deze onzekerheid hebben we ook niets aan
Ik heb m'n quota aan verkrachtingen niet gehaald deze maand idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:16 schreef Godtje het volgende:
Noem 25 delen maar niks. Mensen die nu van de straat af zijn. Anders zouden die moorden en rovend de straten door trekken en nu hebben ze dit topic.
FOK! als sociale controle, half politiek den haag zal trots zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem 25 delen maar niks. Mensen die nu van de straat af zijn. Anders zouden die moorden en rovend de straten door trekken en nu hebben ze dit topic.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:
Alweer 25 topics? Er is toch geen verandering in zijn situatie geweest de laatste week? Waar gaat dit over.![]()
Klopt, ik ben al 3 keer vermoord.quote:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
Poeke heeft gezegd geen arts te zijn.
Jojoke, waar is het filmpje van het interview met de Krista Moosbrugger?
Het Laura Dekker topic had nog meer inhoudquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:
Alweer 25 topics? Er is toch geen verandering in zijn situatie geweest de laatste week? Waar gaat dit over.![]()
Dat je dr zou geven maakt niet gelijk meer inhoud.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het Laura Dekker topic had nog meer inhoud
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je dr zou geven maakt niet gelijk meer inhoud.
Zuchtquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
Poeke heeft gezegd geen arts te zijn.
Het was een mislukte poging van Bilderberg. Friso ombrengen als gevolg van een interne machtsstrijd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:43 schreef Quarant het volgende:
Heeft Thomas Ross al een complottheorie over het lawineongeluk?
Ruim anderhalf jaar haar stinkende best gedaan om rond te wereld te zeilen varen, komt er een prins onder een lawine en Laura is vergeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het Laura Dekker topic had nog meer inhoud
Nee, nee, nee.. Friso heeft zijn eigen dood in spel gezet zodat hij nu op de bahama's met zijn minnares kan leven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het was een mislukte poging van Bilderberg. Friso ombrengen als gevolg van een interne machtsstrijd.
Ik las het op xandernieuws.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Friso heeft zijn eigen dood in spel gezet zodat hij nu op de bahama's met zijn minnares kan leven.
Misschien bedoelde ze wel dat hij qua karakter op Claus lijkt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:43 schreef Quarant het volgende:
Overigens, Friso lijkt wel het meest op Bea![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef Starlie het volgende:
De dames keken al iets... uhh neutraler!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.html
(lukt me niet om de foto te plakken...)
En jij denkt dat de RVD dit nog niet gezien heeft?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ga de link naar deze topicreeks naar de koningin en Mabel mailen... Zal ze leuk vinden
zie je nou welquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef Starlie het volgende:
De dames keken al iets... uhh neutraler!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.html
(lukt me niet om de foto te plakken...)
Was voor de OP, zou Poeke toevoegen, maar er is nu een andere OP.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
(...)
Ja. En bij de laatste 23 TT's vraag ik me toch telkens af of het niet eens tijd wordt om die man uit te graven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef De_kromme het volgende:
welquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Was voor de OP, zou Poeke toevoegen, maar er is nu een andere OP.
Ik weet niet wat er neutraler is aan het laatste fotootje. Ze zien er geen van beiden beter uit.
Dat zal het zijn, want Constantijn is optisch een jonge uitgave van hem. Ik vind Friso eigenlijk op niemand lijken. Willem-Alexander heeft bij vlagen het Bé-gezicht en Amalia heeft lang op Bé geleken. Inmiddels lijken zijn dochters op Mįxima's moeder.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze wel dat hij qua karakter op Claus lijkt..
Nee man, komt van de heroine addiction.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Teslynd het volgende:
Welnee, die kuiltjes in de wangen zijn krampkuiltjes.
Hij lijkt op Julianaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef Teslynd het volgende:
Ik vind Friso eigenlijk op niemand lijken.
Waar staat dat ze dit hebben gezien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij denkt dat de RVD dit nog niet gezien heeft?
Nergens maar je kunt er denk ik wel vanuit gaan dat ze alles screenen waar namen van Bea/Friso/WA/Maxima enz enz in voorkomen... Althans dat lijkt mij...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar staat dat ze dit hebben gezien?
Op die foto lijkt het wel zo, maar op deze niet vind ik:quote:
Hmm op deze foto kijken ze inderdaad alsof het over is...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op die foto lijkt het wel zo, maar op deze niet vind ik: [ afbeelding ]
Filmpje van hun aankomst: http://www.brabantsdagbla(...)bezoek-bij-Friso.ece
O ja, met vertraging. Wel ander hoofd, de broers hebben van die vierkante koppen.quote:
dude!??!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Friso heeft zijn eigen dood in spel gezet zodat hij nu op de bahama's met zijn minnares kan leven.
jaa klopt dat sij mein vrouw ook alquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Teslynd het volgende:
De eerste foto toont gezichten die geforceerd de moed erin houden. Zowel voor zichzelf als tegenover het publiek.
Als ie dood is, met een oven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk, iemands lichaamstemperatuur omhoog en omlaag brengen?
Vraag ik me ook af... Poeke?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk, iemands lichaamstemperatuur omhoog en omlaag brengen?
Eensquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Teslynd het volgende:
De eerste foto toont gezichten die geforceerd de moed erin houden. Zowel voor zichzelf als tegenover het publiek.
Dit. Soms zetten ze ook nog een ventilator op zoiemand.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef Ringo het volgende:
Ze zetten het raam open en halen zijn dekens weg.
Dat werkte vroeger bij mij wel altijd als m'n moeder wou dat ik wakker werd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef Ringo het volgende:
Ze doen hem in een diepvries en warmen in de magnetron.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:34 schreef Ritmo het volgende:
Nee, serieus. Een mens is toch warmbloedig en heeft bijna altijd een temp van 37 graden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef Ringo het volgende:
Kijk, een normaal antwoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Teslynd het volgende:
Poeke zei dat afkoelen ging m.b.v. infuus (intern) en ijszakjes er tegenaan (extern).
Dus ijszakjes zullen niet/trager ververst worden bij opwarmen.
Met een koelmat..het tegenovergestelde van een electrische warmtedeken..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, serieus. Een mens is toch warmbloedig en heeft bijna altijd een temp van 37 graden?
Of het moet van binnenuit komen dat die verandert (als je koorts hebt ofzo) maar hoe haal je iemand z'n lichaamstemperatuur zover omlaag zonder hem een volledig ijsblok te maken?
iemand had daar al een stuk over geplaatst in vorige topic: met een koeldeken. Opwarmen gaat vanzelf zodra je de koeldeken minder laat koelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, serieus. Een mens is toch warmbloedig en heeft bijna altijd een temp van 37 graden?
Of het moet van binnenuit komen dat die verandert (als je koorts hebt ofzo) maar hoe haal je iemand z'n lichaamstemperatuur zover omlaag zonder hem een volledig ijsblok te maken?
Ja daar heb je ook weer zo'n gelijk in!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Teslynd het volgende:
Een ijsblok van 32 graden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
nee de ijsblokken zijn gewoon ijskoud, het gaat om de lichaamstemperatuur. Ne zoals je een gasvlam gebruikt om een pan water te verhitten, is de vlam ook geen 100 graden, als het water kookt, verminder je de vlam. oftewel naar analogie, als Friso fris genoeg is kan er wat minder ijs bij, daarbij de infusen worden gekoeld en die houden uiteindelijk het lichaam op de juiste temperatuur.quote:
Niet altijd. Er zijn ook mensen met een lagere lichaamstemperatuur. Zij krijgen ook haast geen koorts en dat is voor de huisartsen dan reden om te zeggen dat ze niet ziek zullen zijn. Koorts is altijd een symptoon bij de meeste ziektes. Het is een van de eerste lichaamsreacties.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou ze rechtstreeks vanuit een meeting komen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.html
Raar detail, maar het viel me op dat het zwarte A-teambusje waar de koningin in zit, een Oostenrijks kenteken heeft waarin de letters AA voorkomen... Weliswaar aan het einde, maar toch...
dmv temperatuurverhoging probeert het lichaam schadelijke infiltranten (bacterie, virus, schimmel) te doden (naast allerlei andere afweerreacties). Wanneer de temperatuur boven de 40 graden komt haken de meeste menselijke bacterien en virussen af, nog een beetje hoger en het lichaam gaat er zelf aan kapot. Vandaar dat koorts goed kan zijn voor herstel van bepaalde infecties, maar kom niet boven de 41-42 graden want dan is het afgelopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:15 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet altijd. Er zijn ook mensen met een lagere lichaamstemperatuur. Zij krijgen ook haast geen koorts en dat is voor de huisartsen dan reden om te zeggen dat ze niet ziek zullen zijn. Koorts is altijd een symptoon bij de meeste ziektes. Het is een van de eerste lichaamsreacties.
Een meeting?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ze rechtstreeks vanuit een meeting komen?
Ik heb zelf een keer 41,6 gehad, maar ik leef nog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
dmv temperatuurverhoging probeert het lichaam schadelijke infiltranten (bacterie, virus, schimmel) te doden (naast allerlei andere afweerreacties). Wanneer de temperatuur boven de 40 graden komt haken de meeste menselijke bacterien en virussen af, nog een beetje hoger en het lichaam gaat er zelf aan kapot. Vandaar dat koorts goed kan zijn voor herstel van bepaalde infecties, maar kom niet boven de 41-42 graden want dan is het afgelopen.
Een oud volksmedicijn bij boeren die longontsteking hadden was een schaap mee naar bed nemen. Schapen hebben een hogere lichaamstemperatuur dan mensen (ik dacht ongeveer 40-41 graden). Door het schaap mee onder de dekens te nemen werd de boer flink "warmgestookt" en werd de kans op herstel wel groter.
Je ziet hetzelfde fenomeen ook terug in de natuur, als er indringers zijn in een bijennest, verzamelt een groep bijen zich rondom de indringer en die beginnen met z'n allen met de vleugels te wapperen. Hierdoor neemt de lichaams temperatuur van de bijen snel toe en de core temperatuur rondom de indringer kan tot 45 graden of hoger komen en deze overlijdt.
Met koninginnensoep en bitterballenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er een Fok!Friso-meeting
En Oranjebitter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met koninginnensoep en bitterballen
If so, count me in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er een Fok!Friso-meeting
Wat is dat?quote:
Het is eigenlijk gewoon een hotel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Soort van illuminati
Bilderberg
Dan weet ik nog niks, maar laat maar dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Soort van illuminati
Bilderberg
Het klonk wel als bier eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een hotel hoor
Uiteraard moeten de kinderen van WA en Maxima en de kinderen van Constantijn en Laurentine ook maandag weer naar school althans die van Willem- Alexander en Maxima wel. Constantijn woont in Brussel met zijn gezin. Dśs weet niet of daar de crocus vakantie afgelopen is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef Perico het volgende:
Marc van der Linden meldde gisteren dat Trix de afspraken van maandag in Nederland officieel nog niet heeft afgezegd.
Zal ze echt weer vanuit de protestantse arbeidsethiek en het landsbelang, haar baan weer oppakken?
Bilderberg Alcoholvrij!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het klonk wel als bier eigenlijk.
elke dag hetzelfde filmpje van een BMW die komt aanrijden en 2 droevige mensen die het ziekenhuis inlopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ik Bea was zou ik mijn automatische geweer pakken en ze als poppetjes omgooien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
elke dag hetzelfde filmpje van een BMW die komt aanrijden en 2 droevige mensen die het ziekenhuis inlopen![]()
gaat nergens over
No shit. Dacht dat iedere Nederlanders wel wist dat deze groep is genoemd naar de eerste locatie waar de conferentie plaats vond.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een hotel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |