Ja de situatie he...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ja en vaak genoeg gevraagd of iemand anders er ook was. Maar nog nooit in deze situatie, dat moet ik wel zeggen
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Seri P_Z? Je hebt huistelefoon gebeld?![]()
Beter dan eerst 1000en smsjes te wisselen met een chick en dat het dan ook niks wordquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellen, zit mezelf altijd een kwartier op te fokken
inb4 het is FOK!ken
Gast dat is echt gewoon domquote:
zeker waarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter dan eerst 1000en smsjes te wisselen met een chick en dat het dan ook niks word
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter dan eerst 1000en smsjes te wisselen met een chick en dat het dan ook niks word
Ik weet niet ik heb bijna nooit dat degene opneemt die ik moet hebben dus ik denk dat ik dat zelf niet gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik haar 06 niet had
Jij vind zeker ook dat "is die er ook" zeggen geen optie is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gast dat is echt gewoon dom
9 van de 10 keer krijg je dan indd iemand anders aan de lijn
Maar wel respect dat je het gewoon probeert
Zo te zien niet voor P_Zquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jij vind zeker ook dat "is die er ook" zeggen geen optie is.
Hallo als je belt en je verwacht haar maar krijgt opeens iemand anders ben je volledig uit het lood geslagen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jij vind zeker ook dat "is die er ook" zeggen geen optie is.
en ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hallo als je belt en je verwacht haar maar krijgt opeens iemand anders ben je volledig uit het lood geslagen hoor.
Ik heb net een bak bami in de magnetron gedaan. Ik ga er straks curry overheen doen en het opetenquote:
ah dat is kapot lekker ik ben jaloersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb net een bak bami in de magnetron gedaan. Ik ga er straks curry overheen doen en het opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |