Dat is toch fucking awkwardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je haar telefoonnummer hebt, waarom bel, je dan niet?
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijft een schattig filmpje.
Omdat ze het me niet heeft gegeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je haar telefoonnummer hebt, waarom bel, je dan niet?
Dankjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijft een schattig filmpje.
Dat is toch gewoon raar om iemand te bellen van wie je het telefoonnummer niet gevraagd hebt zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je weet wat je moet zeggen niet.
zeker wetenquote:
ik moet ervan huilenquote:
Ik geloof dat een deel van Cobans UI uit dat filmpje komtquote:
Dan zeg je gewoon dat je baas je dat nummer heeft gegeven omdat je er na vroeg?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ze het me niet heeft gegeven.
Deborah wel, maar uit een ander filmpjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat een deel van Cobans UI uit dat filmpje komt
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je baas je dat nummer heeft gegeven omdat je er na vroeg?wees gewoon eerlijk.
Zeg iets van, ja hey, ik ben die jongen waar je stage loopt blabla. De reden dat ik je bel is omdat ik je wel zie zitten. Je vraagt je vast af hoe ik aan je nummer kom, ik durfde het niet te vragen dus vroeg ik mijn baas. Wil je misschien een keertje wat doen?
Sowieso dat je probs krijgt voor je eerlijkheid en je zelfverzekerdheid.
Ja!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik haar anoniem bloemen sturen? :$
Ja.. ik ga het wel doen als ik klaar ben met m'n stage.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je baas je dat nummer heeft gegeven omdat je er na vroeg?wees gewoon eerlijk.
Zeg iets van, ja hey, ik ben die jongen waar je stage loopt blabla. De reden dat ik je bel is omdat ik je wel zie zitten. Je vraagt je vast af hoe ik aan je nummer kom, ik durfde het niet te vragen dus vroeg ik mijn baas. Wil je misschien een keertje wat doen?
Zelfverzekerdheid en dan niet nummer durven vragen, strookt niet helemaal. Maar wss kom je er zo wel mee weg jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zei Nectar ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vind dit best een leuk liedje
Nee. nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.. ik ga het wel doen als ik klaar ben met m'n stage.
hij klapt tenminste wel, maar is oudquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:07 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dat nummer is ook geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |