Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef alors het volgende:
kak zie nu pas dat Joris er is, is hij al geweest?
jazeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
Ik verstond er geen flikker van en jullie?
Vannacht de herhalingquote:
shit, nou dan schakel ik wel weer uit, en kijk het terug, de rest is ook niksquote:
Ik hoorde alleen griekenland is een mooi landquote:
Straks komen de Ashton brothers, dat moet wel hilarisch zijn aan hun kostuums te zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
shit, nou dan schakel ik wel weer uit, en kijk het terug, de rest is ook niks
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik moest denken aan Frank Ashton, maar ik denk niet dat iemand hier die nog kent
Yep, Jambers of zo?quote:
Man bijt hond.quote:
Ik verstond alleen de laatste zin nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
Ik verstond er geen flikker van en jullie?
Als je Gijp grappig vindt, ga je dit ook leuk vinden.quote:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Als je Gijp grappig vindt, ga je dit ook leuk vinden.
Of Subsidie meets Bagger.quote:
Je verdampende belastinggeld.quote:
Inkoppertjequote:
Maar niet op de VOC manier.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, het is wel grensverleggend...
Zeker, Ionesco is baas.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Felagund het volgende:
Ik kan best tegen absurdisme, maar dit gaat echt nergens over.
Ik vond het doorspoelen ervan al lang duren.:')quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan hier echt mensen heen? serieuze vraag.
Ik vond er niks aan..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:30 schreef BlueMage het volgende:
Lucky was goed. Vooral ook wat er onder in beeld stond, zoiets van "Gerri Eickhof: Marieke draagt luier".
Als een hond staand in slaap valt in hij oververmoeid maar hey, het is maar een dierquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dat hondje was niet grappig, het beestje stond in het water en kon nergens naar toe, was een overstroming oid.
quote:'DWDD wil Rutger als tafelheer'
Rutger Castricum is door De Wereld Draait Door gevraagd als vaste gast in het programma. De Vara heeft de PowNews-verslaggever gepolst voor een rol als tafelheer.
Dat heeft Powned-voorzitter Dominque Weesie op Twitter laten weten. Weesie heeft geen goed woord over voor het verzoek. “Wat zijn het toch een stelletje opportunisten bij de Vara.” Afgelopen maandag werd Rutger in een uitzending van DWDD namelijk nog hard aangevallen door vaste gasten Felix Rottenberg, Frenk van der Linden en Jan Mulder. Die verweten de presentator, die te gast was om een nieuw boekje te promoten, afzeikjournalistiek te bedrijven en de fatsoensgrens te overschrijden. Rutger reageerde enigszins verbaasd, waarna Matthijs van Nieuwkerk hem verweet een bange indruk te maken.
Of Rutger op het verzoek om tafelheer te worden is ingegaan, is niet bekend. Zelf rept hij er op Twitter in ieder geval met geen woord over. De bewuste uitzending van DWDD was overigens een groot kijkcijfersucces, zo bericht GeenStijl woensdag. Tijdens het gesprek met Rutger keken er bijna 1,8 miljoen mensen naar het programma. Ook online werd het fragment de afgelopen dagen nog vele honderdduizenden keren bekeken.
Dieuwke Wynia @DieuwkeWDD Reply Retweet Favorite · Openquote:
Die er samen met Frenk was? In verband met dat tv-programma op Valentijnsdag?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:22 schreef padlarf het volgende:
Oeh die mooie Turkse van vorige week is tafeldame
En de volgende onzinrel is geboren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dieuwke Wynia @DieuwkeWDD Reply Retweet Favorite · Open
Ik heb Rutger Castricum nooit gevraagd om tafelheer bij #Dwdd te worden.
Ja. Fidan Ekiz.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Die er samen met Frenk was? In verband met dat tv-programma op Valentijnsdag?
Aldus het journalistiek geweten van de PO.quote:Weesie heeft geen goed woord over voor het verzoek. “Wat zijn het toch een stelletje opportunisten bij de Vara.”
quote:“Wat zijn het toch een stelletje opportunisten bij de Vara.”
quote:
Nee, PowNews bedrijft geen enkele vorm van oppertunismequote:Weesie: “Wat zijn het toch een stelletje opportunisten bij de Vara.”
Opportunisme, meneer redactie frontpagequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Nee, PowNews bedrijft geen enkele vorm van oppertunisme![]()
.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Opportunisme, meneer redactie frontpage
Viel me een beetje tegen van Luyendijk. Werken die banken niet allemaal met UNIX-achtige systemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Het is niet als Apple, waar het gewoon werkt, maar als Microsoft.
quote:Te gast in de uitzending van woensdag 22 februari zijn: Martijn van Dam, Jasper Krabbé, Floor Claus, Twan Huys. Muziek is er van The Jacks, tafeldame is Fidan Ekiz en Nico Dijkshoorn dicht.
Goh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
Dieuwke Wynia @DieuwkeWDD Reply Retweet Favorite · Open
Ik heb Rutger Castricum nooit gevraagd om tafelheer bij #Dwdd te worden.
Jazeker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Die Jasper is toch niet de zoon (of broer) van, he?
quote:Jasper Jeroen (Jasper) Krabbé (Amsterdam, 1970) is een Nederlands beeldend kunstenaar. Krabbé is de middelste zoon van de acteur en beeldend kunstenaar Jeroen Krabbé, kleinzoon van beeldend kunstenaar Maarten Krabbé en achterkleinzoon van beeldend kunstenaar Hendrik Maarten Krabbé.
Ik ben zeker geen fan van Jan, maar Jannetje deed me aan Rost van Tonningen denken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:57 schreef Ringo het volgende:
Kijkers die het nodig vonden om mevrouw Koelewijn op grond van haar presentatie af te branden hebben echt royale poep in hun ogen gehad. Het was Jan Mulder die zich ongelofelijk aanstelde. Enge moraalclown.
En Jan aan de Hollandse held die in de lente van '45 foute meiden met een schaar te lijf ging.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen fan van Jan, maar Jannetje deed me aan Rost van Tonningen denken.
Ik vond de opmerking van Jan toch echt heel goed, dat die arts zich een beetje opdrong en er mee zwaaide dat hij de leden van het Koninklijk huis kende. Alsof hij bijna een familievriend was. Heeft zijn zoon ooit vroeger in de zandbak met Mabel gespeeld..quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
En Jan aan de Hollandse held die in de lente van '45 foute meiden met een schaar te lijf ging.
Ik kan dit soort reacties alleen maar serieus nemen als je vervolgens ook zegt dat Felix net zo kansloos was, en ook net zo hard in de stront moet zakken als Rutgerquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft die jongen van PowNews zich onsterfelijk belachelijke gemaakt. Met zijn zogenaamde brutaliteit en gevatte instelling ging ie aan tafel twee keer hard door 't ijs.
Iedereen die zegt dat Rutger zich belachelijk heeft gemaakt vond hem van tevoren ook al niksquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan dit soort reacties alleen maar serieus nemen als je vervolgens ook zegt dat Felix net zo kansloos was, en ook net zo hard in de stront moet zakken als Rutger
Nee, vond ik niet. Die levert net zoals Frank/Frenk beargumenteerd kritiek. Hij verwoordde heel netjes dat hij vond dat het trucje niet echt hoogstaand vindt, waarop Frank/Frenk toevoegde dat het zijn fatsoensgrens overschreed. Goed verwoordquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan dit soort reacties alleen maar serieus nemen als je vervolgens ook zegt dat Felix net zo kansloos was, en ook net zo hard in de stront moet zakken als Rutger
Over het algemeen misschien wel. Neemt niet weg dat het echt geen debattrucje of onwaarachtig statement is als ik zeg dat ik Rutger ook werkelijk door het ijs vond zakken. Helemaal toen het hem te moeilijk werd en hij gelijk over z'n prutsboekje begon.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat Rutger zich belachelijk heeft gemaakt vond hem van tevoren ook al niks
Dat Felix net zo kansloos is, wisten we na 1 uitzending al, dat hoeven we niet elke keer te benadrukken. Dat Rutger zo kansloos is, was daarentegen nog niet aan mij bekendquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Welke twee keer?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft die jongen van PowNews zich onsterfelijk belachelijke gemaakt. Met zijn zogenaamde brutaliteit en gevatte instelling ging ie aan tafel twee keer hard door 't ijs.
Ik denk dat je gelijk hebt, al ben ik zelf een uitzondering: Ik kan Rutger wel hebben, maar vond hem hier niet sterk. Hij had misschien beter een keer serieus kunnen blijven, een 'discussie' in het hol van de leeuw win je toch niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef arucard het volgende:
Iedereen die zegt dat Rutger zich belachelijk heeft gemaakt vond hem van tevoren ook al niks
quote:
edit: shit, ignore plz. complete pagina gemist.twitter:DieuwkeWDD twitterde op woensdag 22-02-2012 om 13:11:11Ik heb Rutger Castricum nooit gevraagd om tafelheer bij #Dwdd te worden. reageer retweet
Ik vond dat wel geestig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:24 schreef padlarf het volgende:
Rutger zei op een gegeven moment ook iets over Frenk, in de richting van 'Wie is hij?' Dat vond ik wel erg zwak.
Tegen Felix en daarna Frank. Welke volwassen man zegt er nu 'Wie is hij?' als iemand tegen hem spreekt? Kreeg er plaatsvervangende schaamte van.quote:
quote:
Is dat niet juist een beetje de fatsoenskloof die genoemd werd? Ik zeg niet dat jullie tweeën meteen tokkies zijn, maar in de context van televisie en omgaan met politici hoort wat mij betreft een andere omgangsvorm dan in het dagelijks leven. Of ben ik nu meteen een moralist?quote:
Dat geldt voor voor het NOS en RTL journaal ja, de serieuzere media.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet juist een beetje de fatsoenskloof die genoemd werd? Ik zeg niet dat jullie tweeën meteen tokkies zijn, maar in de context van televisie en omgaan met politici hoort wat mij betreft een andere omgangsvorm dan in het dagelijks leven. Of ben ik nu meteen een moralist?
Bij het woordje muze kan ik alleen nog aan Vagisil denken.quote:Deze tentoonstelling laat de fascinatie van de Nederlandse schilder Jasper Krabbé zien voor zijn vrouw en muze Floor Claus
Vorige keer met Frenk over interculturele relaties.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Waar kennen we haar ook al weer van?
Oh ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer met Frenk over interculturele relaties.
Jij hebt duidelijk geen gevoel voor humor.quote:
Eeh, da's van gisteren hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Jij hebt duidelijk geen gevoel voor humor.
Och ja, Nederland. Kop boven het maaiveld, doe maar gewoon etc.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Paul het volgende:
Ohnee hebben ze een aandachtshoertje erbij als tafeldame
Ik ook, maar ik ben een man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouwlet jij daarop?
Ja, waarom niet? Ik ben niet blindquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouwlet jij daarop?
Echt hequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Ik ben niet blindJa, als mannen dat over een andere man zeggen is het meteen: hommo
Waarom?quote:
Ik mag hopen dat Klöpping nooit meer iets mag zeggen over de IT-industrie...quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:35 schreef pberends het volgende:
Anti-Apple analist verguisd
Ik mag toch hopen dat Alexander Klopping vanavond in DWDD deze analist flink op zijn donder geeft.
Is dat geen gast of zo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef TLC het volgende:
Mooie dame rechtsachter, die vlak voor Nico zit
Hij is een beetje über-correct, maar verder wel ok denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Geen reden eigenlijk, vind het vervelend om naar hem te luisteren.
Waar de mond vol van is...quote:
Ze houdt haar hoofd de hele tijd schuin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef TLC het volgende:
Mooie dame rechtsachter, die vlak voor Nico zit
Ik wil best een relatie met haar beginnen.quote:
Ja, ze zit vast of zo!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze houdt haar hoofd de hele tijd schuin.
quote:
Niet iedereen is de veertig gepasseerd hequote:
Dan is het toch wel treurig met je gesteld hoor, als je aandachtsspanne DWDD niet aankanquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Twan, kort het een beetje in, dit is DWDD!
mijn aandachtsspanne is tegenwoordig 1-5 minuten, I blame zeh internetsquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan is het toch wel treurig met je gesteld hoor, als je aandachtsspanne DWDD niet aankan
Ja duh, zo werkt dat toch.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef jcdragon het volgende:
Twan interviewt Matthijs voor Collegetour en hij mag in DWDD.
Klopt, ik ben helemaal geconditioneerd voor shit-itempjes, ik kan geen 3 minuten meer aan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan is het toch wel treurig met je gesteld hoor, als je aandachtsspanne DWDD niet aankan
Oh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:48 schreef padlarf het volgende:
Inmiddels vind ik het nu ook te lang duren
Sommige vrouwen dringen zich echt op bij machtige of bekende mannen. Kan mij voorstellen dat je een keer zwicht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Obama is dus toch bang voor de verleiding
Want tour is van oorsprong een Nederlands woord?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Waarom zegt hij Collutsj tour en niet gewoon College tour? Het is toch gewoon Nederlands
Heeft microfoontje dus denk het.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef Nober het volgende:
Mooie vrouw achter Twan Huys, ze heeft zelfs een glas water... komt ze nog aan tafel?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef Nober het volgende:
Mooie vrouw achter Twan Huys, ze heeft zelfs een glas water... komt ze nog aan tafel?
quote:Floor Claus
Floor Claus studeerde geneeskunde aan de Universiteit van Amsterdam, verbonden aan het Academisch Medisch Centrum. Sindsdien heeft zij zich volledig gericht op de medische esthetiek. Zij werkt met verschillende soorten injectables, ter verjonging en verbetering van de huid. Zijn vindt dat het taboe op correctie van het menselijk lichaam doorbroken moet worden.
Waarom zegt hij niet gewoon Tour ipv Toer? Het is toch gewoon Engelsquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Waarom zegt hij Collutsj tour en niet gewoon College tour? Het is toch gewoon Nederlands
Tour is toch ook geen echt Nederlands woord? Doe dan 'Vragenronde' of zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Dat is helemaal geen verkeerde naam, Vragenrondequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tour is toch ook geen echt Nederlands woord? Doe dan 'Vragenronde' of zo.
Wtf!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef Nober het volgende:
Ik ken die Gotye niet maar volgens mij is dat niet erg.
Ik vind die turkse mooier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat ze niet mooi is dan?
merk je niks van als je pik in der mond is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef starla het volgende:
Jammer van die hete aardappel in d'r keel.
Ik zou ze beide niet van me af schoppen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou ze beide niet van me af schoppen.
Als ik vrijgezel zou zijn.
Ik niet.quote:
Leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is ze een beetje verlegen. Daarom kijkt ze denk ik af en toe een beetje raar.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef starla het volgende:
Ze voelt zich niet eens gevleid. Arrogant trutje volgens mij.
ja ze is leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:58 schreef OProg het volgende:
Beginnende snor is een persoonlijk drama.![]()
Lekker droog.
Komt ie nu nog mee hoor, op pagina 6quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:58 schreef Paul het volgende:
Ik snap de TT niet, was er een fragmentje van VI in DWDD ofzo? Is dat zo boeiend?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Komt ie nu nog mee hoor, op pagina 6_!~
Oooh daarom mocht ie een praatje doen in de show, ik dacht al... Het straalde er gewoon af dat zo iemand het niet van zijn talent moet hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:02 schreef luxerobots het volgende:
Jasper Krabbé heeft wel een mooie vrouw, voor zo'n lelijkerd. Maarja als je zoon bent van een goede acteur, helpt dat natuurlijk wel. Zelfs als je kunstenaar bent. Een normale kunstenaar moet lijden voor de kunst. Hij niet.
http://eindhoven.dichtbij(...)eruchte-stratumseindquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Joker
Link naar Youtube filmpje iemand?
Ik ook!quote:
Jullie lachen dan ook altijd snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |