laatste keer dat ik die checkte was die uit de lucht, omdat Megavideo.quote:
Die zijn voor elkaar gevallen en nu getrouwd..quote:
Dat ze bij elkaar zijn is deze aflevering duidelijk geworden, ze wonen in Amsterdamquote:hoe komen Luci en John weer samen?
quote:Waar hebben ze dat lopende lijk opgevist die ineens Lily moest spelen
Goede, vast wat drinken met elkaarquote:Waar was Rosanna? Waar was Craig?
quote:Wat een butaflevering....
Oja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:21 schreef rapunzeltje het volgende:
[..]
Martha is niet vrijwillig gestopt, die had onenigheid toch?
Wat een achterlijke beslissing!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oja.
Ze wou dat er in haar contract kwam te staan dat ze evenveel uren mocht werken als het jaar daarvoor, maar daar gingen ze niet mee akkoord en toen hebben ze haar laten recasten.
Nog zo'n fantastische beslissing van de makers ...
Domste fout ooit. want die noelle beck die sloeg echt nergens op. ik zei toen tegen martha zelf dat er voor mij maar 1 Lilly wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oja.
Ze wou dat er in haar contract kwam te staan dat ze evenveel uren mocht werken als het jaar daarvoor, maar daar gingen ze niet mee akkoord en toen hebben ze haar laten recasten.
Nog zo'n fantastische beslissing van de makers ...
maar ik had ook gelezen dat ze spijt hadden(de schrijvers)quote:
Met deze Lily en de Damian verhaallijn vind ik het prima dat Holden en Lily niet bij elkaar zijn gekomen, van mij had Holden wel met Molly mogen trouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat ik ook raar vind zijn Lily en Holden.
Het is geen goed einde met hun vind ik.
Zij waren voor mijn generatie toch samen met Jack en Carly dé koppels en zelfs Chris en Katie gaan trouwen, dus waarom Holden en Lily niet??? Raar hoor.
Oke ze geven wel iets weg, maar niet 100%. Waarom? Juist zij horen weer echt bij elkaar te komen op het eind. Anticlimax.
Volgens mij niet, want Beck had nog aangeboden om Martha de laatste periode te laten spelen, en dat hebben ze niet toegestaan, dus echt spijt zullen ze niet gehad hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar ik had ook gelezen dat ze spijt hadden(de schrijvers)
Reid is een neurochirurg.quote:
Wat leuk gtst heeft dat pas,nog gekopieeerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Reid is een neurochirurg.
Noah, het (ex-)vriendje van Luke, was blind geworden en Reid heeft ervoor gezorgd dat hij zijn zicht terug kreeg.
En Reid en Luke werden toen verliefd.
Maar Reid is dood en Chris Hughesheeft zijn hart gekregen, terwijl Chris zijn hart zelf kapot heeft gemaakt.
Oe!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh en mocht het topic vanavond volgeschreven worden, ik wil wel een nieuwe, want nazorg
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh en mocht het topic vanavond volgeschreven worden, ik wil wel een nieuwe, want nazorg
Combobreaker.quote:
Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Combobreaker.![]()
Ik wou dat ik eerder was begonnen met kijken ....
Dat is echt heel lang geleden. Kan ik me niks van herinneren of misschien is het zelfs wel van voordat ik ging kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....
En Kirk, Samantha, Connor, Cal en de rest van de Snyder-family.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou dat ik was blijven kijken.. ik zit nog helemaal in de Valetta, Mike/Rosanne/Crackerjackring, Royce Keller en Nikki/Dani/Ryder periode....
Ik zit alweer bijna een uur YT te kijken, de Luke Reid storyquote:
Vind het heel vreemd dat Emma niet in de laatste aflevering zit, Alle vets zaten er in Zelfs John en Emma wordt gewoon vergeten!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is bijna 3 maanden geleden met Meg vertrokken.
Helemaal mee eens!!! Ik moet zeggen dat ik weinig mannen in ATWT sexy vind maar Bij Jake likte ik mijn vingers af! een heerlijke man om naar te kijken en een goede acteur. Dat zie die uit de serie geschreven hebben was het stomste wat ze ooit gedaan hebben!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar niet met Holden, die is veel te saai voor haar. Ze was zo leuk met Jake
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef anita82 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!! Ik moet zeggen dat ik weinig mannen in ATWT sexy vind maar Bij Jake likte ik mijn vingers af! een heerlijke man om naar te kijken en een goede acteur. Dat zie die uit de serie geschreven hebben was het stomste wat ze ooit gedaan hebben!
Alleen als ze Jean Passanante ontslaan en Christopher Goutman opstapt, anders heeft het sowieso geen schijn van kans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef anita82 het volgende:
Heb gisteren ergens gelezen/gehoord dat er een kans ik dat atwt over een paar jaar weer.
Dit schijnt al eerder gebeurd te zijn met een amerikaanse soap.
Dus wat dat betreft is het wel goed dat niet alle verhalen zijn afgerond, denk aan Meg, Luke, lily en Holden enz.
Denk dat we er niet te hard op moeten hopen maar wie weet gebeurt het nog ooit.
Van mij mag het, maar ik denk dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.....tenzij Reid nog een long lost (eeneiige) tweelingbroer heeft.....quote:Heb gisteren ergens gelezen/gehoord dat er een kans ik dat atwt over een paar jaar weer.
Dit schijnt al eerder gebeurd te zijn met een amerikaanse soap.
Dus wat dat betreft is het wel goed dat niet alle verhalen zijn afgerond, denk aan Meg, Luke, lily en Holden enz.
Denk dat we er niet te hard op moeten hopen maar wie weet gebeurt het nog ooit.
Damn, ik heb hem op bol gekocht voor 8 euro meer...quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
De dvd is weer te koop op waat, voor de liefhebbers. Heb hem zelf maar niet gekocht, ik kijk vrijwel nooit dvds..
Dat ATWT terug komt is puur speculatie van de RTL4 man die de serie toen binnengehaald heeft.
hi hi hi is maar goed dat smaken verschillen ik vond het een prachtige man om naar te kijken. Ik snap dan weer helemaal niet wat sommige hier aan Reid vinden, en die schijnt toch ook erg aantrekkelijk gevonden te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij?
Een hunk zou ik hem absoluut niet noemen.
Hier idem maar ik zit er niet mee, heb het ervoor over, beetje nostalgie zeg maarquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:20 schreef Bloem_83 het volgende:
[..]
Damn, ik heb hem op bol gekocht voor 8 euro meer...
dat niet alleen maar dan zijn we weer een paar jaar verder, ik denk dat menig acteur dan inmiddels een andere weg zijn ingeslagen en niet meer beschikbaar zijn of niet eens meer terug willen naar atwt.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik denk dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.....tenzij Reid nog een long lost (eeneiige) tweelingbroer heeft.....
Vrees ik ook. Maar er is iid weinig bekend over die acteurs.quote:dat niet alleen maar dan zijn we weer een paar jaar verder, ik denk dat menig acteur dan inmiddels een andere weg zijn ingeslagen en niet meer beschikbaar zijn of niet eens meer terug willen naar atwt.....
Jaaaaa!quote:Ik snap dan weer helemaal niet wat sommige hier aan Reid vinden, en die schijnt toch ook erg aantrekkelijk gevonden te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |