je leeft onder een steen?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Oh my god, ik lees nu dat Cohen opstapt als fractievoorzitter![]()
![]()
hij wilt bovenopquote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik het niet goed, verklaar nader.
Ik heb het een paar uren later dan jij ontdekt en dat betekent nog niet dat ik onder een steen leef. Gelukkig ben ik geen steen.quote:
its all over the newsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik heb het een paar uren later dan jij ontdekt en dat betekent nog niet dat ik onder een steen leef. Gelukkig ben ik geen steen.
Wat valt er niet aan te snappenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik het niet goed, verklaar nader.
vandaaar dat ik vroeg of je onder een steen leefdequote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:07 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
weet ik, maar sommige mensen doen niet elke dag aan internetten of tv kijken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ai, mijn postaantal is 1940, Nederland wordt veroverd door Nazi-Duitsland
[ afbeelding ]
Snel 5 posts maken dan zijn we weer vrijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ai, mijn postaantal is 1940, Nederland wordt veroverd door Nazi-Duitsland
[ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snel 5 posts maken dan zijn we weer vrij
Wat heb jij trouwens nog te vertellen, Stokstaart?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEINquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:16 schreef JohannesKozijn het volgende:
1944, operatie Overlord was me toch een leuk gevechie.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Was Mao niet erger?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Stalin was de ergste van allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |