Daarom kijk ik dat niet meer. Allemaal spoilers.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef roos85 het volgende:
Jahoor, dat kut rlt boulevard heeft dit dus vanavond uitgezonden![]()
![]()
kutprogramma !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef roos85 het volgende:
Jahoor, dat kut rlt boulevard heeft dit dus vanavond uitgezonden![]()
![]()
Had het vandaag dus ook beter niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat niet meer. Allemaal spoilers.
Nogal!!quote:
Erg jammer.. zouden ze geen oude take gehad hebben waarop ze dat heeft gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk wilden ze dat Helen Wagner (Nancy) de laatste woorden zou uitspreken: "Goodnight, dear."
Zij was degene die de allereerste woorden in As The World Turns uitsprak: "Good morning, dear."
Dus dan zou het begin bij het einde passen.
Maar ze stierf net te vroeg.
Ja echt jammerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk wilden ze dat Helen Wagner (Nancy) de laatste woorden zou uitspreken: "Goodnight, dear."
Zij was degene die de allereerste woorden in As The World Turns uitsprak: "Good morning, dear."
Dus dan zou het begin bij het einde passen.
Maar ze stierf net te vroeg.
Ik zeg dank voor het delen en welterustenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg dank voor het delen en welterusten
Eliza is de dochter van Paul en Meg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeel lang (jaren!) geen atwt meer gekeken, maar moest deze aflevering zien.. en zit nu met een hele lading vragenBen bang dat ik nu heel veel online ga terug zoeken én kijken om al die vragen beantwoord te krijgen
Wie is Eliza, wie is Jacob, wat doet Henri met Babs, hoe komen Luci en John weer samen? Waar hebben ze dat lopende lijk opgevist die ineens Lily moest spelen en waar is Damian gebleven? Waar is Emma? Waar is Mike? Waar is Adam? Waar was Rosanna? Waar was Craig? Wat een butaflevering....
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeel lang (jaren!) geen atwt meer gekeken, maar moest deze aflevering zien.. en zit nu met een hele lading vragenBen bang dat ik nu heel veel online ga terug zoeken én kijken om al die vragen beantwoord te krijgen
Wie is Eliza, wie is Jacob, wat doet Henri met Babs, hoe komen Luci en John weer samen? Waar hebben ze dat lopende lijk opgevist die ineens Lily moest spelen en waar is Damian gebleven? Waar is Emma? Waar is Mike? Waar is Adam? Waar was Rosanna? Waar was Craig? Wat een butaflevering....
Martha is niet vrijwillig gestopt, die had onenigheid toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eliza is de dochter van Paul en Meg.
Jacob is de zoon van Katie en Brad.
Martha Byrne was vrijwillig gekapt dus ze hadden een andere Lily nodig.
Damian zit in de gevangenis.
Emma is met Meg naar Washington dacht ik omdat Meg in een psychiatrische kliniek zit.
ojaaa daar ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef rapunzeltje het volgende:
http://soapaliens-atwt.hy(...)eringen_uit_Amerika/
Hier kun je weer kijken vanaf oktober 2008, wel na anderhalve aflevering 30 minuten wachten. en geen subs
LMAOquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
die link bewaar ik al jaren haha, had de afleveringen al allemaal gezien via die site, maar het voelt nu pas echt als definitieve einde.quote:
Mike is een arme sloeber die nu ergens woont met een vrouw. Adam is weer teruggegaan naar waar hij dan ooit vandaan kwam. Rosanna was er wel. Craig ook, je had beter donderdag, vrijdag en gisteren kunnen kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |