Nee. Beter gaan we voetballen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
dv gaan we dan naar een feestje waar je je shirt uit mag doen?
voetballen? meen je die grap nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Beter gaan we voetballen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
voetballen? meen je die grap nou?
Ik kan haar gedachten lezen en inderdaad: ze meent het.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
voetballen? meen je die grap nou?
Hehe vet of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenbaars
oh dat kan wel dan ga ik zonder shirt rondlopen, swsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik kan haar gedachten lezen en inderdaad: ze meent het.
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik dat nummer eerder had gehoord. Het is inderdaad mooi.quote:
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik dat nummer eerder had gehoord. Het is inderdaad mooi.
Dat vind ik juist het kutste eraanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.
Ik geloof dat ikkem ghehoord had toen het pas een nhit was. 2004 dus. Gezien mijn leeftijd is dat best lang geleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het kutste eraan
hoe herken ik jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
morgen ben ik op a15 a27 a17 a4 en a58 sochtends
sexy video's van dv.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha ik ben gevraagd door een lokaal bandje of ik in hun video clip wil spelen samen met een andere chick
quote:
Haha zeker van die geile rukkertjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha ik ben gevraagd door een lokaal bandje of ik in hun video clip wil spelen samen met een andere chick
Net die onzichtbaars en ik kwam net die tegen en die moest ik uiteraard ook even delenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik moest hard op lachen.
Ja. Van die typische fokkerts in een rockbandquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha zeker van die geile rukkertjes.
jullie tweetjes mogen hier wel komen oefenenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Van die typische fokkerts in een rockbandmaar het zijn toffe mensen en ik mag ze graag.
Ik weet al helemaal hoe dat gegaan is voordat ze jou en die andere hebben gevraagdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Van die typische fokkerts in een rockbandmaar het zijn toffe mensen en ik mag ze graag.
Nah, ik ben de eerste die ze gevraagd hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet al helemaal hoe dat gegaan is voordat je ze jou en die andere hebben gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |