Nope. Mei duurt ook nog wel even. + ik heb daarna ook examens, dus moet even kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ok, leuk, is er al een datum voor die meet dan?
Heerlijk nummerquote:
Nee. Beter gaan we voetballen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
dv gaan we dan naar een feestje waar je je shirt uit mag doen?
voetballen? meen je die grap nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Beter gaan we voetballen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
voetballen? meen je die grap nou?
Ik kan haar gedachten lezen en inderdaad: ze meent het.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
voetballen? meen je die grap nou?
Hehe vet of nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest even nadenkenbaars
oh dat kan wel dan ga ik zonder shirt rondlopen, swsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik kan haar gedachten lezen en inderdaad: ze meent het.
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik dat nummer eerder had gehoord. Het is inderdaad mooi.quote:
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat is echt heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik dat nummer eerder had gehoord. Het is inderdaad mooi.
Dat vind ik juist het kutste eraanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.
Ik geloof dat ikkem ghehoord had toen het pas een nhit was. 2004 dus. Gezien mijn leeftijd is dat best lang geleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha, het leuke is dat geen van deze woorden bestaat. Alles is zelfverzonnen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het kutste eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |