Aangeboren skill van mij.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
Hebben jullie niet de hele week vrij?
Altijd als iemand dat aan mij vraagt, ik: pokerface.jpgquote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Altijd als iemand dat aan mij vraagt, ik: pokerface.jpg
Leuk hequote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
Spannend joh!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Leuk he
Vandaag was beetje brakke dag want carnaval maar morgen ga ik denk ik naar de supermarkt
Nee ik ook niet want standaardburgermensen moeten werken en ik chillquote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen standaard-burgermens
Ja ik denk dat ik wat lekkers ga halen en dan maken en dan breng ik dat donderdag langs op mijn werk!quote:
Volgens mij is dat iets vrouwelijks, mijn zus doet dat ook altijdquote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Al zijn het maar 3 zinnetjes per dag wat je ff gedaan hebt. Doe ik ook altijd als ik op verre reizen ben, ik ben oldschool, ik gebruik dan altijd pen en papier
jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Boterbrtje, ga bloggen tijdens je reis, of een dagboek topic bijhouden in travel
jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Al zijn het maar 3 zinnetjes per dag wat je ff gedaan hebt. Doe ik ook altijd als ik op verre reizen ben, ik ben oldschool, ik gebruik dan altijd pen en papier
Thumbs upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |