Fijn binnenkomertje ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar Justin Bieber-kleding.
[ afbeelding ]
dit staat hem ook zo goed![]()
Ik had eerder een appetijtelijke dame gewild, mja we kunnen niet altijd alles krijgen wat we willen.quote:
Dat is nog erger dan hier thuisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
Opvoeding niet naar leeftijd
Wel s een mooie OP gezien?
Hoe is het bij jou thuis dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan hier thuis_
Strenge/overbezorgde vader. nuff saidquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou thuis dan?
Dat is wel echt erg, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan hier thuis_
Ja, en ik dacht dat mijn moeder te bezorgd was omdat ik op mijn 16de niet alleen door Amsterdam mocht lopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is wel echt erg, moet ik zeggen.
Onderaan de pagina:quote:Let op! Het machtigen werkt zeer waarschijnlijk niet met de door u gebruikte webbrowser; onderaan deze pagina vindt u de browsers die wél geschikt zijn.
Wat een stelletje kk boelers daar bij het CBR zegquote:Mijn.cbr.nl ondersteunt alleen Internet Explorer 7+ en Firefox 3+
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Verbodsbord het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderaan de pagina:Oh, jij gebruikt zeker ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een stelletje kk boelers daar bij het CBR zeg
Who motivates the motivator?
Ga je rijexamen reserveren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Onderaan de pagina:
[..]
Wat een stelletje kk boelers daar bij het CBR zeg
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, jij gebruikt zeker Chrome
Ja theoriequote:
Mja CBR staat er ook wel om bekend dat ze op het ICT-gebied nogal falen.quote:
Ach ja, gelukkig mag je wel alleen naar Utrecht op je 16de. Daar was mijn moeder wat strenger in.quote:
Niet alleen op ICT-gebied. Ik zat daar zo in de hal bij CBR en was klaar met mijn examen, hoor ik ze in het nederlands omroepen dat mensen voor het examen in het engels naar de examenzaal mogenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja CBR staat er ook wel om bekend dat ze op het ICT-gebied nogal falen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb theorie vorige week donderdag gehaald
Oei, daar was mijn moeder niet streng inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik mocht op mijn 17e niet verder dan de hoek van onze staat
Nice, in 1x?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb theorie vorige week donderdag gehaald
ja ze wilde mij altijd kunnen zien vanuit het keukenraamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Oei, daar was mijn moeder niet streng in
Ja in 1xquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nice, in 1x?
Ik mocht toen ik op de basisschool al overal heen eigenlijk, had tenminste geen harde grenzen waar ik niet voorbij mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |