Kan je niet via je baas of leidinggevende met haar in contact komen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jaik heb geen idee waarom ze er steeds niet is, misschien is ze ziek....
Geweldig! Heb je ja geantwoord?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha ik ben gevraagd door een lokaal bandje of ik in hun video clip wil spelen samen met een andere chick
klinkt dat niet heel erg raar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je niet via je baas of leidinggevende met haar in contact komen?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Geweldig! Heb je ja geantwoord?
Of ze is eruit geflikkerd? Of ziek inderdaad. Vraag je stagebegeleider dan.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klinkt dat niet heel erg raar?
Niks, ga weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat weet jij van de gouden eeuw?
Nee waarom? het meisje zal zich gevleid voelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klinkt dat niet heel erg raar?
qftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat kan een warme douche toch lekker zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Die blijft geweldig inderdaad
Correct ende geheel niet gelogen.quote:
Ja?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo kom jij op het filmpje eh, dat jij dom bent eh
Dat wel natuurlijk, maar wat zal mijn baas denken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee waarom? het meisje zal zich gevleid voelen.
Ja, daar kun je sowieso niks met die telefoonnummer, man. Dan moet je eerst vragen of je dr telefoonnummer mag voordat je gaat bellen/smsenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar wat zal mijn baas denken?ik heb haar telefoonnummer en adres al hoor (uit het systeem gehaald
) maar ze gaat denken tazz hij is stalker.
Als je haar telefoonnummer hebt, waarom bel je dan niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar wat zal mijn baas denken?ik heb haar telefoonnummer en adres al hoor (uit het systeem gehaald
) maar ze gaat denken tazz hij is stalker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |