Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef alors het volgende:
kak zie nu pas dat Joris er is, is hij al geweest?
jazeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
Ik verstond er geen flikker van en jullie?
Vannacht de herhalingquote:
shit, nou dan schakel ik wel weer uit, en kijk het terug, de rest is ook niksquote:
Ik hoorde alleen griekenland is een mooi landquote:
Straks komen de Ashton brothers, dat moet wel hilarisch zijn aan hun kostuums te zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
shit, nou dan schakel ik wel weer uit, en kijk het terug, de rest is ook niks
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik moest denken aan Frank Ashton, maar ik denk niet dat iemand hier die nog kent
Yep, Jambers of zo?quote:
Man bijt hond.quote:
Ik verstond alleen de laatste zin nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Anonymousz het volgende:
Ik verstond er geen flikker van en jullie?
Als je Gijp grappig vindt, ga je dit ook leuk vinden.quote:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Als je Gijp grappig vindt, ga je dit ook leuk vinden.
Of Subsidie meets Bagger.quote:
Je verdampende belastinggeld.quote:
Inkoppertjequote:
Maar niet op de VOC manier.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, het is wel grensverleggend...
Zeker, Ionesco is baas.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Felagund het volgende:
Ik kan best tegen absurdisme, maar dit gaat echt nergens over.
Ik vond het doorspoelen ervan al lang duren.:')quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan hier echt mensen heen? serieuze vraag.
Ik vond er niks aan..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:30 schreef BlueMage het volgende:
Lucky was goed. Vooral ook wat er onder in beeld stond, zoiets van "Gerri Eickhof: Marieke draagt luier".
Als een hond staand in slaap valt in hij oververmoeid maar hey, het is maar een dierquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dat hondje was niet grappig, het beestje stond in het water en kon nergens naar toe, was een overstroming oid.
quote:'DWDD wil Rutger als tafelheer'
Rutger Castricum is door De Wereld Draait Door gevraagd als vaste gast in het programma. De Vara heeft de PowNews-verslaggever gepolst voor een rol als tafelheer.
Dat heeft Powned-voorzitter Dominque Weesie op Twitter laten weten. Weesie heeft geen goed woord over voor het verzoek. “Wat zijn het toch een stelletje opportunisten bij de Vara.” Afgelopen maandag werd Rutger in een uitzending van DWDD namelijk nog hard aangevallen door vaste gasten Felix Rottenberg, Frenk van der Linden en Jan Mulder. Die verweten de presentator, die te gast was om een nieuw boekje te promoten, afzeikjournalistiek te bedrijven en de fatsoensgrens te overschrijden. Rutger reageerde enigszins verbaasd, waarna Matthijs van Nieuwkerk hem verweet een bange indruk te maken.
Of Rutger op het verzoek om tafelheer te worden is ingegaan, is niet bekend. Zelf rept hij er op Twitter in ieder geval met geen woord over. De bewuste uitzending van DWDD was overigens een groot kijkcijfersucces, zo bericht GeenStijl woensdag. Tijdens het gesprek met Rutger keken er bijna 1,8 miljoen mensen naar het programma. Ook online werd het fragment de afgelopen dagen nog vele honderdduizenden keren bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |