De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de lente hou ik altijd van zoveel dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
2012 is dus op nog iemand verliefd.
Mijn 'inderdaad' was gericht naar de TT, mijn waarde.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet alleen DV is populair
Beach is een lekkere boy. (no homo)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn populariteit is sowieso vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
dvik ben serieus hey? ik mag jou, ik wil gwn sicke chillings met jou zetten.
volgende week?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Kom naar Groningen in de vakantie..
Chillings vast ontpotten voor de lente, en dan weer zetten.quote:
Ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kweenognie sahbi :S misschien krijg ik geen vakantie
meivakantie een optie??/ of gwn weekdnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
O
[..]
Ohnou dan wachten we tot juli/augustus
Niet Fok!ken als je moe thuiskomt en volgende morgen vroeg op moet is altijd het beste.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ben net half uur thuis, heb net me bord nasi op
Kan ook best. Ik ga in de meivakantie naar rezania en roburrt in sassenheim. Je mag wel mee als je wilt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
meivakantie een optie??/ of gwn weekdn
morgen ben ik op a15 a27 a17 a4 en a58 sochtendsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik een uurtje later. heerlijk doorrijden op de snelweg
Echt waar? Yes, dan wil ik ook meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan ook best. Ik ga in de meivakantie naar rezania en roburrt in sassenheim. Je mag wel mee als je wilt?
ben verslaafd g, kga zo douchenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Niet Fok!ken als je moe thuiskomt en volgende morgen vroeg op moet is altijd het beste.
Haha mag van mij!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Echt waar? Yes, dan wil ik ook mee
Nope. Mei duurt ook nog wel even. + ik heb daarna ook examens, dus moet even kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ok, leuk, is er al een datum voor die meet dan?
Heerlijk nummerquote:
Nee. Beter gaan we voetballen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
dv gaan we dan naar een feestje waar je je shirt uit mag doen?
voetballen? meen je die grap nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Beter gaan we voetballen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
voetballen? meen je die grap nou?
Ik kan haar gedachten lezen en inderdaad: ze meent het.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
voetballen? meen je die grap nou?
Hehe vet of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenbaars
oh dat kan wel dan ga ik zonder shirt rondlopen, swsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik kan haar gedachten lezen en inderdaad: ze meent het.
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik dat nummer eerder had gehoord. Het is inderdaad mooi.quote:
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik dat nummer eerder had gehoord. Het is inderdaad mooi.
Dat vind ik juist het kutste eraanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.
Ik geloof dat ikkem ghehoord had toen het pas een nhit was. 2004 dus. Gezien mijn leeftijd is dat best lang geleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het kutste eraan
hoe herken ik jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
morgen ben ik op a15 a27 a17 a4 en a58 sochtends
sexy video's van dv.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha ik ben gevraagd door een lokaal bandje of ik in hun video clip wil spelen samen met een andere chick
quote:
Haha zeker van die geile rukkertjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha ik ben gevraagd door een lokaal bandje of ik in hun video clip wil spelen samen met een andere chick
Net die onzichtbaars en ik kwam net die tegen en die moest ik uiteraard ook even delenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik moest hard op lachen.
Ja. Van die typische fokkerts in een rockbandquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha zeker van die geile rukkertjes.
jullie tweetjes mogen hier wel komen oefenenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Van die typische fokkerts in een rockbandmaar het zijn toffe mensen en ik mag ze graag.
Ik weet al helemaal hoe dat gegaan is voordat ze jou en die andere hebben gevraagdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Van die typische fokkerts in een rockbandmaar het zijn toffe mensen en ik mag ze graag.
Nah, ik ben de eerste die ze gevraagd hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet al helemaal hoe dat gegaan is voordat je ze jou en die andere hebben gevraagd.
Je gaat het toch niet verpesten hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
dv de hosselings met die sma gaan niet goed zeg ik jou
ze is er nooit
Vooruitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik wil wel het eindresultaat zien.
Ze loopt toch stage? waarom is ze er dan nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
dv de hosselings met die sma gaan niet goed zeg ik jou
ze is er nooit
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze loopt toch stage? waarom is ze er dan nooit
Wat aardig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vooruitmaar alleen omdat ik ook een filmpje van jou heb gezien
Of ze heeft dr stage al afgerond?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jaik heb geen idee waarom ze er steeds niet is, misschien is ze ziek....
in 1 week?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of ze heeft dr stage al afgerond?
Kan je niet via je baas of leidinggevende met haar in contact komen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jaik heb geen idee waarom ze er steeds niet is, misschien is ze ziek....
Geweldig! Heb je ja geantwoord?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
klinkt dat niet heel erg raar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je niet via je baas of leidinggevende met haar in contact komen?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Geweldig! Heb je ja geantwoord?
Of ze is eruit geflikkerd? Of ziek inderdaad. Vraag je stagebegeleider dan.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klinkt dat niet heel erg raar?
Niks, ga weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat weet jij van de gouden eeuw?
Nee waarom? het meisje zal zich gevleid voelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klinkt dat niet heel erg raar?
qftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat kan een warme douche toch lekker zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Die blijft geweldig inderdaad
Correct ende geheel niet gelogen.quote:
Ja?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo kom jij op het filmpje eh, dat jij dom bent eh
Dat wel natuurlijk, maar wat zal mijn baas denken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee waarom? het meisje zal zich gevleid voelen.
Ja, daar kun je sowieso niks met die telefoonnummer, man. Dan moet je eerst vragen of je dr telefoonnummer mag voordat je gaat bellen/smsenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar wat zal mijn baas denken?ik heb haar telefoonnummer en adres al hoor (uit het systeem gehaald
) maar ze gaat denken tazz hij is stalker.
Als je haar telefoonnummer hebt, waarom bel je dan niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar wat zal mijn baas denken?ik heb haar telefoonnummer en adres al hoor (uit het systeem gehaald
) maar ze gaat denken tazz hij is stalker.
Dat is toch fucking awkwardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je haar telefoonnummer hebt, waarom bel, je dan niet?
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijft een schattig filmpje.
Omdat ze het me niet heeft gegeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je haar telefoonnummer hebt, waarom bel, je dan niet?
Dankjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijft een schattig filmpje.
Dat is toch gewoon raar om iemand te bellen van wie je het telefoonnummer niet gevraagd hebt zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je weet wat je moet zeggen niet.
zeker wetenquote:
ik moet ervan huilenquote:
Ik geloof dat een deel van Cobans UI uit dat filmpje komtquote:
Dan zeg je gewoon dat je baas je dat nummer heeft gegeven omdat je er na vroeg?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ze het me niet heeft gegeven.
Deborah wel, maar uit een ander filmpjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat een deel van Cobans UI uit dat filmpje komt
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je baas je dat nummer heeft gegeven omdat je er na vroeg?wees gewoon eerlijk.
Zeg iets van, ja hey, ik ben die jongen waar je stage loopt blabla. De reden dat ik je bel is omdat ik je wel zie zitten. Je vraagt je vast af hoe ik aan je nummer kom, ik durfde het niet te vragen dus vroeg ik mijn baas. Wil je misschien een keertje wat doen?
Sowieso dat je probs krijgt voor je eerlijkheid en je zelfverzekerdheid.
Ja!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik haar anoniem bloemen sturen? :$
Ja.. ik ga het wel doen als ik klaar ben met m'n stage.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je baas je dat nummer heeft gegeven omdat je er na vroeg?wees gewoon eerlijk.
Zeg iets van, ja hey, ik ben die jongen waar je stage loopt blabla. De reden dat ik je bel is omdat ik je wel zie zitten. Je vraagt je vast af hoe ik aan je nummer kom, ik durfde het niet te vragen dus vroeg ik mijn baas. Wil je misschien een keertje wat doen?
Zelfverzekerdheid en dan niet nummer durven vragen, strookt niet helemaal. Maar wss kom je er zo wel mee weg jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zei Nectar ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vind dit best een leuk liedje
Nee. nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.. ik ga het wel doen als ik klaar ben met m'n stage.
hij klapt tenminste wel, maar is oudquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:07 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat nummer is ook geweldig
Ja, dat gaat em niet worden he, als je nu al smoesjes gaat verzinnen om haar niet aan te spreken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Plastic_zak het volgende:
maar aan de andere kant ik ben 17 ik wil nog niet aan iemand vast zitten :s
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Plastic_zak het volgende:
maar aan de andere kant ik ben 17 ik wil nog niet aan iemand vast zitten :s
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe het nu anders blijf je het uitstellen
[..]
Doe het nu anders blijf je het uitstellen
[..]
Doe het nu anders blijf je het uitstellen![]()
ja ze komt toch niet meer op haar stagequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
En van uistel komt afstel.
Serieus, pz, wat kan er fout gaan? Dat ze je afwijst? Nou, boe fucking hoe.
Uhm schaamte enzo, en later denk je van oh god waarom vroeg ik het ook nog in godsnaam ik wist dat ik geen kans hadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Succes man, wat ze ook zegt, dit is een stap vooruitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
oke oke ik ga bellen, wens me succes g's
Ik bevestig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik was eerst ook altijd een beetje een watje als het op meisjes aankwam, gewoon doen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
succes g (voor deze ene keer noem ik je g)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Succes, johquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, en als je het niet vraagt, blijf je voor altijd in je comfortzone en krijg je nooit een meisje. Nee, dat is zeker een leukere alternatief?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhm schaamte enzo, en later denk je van oh god waarom vroeg ik het ook nog in godsnaam ik wist dat ik geen kans had
Mwa, meesten blijven wel leven, en je houdt meer over van je salaris..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, en als je het niet vraagt, blijf je voor altijd in je comfortzone en krijg je nooit een meisje. Nee, dat is zeker een leukere alternatief?
vriendin?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Komt wel weer een keer.
Moet ik wel toestemming vragen aan m'n vriendin
De meesten blijven wel leven? Wat? Mensen die een partner hebben, gaan eerder dood? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwa, meesten blijven wel leven, en je houdt meer over van je salaris..
En daar ga je dan van naar thailand
Dat je zonder een partner ook overleefd..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meesten blijven wel leven? Wat? Mensen die een partner hebben, gaan eerder dood? Wat bedoel je?
En dat je meer van je salaris overhoudt, is ook bullshit, want als het goed is, heb je een dame die ook voor zichzelf werkt en dus ook een loon heeft.
huh wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg omg er bellen hier 2 mensen na elkaar om te vertellen dat pz is afgewezen.
nieuws gaat snel
Nou weet je het tenminste zeker en kun je naar de volgende. Zie het als een beter ding.quote:
Beide onzinredenen, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat je zonder een partner ook overleefd..
Vrouwen doen toch huisverzorgen? Mijn moeder is elke dag thuis 24/7
Hoeveel bier drink jij thuis?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even mijzelf verwennen met een biertje en een zak Bugles.
Smakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed plan dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
haar vader (of haar vriend) nam op, dat had ik niet verwacht dus ik zei oh v-v-verk-keerd v-verbond-d-den
Had je je naam gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
haar vader (of haar vriend) nam op, dat had ik niet verwacht dus ik zei oh v-v-verk-keerd v-verbond-d-den
Veel, hoezo?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoeveel bier drink jij thuis?
Thnxquote:
quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Je had naar haar moeten vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Gastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Zolang het maar met geheim nummer isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast. Je hebt toch niet haar huistelefoon gebeld, he?
Daar ga ik maar vanuitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zolang het maar met geheim nummer is
wel, 06 heb ik (nog) niet kunnen achterhalenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Balen manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Doet me denken aan een mooi verhaal trouwens
Wij hadden op de middelbare school een Turkse vriend, die we altijd gewoon Turk noemden
Gingen we hem een keer bellen: Hey Turk!, nam z'n pa op: Wat Turk, wat Turk wie is dit
Het is dan ook erg lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee gewoon, zie je vaak praten over pils hier
aiiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
helaas wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieus?
Dan gewoon aanspreken wanneer ze er wel is.
Je hebt al moed getoond door deze stap te zetten. De volgende keer kan je het dan zeker.
Weet je hoe eng dat is joh. Jij hebt zeker nog nooit gebeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat is er nou zo erg aan: "Hallo, ik [degene waar pz verliefd op is] er ook?"
Damn, had dat even gezegd dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wel, 06 heb ik (nog) niet kunnen achterhalen
Hehehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Doet me denken aan een mooi verhaal trouwens
Wij hadden op de middelbare school een Turkse vriend, die we altijd gewoon Turk noemden
Gingen we hem een keer bellen: Hey Turk!, nam z'n pa op: Wat Turk, wat Turk wie is dit
Ja en vaak genoeg gevraagd of iemand anders er ook was. Maar nog nooit in deze situatie, dat moet ik wel zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is joh. Jij hebt zeker nog nooit gebeld.
Gewoon doen, denk wat er nou kan gebeuren.quote:
Over je eigen tong struikelen en dan rare woorden zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is joh. Jij hebt zeker nog nooit gebeld.
Ja de situatie he...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ja en vaak genoeg gevraagd of iemand anders er ook was. Maar nog nooit in deze situatie, dat moet ik wel zeggen
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Seri P_Z? Je hebt huistelefoon gebeld?![]()
Beter dan eerst 1000en smsjes te wisselen met een chick en dat het dan ook niks wordquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellen, zit mezelf altijd een kwartier op te fokken
inb4 het is FOK!ken
Gast dat is echt gewoon domquote:
zeker waarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter dan eerst 1000en smsjes te wisselen met een chick en dat het dan ook niks word
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter dan eerst 1000en smsjes te wisselen met een chick en dat het dan ook niks word
Ik weet niet ik heb bijna nooit dat degene opneemt die ik moet hebben dus ik denk dat ik dat zelf niet gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik haar 06 niet had
Jij vind zeker ook dat "is die er ook" zeggen geen optie is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gast dat is echt gewoon dom
9 van de 10 keer krijg je dan indd iemand anders aan de lijn
Maar wel respect dat je het gewoon probeert
ja maar je hebt iig wat gedaanquote:
Zo te zien niet voor P_Zquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jij vind zeker ook dat "is die er ook" zeggen geen optie is.
Hallo als je belt en je verwacht haar maar krijgt opeens iemand anders ben je volledig uit het lood geslagen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jij vind zeker ook dat "is die er ook" zeggen geen optie is.
en ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hallo als je belt en je verwacht haar maar krijgt opeens iemand anders ben je volledig uit het lood geslagen hoor.
Ik heb net een bak bami in de magnetron gedaan. Ik ga er straks curry overheen doen en het opetenquote:
ah dat is kapot lekker ik ben jaloersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb net een bak bami in de magnetron gedaan. Ik ga er straks curry overheen doen en het opeten
Ik had er over nagedacht pizza te gaan eten, maar heb hier voor gekozenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ah dat is kapot lekker ik ben jaloers
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:42 schreef Dimens het volgende:
Ik kom even het topic binnenvallen hoor.
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:42 schreef Dimens het volgende:
Ik kom even het topic binnenvallen hoor.
[ afbeelding ]
Truste Beachquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Beach het volgende:
welterusten voor degenen die mij gaan missen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Beach het volgende:
Welterusten baasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Beach het volgende:
Jij bent geen fan van noten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
pinda'smoet overgeven van die geur
Noten die stinken niet nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van noten?[ afbeelding ]
Stinkende Taco's, nog ergerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Noten die stinken niet nee.
noten die naar zweet ruiken, zijn die lekker?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Noten die stinken niet nee.
Oh in pinda's en cashewnoten zitten heel veel goede eiwitten, ik ken mensen die moeten van hun trainer elke dag een bakje cashewnoten eten voor hun spierenquote:
Doe je benen wijd en buig eens naar voren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noten die naar zweet ruiken, zijn die lekker?
Hoeren chill wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik hou van zoute pinda's. Dan smaken ze echt heel lekker.
Watquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je benen wijd en buig eens naar voren.
dat ook jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh in pinda's en cashewnoten zitten heel veel goede eiwitten, ik ken mensen die moeten van hun trainer elke dag een bakje cashewnoten eten voor hun spieren
SV voelt me.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik hou ook niet zo van pinda's
je gaat me neuken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je benen wijd en buig eens naar voren.
Kleine nootjes bedoel je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noten die naar zweet ruiken, zijn die lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |