Veel, hoezo?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoeveel bier drink jij thuis?
Thnxquote:
quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
haar vader (of haar vriend) nam op, dat had ik niet verwacht dus ik zei oh v-v-verk-keerd v-verbond-d-den
Je had naar haar moeten vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
haar vader (of haar vriend) nam op, dat had ik niet verwacht dus ik zei oh v-v-verk-keerd v-verbond-d-den
Gastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Zolang het maar met geheim nummer isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast. Je hebt toch niet haar huistelefoon gebeld, he?
Daar ga ik maar vanuitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zolang het maar met geheim nummer is
wel, 06 heb ik (nog) niet kunnen achterhalenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Balen manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Doet me denken aan een mooi verhaal trouwens
Wij hadden op de middelbare school een Turkse vriend, die we altijd gewoon Turk noemden
Gingen we hem een keer bellen: Hey Turk!, nam z'n pa op: Wat Turk, wat Turk wie is dit
Het is dan ook erg lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee gewoon, zie je vaak praten over pils hier
aiiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
helaas wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Serieus?
Dan gewoon aanspreken wanneer ze er wel is.
Je hebt al moed getoond door deze stap te zetten. De volgende keer kan je het dan zeker.
Weet je hoe eng dat is joh. Jij hebt zeker nog nooit gebeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat is er nou zo erg aan: "Hallo, ik [degene waar pz verliefd op is] er ook?"
Damn, had dat even gezegd dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wel, 06 heb ik (nog) niet kunnen achterhalen
Hehehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Doet me denken aan een mooi verhaal trouwens
Wij hadden op de middelbare school een Turkse vriend, die we altijd gewoon Turk noemden
Gingen we hem een keer bellen: Hey Turk!, nam z'n pa op: Wat Turk, wat Turk wie is dit
Ja en vaak genoeg gevraagd of iemand anders er ook was. Maar nog nooit in deze situatie, dat moet ik wel zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is joh. Jij hebt zeker nog nooit gebeld.
Gewoon doen, denk wat er nou kan gebeuren.quote:
Over je eigen tong struikelen en dan rare woorden zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is joh. Jij hebt zeker nog nooit gebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |