quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:14 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Is dat gifje met Johan, Wilfred en die gast van Pownews ergens te zien met filmpje?
Okee, Wilfred ... Sjenee!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Beetje denigrerend dat jullie allemaal mijn nickname verkeerd spellen. Ik heb René van der Gijp niet van de Talent-award afgehouden of zo hoor. Plakharencompetitie.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef ZuidGrens het volgende:
Leuk showtje van gisteren tot dusverre, nice.
Stond me gisteren in de kroeg al te verheugen op een dagje VI kijken
Ik ben nooit actief tijdens uitzendingen. Dan kijk ik namelijk VI. Zonder volledige focus mis je toch essentiële dingen voor de trivia Quiz die over 5 jaar vast en zeker door heel het land zal worden gehouden over VI.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond jou de afgelopen week ook wat stil in het VI topic![]()
http://www.nah-stichting.nl/hansensofie.phpquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:24 schreef Stokstaart het volgende:
Vrouw van Hansie is anders wel ernstig ziek geweest
Precies, gewoon concentreren op het showtje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nooit actief tijdens uitzendingen. Dan kijk ik namelijk VI. Zonder volledige focus mis je toch essentiële dingen voor de trivia Quiz die over 5 jaar vast en zeker door heel het land zal worden gehouden over VI.
Denk het wel. Is alleen niet geïntegreerd op Fok, maar wellicht wel de enige oplossing.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Denken jullie dat korte fragmenten van VI lang op Vimeo blijven staan? Heb er gister 1 opgezet en staat er nu nog steeds op.
https://vimeo.com/37144941
Ja dat moet maar eens gebeuren, nu is het alleen youtube!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Vimeo moet wel geïntegreerd zijn met fok hoor.
post de link zonder de s in https:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor Glowmouse om hier iets aan te doen.
Hartelijk dankquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
post de link zonder de s in https:
Ik hoopte al dat je direct zou reageren als je naam genoemd zou worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Valt er met dailymotion iets te beginnen qua embedding? Staan complete afleveringen online.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
werkt opzich prima heeft alleen een wachttijd van een ruim halfuurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Valt er met dailymotion iets te beginnen qua embedding? Staan complete afleveringen online.
http://www.dailymotion.co(...)12-deel-1_shortfilms
Handig: RTL-copyrightmannetjes die gratis met je mee kijken op Fok!...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:07 schreef Ties02 het volgende:
misschien moet je gewoon privé uploaden en dan alleen aan ons hooligans de link geven
Altijd. Maar was een goede show hoor, niets mis mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:17 schreef ThaTim het volgende:
Aflevering van gister is het terugkijken waard?!
Nee, die gifs zijn koning. Hoe heet het onderdeel in VI ook alweer met die amateurclubs?quote:
doe maar jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
De OP moet iets bijgewerkt worden:
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Klopt niet meer? Moet ik het aanpassen?
Nederland Voetballand toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, die gifs zijn koning. Hoe heet het onderdeel in VI ook alweer met die amateurclubs?
Yep, thanks. Graydon eruit gehaald, Nederland Voetballand op die plekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland Voetballand toch?
Laat staan joh. Laat mensen maar een betere mobiele telefoon kopen want ik scroll er zo doorheen zonder problemen op mijn uber Nokia E7.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Als we de OP op gaan schonen kunnen we dat beter grondig doen. Wat doen mensen als Vanenburg en die Bülbül er nog in? Daarnaast vind ik dat er nogal denigrerend gedaan wordt over Schelveccio.
Ik heb ook schijt aan die mobiele users. Al ben ik zelf ook af en toe één.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat staan joh. Laat mensen maar een betere mobiele telefoon kopen want ik scroll er zo doorheen zonder problemen op mijn uber Nokia E7.
Dit gaat om zó veel meer dan om die paar mobielen. Deze OP is een viering van het vorige seizoen, en daarmee devalueren we het huidige seizoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat staan joh. Laat mensen maar een betere mobiele telefoon kopen want ik scroll er zo doorheen zonder problemen op mijn uber Nokia E7.
Als programma kan je succes bij elkaar kopen met reclameblokken en singletjes, maar zodra je je historie verloochend zullen de echte fans wegtrekken en houd je successupporters over welke bij een matige uitzending vanzelf weer wegtrekken (Zie het gezeik op Derksen vorige week). Waar jij nu toe oproept is eigenlijk het einde van VI.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit gaat om zó veel meer dan om die paar mobielen. Deze OP is een viering van het vorige seizoen, en daarmee devalueren we het huidige seizoen.
"Ja leuk en aardig wat ze nu op tv doen, maar vorig seizoen, DAT was goed", van dat.
Laat het verleden rusten en maak de OP actueel. "Overige characters" en "aanschuifgasten" kunnen weg, te vervangen door Derksen, Genee en Gijp bovenaan en daaronder "De Roulatiepoule" met een Boskamp, een Hansie, een Schelvis en een Kromme.
Dat is juist prettig, vind ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel. Is alleen niet geïntegreerd op Fok, maar wellicht wel de enige oplossing.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of die babbelende joegoslaaf, en die gladde babbelaar die bij NAC en Willem II zat en toen naar Polen ging.
Dat zijn geen vijanden alleen. Derksen heeft alleen weinig met ze op.quote:
Jij hebt net opgeroepen het verleden te verloochenen. Ik zie in jou wel een Ten Have schuilen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:05 schreef Symer het volgende:
Al die namen die hier ineens rondvliegen gaan maar in de OP van het Derksen topic.
Dit topic is geen document van het verleden, dit gaat over nu. Voor een oude OP vol oude gifjes moet je op een oud topic klikken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt net opgeroepen het verleden te verloochenen. Ik zie in jou wel een Ten Have schuilen.
Royston Drenthe creëert saamhorigheid?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een gedeeld verleden creëert een bepaalde saamhorigheid, daarom moeten wij onze tradities niet verloochenen.
Jij ziet het VI topic nog steeds als de zakenwereld waar rationele beslissingen genomen moeten worden op basis van logica.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Royston Drenthe creëert saamhorigheid?
En waarom is Diekstra niet grijs? Wat zijn daar de criteria voor? Moet een V. Hintum ook grijs bijvoorbeeld? Er staat 1 oud sponsor-item in (Graydon), maar alle andere weer niet.
Om maar aan te geven dat in deze OP elke logica ontbreekt.
Hoog tijd dat er een OP-commissie ingesteld wordt.
Precies, Symer is zo'n typische voetbal oppertunistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ziet het VI topic nog steeds als de zakenwereld waar rationele beslissingen genomen moeten worden op basis van logica.
In het voetbalwereldje wordt je dan hard op de feiten gedrukt, of je beleid goed of slecht is hangt er van af of je wint of verliest, emotie-managment is hier aan de orde van de dag.
Hangt er van af of je vandaag wint of verliest ja. Met een team wat vorig jaar kansloos in het rechter rijtje stond kun je dit jaar zomaar leuk mee draaien in de linker, zonder grote aanpassingen. Het verleden is dus totaal niet relevant in deze.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ziet het VI topic nog steeds als de zakenwereld waar rationele beslissingen genomen moeten worden op basis van logica.
In het voetbalwereldje wordt je dan hard op de feiten gedrukt, of je beleid goed of slecht is hangt er van af of je wint of verliest, emotie-managment is hier aan de orde van de dag.
Waren dat ook gifs van jaren oud?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger stond die OP nog veel voller met grote gifs, dat kon nog in die cowboytijden.
Die zijn alleen geupdate omdat met de instelling van het rookverbod de personen eindelijk zichtbaar waren.quote:
Wat een conservatieve wereld toch hè, geen wonder dat we nog steeds geen camera's op de doellijn hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ja toen hadden de mensen nog historisch besef.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ja toen hadden de mensen nog historisch besef.
Ho ho, ik ben een echte!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Precies, Symer is zo'n typische voetbal oppertunist
Wat is dat voor jankende kleuter in beeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben een echte!
[ afbeelding ]
Wat voor gifs waren dat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger stond die OP nog veel voller met grote gifs, dat kon nog in die cowboytijden.
Kan iemand voor mij deze fixen op FOK user icon formaat? Eeuwige lof aan diegenequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die zijn alleen geupdate omdat met de instelling van het rookverbod de personen eindelijk zichtbaar waren.
Dit was bijv de gif van Derksen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor gifs waren dat dan?
Ik kan bijv. deze wel vinden, maar niet veel andere.
[ afbeelding ]
Ironisch genoeg kent de heer Dentz zijn geschiedenis niet. De OP was traditioneel compleet leeg, met vaak niet meer dan "Hier verder". Het was topic 52 dat de eerste gifjes ten tonele verschenen (die nog steeds in deze OP staan) en van daaruit is het aantal gifs langzaam uitgebreid.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor gifs waren dat dan?
Ik kan bijv. deze wel vinden, maar niet veel andere.
[ afbeelding ]
Derksens 'Hilbert de Wit'-periode.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze had het Voetbal Insite topic:
[ afbeelding ]
maar da's geen gif
Ik weet niet wat dat is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
Waarom posten jullie hier en niet in het SC topic.
Dit is geen journalistiek wat jij bedrijftquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje zag jou eens rondlopen, en zei toen: "Eng, eng, eng"!
Hoeveel bladzijdes heeft het boek?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben een echte!
[ afbeelding ]
159quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Hoeveel bladzijdes heeft het boek?
Hun mailadressen gaan naar whodamn, nou dan weet je het wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga afhaken met al die schijtlollige schreeuwlelijkerds hier.
Ja was al opgemerkt, al dachten sommige mensen hier dat het Kees Geel wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:39 schreef mohandask het volgende:
Jullie hadden al gezien dat acteur Kees Boot (o.a. All Stars - de serie) maandagavond prominent in het publiek zat??
claim to famequote:Op woensdag 22 februari 2012 13:39 schreef mohandask het volgende:
Jullie hadden al gezien dat acteur Kees Boot (o.a. All Stars - de serie) maandagavond prominent in het publiek zat??
Ik geniet altijd van die man bij de F1 maar over voetbal heeft ie toch niks te melden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben nu trouwens een oude aflevering, met Olav Mol, terug aan het kijken. Lachen om hun opinies van destijds te horen, bijv. een discussie over of Anita wel of niet mee naar Z-A moest![]()
Who cares?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
Links achter Johan idd, met die enge blik op zijn gezicht.
Zou hij daar nou voor zijn plezier zijn gaan zitten, of omdat hij gewoon graag met zijn kop op beeld komt!?
Ik kan me van beide zo weinig voorstellen eerlijk gezegd.
Nee, had hij ook niet, maar het was wel leuk om terug te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van die man bij de F1 maar over voetbal heeft ie toch niks te melden?
Heb jij al taart ontvangen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan hoor je er echt bij, je bent capuchon waardig [ afbeelding ]
TOETERTJESquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan hoor je er echt bij, je bent capuchon waardig [ afbeelding ]
Ik kijk vrijwel elke aflevering nog een keer en dan de topics tegelijk een beetje teruglezenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, had hij ook niet, maar het was wel leuk om terug te kijken.
Moet eerlijk bekennen dat ik vrijwel alle afleveringen vanaf najaar 2009 wel eens terug heb gezien
Kort na de reguliere uitzending?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel elke aflevering nog een keer en dan de topics tegelijk een beetje teruglezen
's ochtends bij de koffie, is toch heerlijk manquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kort na de reguliere uitzending?
Ach, ik vind het wel leuk om een paar potjes FIFA te spelen met een oude aflevering van VI op de achtergrond. Laat gaan joh, is toch prima.
Die kan je niet hebben gezien op rtl gemistquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou snap ik waarom René niet gekommen is.
Dat klopt, maar je mag je bron nooit prijsgeven, en zeker niet aan een popie-jopie presentator zoals jij. Want als je tegen jou iets off-the-record vertelt gooi je het drie weken later in de uitzending. Dat is geen journalistiek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan je niet hebben gezien op rtl gemist
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je mag je bron nooit prijsgeven, en zeker niet aan een popie-jopie presentator zoals jij. Want als je tegen jou iets off-the-record vertelt gooi je het drie weken later in de uitzending. Dat is geen journalistiek.
Presenteren. Dat is geen journalistiek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh hoe noem je het dan wat ik zoal doe?
ps. 28 april 2011
Oh, okee. En wat jij doet is dus wel journalistiek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Presenteren. Dat is geen journalistiek.
Ja,dat wat ik doe is journalistiek, wat jij doet is van een blaadje of scherm aflezen, dat noem ik geen journalistiekquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, okee. En wat jij doet is dus wel journalistiek?
Dat klopt, maar ik strijk ook niet met de eer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedoel je niet dat twee van jou redacteuren het gecheckt hebben, en dat het daarom journalistiek is?
Subliminal messaging. Johan & René zijn in het geheim een nationalistisch bevrijdingsfront begonnen.quote:
Nou, hij komt vaak in beeld, dus ja, het is 'm.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef Ties02 het volgende:
Is dit die man die steeds in beeld komt
Evenwichtsprobleempje..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef Ties02 het volgende:
Is dit die man die steeds in beeld komt
"De wedstrijd moet altijd nog gespeeld worden. Da's wel een cliché.."quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fred, geen clichés he?
Fred: "Ze spelen vanuit de reactie."
Johan heeft beloofd het Tscheu La Ling / Cruijff spektakel voor morgen te bewaren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef DrDentz het volgende:
O chips, vergeten dat het vanavond Europaleagueavondje is. Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan heeft beloofd het Tscheu La Ling / Cruijff spektakel voor morgen te bewaren.
Direct de zin erop ook jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
"De wedstrijd moet altijd nog gespeeld worden. Da's wel een cliché.."
Zelfkennis.![]()
"Spelen vanuit de organisatie.."
Ze zijn Butt Buddysquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft achterlijk hoe sociaal capabel Fred ineens is zolang dorpsidioot Sierd maar tegenover hem staat
Dat kan haast geen toeval zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft achterlijk hoe sociaal capabel Fred ineens is zolang dorpsidioot Sierd maar tegenover hem staat
[..]
Direct de zin erop ook ja![]()
Aha Hakan Sukur, die was wel goed jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Suker, Sukur, maakt het uit joh
Hij heeft ook een mooi record in handenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Aha Hakan Sukur, die was wel goed ja
Kan je dat dan ook ff delen met de Fok! community.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooi record in handen
Snelste doelpunt ooit op een wk!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je dat dan ook ff delen met de Fok! community.
wtfquote:
Dat is een groot mysteriequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is de gast morgen eigenlijk?
De waardeloze gozer?
Bamihap?
Johan zal wel weer schuimbekkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd heeft net weer verklapt tegen wie PSV moet
Maar hopen dat Gerard goed bij stem is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist op showniews:
Gerard Joling is gevraagd door wilfred om een ek nummer op te nemen samen met de snor![]()
Ik wil een gesigneerde versie eigenlijk, kan SigaarSnor dat niet regelen voor de harde kern.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die VI CD ga ik sowieso kopen als die uitkomt, zelfs al komt Gerard joling erop.
Emile Schelvis is gek op dartsen. Beetje FC Dartmund kijken en zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gast vanavond = emile schelvis
jammer dat Frenkie niet meer aanschuift...Johan trollen is altijd mooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Emile Schelvis is gek op dartsen. Beetje FC Dartmund kijken en zo.
Hij zat laatst Rutger Castricum te trollen in DWDD. Rutger ging helemaal over de zeik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
jammer dat Frenkie niet meer aanschuift...Johan trollen is altijd mooi.
Ik heb alleen een compilatie gezien, maar daar was het toch echt Castricum die Van der Linden trollde..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij zat laatst Rutger Castricum te trollen in DWDD. Rutger ging helemaal over de zeik.
Nee man, Frenk zat als een baas een paar kleine steekjes uit te delen en Rutger begon als een hondsdolle wasbeer om zich heen te slaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik heb alleen een compilatie gezien, maar daar was het toch echt Castricum die Van der Linden trollde..
Oké, ik heb het gezien vanaf dat Rutger zei: 'wie is dat?'...en toen deed hij net alsof hij Frenkie oninteressant vond door over dat boek te willen gaan praten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee man, Frenk zat als een baas een paar kleine steekjes uit te delen en Rutger begon als een hondsdolle wasbeer om zich heen te slaan.
Frenk leunde achterover en gniffelde.
Ik vond het wel vermakelijk dat hij niet bang was om Derksen een beetje uit de tent te lokken. Johan moest zowaar inhoudelijk worden ipv z'n oneliners, iets wat hij overigens prima deedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:36 schreef Symer het volgende:
Overigens moeten we nu niet net doen alsof Frenk in VI een succes was. Hij probeerde Genee te overklassen en dat is nut dun natuurlijk.
Rutger maakte geen sterke indruk, maar zowel Rottenberg als Frenk waren echt diep en diep triestquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee man, Frenk zat als een baas een paar kleine steekjes uit te delen en Rutger begon als een hondsdolle wasbeer om zich heen te slaan.
Frenk leunde achterover en gniffelde.
Dat elitaire toontje wat die 2 hadden staat mij doorgaans ook niet aan, maar in dit geval was het nodig om het kleine mannetje dat Rutger eigenlijk is te onthullen aan het grote publiek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Rutger maakte geen sterke indruk, maar zowel Rottenberg als Frenk waren echt diep en diep triest.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik wil Bosskamp ook gauw weer aan tafel zien.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER SINCE TELEVIZIERRING
idd. Wij zijn de echte trouwe fansquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi he, de echte VI emoties, daar kan ik nou echt van genieten
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Nee joh, die is naar de sjeiks. Ging laatst een bamihapje halen, rekent ie af, zeggen ze dat er een vals biljet tussenzit. Is ie terug gegaan.
quote:
Dan kan tie nog wel een keer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Belgische belasting dienst is 'm op het spoor, hij moet nu een schuilkelder zien te vinden die groot genoeg is zodat zelfs hij kan onderduiken.
And... it's gone!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan kan tie nog wel een keer.
Al vrees ik dat RTL hem bij me weghaalt als ik hier post
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:33 schreef Stofje het volgende:
Ik zie nu echt zo'n stagiaire van RTL hier meelezen. Gniffelend en telkens als er een YT filmpje opduikt, wordt ie een beetje vrolijker. De arme knul is vroeger erg gepest en schept er nu genoegen in om de stoere, knappe, grote, toffe jongens van de VI Hooligans terug te pesten. "Haha", denkt de stagiaire, "wie lacht er nu het hardst?".
Boskamp zit maandag voor de honderdste keer bij Extra Time op de Belg. Niemand de promo gezien gisteren? Boskamp lekker aan de rand van een zwembad in Spanje(?) iedereen uitnodigend om maar te kijken, en een vrouwelijke voice-over "zou hij het halen...?" lol.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
RTL YOUTUBE MAFFIA VS. VI HOOLIGANS
WE WILL FIGHT, WE WILL STAND, WE WILL NEVER SURRENDER!
Nu begrijp ik ook hoe RTL mijn filmpjes heeft ondekt die altijd door de Youtube filter heen komen, maar nadat ik ze hier had gepost direct werden geblocked!quote:
quote:
Het is een keer leuk geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
Vanavond topshow'tje in aantocht. Is toch lekker man, eerst even dat saunaatje in, zwembadje schoonmaken, broekie uit en beetje liggen zo. Beetje aan die TV schudden , laat gaan. Daarna als afterparty de kroeg in, waar hebben we het over?
Inderdaad. Hou die broek gewoon een keertje aan voor de verandering.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Het is een keer leuk geweest
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee joh, broekie uit, hoort erbij. Lekker toch.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Hou die broek gewoon een keertje aan voor de verandering.
wat jij vind is niet zo rullevantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
twitter:
twitter:IVITALIAANDER twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 15:34:15@VI_nl @rtl7nl iedere keer die #schelevis...wanneer komt #boskamp reageer retweet
Ligt het aan mij of lijkt ze wel heel erg veel op Gianna Michaels?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Evertjan het volgende:
twitter:IVITALIAANDER twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 15:34:15@VI_nl @rtl7nl iedere keer die #schelevis...wanneer komt #boskamp reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt ze wel heel erg veel op Gianna Michaels?
jij bent een heldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt ze wel heel erg veel op Gianna Michaels?
Ben ik totaal met je eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 18:02:49 ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt er niet alleen op, volgens mij is het ze gewoon.
Die mening wordt je niet op Fok! in dank afgenomen hoor, maar ben het met je eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Rutger maakte geen sterke indruk, maar zowel Rottenberg als Frenk waren echt diep en diep triest.
quote:
Mij om het even,quote:
Mooi man, is alleen maar uit shirt trouwens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:19 schreef Bonobo11 het volgende:
EK wordt trouwens niks met dat zwarte shirt.
Emilequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:18 schreef Anno2012 het volgende:
Ben ik weer eens thuis, krijg ik emile te zien
Goeadlajaraquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zou Derksen 'Guadalajara' uitspreken?
Is dat echtquote:
Kwaad alle jarenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zou Derksen 'Guadalajara' uitspreken?
Dat ligt ook een beetje aan hun benadering, als je je auto zonder gezeik mee wil geven valt die kale je toch nog aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef YazooW het volgende:
Is het ooit wel eens voorgekomen bij Operation Repo dat ze een auto gingen ophalen en ze hem vervolgens gewoon zonder gezeik meekregen?
Bij de bloopers.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef YazooW het volgende:
Is het ooit wel eens voorgekomen bij Operation Repo dat ze een auto gingen ophalen en ze hem vervolgens gewoon zonder gezeik meekregen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan hun benadering, als je je auto zonder gezeik mee wil geven valt die kale je toch nog aan
Wat is de relatie van VI met Prins Friso?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgende TT wel met prins Frigo hè! Uit respect enzo.
Uit respect zullen we het nooit meer over de sneeuwuitzending hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgende TT wel met prins Frigo hè! Uit respect enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |