Ik hoorde de brievenbus, dus ik ging snel uit bad, de trap af, de gang door, bleek het voor m'n vader te zijnquote:
Was je aan het wachten op een bepaalde brief voor jou dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoorde de brievenbus, dus ik ging snel uit bad, de trap af, de gang door, bleek het voor m'n vader te zijn
Is irritant omdat de PI veel zegt over je post, en ik, net als vele andere, de PI als onderdeel zie van een berichtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Da's mijn standaard PI.
Die heb ik omdat ik ongelukkig benm\
Okquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is irritant omdat de PI veel zegt over je post, en ik, net als vele andere, de PI als onderdeel zie van een bericht
Nog steeds op de valentijnsbrief van P_z.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Was je aan het wachten op een bepaalde brief voor jou dan?
Wat is deze.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nog steeds op de valentijnsbrief van P_z.
Ok, doei P_Zquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey, 17:00.tijd om af te sluiten
Ik snap deze zin niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:01 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hebben jullie elkaar dan alles gezien dan?
qftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een hekel aan de nieuwe zomercollecties. Het is allemaal zo mooi en ik word er zo hebberig van.
Dan is het maar beter ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dat sommige sites niet bekend zijn met iDeal ofzo anders was ik nu blut
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Heb je Plastic Zak al eens in het echt gezien?
Ja bizar verhaal man datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
Opvoeding niet naar leeftijd
Wel s een mooie OP gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |