Smoesjes, smoesjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef Adelante het volgende:
Ik kijk ook maar ff mee met Mevrouw A.
huhw wat dan?quote:
er was al een modje in da house tochquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Het moet worLdturns zijn, kan iemand dat veranderen ??
waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Is dit ook meteen het allerlaatste topic?
misschien wel..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Is dit ook meteen het allerlaatste topic?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
misschien wel..
of we moeten collectief afspreken dat we morgen weer bij 2005 beginnen
jup, iig een tijdje...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
Oh we zijn ineens een maand verder ??
mijn glazuur springt er ook bijna vanaf..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zoet allemaal, krijg er pijn van aan mijn tanden
Bij mij ook maar dat komt door de wijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
mijn glazuur springt er ook bijna vanaf..
Susan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef alors het volgende:
Susan, ze mocht toch nog even op komen dagen
Soap opera rapid aging syndrome.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soap opera rapid aging syndrome.
Bob had het erover dat kinderen zo snel volwassen worden.
Met SORAS wel, ja.
En dat niet Reid maar zijn tweelingbroer was doodgegaan..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Mooiste zou zijn dat ie nu een hartaanval zou krijgen
Niet met Ried's hart, das zonde!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Mooiste zou zijn dat ie nu een hartaanval zou krijgen
Dat dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waren alle afleveringen maar zo gezellig op Fok! I'm gonna miss you guys................
hahaha maar wat gaan ze daaaar doen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:40 schreef alors het volgende:
Carbondale gaan Alison en Casey heen.... Wat het is en waar het ligt mag je zelf googlen
Casey gaat volgens mij Rechten studeren en Alison medicijnen/geneeskunde ofzo??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahaha maar wat gaan ze daaaar doen ?
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Casey gaat volgens mij Rechten studeren en Alison medicijnen/geneeskunde ofzo??
law school voor casey dacht ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahaha maar wat gaan ze daaaar doen ?
quote:They agree to marry and move to Carbondale with Gwen and Will, where Casey will practice law.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft er hier iemand eigenlijk al eens 450 euro gewonnen via zo'n ATWT-prijsvraag?
Want dat zou natuurlijk echt fantastisch zijn.
Sorry, kon het niet laten.
Ja afgeraffeld zo he ? Jammer ! Chris en Janet namen veel tijd in beslagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
Dit gaat wel heel erg snel in 1 aflevering, konden er niet meerdere lijnen worden afgesloten in 5 uitzendingen ofzo???
en niet te vergeten die verhaallijn met de broer van Casey met zn nieuwe gezichtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja afgeraffeld zo he ? Jammer ! Chris en Janet namen veel tijd in beslag
Oja Adam, dat was een echte faaaal !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en niet te vergeten die verhaallijn met de broer van Casey met zn nieuwe gezichthoe heette die ookweer?
Riley Morgan, oftewel Adam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en niet te vergeten die verhaallijn met de broer van Casey met zn nieuwe gezichthoe heette die ookweer?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oja Adam, dat was een echte faaaal !
werkt bij mij ook niet. wil eigenlijk best wel weer vanaf 2005 kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
Zou het niet astheworldturns.nl zijn ?
54 jaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Adelante het volgende:
wat moet je nou met een box met 20 afleveringen van een soap van 70 jaar?
Janet eiste echt veeeeeeeeeeeeeel te veel tijd op, kostbare tijd zo achteraf bezienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
En Brad die maandenlang bleef spoken.
Noahmet z'n blindheid.
Al die stomme personages die erin zijn gekomen vanwege Janet, zoals Blackie, Teri, Ralph, Rocco, ...
![]()
Pure zendtijdverspilling.
en wat ik begreep gewoon een paar losse afleveringen, heb je dus niks aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Adelante het volgende:
wat moet je nou met een box met 20 afleveringen van een soap van 70 jaar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
awwwh Luke,, waar zijn mn tissues
Jup. En die Teri heeft er meer dan een jaar in gezeten, maar heeft eigenlijk nooit iets toegevoegd. Het was Janet dit, Janet dat, oudere mannen die haar niet zagen staan, ...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Janet eiste echt veeeeeeeeeeeeeel te veel tijd op, kostbare tijd zo achteraf bezien
quote:
Die eikels hadden hem gewoon ontslagen.quote:ATWT vet Larry Bryggman sent packing
by Dan J Kroll
Posted Sunday, December 05, 2004 12:46:30 PM
Long-time As the World Turns vet Larry Bryggman will exit the show. The 35-year vet will not, as many have speculated, appear on a recurring basis. The show thanked the actor for his years of service.
In a move that is sure to stun longtime viewers, soapcentral.com has learned that As the World Turns has released Larry Bryggman (John Dixon) from the show. Dixon has been a part of the show for nearly four decades.
"We appreciate the 35 years that Larry has dedicated to As the World Turns," the show's executive producer, Chris Goutman, said in an official statement. "A consummate professional, [h]is portrayal of Dr. John Dixon has been masterful and mesmerizing. We're sorry to see him go."
In his long career, Larry has worked with numerous stage companies such as the Manhattan Theater Club, Lincoln Center Theater, Manhattan Class Company, Second Stage, and the Second Repertory Company. The Tony-nominated Bryggman can currently be seen on Broadway in Twelve Angry Men.
Though no official reason was given for Bryggman's release, there is speculation that the actor's salary was the main issue. Bryggman was reportedly upset when show execs informed him that he'd be dropped to recurring status. As most soap fans already know, shows are trimming their expenses anyway possible in order to live within their ever-shrinking budgets.
A show spokesperson declined to comment if Bryggman would remain with the show on a recurring basis, if the role of John Dixon would be recast or if the role would simply be written out. A setside source, however, reveals that Bryggman is out and will not drop to recurring status.
Bryggman joined that cast of As the World Turns in 1969. He will last air on December 14th.
Neee mag nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:56 schreef Adelante het volgende:
Het laatste shot zal wel Lilly en Holden zijn toch?
Naar Abigailquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:56 schreef geppie het volgende:
Don't shoot me maarre....waar is Molly gebleven?
hij krijgt 'm in elk geval har(d)t nuquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij krijgt 'm in elk geval har(d)t nu
Hij leek er iig wel op, maar ik denk het niet want die chick was niet Gwen...quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Molly verdient het veel meer om gelukkig te zijn dan Lily.
Ja maar niet met Holden, die is veel te saai voor haar. Ze was zo leuk met Jakequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Molly verdient het veel meer om gelukkig te zijn dan Lily.
Die is bijna 3 maanden geleden met Meg vertrokken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Adelante het volgende:
Is die oude boerderij oma nog in leven? De moeder van Holden?
Daarom kijk ik dat niet meer. Allemaal spoilers.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef roos85 het volgende:
Jahoor, dat kut rlt boulevard heeft dit dus vanavond uitgezonden![]()
![]()
kutprogramma !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef roos85 het volgende:
Jahoor, dat kut rlt boulevard heeft dit dus vanavond uitgezonden![]()
![]()
Had het vandaag dus ook beter niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat niet meer. Allemaal spoilers.
Nogal!!quote:
Erg jammer.. zouden ze geen oude take gehad hebben waarop ze dat heeft gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk wilden ze dat Helen Wagner (Nancy) de laatste woorden zou uitspreken: "Goodnight, dear."
Zij was degene die de allereerste woorden in As The World Turns uitsprak: "Good morning, dear."
Dus dan zou het begin bij het einde passen.
Maar ze stierf net te vroeg.
Ja echt jammerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk wilden ze dat Helen Wagner (Nancy) de laatste woorden zou uitspreken: "Goodnight, dear."
Zij was degene die de allereerste woorden in As The World Turns uitsprak: "Good morning, dear."
Dus dan zou het begin bij het einde passen.
Maar ze stierf net te vroeg.
Ik zeg dank voor het delen en welterustenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg dank voor het delen en welterusten
Eliza is de dochter van Paul en Meg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeel lang (jaren!) geen atwt meer gekeken, maar moest deze aflevering zien.. en zit nu met een hele lading vragenBen bang dat ik nu heel veel online ga terug zoeken én kijken om al die vragen beantwoord te krijgen
Wie is Eliza, wie is Jacob, wat doet Henri met Babs, hoe komen Luci en John weer samen? Waar hebben ze dat lopende lijk opgevist die ineens Lily moest spelen en waar is Damian gebleven? Waar is Emma? Waar is Mike? Waar is Adam? Waar was Rosanna? Waar was Craig? Wat een butaflevering....
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeel lang (jaren!) geen atwt meer gekeken, maar moest deze aflevering zien.. en zit nu met een hele lading vragenBen bang dat ik nu heel veel online ga terug zoeken én kijken om al die vragen beantwoord te krijgen
Wie is Eliza, wie is Jacob, wat doet Henri met Babs, hoe komen Luci en John weer samen? Waar hebben ze dat lopende lijk opgevist die ineens Lily moest spelen en waar is Damian gebleven? Waar is Emma? Waar is Mike? Waar is Adam? Waar was Rosanna? Waar was Craig? Wat een butaflevering....
Martha is niet vrijwillig gestopt, die had onenigheid toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eliza is de dochter van Paul en Meg.
Jacob is de zoon van Katie en Brad.
Martha Byrne was vrijwillig gekapt dus ze hadden een andere Lily nodig.
Damian zit in de gevangenis.
Emma is met Meg naar Washington dacht ik omdat Meg in een psychiatrische kliniek zit.
ojaaa daar ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef rapunzeltje het volgende:
http://soapaliens-atwt.hy(...)eringen_uit_Amerika/
Hier kun je weer kijken vanaf oktober 2008, wel na anderhalve aflevering 30 minuten wachten. en geen subs
LMAOquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
die link bewaar ik al jaren haha, had de afleveringen al allemaal gezien via die site, maar het voelt nu pas echt als definitieve einde.quote:
Mike is een arme sloeber die nu ergens woont met een vrouw. Adam is weer teruggegaan naar waar hij dan ooit vandaan kwam. Rosanna was er wel. Craig ook, je had beter donderdag, vrijdag en gisteren kunnen kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
laatste keer dat ik die checkte was die uit de lucht, omdat Megavideo.quote:
Die zijn voor elkaar gevallen en nu getrouwd..quote:
Dat ze bij elkaar zijn is deze aflevering duidelijk geworden, ze wonen in Amsterdamquote:hoe komen Luci en John weer samen?
quote:Waar hebben ze dat lopende lijk opgevist die ineens Lily moest spelen
Goede, vast wat drinken met elkaarquote:Waar was Rosanna? Waar was Craig?
quote:Wat een butaflevering....
Oja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:21 schreef rapunzeltje het volgende:
[..]
Martha is niet vrijwillig gestopt, die had onenigheid toch?
Wat een achterlijke beslissing!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oja.
Ze wou dat er in haar contract kwam te staan dat ze evenveel uren mocht werken als het jaar daarvoor, maar daar gingen ze niet mee akkoord en toen hebben ze haar laten recasten.
Nog zo'n fantastische beslissing van de makers ...
Domste fout ooit. want die noelle beck die sloeg echt nergens op. ik zei toen tegen martha zelf dat er voor mij maar 1 Lilly wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oja.
Ze wou dat er in haar contract kwam te staan dat ze evenveel uren mocht werken als het jaar daarvoor, maar daar gingen ze niet mee akkoord en toen hebben ze haar laten recasten.
Nog zo'n fantastische beslissing van de makers ...
maar ik had ook gelezen dat ze spijt hadden(de schrijvers)quote:
Met deze Lily en de Damian verhaallijn vind ik het prima dat Holden en Lily niet bij elkaar zijn gekomen, van mij had Holden wel met Molly mogen trouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat ik ook raar vind zijn Lily en Holden.
Het is geen goed einde met hun vind ik.
Zij waren voor mijn generatie toch samen met Jack en Carly dé koppels en zelfs Chris en Katie gaan trouwen, dus waarom Holden en Lily niet??? Raar hoor.
Oke ze geven wel iets weg, maar niet 100%. Waarom? Juist zij horen weer echt bij elkaar te komen op het eind. Anticlimax.
Volgens mij niet, want Beck had nog aangeboden om Martha de laatste periode te laten spelen, en dat hebben ze niet toegestaan, dus echt spijt zullen ze niet gehad hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar ik had ook gelezen dat ze spijt hadden(de schrijvers)
Reid is een neurochirurg.quote:
Wat leuk gtst heeft dat pas,nog gekopieeerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Reid is een neurochirurg.
Noah, het (ex-)vriendje van Luke, was blind geworden en Reid heeft ervoor gezorgd dat hij zijn zicht terug kreeg.
En Reid en Luke werden toen verliefd.
Maar Reid is dood en Chris Hughesheeft zijn hart gekregen, terwijl Chris zijn hart zelf kapot heeft gemaakt.
Oe!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh en mocht het topic vanavond volgeschreven worden, ik wil wel een nieuwe, want nazorg
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh en mocht het topic vanavond volgeschreven worden, ik wil wel een nieuwe, want nazorg
Combobreaker.quote:
Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Combobreaker.![]()
Ik wou dat ik eerder was begonnen met kijken ....
Dat is echt heel lang geleden. Kan ik me niks van herinneren of misschien is het zelfs wel van voordat ik ging kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....
En Kirk, Samantha, Connor, Cal en de rest van de Snyder-family.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....
Ik zit alweer bijna een uur YT te kijken, de Luke Reid storyquote:
Vind het heel vreemd dat Emma niet in de laatste aflevering zit, Alle vets zaten er in Zelfs John en Emma wordt gewoon vergeten!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is bijna 3 maanden geleden met Meg vertrokken.
Helemaal mee eens!!! Ik moet zeggen dat ik weinig mannen in ATWT sexy vind maar Bij Jake likte ik mijn vingers af! een heerlijke man om naar te kijken en een goede acteur. Dat zie die uit de serie geschreven hebben was het stomste wat ze ooit gedaan hebben!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar niet met Holden, die is veel te saai voor haar. Ze was zo leuk met Jake
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef anita82 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!! Ik moet zeggen dat ik weinig mannen in ATWT sexy vind maar Bij Jake likte ik mijn vingers af! een heerlijke man om naar te kijken en een goede acteur. Dat zie die uit de serie geschreven hebben was het stomste wat ze ooit gedaan hebben!
Alleen als ze Jean Passanante ontslaan en Christopher Goutman opstapt, anders heeft het sowieso geen schijn van kans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef anita82 het volgende:
Heb gisteren ergens gelezen/gehoord dat er een kans ik dat atwt over een paar jaar weer.
Dit schijnt al eerder gebeurd te zijn met een amerikaanse soap.
Dus wat dat betreft is het wel goed dat niet alle verhalen zijn afgerond, denk aan Meg, Luke, lily en Holden enz.
Denk dat we er niet te hard op moeten hopen maar wie weet gebeurt het nog ooit.
Van mij mag het, maar ik denk dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.....tenzij Reid nog een long lost (eeneiige) tweelingbroer heeft.....quote:Heb gisteren ergens gelezen/gehoord dat er een kans ik dat atwt over een paar jaar weer.
Dit schijnt al eerder gebeurd te zijn met een amerikaanse soap.
Dus wat dat betreft is het wel goed dat niet alle verhalen zijn afgerond, denk aan Meg, Luke, lily en Holden enz.
Denk dat we er niet te hard op moeten hopen maar wie weet gebeurt het nog ooit.
Damn, ik heb hem op bol gekocht voor 8 euro meer...quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
De dvd is weer te koop op waat, voor de liefhebbers. Heb hem zelf maar niet gekocht, ik kijk vrijwel nooit dvds..
Dat ATWT terug komt is puur speculatie van de RTL4 man die de serie toen binnengehaald heeft.
hi hi hi is maar goed dat smaken verschillen ik vond het een prachtige man om naar te kijken. Ik snap dan weer helemaal niet wat sommige hier aan Reid vinden, en die schijnt toch ook erg aantrekkelijk gevonden te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij?
Een hunk zou ik hem absoluut niet noemen.
Hier idem maar ik zit er niet mee, heb het ervoor over, beetje nostalgie zeg maarquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Bloem_83 het volgende:
[..]
Damn, ik heb hem op bol gekocht voor 8 euro meer...
dat niet alleen maar dan zijn we weer een paar jaar verder, ik denk dat menig acteur dan inmiddels een andere weg zijn ingeslagen en niet meer beschikbaar zijn of niet eens meer terug willen naar atwt.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik denk dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.....tenzij Reid nog een long lost (eeneiige) tweelingbroer heeft.....
Vrees ik ook. Maar er is iid weinig bekend over die acteurs.quote:dat niet alleen maar dan zijn we weer een paar jaar verder, ik denk dat menig acteur dan inmiddels een andere weg zijn ingeslagen en niet meer beschikbaar zijn of niet eens meer terug willen naar atwt.....
Jaaaaa!quote:Ik snap dan weer helemaal niet wat sommige hier aan Reid vinden, en die schijnt toch ook erg aantrekkelijk gevonden te worden
Hij had het weer laten herstellen, heb ik net gelezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef anita82 het volgende:
Ik weet niet of iemand van jullie die classic van het huwelijk van tom en margo al heeft gezien. Maar daarin zegt Ellen steward (geloof dat ze zo heet) dat Craig gesteriliseerd is?!?!?
Dus dat Betsy niet zwanger van hem kan zijn.
Hoe is het dan mogenlijk dat Jennifer later zwanger van hem werd????
Raar toch.
Echt hè?! Mooie scène!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Luke met die stethoscoop![]()
here we go again...
het begint toch wel door te dringen nu.. Ik mis het nu al. Zat net in de gids te kijken hoe laat het vanavond zou beginnen.......quote:
Ja die allerlaatste scène vond ik ook zo mooi, heb het al een paar keer teruggekeken op YT. mooie afsluiting.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
De laatste aflevering was mooi.De voice-over van Bob en vooral de laatste scene waar hij goodnight zei en de wereldbol nog eenmaal zn rondjes draaide.
Ja, dat was een toffe tijd!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maura heeft of had een rol in the Young and the Restless. daarom hoopte ik ook dat Y&R uitgezonden zou worden i.p.v. ATWT maar ziet er niet naar uit helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat niet alleen maar dan zijn we weer een paar jaar verder, ik denk dat menig acteur dan inmiddels een andere weg zijn ingeslagen en niet meer beschikbaar zijn of niet eens meer terug willen naar atwt.....
Ik vind dat er ook vrij weinig bekend is over wat de acteurs nu allemaal doen, alsof ze zelf ook allemaal in een zwart gat gevallen zijn.. van Maura West vind ik het nog het ergste zij was toch echt veel belovend
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
De laatste aflevering was mooi.De voice-over van Bob en vooral de laatste scene waar hij goodnight zei en de wereldbol nog eenmaal zn rondjes draaide.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja, dat was een toffe tijd!
Of met de eerste Alison en Lucy en Aaron.
En idd Connor, Julie, Caleb en Andy.
En Mike, Mark (broer) Sarah (geloof ik, zus) met dat model Zoe
En Denise en Camille en de baby swap(Hope en Faith)
Oh en T die haar naam niet wou zeggen aan Mark omdat dat "Ti Amo was"
En Molly en Reid(nee andere Reid, David Stenbeck na plas. chirurgie)
Barbara in gevecht met Carly in BRO
Goh, komt weer veel boven.
Maar nu met Henry, Luke enz was het ook een leuke tijd.
Pff, kutzooi.
Ik hoop nog steeds dat ze over een tijdje gewoon de laatste 30 jaar ofzo gaan herhalen.
Dus Rtl, als jullie meelezen...
Zo, en gelijk even m'n fok! tekst aanpassen...
En Duncan! Ook spoorloos verdwenen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef alors het volgende:
Hunterwas ook zomaar weg, of buiten beeld iig..
Zelfde met Bonnie
In plaats daarvan kreeg Janetquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb net de laatste gekeken. Er liep toch een traan over mijn wangen bij de laatste scene
Heb toch 10 jaar gekeken. Jammer alleen dat katie uiteindelijk niet met simon kwam![]()
en dat van luke slaat ook nergens op. En jammer dat craig niet in de laatste zat, en hoe het nou afloopt tussen hem en zijn zoon zullen we nooit weten blijkbaar.
Kut toch wel jammer
ja had inderdaad, dat was maar voor hele korte duur...voor zover ik weet doet ze momenteel niets waarschijnlijk veel audities af gaan zoals alle andere acteursquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef anita82 het volgende:
[..]
Maura heeft of had een rol in the Young and the Restless. daarom hoopte ik ook dat Y&R uitgezonden zou worden i.p.v. ATWT maar ziet er niet naar uit helaas.
dat maar ook geirriteerde gevoelens, als je toch ziet hoeveel het heeft los gemaakt bij de kijkers sinds we weten dat ze gingen stoppen,quote:
Cabot, ja die heeft Rosanna laten adopteren door onbekenden omdat ze bang was voor wat Craig met hem ging doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef Coffee het volgende:
maar hoe zit het nou met dat kind dat in het vliegtuig zat bij james stenbeck een heeeeeele tijd geleden? Dat was toch het kind van (gut hoe heet ze ook alweer, zus van carly....)? Ik heb de hele tijd op het vervolg daarvan zitten wachten....
ik bedoelde dezequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef sherezade het volgende:
volgens mij zit deze paul er al heel lang in hoor, de enige andere paul die ik kon herrineren was die met die zwarte haren die lelijkerd
Mooi om te zien, nu is het iets meer afquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
Deleted scenes van de laatste alf
Toen Paul met Rose ging trouwen, werd hij ook al gespeeld door Roger Howarth (die de rol tot het eind heeft gespeeld).quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef alors het volgende:
Ik kijk even die van 2005, maar die lijken best recent, want het is de nieuwste Paul en hij is daar met Rosanna terwijl ik het nog heb gezien met een andere Paul en dat met Rose ging trouwen en dat Will Rose toen vergiftigde... die was toen ook nog jonger.. huh kijk ik dan al langer? Ik snap het niet meer....
edit: ohja ik snap het al, dit zijn afleveringen van januari 2005 in Amerika die pas halverwege 2006 in Nederland zijn uitgezonden..
Bij Bonnie hebben ze heel even gemeld, maar het klonk alsof ze misschien een maand wegging i.p.v. voorgoed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef alors het volgende:
Zelfde met Bonnie
Ik ook. Naar die ene Lily. Kijk ik op YT en tadaaa...gevonden.quote:
1996 zo ongeveer... in 1997 stond ie iig weer bij Lily voor de deur.. alive and kicking..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk al sinds Damian Margo en Samantha neerstorte met het vliegtuig welke tijd was dat weet iemand vast wel
net zo saai als je avatar,quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef psv-gomes het volgende:
echt balen...
Ik volg het ook al ruim 16-17 jaar ofzo..
:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonnie is niet spoorloos verdwenen die is dacht ik terug gegaan naar Jessica (vraag me niet waar die nu woont) en Duncan woont in Schotland.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef alors het volgende:
Zelfde met Bonnie
Jammer dat ze de laatste aflevering niet wat langer gemaakt hebben. Deze senes waren erg mooi en zorgden net voor wat meer afronding. Dat parker naar de Police academy wilde was bv helemaal niet meer teruggekomen in de laatste aflevering dus dat verhaal was echt onafgerond. Vond de Senes van Craig mooi maar niet geloofwaardig geloof niet dat Rosanna zich nog met hem in zou laten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
Deleted scenes van de laatste alf
Denk dat je dat misschien op internet gelezen hebt of gezien want hier wordt het pas sinds 89 of 90 uitgezonden. Durf zo even niet ze zeggen hoe lang we toen achter liepen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me even suf te google-en om te ontdekken wanneer ik ben gaan kijken, maar ik herrinner me zelfs nog Sabrina Hyghes met Tonio Reyes.. met een helicopter waar Tonio toen uit viel... En dat daarna Darry Crawford kwam, van wie zijn vrouw Caroline ziek was, die stierf en toen trouwde hij met Franny...En dat is gewoon rond 1986 geweest als ik goed gevonden heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |