Hele leuke video. Heel toevallig dat die aap juist op dat moment zo maf deed. Dit film je niet zomaar.quote:
Jammer, maar er zal vast wel een chick zijn dat jou wel wilt en die jij ook leuk vind. Gewoon blijven zoeken, of de macht der magie brengt jullie dan samen.quote:
nee ik ben verlegenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jammer, maar er zal vast wel een chick zijn dat jou wel wilt en die jij ook leuk vind. Gewoon blijven zoeken, of de macht der magie brengt jullie dan samen.
doe er wat aan dan!quote:
Lijkt me geen goed idee, want films en series enzo vertellen me altijd dat je jezelf moet zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
doe er wat aan dan!
ga naar de gym, word breed, ga bazenkleding dragen, doe je haar baas, doe alles baas
dat kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee, want films en series enzo vertellen me altijd dat je jezelf moet zijn.
ik ga naar de gym, ben redelijk breed, heb wel veel gangsta shit, ik heb een afroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
doe er wat aan dan!
ga naar de gym, word breed, ga bazenkleding dragen, doe je haar baas, doe alles baas
Dat is het probleem!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ga naar de gym, ben redelijk breed, heb wel veel gangsta shit, ik heb een afro
kan wel gquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:30 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jamaar als je je manier van leven heel erg aanpast ben je niet jezelf.
veel meisjes geilen op dit haar toch p_zquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou anders voor zulk haar kiezen
van 12 wel, daarna niet meer hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
veel meisjes geilen op dit haar toch p_z
Ik denk dat er wel oudere meisjes zijn die daarop vallen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
van 12 wel, daarna niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |