Ja ik kreeg foutmelding vanwege fout in script die ze hadden gemaakt met mensen die zich na 12:13 hebben aangemeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb er eentje
[..]
key ga ik natuurlijk niet hier neerzetten![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja ik kreeg foutmelding vanwege fout in script die ze hadden gemaakt met mensen die zich na 12:13 hebben aangemeldBlijkt dat iedereen die zich deze dagen heeft aangemeld werd geblokkeerd...
Heb excuses gehad maar heb ik verdomme niks aan!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]Had ik gelukkig geen last van, ik ben al lid sinds 2003
![]()
Ik ga de download aanzetten
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De game is bugged met keys van de laatste 2 dagen, start simpelweg niet op, hele forum bij diablo staat er vol mee :/
Dit soort dingen zijn altijd kut als je niets wint...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef Scrummie het volgende:
Ook geen key hier. Kut random actie. Slaat nergens op. Binnen 10 seconden geklikt en nog geen prijs.
Er zijn gelukkig ook mensen die geen problemen hebben met keys van de laatste dagen , dus nu maar hopen dat ie gewoon werkt straksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De game is bugged met keys van de laatste 2 dagen, start simpelweg niet op, hele forum bij diablo staat er vol mee :/
Hier hetzelfde ik win echt NOOIT iets, nu klikte ik gewoon toevallig net op het goede moment.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn altijd kut als je niets wint...
Nu heb ik een keer geluk , maar 9999 van de 10000 keer win ik ook niets.
Geen last van, werkt prima hier!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
(ik ben niet Jjjamestatwitter:BlizzardCS twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 18:08:22@Jjjamesta We are performing maintenance at the moment. The website should be back up & running in a couple of hours. reageer retweet
Denken dat Blizzard ook maar een fuck geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Afwazig het volgende:
Juist ja. Straks krijg je een ban op je Battle.net account omdat je hebt ingelogt op zo`n shared account vanaf jouw IP. Daaag
Denken dat Blizzard niet vaker accounts om het minste of geringste heeft gebannedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat Blizzard ook maar een fuck geeft
Heb werkelijk nog nooit iemand gebanned zien worden door blizzardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Denken dat Blizzard niet vaker accounts om het minste of geringste heeft gebanned.
Ik al meerdere malen, soms echt voor niksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb werkelijk nog nooit iemand gebanned zien worden door blizzard
En heb vaak zat gold geselled en accounts geshared.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef Altron het volgende:
Damn wat speelt dit lekker weg zeg..
Had overigens geen problemen met het inloggen of wat dan ook.
Snap al die whiners ook niet over de graphics btw , het zou teveel op wow lijken en te vrolijk zijn.
Het lijkt totaal niet op wow , en kreeg gelijk weer dat oude vertrouwde diablo gevoel met die muziek etc.
Maar goed dat is mijn mening
Succesquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:17 schreef genakt het volgende:
[..]ik ga het vanavond weer proberen
Gisteren ook een key gekregen, meteen even geprobeerd op mijn MacBook onder Mac OSX. Speelde verdraaid lekker, al zit er zeker een dik WoW sausje op. Sommige dingen komen zelfs rechtstreeks uit WoW volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef Altron het volgende:
Damn wat speelt dit lekker weg zeg..
Had overigens geen problemen met het inloggen of wat dan ook.
Snap al die whiners ook niet over de graphics btw , het zou teveel op wow lijken en te vrolijk zijn.
Het lijkt totaal niet op wow , en kreeg gelijk weer dat oude vertrouwde diablo gevoel met die muziek etc.
Maar goed dat is mijn mening
Wat komt zo direct uit wow dan ?:)quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Speelde verdraaid lekker, al zit er zeker een dik WoW sausje op. Sommige dingen komen zelfs rechtstreeks uit WoW volgens mij.
Ja vraag ik me ook afquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat komt zo direct uit wow dan ?:)
Mobs en spells? Dat valt niemand op?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat komt zo direct uit wow dan ?:)
Kan je een paar concrete voorbeelden geven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Mobs en spells? Dat valt niemand op?
Alle mobs die ik ben tegengekomen tot nu toe zaten ook al in vorige delen maar ik ben ook nog maar level 9.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Mobs en spells? Dat valt niemand op?
Ik stoor me er ook niet aan, maar het valt me gewoon op. Nu heb ik de vorige delen van Diablo niet veel gespeeld, WoW wel intensief. Dus het zou best kunnen dat ze origineel uit Diablo komen, maar bijvoorbeeld die dikke mobs die uit elkaar vallen en wormen spawnen als ze dood gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Alle mobs die ik ben tegengekomen tot nu toe zaten ook al in vorige delen maar ik ben ook nog maar level 9.
De enige dingen die ook in wow zaten die ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn de namen van Abilities zoals Rend( voorheen volgens mij gewoon bleeding wat op hetzelfde neerkomt ) en Thunderclap , maar dit is ook niet uitgevonden in WoW.
Dit zijn dingen die voorheen ook in Diablo zaten volgens mij maar onder andere namen.
Kan me er iig niet aan storen.
Al die dingen komen oorspronkelijk uit.Diablo eikelquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik stoor me er ook niet aan, maar het valt me gewoon op. Nu heb ik de vorige delen van Diablo niet veel gespeeld, WoW wel intensief. Dus het zou best kunnen dat ze origineel uit Diablo komen, maar bijvoorbeeld die dikke mobs die uit elkaar vallen en wormen spawnen als ze dood gaan.
Ik vind er gewoon een WoW smaakje aan zitten, wat helemaal niet erg is.
Helaas gefaaldquote:
Nee dus kreeg er geen eenquote:Nog een Key kunnen krijgen Genakt ?
Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar isquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef =HellFire= het volgende:
Vind de game sinds ik het speelde (toen de beta net uit was) weer minder geworden. Mis ineens veel spells sinds deze patch en alles wordt nu wel heel erg makkelijk gemaakt voor de speler. Jammer dat ze geen Hell-modus in de beta hebben gestopt, want om op Normal nou weer alles 5 keer volledig door te lopen, mwoaaah.
Begrijp me niet verkeerd, ongetwijfeld de beste hack en slash van de afgelopen jaren (en zoveel zijn het er nou ook weer niet) maar je kunt merken dat ze ook de WoW-casuals graag mee willen laten doen. En ik mis het skill point systeem, dat van de Runes lijkt leuk, maar uiteindelijk is er weinig onderscheid tussen alle spelers op zich.
Ook is het een beetje jammer dat de meeste magic items nu komen van a) bosses b) zelf gemaakt c) Auction House. Random epics lijken tot dusver niet voor te komen, dus ik zou maar flink gaan sparen voor uitgaven op de AH.
Er was namelijk ook geen onderscheid door het skillsysteem in builds. Hammerdins, smiters, mf sorcs, dat was het dan wel weer, in de praktijk. Dus dat argument zie ik zelf niet zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
@=HellFire=, ik mis het skillpoint systeem niet echt aangezien ik dergelijke systemen eigenlijk alleen maar een nadeel vind/vond in zo ongeveer alle rpg's. Ik zie er het nut niet van in.
Wat is het nut dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was namelijk ook geen onderscheid door het skillsysteem in builds. Hammerdins, smiters, mf sorcs, dat was het dan wel weer, in de praktijk. Dus dat argument zie ik zelf niet zo.
Laat ons dan alvast een voorproefje nemen, all I'm saying. Of knal Hardcore mode erin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar is
Mja, maar je kon toen in ieder geval nog kiezen of je voor een OP build ging of niet.quote:
Dit is echt een slechte zaak. Dat had ik van diablo niet verwacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef 16meter het volgende:
Vind het ook jammer. Het is zo laagdrempelig geworden als maar kan, spel verliest zo een hoop diepte.
Idd , straks lopen ze allemaal weer te klagen dat het te moeilijk is op hell/inferno...quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar is
Lezen is lastig he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is echt een slechte zaak. Dat had ik van diablo niet verwacht.
Dat was toch een van de weinige spellen waarvan ik dacht dat ze deze trend niet zouden volgen.
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja, maar je kon toen in ieder geval nog kiezen of je voor een OP build ging of niet.Nu wordt iedereen bij het handje genomen en gestoomd tot hetzelfde character. Iedereen zal hetzelfde zijn op lvl 60, gezien je ook attributes als Strength of Dexterity niet meer zelf kunt beīnvloeden. De verschil zit hem nu in het gebruik van Runes en Spells (die je allemaal vanzelf vrijspeelt) en natuurlijk in je gear... wat het voornaamste is. En nu nog meer word je dus 'verplicht' om uiteindelijk de AH te gebruiken met gold .... en als het je niet snel genoeg gaat, je de credit card of wat dan ook er maar bij pakt om iets te kopen met echt geld. Monetize that fucker.
Wat dat betreft mis ik m'n Warrior uit Diablo 1 die gewoon melee gear had, maar ook een spellbook vol spells ala een mage. Dat kon toen allemaal nog gewoon. Dát onderscheid, dat is passé.
Ogen of leesvaardigheid.quote:
Dus zoals altijd weer rap door normal en dan het betere werk. Zoals D2 ook was, want normal was doodsaai, ook op hardcorequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je mist niks maar geeft je mening en die deelt Pheno niet, dat kan. Sommigen mensen vinden moeilijkheidsgraad hetzelfde als diepgang, ik niet.quote:
Idd , iemand op de Diablo forums heeft hier ook een hele lange post over uitgetypt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.
Nou het ging me niet om de moeilijkheidsgraad. Dat komt wel goed in Nightmare.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, je mist niks maar geeft je mening en die deelt Pheno niet, dat kan. Sommigen mensen vinden moeilijkheidsgraad hetzelfde als diepgang, ik niet.
Je zou het ook wat aardiger mogen brengen.quote:
Dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou het ging me niet om de moeilijkheidsgraad. Dat komt wel goed in Nightmare.
Het ging me meer om de vermindering van opties.
Ik heb best veel pvp gedaan. Maar diepgang maak je zelf in Diablo, door te spelen zoals je wilt. De game faciliteert alleen maar. EN als ik terugkijk zie ik weinig diepgang in twee dingen die ze nu hebben aangepakt: attributen en skilltree/synergies. Voor d emensen die de game kopen om het alleen op normal te spelen, prima, zoals D2 ook was. Daarna moet je ect gaan werken. Voor alles dat het spel naar je kan gooien moet je een antwoord hebben. Immunes kwamen dan bv ook pas in nightmare. De firesorc had er als eerst last vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef seto het volgende:
Ik vond dat er toch best veel diepgang in de PvP zat, daar hield ik me ook het meest mee bezig in Diablo II. Leuke tijden waren dat nog, toen ik op mijn Barb boven de 220% (volgens mij) faster run speed had en de server het niet meer bij kon houden
Zul je zien dat ie uitkomt als ik op reis ben. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:
Woestijn? Wespen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.
Dat klopt. Niet te vinden in de demoquote:
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Niet te vinden in de demo
Ik gok in de uitgebreidere versie op die op bepaalde beurzen speelbaar was, daar hebben we wel genoeg footage van gezien dacht ik zo.quote:
Normal was niet per se een simpele walkthrough, in act 2 had je bijv. (ook woestijn toevallig) vervelende mobs in grote aantallen, die je het best lastig konden maken. Dat hoop ik in D3 ook te zien, ook op normal. Maar zo te horen zit dat wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk hier word ik vrolijk vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef cherrycoke het volgende:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079872821
Jay Wilson wanted to share a message with the Diablo III community:
Some of you might have seen some headlines or a certain (obviously sarcastic) blue post that implies that we're unsteady about where Diablo III stands, and that you should temper your expectations when it comes to the next installment in the Diablo series.
Let me be clear: Nothing could be further from the truth.
As those of you in the beta have seen, the game is in good shape. Actually, I should say that the beta version of the game is in good shape. The latest full build we've been testing here in the office is in great shape.
We get a lot of sympathy from the other teams because of the long hours of crunch our design team is putting in, but the secret is that playing through the game as we do final tuning, bug fixes, and optimizations is a real joy. We always know a Blizzard game is almost ready when we have to ask members of the team to stop playing so they can get their work done. That’s definitely been the case around here.
We think you're going to love Diablo III when it's released, and speaking of release plans, you can seriously expect a launch-date announcement from us in the near future. See, I didn’t say “soon,” so I’m not taunting you.You’ll know as soon as I know for sure the exact date.
And by the way, we want you to have high expectations for Diablo III and all Blizzard games. That’s what pushes us to try to make the best gaming experiences we possibly can. If Diablo III wasn’t a worthy next installment in the Diablo series, we wouldn’t release it. That’s the way we do it. That’s the way we’ve always done it.
As I’ve said many times in the recent past, we think Diablo III is coming along great and we can’t wait for you to get your hands on it. We’re doing all we can to ensure you have one hell of a time once you step foot in Sanctuary…
Also, I think Diablo is much more comparable to the Evil Dead series personally, and those just kept getting better. OK, I know a lot of you prefer Evil Dead 2 to Army of Darkness, but come on, Bruce Campbell fights a squad of little Bruce Campbells! Priceless. =)
Jay Wilson is the Game Director of Diablo 3, and wants to know “Hey, uh, what’s that you got on your face?”
SO CLOSE
Dan zou ik FOK!games volgende week in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef genakt het volgende:
[..]
Helaas gefaald
[..]
Nee dus kreeg er geen een
Ik dacht al, geen quests meer... ik ben ook klaar, ik ga nog een ander character uitproberenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:03 schreef Altron het volgende:
Gisteren even de beta uitgespeeld , deze stopt als je de Skeleton King gekilled heb , je bent dan ongeveer level 10.
Was begonnen als Barbarian , heb daarna een Demon Hunter geprobeerd en ben nu bezig met een Wizard.
Ben 1x een "bug" tegen gekomen , en dit was op m'n Barbarian.
Kreeg af en toe de melding dat ik in een itemslot nog niets had zitten , terwijl dit wel zo was.
Voor de rest speelt het allemaal erg soepel en ziet het er goed uit imo.
Dit smaakt duidelijk naar meer , kan niet wachten tot ie uitkomt.
[edit]
Nog een Key kunnen krijgen Genakt ?
Wil de CE, een skull van Diabloquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gisteren de beta uitgespeeld als Monk, wat een erg vermakelijke class is. Nu begonnen als Barbarian, dat hakt ook wel lekker weg merk ik. Heb de game afgelopen week maar ergens gepre-ordered voor 45 Euro, mooie prijs. De beta is wel wat easy trouwens, geen enkele keer dood gegaan.
Dat laatste vond ik dus ook, ik ben zelfs geen een keer BIJNA dood gegaan. Jammer dat het zo kort is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gisteren de beta uitgespeeld als Monk, wat een erg vermakelijke class is. Nu begonnen als Barbarian, dat hakt ook wel lekker weg merk ik. Heb de game afgelopen week maar ergens gepre-ordered voor 45 Euro, mooie prijs. De beta is wel wat easy trouwens, geen enkele keer dood gegaan.
Het is een demo, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al, geen quests meer... ik ben ook klaar, ik ga nog een ander character uitproberenBest saai, alle quests weer overnieuw doen
![]()
Bij beta denken mensen aan de hele game, maar dan vol bugs. Niet zo gek, want dat is de betaversie van een game, anders dan een demo wat een demonstratieversie is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een demo, wat dacht je dan?
Ik had niet verwacht na 1 uurtje spelen al klaar te zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een demo, wat dacht je dan?
Van die gedachte heb ik minder lastquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij beta denken mensen aan de hele game, maar dan vol bugs. Niet zo gek, want dat is de betaversie van een game, anders dan een demo wat een demonstratieversie is.
De run-knop niet gebruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht na 1 uurtje spelen al klaar te zijn geweest.
Ik ga er nog een keer doorheen met een hunterquote:
Leuk, maar je moet denken als consument. Denken als ontwikkelaar is nogal dom als je een product aan de man wilt brengenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van die gedachte heb ik minder lastIk ben dan ook ontwikkelaar, die grenzen zijn bij mij vager
Dan speel je ook het verkeerde spelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al, geen quests meer... ik ben ook klaar, ik ga nog een ander character uitproberenBest saai, alle quests weer overnieuw doen
![]()
Hoezo dat? Als ik de hele beta al heb gedaan en doe het daarna met een ander character, dan is het toch echt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan speel je ook het verkeerde spel
Ik vraag me ook nog steeds af waarom ik Diablo II zo lang heb gespeeld. Nou ja, eigenlijk niet, de lol met mensen in multiplayer. De quests ken je op je duimpjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan speel je ook het verkeerde spel
En er zit gewoon een verslavingsfactor in: tof verhaal + goede gameplay = great fun.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom ik Diablo II zo lang heb gespeeld. Nou ja, eigenlijk niet, de lol met mensen in multiplayer. De quests ken je op je duimpjeZelfs de weg naar Mephisto en Baal kon je gaan herkennen, want helemaal random waren ze niet
Dat had ik best gewild, maar ik moest onverwacht weg. Anders had het er al opgestaan. Oh wacht, dat doet het nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Sileh het volgende:
Pheno wil vast niet hinten of het vandaag of morgen is eh
Nou ben benieuwd hoeveel reacties er komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik best gewild, maar ik moest onverwacht weg. Anders had het er al opgestaan. Oh wacht, dat doet het nu
Als we gewoon even afspreken dat er maximaal 20 reacties komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd hoeveel reacties er komenWordt sowieso de laatste key "contest" waar ik aan mee ga doen, anders wacht ik gewoon braaf tot de release
Ja speel het zelf ook, geen enkel probleem onder windows 7quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef GewoneMan het volgende:
heb net de CDs gevonden van Diablo II en uitbereidingwerkt dat gewoon vlekkeloos op windows 7 ?
Dat zeker, ik zat te spelen en voor ik het wist was er een uur voorbij (en was ik misselijk, zodat ik moest stoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
En er zit gewoon een verslavingsfactor in: tof verhaal + goede gameplay = great fun.
Het verhaal is na 1x spelen wel duidelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
En er zit gewoon een verslavingsfactor in: tof verhaal + goede gameplay = great fun.
Dus een verhaal kan maar 1 keer tof zijn en zit daarna in de wegquote:Op zondag 26 februari 2012 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verhaal is na 1x spelen wel duidelijkdie cutscenes keek ik alleen nog als ik nog even wat wilde drinken :p de multiplayer en de daarbijbehorende gameplay is wel erg verslavend geweest. De intro van mijn diii-preview van vorig jaar is dan ook een true story, inclusief reactie van vrouw
Keek je na elke act ook steeds de volledige cutscene?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus een verhaal kan maar 1 keer tof zijn en zit daarna in de weg
Ik zit in mijn achtste playthrough van Mass Effect en werk nog steeds de dialogen volledig af. Met Diablo I en II was het niet anders, bleef gewoon alles lezen, zelfs na honderden uren spelen.
Wat is daar grappig aanquote:Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Keek je na elke act ook steeds de volledige cutscene?
Niet in de weg, maar dan ken ik het. Dan speel ik het spel niet meer voor het verhaal. De eerste keer kijk ik de filmpjes om het verhaal, de tweede keer om me te verbazen om die cinematic graphics, maar na twintig keer heb ik het wel gezien hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus een verhaal kan maar 1 keer tof zijn en zit daarna in de weg
Ik zit in mijn achtste playthrough van Mass Effect en werk nog steeds de dialogen volledig af. Met Diablo I en II was het niet anders, bleef gewoon alles lezen, zelfs na honderden uren spelen.
Ik heb precies hetzelfde: Eerste playthrough voor het verhaal, daarna is het om mijn character te builden. Misschien dat ik later nog wel een tweede keer alles bekijk maar de main focus zal dan toch character building zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in de weg, maar dan ken ik het. Dan speel ik het spel niet meer voor het verhaal. De eerste keer kijk ik de filmpjes om het verhaal, de tweede keer om me te verbazen om die cinematic graphics, maar na twintig keer heb ik het wel gezien hoorESC: game on!
Maar iedereen zal dat anders beleven
wat waar ?quote:
Items inderdaad en gezellig met vrienden is de juiste combi. Je wil toch altijd even net dat dikkere zwaard of die betere boots. Vrienden van je hebben net die betere helm en jij wil graag zeggen: "Leuk die helm maar deze zou je beter staan, BAM". Beetje gezonde jaloezie onderling.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef Cid het volgende:
Wat is trouwens de replay value van Diablo? Mensen spelen het heel veel, is het de fun om meerdere runs te doen op zoek naar zeldzame items? Levelen de mobs dan met je mee (ben nu met m'n wizard verder gegaan, krijg je eigenlijk new game + maar heb niet het idee dat de monsters ook sterker zijn.
Ik reken het goed hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 15:42 schreef Morthill het volgende:
Samengevat: itemgrinden met andere nerds
Mwhoa, volgens mij kunnen ze een hoop meer nu met Battle.net.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef wiers het volgende:
Blizzard heeft in Diablo 2, 3 keer de moeilijkheidsgraad verhoogd,maar dat was in de periode dat men nog geen afdoende antwoord had op scripts en Hacks,waardoor cheaters op een makkelijke manier aan hoge scores konden komen,en unieke items waar een enorme handel mee gedreven werd,
En op forums bij blizzard gaan lopen janken dat het allemaal zo makkelijk was.
Blizzard stond machteloos in het begin.
En loopt nog steeds achter de feiten aan.
Het zou naief zijn om nu te veronderstellen dat deze zaken uitgebannen zijn in Diablo 3.
quote:
Vanaf 11 uur begint het, registreer je vast!quote:We've got thousands to give away, starting on Monday, February 27.
thx voor de tip!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
http://www.computerandvid(...)3-beta-key-giveaway/
[..]
Vanaf 11 uur begint het, registreer je vast!
Je linkje, linkt naar us.battle.net, ik denk dat, dat het probleem is. Je moet de EU site hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef 2dope het volgende:
Ik heb via Tweakers een betakey gewonnen, maar kan nog steeds niet spelen... Gare foutmelding "315300: username or password incorrect".
Weet iemand of hier al een degelijke workaround voor is? Van het weekend ff gezocht maar kom alleen maar mensen tegen die hetzelfde probleem hebben, geen oplossing.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4015162625
Je mag evt. vanavond ofzo wel even mijn Battle.net account proberen. Ga eerst nog even een paar mogelijke oplossingen proberen die aangedragen zijn in een andere thread:quote:Op maandag 27 februari 2012 10:26 schreef 16meter het volgende:
Ik wil het wel even proberen met jouw key.
quote:1) Try logging in using any combination of old e-mail/passwords
2) Make sure there is no space at the end of your account name in the game client
3) Make sure the first letter of your account is not a capital letter
4) Rename your cache folder to force the game into making a new one (C:\ProgramData\Blizzard Entertainment\Battle.net\Cache)
5) Try logging in on another computer
6) Ask a friend that can succesfully log in to give you a copy of his Cache folder, and completely replace yours with it.
7) Make sure the Windows user you are using has writing rights on the Cache folder
8) Uncheck the "Remember account" case, it fixed it for a few people
9) Log in to your WoW or Starcraft account, then try to login to Diablo 3 Beta (worked for a few people)
Nee het is echt universeel, als je die thread ook bekijkt zie je mensen met allerlei verschillende nationaliteiten/e-mailadressen/versies (voor/na patch)/etc. etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je linkje, linkt naar us.battle.net, ik denk dat, dat het probleem is. Je moet de EU site hebben.
Ah ok, mijn fout, ik heb dit probleem namelijk heel lang geleden gehad met WoW, dat ik op de us site zat in te loggen ipv de eu site (maar dat was voor battle.net bestond).quote:Op maandag 27 februari 2012 10:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee het is echt universeel, als je die thread ook bekijkt zie je mensen met allerlei verschillende nationaliteiten/e-mailadressen/versies (voor/na patch)/etc. etc.
Ze hebben bij Blizzard het probleem al wel erkend maar het wachten is nog op een 'universele fix'..
WoW zonder b.net?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok, mijn fout, ik heb dit probleem namelijk heel lang geleden gehad met WoW, dat ik op de us site zat in te loggen ipv de eu site (maar dat was voor battle.net bestond).
Volgens mij was dat een paar jaar geleden. Ik heb ooit een trial (of hoe noem je dat) gedownload en gespeeld en per ongeluk de US versie gedownloadquote:
Ligt die site nu plat of?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
http://www.computerandvid(...)3-beta-key-giveaway/
[..]
Vanaf 11 uur begint het, registreer je vast!
Helemaal plat hierquote:Op maandag 27 februari 2012 10:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Ligt die site nu plat of?
Edit: Doet het nu.
Bekend probleem ja. Toevoegen op mailadres schijnt vaker goed te gaan dan op Battletag. Maar rondom dat toevoegen zitten nog wat uitdagingen bij Blizzard.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn er trouwens mensen die problemen hebben om friends toe te voegen? Dat systeem werkt echt voor geen meter bij mij. Als ik uitnodigingen verstuur komen ze niet aan, tot nu toe heb ik er slechts één mogen ontvangen die ik wel kon accepteren.
Dit is inmiddels (eindelijk) opgelost by the by.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef 2dope het volgende:
Ik heb via Tweakers een betakey gewonnen, maar kan nog steeds niet spelen... Gare foutmelding "315300: username or password incorrect".
Weet iemand of hier al een degelijke workaround voor is? Van het weekend ff gezocht maar kom alleen maar mensen tegen die hetzelfde probleem hebben, geen oplossing.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4015162625
Dat zal wel moeten als ze echt mikken op Q2quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef genakt het volgende:
http://diablo.incgamers.c(...)ment-page-2#comments
Misschien binnenkort release datum![]()
Echt opgelost of heb je een oplossing gevonden??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is inmiddels (eindelijk) opgelost by the by.
Oh ok, goed om te weten dat ik niet de enige ben!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Bekend probleem ja. Toevoegen op mailadres schijnt vaker goed te gaan dan op Battletag. Maar rondom dat toevoegen zitten nog wat uitdagingen bij Blizzard.
Het is echt opgelostquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Echt opgelost of heb je een oplossing gevonden??
Zeker weten? Op het forum regent het nog altijd klachten namelijk. Ik wacht nog wel even voor ik mijn e-mail adres weer terugverander.quote:
Er zijn ongetwijfeld nog steeds mensen die niet konden inloggen. In het betreffende topic waar ik eerder naar linkte in dit topic was in ieder geval een mededeling langsgekomen dat het opgelost zou moeten zijn - hierna volgden tig user comments om te melden dat het inderdaad werkte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef splendor het volgende:
[..]
Zeker weten? Op het forum regent het nog altijd klachten namelijk. Ik wacht nog wel even voor ik mijn e-mail adres weer terugverander.
Het enige wat ik zeker weet is dat het bij mij vanaf moment één niet werkte en nu wel. Daarnaast lees ik overall dat het weer werkt. Wellicht op het forum van Blizzard nog wat klachten maar door de bank genomen moet het opgelost zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef splendor het volgende:
[..]
Zeker weten? Op het forum regent het nog altijd klachten namelijk. Ik wacht nog wel even voor ik mijn e-mail adres weer terugverander.
Ga er maar vanuit dat het een eind juni release gaat worden. Die zijn nog lang niet klaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef genakt het volgende:
http://diablo.incgamers.c(...)ment-page-2#comments
Misschien binnenkort release datum![]()
Au, dat is wel een flinke tegenslag!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Betakey van iemand gekregen <3
Is mn pc te kudt om de boel te draaien zelfs op alles low :/
corpsespiders -> 10s delay -> deaud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leen je die toch uit :-)quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kan de key niet doorgeven, zit aan bnetaccount vast...
geef mij die key dan hommoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is inmiddels (eindelijk) opgelost by the by.
Kan je me daar wat over PM-en?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef Dside het volgende:
Als je geen beta key hebt, gewoon via private server. Dan kan je hier en daar toch wat uitproberen.
tuurlijkquote:
Geen probleemquote:
cvg?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef STING het volgende:
He verdorie, weer een random loting misgelopen
Ik heb liever de full game dan de demoquote:Op donderdag 1 maart 2012 05:57 schreef RAVW het volgende:
nee was weer niet de gelukkige bij gamer.nl
hopelijk nog wel voor dat de game officieel uitkomt
Binnenkort dan toch eindelijk een release date?quote:We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date
Daar begint het wel een beetje op te lijken. Alhoewel een aantal weken dus ook nog 1,5 maand kan zijn. Als ze echt mikken op Q2 dan kan die releasedate niet lang uitblijven. We zitten al in maart natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:46 schreef LinQ het volgende:
http://www.diablofans.com(...)avorite-two-classes/
[..]
Binnenkort dan toch eindelijk een release date?
Natuurlijk zetten ze een releasedatum.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen Q3 of je denkt niet dat ze een release date gaan neerzetten?
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk zetten ze een releasedatum.
Als ze geen datum zetten is ie gecannedquote:
Ik heb op verschillende online shops gezien dat ze de maart release naar 30 juni hebben veranderd. Zou goed kunnen dat dit de waarschijnlijke releasedate zal worden. Maar het is natuurlijk de vraag of ze niet weer wat tegen komen dat verbeterd / aangepast moet worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef LinQ het volgende:
Q2 is nog tot eind Juni, dan lijkt mij het nog wel aannemelijk om eind Maart te zeggen dat ze de game in Juni gaan verschepen. Maar goed Q3 vind ik ook niet erg
Shops doen dat standaard als er een Q2 wordt genoemd. Wat winkels aan data zetten zegt geheel niets. Nul.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef Dside het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende online shops gezien dat ze de maart release naar 30 juni hebben veranderd. Zou goed kunnen dat dit de waarschijnlijke releasedate zal worden.
Preciesquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:03 schreef leeell het volgende:
sowieso releasedates speculeren van Blizzard games
Van mij mag je er gaan liggen met een slaapzakquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Bart smit zei 18 april in de laatste folder :p
Sowieso mensen die voor de deur gaan liggen voor een game....quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag je er gaan liggen met een slaapzak
Ze gaan ook naar nachtopeningen. Het is dat ik 's nachts wil slapenquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Sowieso mensen die voor de deur gaan liggen voor een game....
Normaal kloppen die release dates gewoon, alleen bij blizzard is dat niet altijd het geval, maar je hebt wel wat uitgangspunten en daarom zei ik ook zou kunnen en waarschijnlijk. Mocht die uitkomen in eind juni, dan zijn ze al 4 jaar bezig na de announcement...quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shops doen dat standaard als er een Q2 wordt genoemd. Wat winkels aan data zetten zegt geheel niets. Nul.
Was het dan niet een betademoquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef ems. het volgende:
Oh, het was geen beta maar een ultra korte demo
Zag er wel prima uit trouwens.
Onzin. Wij weten helemaal niet zeker waarom de vertragingen er zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Dside het volgende:
Er is alleen maar 1 ding wat we zeker weten en dat is dat de game al veel eerder uit had moeten komen. Maarja dan krijg je de greed van blizzard, om nog ff die AH toe te voegen en dan krijg je die latere beta's en game adjustments / fixes.
Achja , je kan ook lekker een game uitbrengen die voor 60% af is zoals zo'n beetje alle games die tegenwoordig uitkomen .. dit komt natuurlijk ook door de druk van de geldschieters en het budget.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Dside het volgende:
[..]
Er is alleen maar 1 ding wat we zeker weten en dat is dat de game al veel eerder uit had moeten komen. Maarja dan krijg je de greed van blizzard, om nog ff die AH toe te voegen en dan krijg je die latere beta's en game adjustments / fixes.
Het is al maanden leoricquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is of de beta nog een beetje wordt uitgebreid de komende weken of dat het slechts bij Leoric blijft.
Agh, misschien komt er voor de MP nog een grote open beta, maar het is geen MMORPG, dus echt nodig is het niet.quote:
Motion secondedquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef Pheno het volgende:
Van mij hoeft het ook niet, giev full game!
Zal even een keer kijken. Op dit moment is hij in gebruik meen ikquote:Op zondag 4 maart 2012 13:19 schreef chrisje013 het volgende:
PS: mocht iemand, na het uitspelen van zijn beta, de account willen verkopen/uitlenen, dan heb ik interesse. ik wil kijken hoe het draait op mijn mac en natuurlijk een paar uurtjes spelen, gevoel krijgen.
ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:37 schreef LinQ het volgende:
http://eu.battle.net/d3/e(...)_Way-01_03_2012#blog
Schijnen dat EU players nu keys krijgen via OPT-in, merk er zelf natuurlijk niks van...
Check PMquote:Op zondag 4 maart 2012 23:15 schreef chrisje013 het volgende:
heeft iemand een diablo 3 beta downloader voor de mac?
Check nogmaals PM, ik hoor het welquote:
Moet je per se 1 defensive, 1 terror 1 decay en 1 voodoo spell hebben, of kan je bijv. ook 2 defensive nemen door een van die anderen niet te kiezen?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:22 schreef cherrycoke het volgende:
mijn witch docter build
http://us.battle.net/d3/e(...)or#ehRWkj!XZU!YbacYb
cool of niet cool?
Authenticator erop en klaar... Heb ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 12:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
als ik em weer van mn account kon loskoppelen had je em gekregen maar dat wil niet :s pc trekt d3 niet /sadface
Idemquote:Op zondag 4 maart 2012 13:19 schreef chrisje013 het volgende:
ik heb net diablo 3 preordered, 33 pond op de engelse amazon. ik had verwacht dat het veel duurder zou zijn, maar dit valt reuze mee! nou nog hopen dat die jongens een beetje opschieten.
PS: mocht iemand, na het uitspelen van zijn beta, de account willen verkopen/uitlenen, dan heb ik interesse. ik wil kijken hoe het draait op mijn mac en natuurlijk een paar uurtjes spelen, gevoel krijgen.
Hoe werkt dit? Want dan zou ik graag de account overnemen van omnomnomquote:Op maandag 5 maart 2012 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Authenticator erop en klaar... Heb ik ook
Alles valt dan onder je authenticator behalve de beta. Ze kunnen dus niet inloggen op jouw account om eventueel mail/ww aan te passen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Want dan zou ik graag de account overnemen van omnomnom
(of tenminste een deelbare account voor mede FOK!ers maken)
Bron: http://www.diablofans.com(...)urse-weekly-roundup/quote:We’re in the process of updating the regional section of the Auction House FAQ with the below changes to the home region that South East Asia, Australia, and New Zealand will be connecting to for Diablo III.
If I live in Australia/New Zealand/Southeast Asia, what server will I play Diablo III on?
Diablo III players in Australia, New Zealand, and Southeast Asia will, by default, connect to the Americas region. By connecting to this region, players will have a wider pool of people to play with and access to a more vibrant and active auction house marketplace. Further details on regional connection options and auction house functionality will be posted at www.diablo3.com prior to release.
How does this impact the items I have purchased in the auction house?
Auction house purchases are bound to the servers in the region in which they're bought. Any items acquired on game servers in the Americas region are bound to those servers and are not transferrable to the servers in Europe or Asia (and vice versa). Please keep this in mind when making purchases in the auction house. We’ll release more details on the auction house functionality prior to the game’s release.
Please note that as these updates suggest, there will be some options with regard to the regions. We’ll be providing further information on those options, and answering any questions you may have on this change to your Diablo III home region as we get closer to release.
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:10 schreef Arquero het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de multiplayer is opgezet; heb D2 eigenlijk alleen single player gespeeld. Ook party met healer enzo, of niet?
http://us.battle.net/en/int?r=d3quote:Diablo @Diablo Reply Retweeted Favorite ˇ Open
Diablo III coming May 15: http://ow.ly/9FHN6 #D3 #signofrelease
WOOOOOOOOOT !quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef LinQ het volgende:
It's official:
[..]
http://us.battle.net/en/int?r=d3
w00t
quote:
tss, niet eens voor je nieuws bij je medecrewleden gaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:21 schreef Karina het volgende:
Ik lees het net in de Tweakers nieuwsbriefWordt druk, Guildwars EN Diablo.
Het stond hierboven ook al zag ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
tss, niet eens voor je nieuws bij je medecrewleden gaan
Verrek ja! Ik heb dan ook een heel lang weekendquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:36 schreef Stranger het volgende:
De week van Hemelvaart.
Woensdag ben ik altijd vrij, donderdag hemelvaart, vrijdag verplichte vrije dag, dan weekend
5 dagen niet slapen
nee, die ontvang ik niet. Ik kreeg een persbericht van Blizzardquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:43 schreef Karina het volgende:
Het stond hierboven ook al zag ikEn ik mag wedden dat jij ook die Tweakers nieuwsbrief ontvangt, of heb ik het mis?
Beterquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die ontvang ik niet. Ik kreeg een persbericht van BlizzardDie tweakers vast ook ontvangt
quote:
Lol, na al die jaren wachten kunnen die twee maandjes er ook nog wel bijquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:17 schreef muhahaha het volgende:
15 mei god nondeju das nog zo ver weg
Doe mij er ook een paarquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedenk net dat ik nog bol.com bonnen heb, dan heb ik het spel gratis
Als ik GW2 en Diablo koop zijn ze opquote:
Kan dat nu al?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef Tijntje83 het volgende:
Zo, aan het preloaden geslagen, 7GB download.
Ik wil altijd het hoesje + boekje erbij hebben zodat je die ook door kunt lezenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik ga sowieso het fysieke spel kopen, downloads vind ik niet leuk.
Nee, het kan nu al. Ik heb geen beta-access. Heb het spel via de WoW Annual Pass gekregen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kan dat nu al?
Of heb je het over de beta client.
Precies andersom hierquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga sowieso het fysieke spel kopen, downloads vind ik niet leuk.
Idemquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef Tijntje83 het volgende:
Zo, aan het preloaden geslagen, 7GB download.
Heb alle diablo spellen in doos gekocht, dit zal niet anders wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:16 schreef LinQ het volgende:
Net thuis, meteen gepreordered via Battle.net. Weet dat het ergens anders een stuk goedkoper kan, maar ik vind een digitale versie juist fijn. Heb thuis ook een 360 en ps3, heb daar al genoeg hoesjes van liggen, dus bespaar op deze manier mooi ruimte en ik hoef niet naar de winkel of op de post te wachten
kan je het via die site ook gelijk al preloaden enzo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef ems. het volgende:
Op g2play staat hij voor een tientje onder de battle.net prijs, voor de mierenneukers
Ook al zit er een setup bestand bij. THEY'RE TAUNTING US!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef lipjes het volgende:
zo, gepreload.
alleen jammer dat je hem nog niet kan installeren
Pm + foto van me zushjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef jackson het volgende:
Ik heb trouwens een beta die ik met regelmaat uitleen.... Mochten mensen hier interesse hebben om deze een dagje te lenen stuur me even een DM. Hoe liever je verhaal of knapper je zus des te eerder maak je kans.
Q!
Precies!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb alle diablo spellen in doos gekocht, dit zal niet anders wordenDit is een spel die moet je gewoon "bezitten".
Dat moet je daar even zelf uitzoeken maar het lijkt me wel. Je koopt immers alleen een key.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je het via die site ook gelijk al preloaden enzo?
Het spel gaat mij bezitten, dat is al genoeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb alle diablo spellen in doos gekocht, dit zal niet anders wordenDit is een spel die moet je gewoon "bezitten".
Je hebt geluk... Morgen is de nieuwe patch erquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:17 schreef LinQ het volgende:
Thanks jackson voor het uitlenen!Morgen eens uitproberen, ben erg benieuwd!
Terecht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Ferdii het volgende:
waarom krijg ik geen beta key?
Zal ik nu gestraft worden voor eindeloos botten/tppk/maphack etc in D2?
quote:
Ik heb ook een paar keer stiekem Raymond's diablo trainer gebruikt in Diablo 1quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef Ferdii het volgende:
waarom krijg ik geen beta key?
Zal ik nu gestraft worden voor eindeloos botten/tppk/maphack etc in D2?
In D2 LoD gebruikte iedereen op een gegeven moment ook maphack, dat voelde haast als onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer stiekem Raymond's diablo trainer gebruikt in Diablo 1
Maar dat was meer omdat iedereen cheatte. Tegenwoordig klaagt men al over cheaters maar in die tijd was het zeldzaam als je een niet cheater tegenkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |