echt hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik vergeet die kut DigiD code altijd, kutzooi
Sowieso sites die eisen stellen aan het wachtwoord, rot een eind op joh.
Ja die van mij, ik had het ook wel prima. Mocht alleen nooit nike schoenenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Als ik hier zo lees, heb ik volgens mij een best chille jeugd gehad. Mijn moeder had er altijd een hekel aan als ik voor de TV zat of uberhaupt binnen.
Ik was aan het trollenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Als ik hier zo lees, heb ik volgens mij een best chille jeugd gehad. Mijn moeder had er altijd een hekel aan als ik voor de TV zat of uberhaupt binnen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nu ben ik 18 en mag ik door de hele wijk lopen
[ afbeelding ]
Als het dan zo zou zijn dat je gewoon via die sms code kon inloggen, prima. Maar nou moet je dus alsnog je wachtwoord invoerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
echt he. Vooral DigiD met hun sms-codes en post met codes
. Kansloos.
Nee, wij ook niet. En al helemaal niet van die schoenen met klittenband, want beide waren voor asociale mensen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja die van mij, ik had het ook wel prima. Mocht alleen nooit nike schoenen
Als ik zie hoe de rest van mijn klasgenoten is geeindigd, prijs ik mezelf gelukkig dat ik nooit merkkleding kreegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet. En al helemaal niet van die schoenen met klittenband, want beide waren voor asociale mensen.
Wel heel toevallig dat iedereen op onze school die aso en pauper was die schoenen ook droeg.
Dat had ik door hehe. Wie mag er nou op z'n 17e niet de straat uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik was aan het trollen
Ik mocht ook vrij veel vroeger
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als het dan zo zou zijn dat je gewoon via die sms code kon inloggen, prima. Maar nou moet je dus alsnog je wachtwoord invoeren
Hehe same here. De meeste hebben hun vmbo gedaan en zijn daarna gaan werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als ik zie hoe de rest van mijn klasgenoten is geeindigd, prijs ik mezelf gelukkig dat ik nooit merkkleding kreeg![]()
Mijn vader weet daar niks van.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig mag je wel alleen naar Utrecht op je 16de. Daar was mijn moeder wat strenger in.
Oei, lekker rebelsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn vader weet daar niks van.
Ging je zonder dat je vader het wist naar Utrecht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ging je zonder dat je vader het wist naar Utrecht?
Wat voor smoes heb je dan? Of gewoon niks gezegd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaik ga wel 1 keer per maand naar het zuiden toe. Weet hij niks van.
Wat denkt hij dat je doet dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaik ga wel 1 keer per maand naar het zuiden toe. Weet hij niks van.
Waarschijnlijk dat ze blijft slapen bij een vriendin van dr ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat voor smoes heb je dan? Of gewoon niks gezegd?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze blijft slapen bij een vriendin van dr ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |