abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108247332
Sure thing!
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:38:40 #227
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108247348
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:38 schreef alors het volgende:
Sure thing!
Combobreaker. :P

Ik wou dat ik eerder was begonnen met kijken .... ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:41:37 #228
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_108247430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Combobreaker. :P

Ik wou dat ik eerder was begonnen met kijken .... ;(
Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_108247596
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....
Dat is echt heel lang geleden. Kan ik me niks van herinneren of misschien is het zelfs wel van voordat ik ging kijken
pi_108247733
Interview met DE 'lily' martha Byrne
http://katjameertens.nl/2(...)-verliefd-op-holden/
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:10:19 #231
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_108248279
En nou zit ik ouwe afleveringen te kijken op die site... terwijl ik een half uur geleden al de hond ging uitlaten... mijn nachtrust... daar gaat ie :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_108250979
Halleluja, voor mij is 22 en een half jaar ATWT kijken dan eindelijk voorbij _O_
pi_108251083
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

En Kirk, Samantha, Connor, Cal en de rest van de Snyder-family. :)
pi_108251511
Boehoe ik wil nog meer atwt
pi_108252073
herhaling nu maar weer kijken :')
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:16:23 #236
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_108252124
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:14 schreef alors het volgende:
herhaling nu maar weer kijken :')
Ik zit alweer bijna een uur YT te kijken, de Luke Reid story O+

:')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_108252981
Hallo! Ik ben nieuw hier maar lees wel al een tijd mee, heb me maar geregistreerd om met jullie mee te kunnen 'rouwen' (en om spoilers te kunnen lezen in andere topics).

Ik kijk ATWT sinds drie jaar ongeveer, erg naar dat het nu afgelopen is... Krijg steeds kippenvel bij de allerlaatste scène, vind het mooi gedaan!

Ik hoop trouwens heel hard dat de afleveringen voorlopig nog op RTLXL blijven staan, vind het wel leuk om over een tijdje weer terug te kijken.
pi_108257160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet niet meer hoe het heet....
Carbondale
Lees ook eens mijn FOOD and FUNtastic blog:
http://foodandfuntastic.tumblr.com/
pi_108257568
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die is bijna 3 maanden geleden met Meg vertrokken.
Vind het heel vreemd dat Emma niet in de laatste aflevering zit, Alle vets zaten er in Zelfs John en Emma wordt gewoon vergeten!!!
pi_108257633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:

[..]

Ja maar niet met Holden, die is veel te saai voor haar. Ze was zo leuk met Jake O+
Helemaal mee eens!!! Ik moet zeggen dat ik weinig mannen in ATWT sexy vind maar Bij Jake likte ik mijn vingers af! een heerlijke man om naar te kijken en een goede acteur. Dat zie die uit de serie geschreven hebben was het stomste wat ze ooit gedaan hebben!
pi_108258029
Heb gisteren ergens gelezen/gehoord dat er een kans ik dat atwt over een paar jaar weer.
Dit schijnt al eerder gebeurd te zijn met een amerikaanse soap.
Dus wat dat betreft is het wel goed dat niet alle verhalen zijn afgerond, denk aan Meg, Luke, lily en Holden enz.
Denk dat we er niet te hard op moeten hopen maar wie weet gebeurt het nog ooit.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:27:42 #242
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108260272
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef anita82 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!! Ik moet zeggen dat ik weinig mannen in ATWT sexy vind maar Bij Jake likte ik mijn vingers af! een heerlijke man om naar te kijken en een goede acteur. Dat zie die uit de serie geschreven hebben was het stomste wat ze ooit gedaan hebben!

Hij?
:{ Een hunk zou ik hem absoluut niet noemen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef anita82 het volgende:
Heb gisteren ergens gelezen/gehoord dat er een kans ik dat atwt over een paar jaar weer.
Dus wat dat betreft is het wel goed dat niet alle verhalen zijn afgerond, denk aan Meg, Luke, lily en Holden enz.
Alleen als ze Jean Passanante ontslaan en Christopher Goutman opstapt, anders heeft het sowieso geen schijn van kans.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108260331
De dvd is weer te koop op waat, voor de liefhebbers. Heb hem zelf maar niet gekocht, ik kijk vrijwel nooit dvds..

Dat ATWT terug komt is puur speculatie van de RTL4 man die de serie toen binnengehaald heeft.
pi_108260380
quote:
Van mij mag het, maar ik denk dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.....tenzij Reid nog een long lost (eeneiige) tweelingbroer heeft.....
pi_108262515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
De dvd is weer te koop op waat, voor de liefhebbers. Heb hem zelf maar niet gekocht, ik kijk vrijwel nooit dvds..

Dat ATWT terug komt is puur speculatie van de RTL4 man die de serie toen binnengehaald heeft.
Damn, ik heb hem op bol gekocht voor 8 euro meer...
pi_108265419
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij?
:{ Een hunk zou ik hem absoluut niet noemen.

hi hi hi is maar goed dat smaken verschillen ik vond het een prachtige man om naar te kijken. Ik snap dan weer helemaal niet wat sommige hier aan Reid vinden, en die schijnt toch ook erg aantrekkelijk gevonden te worden ;)
pi_108265989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Bloem_83 het volgende:

[..]

Damn, ik heb hem op bol gekocht voor 8 euro meer...
Hier idem maar ik zit er niet mee, heb het ervoor over, beetje nostalgie zeg maar :)
pi_108266998
Ik weet niet of iemand van jullie die classic van het huwelijk van tom en margo al heeft gezien. Maar daarin zegt Ellen steward (geloof dat ze zo heet) dat Craig gesteriliseerd is?!?!?
Dus dat Betsy niet zwanger van hem kan zijn.
Hoe is het dan mogenlijk dat Jennifer later zwanger van hem werd????
Raar toch.
pi_108267639
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Groningermeeuw het volgende:

[..]

Van mij mag het, maar ik denk dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.....tenzij Reid nog een long lost (eeneiige) tweelingbroer heeft.....
dat niet alleen maar dan zijn we weer een paar jaar verder, ik denk dat menig acteur dan inmiddels een andere weg zijn ingeslagen en niet meer beschikbaar zijn of niet eens meer terug willen naar atwt.....

Ik vind dat er ook vrij weinig bekend is over wat de acteurs nu allemaal doen, alsof ze zelf ook allemaal in een zwart gat gevallen zijn.. van Maura West vind ik het nog het ergste zij was toch echt veel belovend :{
pi_108268023
quote:
dat niet alleen maar dan zijn we weer een paar jaar verder, ik denk dat menig acteur dan inmiddels een andere weg zijn ingeslagen en niet meer beschikbaar zijn of niet eens meer terug willen naar atwt.....
Vrees ik ook. Maar er is iid weinig bekend over die acteurs.

quote:
Ik snap dan weer helemaal niet wat sommige hier aan Reid vinden, en die schijnt toch ook erg aantrekkelijk gevonden te worden
Jaaaaa!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')