Mwa, meesten blijven wel leven, en je houdt meer over van je salaris..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, en als je het niet vraagt, blijf je voor altijd in je comfortzone en krijg je nooit een meisje. Nee, dat is zeker een leukere alternatief?
vriendin?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Komt wel weer een keer.
Moet ik wel toestemming vragen aan m'n vriendin
De meesten blijven wel leven? Wat? Mensen die een partner hebben, gaan eerder dood? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwa, meesten blijven wel leven, en je houdt meer over van je salaris..
En daar ga je dan van naar thailand
Dat je zonder een partner ook overleefd..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meesten blijven wel leven? Wat? Mensen die een partner hebben, gaan eerder dood? Wat bedoel je?
En dat je meer van je salaris overhoudt, is ook bullshit, want als het goed is, heb je een dame die ook voor zichzelf werkt en dus ook een loon heeft.
huh wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg omg er bellen hier 2 mensen na elkaar om te vertellen dat pz is afgewezen.
nieuws gaat snel
Nou weet je het tenminste zeker en kun je naar de volgende. Zie het als een beter ding.quote:
Beide onzinredenen, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat je zonder een partner ook overleefd..
Vrouwen doen toch huisverzorgen? Mijn moeder is elke dag thuis 24/7
Hoeveel bier drink jij thuis?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even mijzelf verwennen met een biertje en een zak Bugles.
Smakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed plan dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
haar vader (of haar vriend) nam op, dat had ik niet verwacht dus ik zei oh v-v-verk-keerd v-verbond-d-den
Had je je naam gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
haar vader (of haar vriend) nam op, dat had ik niet verwacht dus ik zei oh v-v-verk-keerd v-verbond-d-den
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |