quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef Altron het volgende:
Damn wat speelt dit lekker weg zeg..
Had overigens geen problemen met het inloggen of wat dan ook.
Snap al die whiners ook niet over de graphics btw , het zou teveel op wow lijken en te vrolijk zijn.
Het lijkt totaal niet op wow , en kreeg gelijk weer dat oude vertrouwde diablo gevoel met die muziek etc.
Maar goed dat is mijn mening
Succesquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:17 schreef genakt het volgende:
[..]ik ga het vanavond weer proberen
Gisteren ook een key gekregen, meteen even geprobeerd op mijn MacBook onder Mac OSX. Speelde verdraaid lekker, al zit er zeker een dik WoW sausje op. Sommige dingen komen zelfs rechtstreeks uit WoW volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:42 schreef Altron het volgende:
Damn wat speelt dit lekker weg zeg..
Had overigens geen problemen met het inloggen of wat dan ook.
Snap al die whiners ook niet over de graphics btw , het zou teveel op wow lijken en te vrolijk zijn.
Het lijkt totaal niet op wow , en kreeg gelijk weer dat oude vertrouwde diablo gevoel met die muziek etc.
Maar goed dat is mijn mening
Wat komt zo direct uit wow dan ?:)quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Speelde verdraaid lekker, al zit er zeker een dik WoW sausje op. Sommige dingen komen zelfs rechtstreeks uit WoW volgens mij.
Ja vraag ik me ook afquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat komt zo direct uit wow dan ?:)
Mobs en spells? Dat valt niemand op?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat komt zo direct uit wow dan ?:)
Kan je een paar concrete voorbeelden geven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Mobs en spells? Dat valt niemand op?
Alle mobs die ik ben tegengekomen tot nu toe zaten ook al in vorige delen maar ik ben ook nog maar level 9.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Mobs en spells? Dat valt niemand op?
Ik stoor me er ook niet aan, maar het valt me gewoon op. Nu heb ik de vorige delen van Diablo niet veel gespeeld, WoW wel intensief. Dus het zou best kunnen dat ze origineel uit Diablo komen, maar bijvoorbeeld die dikke mobs die uit elkaar vallen en wormen spawnen als ze dood gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Alle mobs die ik ben tegengekomen tot nu toe zaten ook al in vorige delen maar ik ben ook nog maar level 9.
De enige dingen die ook in wow zaten die ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn de namen van Abilities zoals Rend( voorheen volgens mij gewoon bleeding wat op hetzelfde neerkomt ) en Thunderclap , maar dit is ook niet uitgevonden in WoW.
Dit zijn dingen die voorheen ook in Diablo zaten volgens mij maar onder andere namen.
Kan me er iig niet aan storen.
Al die dingen komen oorspronkelijk uit.Diablo eikelquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:07 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik stoor me er ook niet aan, maar het valt me gewoon op. Nu heb ik de vorige delen van Diablo niet veel gespeeld, WoW wel intensief. Dus het zou best kunnen dat ze origineel uit Diablo komen, maar bijvoorbeeld die dikke mobs die uit elkaar vallen en wormen spawnen als ze dood gaan.
Ik vind er gewoon een WoW smaakje aan zitten, wat helemaal niet erg is.
Helaas gefaaldquote:
Nee dus kreeg er geen eenquote:Nog een Key kunnen krijgen Genakt ?
Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar isquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef =HellFire= het volgende:
Vind de game sinds ik het speelde (toen de beta net uit was) weer minder geworden. Mis ineens veel spells sinds deze patch en alles wordt nu wel heel erg makkelijk gemaakt voor de speler. Jammer dat ze geen Hell-modus in de beta hebben gestopt, want om op Normal nou weer alles 5 keer volledig door te lopen, mwoaaah.
Begrijp me niet verkeerd, ongetwijfeld de beste hack en slash van de afgelopen jaren (en zoveel zijn het er nou ook weer niet) maar je kunt merken dat ze ook de WoW-casuals graag mee willen laten doen. En ik mis het skill point systeem, dat van de Runes lijkt leuk, maar uiteindelijk is er weinig onderscheid tussen alle spelers op zich.
Ook is het een beetje jammer dat de meeste magic items nu komen van a) bosses b) zelf gemaakt c) Auction House. Random epics lijken tot dusver niet voor te komen, dus ik zou maar flink gaan sparen voor uitgaven op de AH.
Er was namelijk ook geen onderscheid door het skillsysteem in builds. Hammerdins, smiters, mf sorcs, dat was het dan wel weer, in de praktijk. Dus dat argument zie ik zelf niet zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
@=HellFire=, ik mis het skillpoint systeem niet echt aangezien ik dergelijke systemen eigenlijk alleen maar een nadeel vind/vond in zo ongeveer alle rpg's. Ik zie er het nut niet van in.
Wat is het nut dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was namelijk ook geen onderscheid door het skillsysteem in builds. Hammerdins, smiters, mf sorcs, dat was het dan wel weer, in de praktijk. Dus dat argument zie ik zelf niet zo.
Laat ons dan alvast een voorproefje nemen, all I'm saying. Of knal Hardcore mode erin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bliz geeft zelf aan dat Normal voor iedereen een simpel iets is. En dat we in hell/inferno pas echt gaan piepen dat ze het lastig hebben gemaakt. Hardcore mode wordt leuker dan ooit als dat waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |