quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soap opera rapid aging syndrome.
Bob had het erover dat kinderen zo snel volwassen worden.
Met SORAS wel, ja.
En dat niet Reid maar zijn tweelingbroer was doodgegaan..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Mooiste zou zijn dat ie nu een hartaanval zou krijgen
Niet met Ried's hart, das zonde!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef alors het volgende:
Mooiste zou zijn dat ie nu een hartaanval zou krijgen
Dat dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waren alle afleveringen maar zo gezellig op Fok! I'm gonna miss you guys................
hahaha maar wat gaan ze daaaar doen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:40 schreef alors het volgende:
Carbondale gaan Alison en Casey heen.... Wat het is en waar het ligt mag je zelf googlen
Casey gaat volgens mij Rechten studeren en Alison medicijnen/geneeskunde ofzo??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahaha maar wat gaan ze daaaar doen ?
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Casey gaat volgens mij Rechten studeren en Alison medicijnen/geneeskunde ofzo??
law school voor casey dacht ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hahaha maar wat gaan ze daaaar doen ?
quote:They agree to marry and move to Carbondale with Gwen and Will, where Casey will practice law.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft er hier iemand eigenlijk al eens 450 euro gewonnen via zo'n ATWT-prijsvraag?
Want dat zou natuurlijk echt fantastisch zijn.
Sorry, kon het niet laten.
Ja afgeraffeld zo he ? Jammer ! Chris en Janet namen veel tijd in beslagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
Dit gaat wel heel erg snel in 1 aflevering, konden er niet meerdere lijnen worden afgesloten in 5 uitzendingen ofzo???
en niet te vergeten die verhaallijn met de broer van Casey met zn nieuwe gezichtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja afgeraffeld zo he ? Jammer ! Chris en Janet namen veel tijd in beslag
Oja Adam, dat was een echte faaaal !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en niet te vergeten die verhaallijn met de broer van Casey met zn nieuwe gezichthoe heette die ookweer?
Riley Morgan, oftewel Adam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en niet te vergeten die verhaallijn met de broer van Casey met zn nieuwe gezichthoe heette die ookweer?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oja Adam, dat was een echte faaaal !
werkt bij mij ook niet. wil eigenlijk best wel weer vanaf 2005 kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef sjampoeh het volgende:
Zou het niet astheworldturns.nl zijn ?
54 jaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Adelante het volgende:
wat moet je nou met een box met 20 afleveringen van een soap van 70 jaar?
Janet eiste echt veeeeeeeeeeeeeel te veel tijd op, kostbare tijd zo achteraf bezienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
En Brad die maandenlang bleef spoken.
Noahmet z'n blindheid.
Al die stomme personages die erin zijn gekomen vanwege Janet, zoals Blackie, Teri, Ralph, Rocco, ...
![]()
Pure zendtijdverspilling.
en wat ik begreep gewoon een paar losse afleveringen, heb je dus niks aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Adelante het volgende:
wat moet je nou met een box met 20 afleveringen van een soap van 70 jaar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
awwwh Luke,, waar zijn mn tissues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |