Zulke dingen zijn ook helemaal niet interessant, dus waarom zou je dat willen weten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
No shit. Dacht dat iedere Nederlanders wel wist dat deze groep is genoemd naar de eerste locatie waar de conferentie plaats vond.
Omdat je toch iets moet als je geen uitzicht hebt op een beter leven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook helemaal niet interessant, dus waarom zou je dat willen weten?
Geen idee, ik schaar het onder algemene kennis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook helemaal niet interessant, dus waarom zou je dat willen weten?
?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je toch iets moet als je geen uitzicht hebt op een beter leven?
Goed punt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je toch iets moet als je geen uitzicht hebt op een beter leven?
Omdat daar beslist wordt wanneer er een crisis/oorlog komtquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Omdat daar beslist wordt wanneer er een crisis/oorlog komt
de een kan iets meer hebben dan de anderquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb zelf een keer 41,6 gehad, maar ik leef nog.
Misschien ga ik de 2e keer gewoon hartstikke kapot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:00 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
de een kan iets meer hebben dan de ander
Goeiemorgen, nee nog niets dus je kunt rustig verder slapen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef Strani het volgende:
Goedesmorgens allemaal. Nog altijd geen nieuws zie ik. Zal dan toch zeker wel tot vrijdag duren lijkt me.
Oh ik kon jullie niet langer missen dus ik wilde echt opstaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goeiemorgen, nee nog niets dus je kunt rustig verder slapen.
Wat is het tijdsverschil dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik kon jullie niet langer missen dus ik wilde echt opstaan
Ik ben niet lui hoor, ik zit gewoon in een andere tijdzone. Okay, ondanks dat ben ik toch wel lui.
6 uur, Colombia :-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil dan?
Waar zit jij?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier ook andere tijdzone en net wakker en het eerste wat ik al deze hele week doe, is dit topic checken voor (non)nieuws![]()
quote:
Hoezo niet lui... daar is het dan toch ook al half twaalf?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik kon jullie niet langer missen dus ik wilde echt opstaan
Ik ben niet lui hoor, ik zit gewoon in een andere tijdzone. Okay, ondanks dat ben ik toch wel lui.
Illinois, 7 uur naar benedenquote:
Haha, maar ik ben al even op, al gedoucht en ontbeten ;-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet lui... daar is het dan toch ook al half twaalf?![]()
Ok, uurtje van mij af dan, kwa tijdzonequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Illinois, 7 uur naar beneden
En wat doe jij daar precies?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Illinois, 7 uur naar beneden
Gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ok, uurtje van mij af dan, kwa tijdzone
Vanaf maart lopen we weer gelijk.
Studeren, zegt men...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat doe jij daar precies?
Erin gezet nu! Suggesties voor aanvullingen voor de OP zijn welkom!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Teslynd het volgende:
Poeke heeft gezegd geen arts te zijn.
Jojoke, waar is het filmpje van het interview met de Krista Moosbrugger?
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Gezien het bericht van RVD hedenmiddag maak ik me nu echt zorgen...
http://www.metronieuws.nl(...)rZlbv!LSgV8lcBuC3tA/quote:“Het gaat gewoon niet goed met Friso”, zegt een koningshuiskenner - anoniem, omdat hij niet openlijk wil speculeren op een aanstaande dood. Hij beroept zich op bronnen binnen de Koninklijke familie. “Ook als iemand slaapt, kun je meten hoe iemand reageert op bepaalde prikkels. Als er voor de vijfde dag op rij geen teken van leven komt, mag je toch wel zeggen dat de situatie nijpend is.”
Ik vreesch met je mee hoor... Als er écht geen enkele verandering is in 5 dagen lijkt me dat niet echt op een eventueel herstel wijzen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Gezien het bericht van RVD hedenmiddag maak ik me nu echt zorgen...
Zo anoniem is Marc van der Linden niet, hij zei precies hetzelfde in RTL Boulevard 2 dagen geleden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlbv!LSgV8lcBuC3tA/
Peter van der Vorst is die anonieme koninghuiskennerquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zo anoniem is Marc van der Linden niet, hij zei precies hetzelfde in RTL Boulevard 2 dagen geleden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Peter van der Vorst is die anonieme koninghuiskenner
Tja, koningshuiskenner. Ik wacht wel even op een chirurg die mij de laatste ins en outs van het koningshuis gaat vertellen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
Chirurgen zijn koningshuiskenners??quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tja, koningshuiskenner. Ik wacht wel even op een chirurg die mij de laatste ins en outs van het koningshuis gaat vertellen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
quote:De sfeer rondom het ziekenhuis wordt grimmiger. Journalisten wachten op nieuws dat niet komt, de Oranjes voelen zich op de huid gezeten.
Waarom herhaal je dezelfde dingen die al genoemd zijn?quote:
Waarom ben jij een leugenaar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom herhaal je dezelfde dingen die al genoemd zijn?
Koningshuiskenners zijn in een positie om uitspraken te doen over een medische situatie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Chirurgen zijn koningshuiskenners??
Bijvoorbeeld.quote:Ook als iemand slaapt, kun je meten hoe iemand reageert op bepaalde prikkels.
Ik begrijp jou nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom ben jij een leugenaar?
Same here..dit duurt te lang..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:06 schreef beequeen het volgende:
Ik zie het ook somber in. Dit kan toch nooit goed aflopen?
Tuurlijk, dat zijn alleskenners, jeweetzellufquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Koningshuiskenners zijn in een positie om uitspraken te doen over een medische situatie?
[..]
Bijvoorbeeld.
Minstens ... op temperatuur zo ik zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Samson het volgende:
Ze moeten m intussen toch alweer aan het opwarmen zijn?
Niet gebracht, gehouden. En nu dus niet meer. Ik denk elke dag dat hij niet wakker wordt betekent dat het er slechter uit ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef Quarant het volgende:
Iemand die in coma wordt gebracht is toch niet hersendood?
Precies Dees, dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:33 schreef Deisyy het volgende:
We gaan echt niets horen voor vrijdag en ik denk niet dat het nieuws dat we dan horen positief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |