De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE HOE KAN DAT?quote:
Onder de SNG's?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy zijn er ook heads up tournaments op Everest, zo ja waar staan die?
Ja maar die zijn allemaal enkel heads up. Ik bedoel dat je elke ronde tegen iemand heads up speelt en dat het aantal spelers in het toernooi dus elke keer gehalveerd wordt. Volgens mij heet dat MTT ofzo?quote:
Freeze-out.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn allemaal enkel heads up. Ik bedoel dat je elke ronde tegen iemand heads up speelt en dat het aantal spelers in het toernooi dus elke keer gehalveerd wordt. Volgens mij heet dat MTT ofzo?
Oke, tot nu toe ben ik dat soort toernooien alleen op Stars tegengekomenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Freeze-out.
Geen idee of ze die hebben.
Och hemeltje!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik callde net een shove van iemand met AQ en ik met AA en vervolgens callde nog iemand met 88 en die met 88 hitte op de flop zijn set en die met AQ op de river zijn A harten flush
Och hemeltje!quote:
Maar hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik ademde net in, en daarna weer uit.
Aangeboren skill van mij.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
Hebben jullie niet de hele week vrij?
Altijd als iemand dat aan mij vraagt, ik: pokerface.jpgquote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Altijd als iemand dat aan mij vraagt, ik: pokerface.jpg
Leuk hequote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
Spannend joh!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Leuk he
Vandaag was beetje brakke dag want carnaval maar morgen ga ik denk ik naar de supermarkt
Nee ik ook niet want standaardburgermensen moeten werken en ik chillquote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen standaard-burgermens
Ja ik denk dat ik wat lekkers ga halen en dan maken en dan breng ik dat donderdag langs op mijn werk!quote:
Volgens mij is dat iets vrouwelijks, mijn zus doet dat ook altijdquote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Al zijn het maar 3 zinnetjes per dag wat je ff gedaan hebt. Doe ik ook altijd als ik op verre reizen ben, ik ben oldschool, ik gebruik dan altijd pen en papier
jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Boterbrtje, ga bloggen tijdens je reis, of een dagboek topic bijhouden in travel
jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Al zijn het maar 3 zinnetjes per dag wat je ff gedaan hebt. Doe ik ook altijd als ik op verre reizen ben, ik ben oldschool, ik gebruik dan altijd pen en papier
Thumbs upquote:
Mijn leven is saaiquote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Je verveelt je ondanks je op Fok! zit. Interessant.
hoe dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik vermaak me kostelijk op habbo
hmmm okquote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja mang, gewoon overal chillings zetten je weet toggg :s
Ja dat was ikquote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb slechte dingen over habbo gehoord. Dat iemand geld gaf aan de organisatie van habbo, terwijl beloofd werd dat diegene een tegenprestatie zou krijgen, terwijl dit niet gebeurde.
nahquote:
Ik heb het van een oud-klasgenoot gehoord. Maar waarom hou je dan nogsteeds zo van Habbo als dat is gebeurd.quote:
Ik zit niet op habbo, nooit geweest ookquote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb het van een oud-klasgenoot gehoord. Maar waarom hou je dan nogsteeds zo van Habbo als dat is gebeurd.
Kom op mij danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil je dan dat anderen op habbo komen en zeg je kom OOK op habbo?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zit niet op habbo, nooit geweest ook
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom op mij danVolgens mij begrijp ik het niet goed, verklaar nader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
je leeft onder een steen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Oh my god, ik lees nu dat Cohen opstapt als fractievoorzitter![]()
![]()
hij wilt bovenopquote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik het niet goed, verklaar nader.
Ik heb het een paar uren later dan jij ontdekt en dat betekent nog niet dat ik onder een steen leef. Gelukkig ben ik geen steen.quote:
its all over the newsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb het een paar uren later dan jij ontdekt en dat betekent nog niet dat ik onder een steen leef. Gelukkig ben ik geen steen.
Wat valt er niet aan te snappenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik het niet goed, verklaar nader.
vandaaar dat ik vroeg of je onder een steen leefdequote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:07 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
weet ik, maar sommige mensen doen niet elke dag aan internetten of tv kijken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ai, mijn postaantal is 1940, Nederland wordt veroverd door Nazi-Duitsland
[ afbeelding ]
Snel 5 posts maken dan zijn we weer vrijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ai, mijn postaantal is 1940, Nederland wordt veroverd door Nazi-Duitsland
[ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snel 5 posts maken dan zijn we weer vrij
Wat heb jij trouwens nog te vertellen, Stokstaart?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEINquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:16 schreef JohannesKozijn het volgende:
1944, operatie Overlord was me toch een leuk gevechie.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Was Mao niet erger?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Stalin was de ergste van allemaal.
Technisch gezien wel. Maar door zijn Mussencampagne ging iedereen dood van de honger. Die campagne was geïnitieerd juist om het volk te helpen omdat ze dachten dat mussen al het graan opvraten.quote:
Dat juist de elite dat soort fouten maakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inschattingsfoutje dus. Kan gebeuren
Nu midden in de nacht? Kan dat misschien beter een andere keer?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Spring maar achterop bij mij, achter op mijn fiets
Nee helaas, kans voorbijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nu midden in de nacht? Kan dat misschien beter een andere keer?
te hard gepompt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee nog niet
en m'n armen kan ik bijna niet meer bewegen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja denk het wel![]()
anti-klacht: ik ga hard groeien
hoe was je ban enzo?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe was je ban enzo?
en hoe was het om een boete van 180 te krijgen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was toch eigenlijk twee weken?
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie livestream van DV in bad? 5 euro
5 euro overgemaakt en ik kijk nu mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:03 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
En Pimmetje heeft jou dat nu direct via DM verteld? Jaja
Aaah, zit dat zoooo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
5 euro overgemaakt en ik kijk nu mee.
Hele leuke video. Heel toevallig dat die aap juist op dat moment zo maf deed. Dit film je niet zomaar.quote:
Jammer, maar er zal vast wel een chick zijn dat jou wel wilt en die jij ook leuk vind. Gewoon blijven zoeken, of de macht der magie brengt jullie dan samen.quote:
nee ik ben verlegenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jammer, maar er zal vast wel een chick zijn dat jou wel wilt en die jij ook leuk vind. Gewoon blijven zoeken, of de macht der magie brengt jullie dan samen.
doe er wat aan dan!quote:
Lijkt me geen goed idee, want films en series enzo vertellen me altijd dat je jezelf moet zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
doe er wat aan dan!
ga naar de gym, word breed, ga bazenkleding dragen, doe je haar baas, doe alles baas
dat kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee, want films en series enzo vertellen me altijd dat je jezelf moet zijn.
ik ga naar de gym, ben redelijk breed, heb wel veel gangsta shit, ik heb een afroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
doe er wat aan dan!
ga naar de gym, word breed, ga bazenkleding dragen, doe je haar baas, doe alles baas
Dat is het probleem!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ga naar de gym, ben redelijk breed, heb wel veel gangsta shit, ik heb een afro
kan wel gquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jamaar als je je manier van leven heel erg aanpast ben je niet jezelf.
veel meisjes geilen op dit haar toch p_zquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou anders voor zulk haar kiezen
van 12 wel, daarna niet meer hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
veel meisjes geilen op dit haar toch p_z
Ik denk dat er wel oudere meisjes zijn die daarop vallen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
van 12 wel, daarna niet meer hoor
een paar misschien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel oudere meisjes zijn die daarop vallen hoor.
Ik ben 18 en ben ook verliefd op Justin Bieber hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, alleen kinderen vallen op dat soort kapsels.
Geslacht:manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ben ook verliefd op Justin Bieber hoor.
Ja en ik ben niet de enige op Fok! Jij bent wel een van de latere die het weten nu van mij trouwens.quote:
ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:50 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet de enige op Fok! Jij bent wel een van de latere die het weten nu van mij trouwens.
Ik hoorde de brievenbus, dus ik ging snel uit bad, de trap af, de gang door, bleek het voor m'n vader te zijnquote:
Was je aan het wachten op een bepaalde brief voor jou dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoorde de brievenbus, dus ik ging snel uit bad, de trap af, de gang door, bleek het voor m'n vader te zijn
Is irritant omdat de PI veel zegt over je post, en ik, net als vele andere, de PI als onderdeel zie van een berichtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Da's mijn standaard PI.
Die heb ik omdat ik ongelukkig benm\
Okquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is irritant omdat de PI veel zegt over je post, en ik, net als vele andere, de PI als onderdeel zie van een bericht
Nog steeds op de valentijnsbrief van P_z.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Was je aan het wachten op een bepaalde brief voor jou dan?
Wat is deze.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nog steeds op de valentijnsbrief van P_z.
Ok, doei P_Zquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey, 17:00.tijd om af te sluiten
Ik snap deze zin niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:01 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hebben jullie elkaar dan alles gezien dan?
qftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een hekel aan de nieuwe zomercollecties. Het is allemaal zo mooi en ik word er zo hebberig van.
Dan is het maar beter ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dat sommige sites niet bekend zijn met iDeal ofzo anders was ik nu blut
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Heb je Plastic Zak al eens in het echt gezien?
Ja bizar verhaal man datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
Opvoeding niet naar leeftijd
Wel s een mooie OP gezien?
Fijn binnenkomertje ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar Justin Bieber-kleding.
[ afbeelding ]
dit staat hem ook zo goed![]()
Ik had eerder een appetijtelijke dame gewild, mja we kunnen niet altijd alles krijgen wat we willen.quote:
Dat is nog erger dan hier thuisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
Opvoeding niet naar leeftijd
Wel s een mooie OP gezien?
Hoe is het bij jou thuis dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan hier thuis_
Strenge/overbezorgde vader. nuff saidquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou thuis dan?
Dat is wel echt erg, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan hier thuis_
Ja, en ik dacht dat mijn moeder te bezorgd was omdat ik op mijn 16de niet alleen door Amsterdam mocht lopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is wel echt erg, moet ik zeggen.
Onderaan de pagina:quote:Let op! Het machtigen werkt zeer waarschijnlijk niet met de door u gebruikte webbrowser; onderaan deze pagina vindt u de browsers die wél geschikt zijn.
Wat een stelletje kk boelers daar bij het CBR zegquote:Mijn.cbr.nl ondersteunt alleen Internet Explorer 7+ en Firefox 3+
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Verbodsbord het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderaan de pagina:Oh, jij gebruikt zeker ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een stelletje kk boelers daar bij het CBR zeg
Who motivates the motivator?
Ga je rijexamen reserveren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Onderaan de pagina:
[..]
Wat een stelletje kk boelers daar bij het CBR zeg
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, jij gebruikt zeker Chrome
Ja theoriequote:
Mja CBR staat er ook wel om bekend dat ze op het ICT-gebied nogal falen.quote:
Ach ja, gelukkig mag je wel alleen naar Utrecht op je 16de. Daar was mijn moeder wat strenger in.quote:
Niet alleen op ICT-gebied. Ik zat daar zo in de hal bij CBR en was klaar met mijn examen, hoor ik ze in het nederlands omroepen dat mensen voor het examen in het engels naar de examenzaal mogenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja CBR staat er ook wel om bekend dat ze op het ICT-gebied nogal falen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb theorie vorige week donderdag gehaald
Oei, daar was mijn moeder niet streng inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik mocht op mijn 17e niet verder dan de hoek van onze staat
Nice, in 1x?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb theorie vorige week donderdag gehaald
ja ze wilde mij altijd kunnen zien vanuit het keukenraamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Oei, daar was mijn moeder niet streng in
Ja in 1xquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nice, in 1x?
Ik mocht toen ik op de basisschool al overal heen eigenlijk, had tenminste geen harde grenzen waar ik niet voorbij mocht
Gefeliciteerdquote:
Ja dat is echt kut, daardoor heb ik iets van 5 verschillende wachtwoorden ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik vergeet die kut DigiD code altijd, kutzooi
Sowieso sites die eisen stellen aan het wachtwoord, rot een eind op joh.
Ja ik dus ook, we allemaal variaties van elkaar enzo, maar tochquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut, daardoor heb ik iets van 5 verschillende wachtwoorden ofzo
echt hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik vergeet die kut DigiD code altijd, kutzooi
Sowieso sites die eisen stellen aan het wachtwoord, rot een eind op joh.
Ja die van mij, ik had het ook wel prima. Mocht alleen nooit nike schoenenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Als ik hier zo lees, heb ik volgens mij een best chille jeugd gehad. Mijn moeder had er altijd een hekel aan als ik voor de TV zat of uberhaupt binnen.
Ik was aan het trollenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Als ik hier zo lees, heb ik volgens mij een best chille jeugd gehad. Mijn moeder had er altijd een hekel aan als ik voor de TV zat of uberhaupt binnen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nu ben ik 18 en mag ik door de hele wijk lopen
[ afbeelding ]
Als het dan zo zou zijn dat je gewoon via die sms code kon inloggen, prima. Maar nou moet je dus alsnog je wachtwoord invoerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
echt he. Vooral DigiD met hun sms-codes en post met codes
. Kansloos.
Nee, wij ook niet. En al helemaal niet van die schoenen met klittenband, want beide waren voor asociale mensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja die van mij, ik had het ook wel prima. Mocht alleen nooit nike schoenen
Als ik zie hoe de rest van mijn klasgenoten is geeindigd, prijs ik mezelf gelukkig dat ik nooit merkkleding kreegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet. En al helemaal niet van die schoenen met klittenband, want beide waren voor asociale mensen.
Wel heel toevallig dat iedereen op onze school die aso en pauper was die schoenen ook droeg.
Dat had ik door hehe. Wie mag er nou op z'n 17e niet de straat uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik was aan het trollen
Ik mocht ook vrij veel vroeger
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als het dan zo zou zijn dat je gewoon via die sms code kon inloggen, prima. Maar nou moet je dus alsnog je wachtwoord invoeren
Hehe same here. De meeste hebben hun vmbo gedaan en zijn daarna gaan werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik zie hoe de rest van mijn klasgenoten is geeindigd, prijs ik mezelf gelukkig dat ik nooit merkkleding kreeg![]()
Mijn vader weet daar niks van.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig mag je wel alleen naar Utrecht op je 16de. Daar was mijn moeder wat strenger in.
Oei, lekker rebelsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn vader weet daar niks van.
Ging je zonder dat je vader het wist naar Utrecht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ging je zonder dat je vader het wist naar Utrecht?
Wat voor smoes heb je dan? Of gewoon niks gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaik ga wel 1 keer per maand naar het zuiden toe. Weet hij niks van.
Wat denkt hij dat je doet dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaik ga wel 1 keer per maand naar het zuiden toe. Weet hij niks van.
Waarschijnlijk dat ze blijft slapen bij een vriendin van dr ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat voor smoes heb je dan? Of gewoon niks gezegd?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze blijft slapen bij een vriendin van dr ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |