Jouw mac book pro is crap.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef Zolder het volgende:
En mijn macbook pro icm de beats by dre zorgt voor nog betere kwaliteit
mensen zonder wireless neuro-link-interfacequote:Op maandag 20 februari 2012 13:43 schreef RichardHammond het volgende:
Mensen die geen vacuüm getrokken geïoniseerde platina plated kabels hebben.
Sowieso patsen met zo'n kansloos stuk plastic. Werkelijk, dan verdien je een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen die op FOK! patsen met hun mac book pro.
Macbook Pro is van aluminium.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Sowieso patsen met zo'n kansloos stuk plastic. Werkelijk, dan verdien je een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.
Dit dusquote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen zonder wireless neuro-link-interface.
Eens, mooiere kleuren dan die goedkope HDMI kabels.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Timooon het volgende:
Monster HDMI kabels niet normaal hoe goed beeld alles
Komt door het bewerkingsproces wat kabouters gebruiken.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Dat doet me denken aan die discussie op tweakers.net waar meneer van den Hul stug bleef volhouden dat hun hdmi-kabel je beeld "sprankelender" maakte
Hoe die kabel de bitstream dan veranderde kon ie helaas niet uitleggen.
Ook van die heerlijk nietszeggende omschrijvingen als 'sprankelender'quote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Dat doet me denken aan die discussie op tweakers.net waar meneer van den Hul stug bleef volhouden dat hun hdmi-kabel je beeld "sprankelender" maakte
Hoe die kabel de bitstream dan veranderde kon ie helaas niet uitleggen.
Als er een kapot is en de ander niet dan zie je dat verschil wel hoor.quote:
dat is niks. bij de mediamarkt hebben ze me geprobeerd een gold plated optische audio kabel te verkopen. want die was beter.quote:
Tja.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook van die heerlijk nietszeggende omschrijvingen als 'sprankelender'
Eigenlijk begrijp je dus niet hoe het werkt en probeer je de wijsneus uit te hangen tegen die verkoper? Duidelijk. Ik werk al jaren met die kabels en kan je vertellen dat het betere segment kabels wel degelijk een verschil maakt; het beeld is gepolijster en keuriger. Het is niet voor niets dat de fijnproevers voor de kwaliteitskabels gaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tja.
Ik was nogal pissed off op 'm eerlijk gezegd, als ik een film kijk wil ik het beeld hebben zoals de maker het bedoeld heeft, dus met exact die bitstream. Dan wil ik niet dat een kabel kleurcorrectie ofzo gaat toepassen.
Maar wel respect voor het feit dat die kabel dus blijkbaar het signaal kan splitten in beeld en geluid, om vervolgens het beeld te bewerken. Normaal zou je toch echt wat electronica nodig hebben om dat voor elkaar te krijgen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp je dus niet hoe het werkt en probeer je de wijsneus uit te hangen tegen die verkoper? Duidelijk. Ik werk al jaren met die kabels en kan je vertellen dat het betere segment kabels wel degelijk een verschil maakt; het beeld is gepolijster en keuriger. Het is niet voor niets dat de fijnproevers voor de kwaliteitskabels gaan.
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Obvious troll is... nou ja, obvious.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp je dus niet hoe het werkt en probeer je de wijsneus uit te hangen tegen die verkoper? Duidelijk. Ik werk al jaren met die kabels en kan je vertellen dat het betere segment kabels wel degelijk een verschil maakt; het beeld is gepolijster en keuriger. Het is niet voor niets dat de fijnproevers voor de kwaliteitskabels gaan.
Typische reactie.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:57 schreef wise het volgende:
Monsterkabels.![]()
10X beter dan die standaard 9,95 euro hdmi kabels bij de action.
Dit bitrating is bij monster 150 mil betaflops en die van de action maar 48 mil.
Hierdoor is het beeld nog scherper en kan je zelfs 3d films kijken op je 2d televisie zonder bril¡¡¡
Okee, raad maar !quote:Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typische reactie.Het niet kunnen winnen met argumenten dus maar gaan schelden. Heel volwassen knul, ik kan alleen maar raden hoe dat gesprek met die verkoper ging.
Typische reactie van een kutkloon.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typische reactie.Het niet kunnen winnen met argumenten dus maar gaan schelden. Heel volwassen knul, ik kan alleen maar raden hoe dat gesprek met die verkoper ging.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typische reactie van een kutkloon.
Grote jongen hoor, je vriendje bijvallen wanneer het te heet wordt onder de voeten. Laat me raden, ook jij hebt niet de centjes om fatsoenlijke producten te kopen? Geeft niet hoor, ik win het wel met argumenten, blijven jullie maar schelden. Weet wel dat je vooral jezelf belachelijk maakt, ik prik er wel doorheen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typische reactie van een kutkloon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Grote jongen hoor, je vriendje bijvallen wanneer het te heet wordt onder de voeten. Laat me raden, ook jij hebt niet de centjes om fatsoenlijke producten te kopen? Geeft niet hoor, ik win het wel met argumenten, blijven jullie maar schelden. Weet wel dat je vooral jezelf belachelijk maakt, ik prik er wel doorheen.Kennis kan blijkbaar heel intimiderent werken.
Wat voor argumenten precies? Dat je al heel lang met kabels werkt? Nou nou, indrukwekkend!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Grote jongen hoor, je vriendje bijvallen wanneer het te heet wordt onder de voeten. Laat me raden, ook jij hebt niet de centjes om fatsoenlijke producten te kopen? Geeft niet hoor, ik win het wel met argumenten, blijven jullie maar schelden. Weet wel dat je vooral jezelf belachelijk maakt, ik prik er wel doorheen.Kennis kan blijkbaar heel intimiderent werken.
Vriendjes heeft hij niet nodig die kabels zijn overpriced en hebben geen invloed op je kwaliteit.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dit. Wat al eerder wordt gezegd, bij analoog kan je wat kwaliteitsverschil merken, maar verder ligt het vooral aan de kwaliteit van het ontvangen 'digitale signaal' en niet aan je kabel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat voor argumenten precies? Dat je al heel lang met kabels werkt? Nou nou, indrukwekkend!
Digitaal is digitaal, klaar. Bitjes komen door, of niet.
Gold plated toch ?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:17 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb trouwens laatst zo'n powercable van 1200 euro gekocht.
Geen grap, m'n koffiezetapparaat zet echt veel betere koffie nu.
Digitaal is digitaal? Heb je dat geleerd bij ICT niveau 2? Sorry hoor maar dat klopt van geen kanten; een signaal verzwakt naarmate de beschermende laag afneemt. Wanneer je dus werkt met goede kabels heb je hier nooit last van, sterker nog: het beeld kan zelfs gezuiverd worden van oneffenheden. Ik heb een keer een setup gezien van een HD signaal op een TV met een goedkope kabel en een dure. Nou nou nou wat een verschil... De goedkope kabel toonde een stuk doffer beeld dan de dure, tevens zag je bij de dure kabel duidelijk verscherping van de resolutie; de contouren van de animaties waren een stuk zuiverder.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Digitaal is digitaal, klaar. Bitjes komen door, of niet.
Link??quote:Op maandag 20 februari 2012 14:17 schreef _Led_ het volgende:
Een goldplated powercable? En, zet het nu goldenpowerkoffie?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:17 schreef _Led_ het volgende:
Laat me raden, gesponsord door Monster??quote:Op maandag 20 februari 2012 14:18 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Digitaal is digitaal? Heb je dat geleerd bij ICT niveau 2? Sorry hoor maar dat klopt van geen kanten; een signaal verzwakt naarmate de beschermende laag afneemt. Wanneer je dus werkt met goede kabels heb je hier nooit last van, sterker nog: het beeld kan zelfs gezuiverd worden van oneffenheden. Ik heb een keer een setup gezien van een HD signaal op een TV met een goedkope kabel en een dure. Nou nou nou wat een verschil... De goedkope kabel toonde een stuk doffer beeld dan de dure, tevens zag je bij de dure kabel duidelijk verscherping van de resolutie; de contouren van de animaties waren een stuk zuiverder.
Incorrect. Ik heb slechte digitale signalen beter zien worden door goede kabels; efficiëntiefilters noemt men dat. En het maakt een gigantisch verschil.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit. Wat al eerder wordt gezegd, bij analoog kan je wat kwaliteitsverschil merken, maar verder ligt het vooral aan de kwaliteit van het ontvangen 'digitale signaal' en niet aan je kabel.
Jij bent gewoon een geindoctrineerd verkopertje, meer niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:18 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Digitaal is digitaal? Heb je dat geleerd bij ICT niveau 2? Sorry hoor maar dat klopt van geen kanten; een signaal verzwakt naarmate de beschermende laag afneemt. Wanneer je dus werkt met goede kabels heb je hier nooit last van, sterker nog: het beeld kan zelfs gezuiverd worden van oneffenheden. Ik heb een keer een setup gezien van een HD signaal op een TV met een goedkope kabel en een dure. Nou nou nou wat een verschil... De goedkope kabel toonde een stuk doffer beeld dan de dure, tevens zag je bij de dure kabel duidelijk verscherping van de resolutie; de contouren van de animaties waren een stuk zuiverder.
Goed argument man, lekker op de man. Zoals een klein verstandelijk gehandicapt kind betaamt.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een geindoctrineerd verkopertje, meer niet.
Dat klopt ja, het beeld ontvang je wel degelijk. De kwaliteit van het beeld daarentegen...quote:HDMI is a digital format - unlike analog, where some amount of noise, or static, is constantly present. A digital signal is basically “all-or-nothing” - you either receive the image in its entirety or not at all.
Het signaal wat binnen kwam was dus gewoon bagger. Dus ik zeg niets verkeerd. Het gaat om de kwaliteit van het signaal. Als dat gewoon normaal/goed is, dan maakt je type kabel echt geen ruk uitquote:Op maandag 20 februari 2012 14:19 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Incorrect. Ik heb slechte digitale signalen beter zien worden door goede kabels; efficiëntiefilters noemt men dat. En het maakt een gigantisch verschil.
Wederom bewijs van overmatig anabole steroiden gebruikquote:Op maandag 20 februari 2012 14:19 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Incorrect. Ik heb slechte digitale signalen beter zien worden door goede kabels; efficiëntiefilters noemt men dat. En het maakt een gigantisch verschil.
Zo! en dan zelf met een geweldige scheldterm komenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat klopt ja, het beeld ontvang je wel degelijk. De kwaliteit van het beeld daarentegen...
En dat is de conclusie, ze hadden mijn pa ook een monster kabel verkocht ik heb hem het "verschil laten zien met mijn 15 euro kabeltje" wat bleek geen verschilquote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een geindoctrineerd verkopertje, meer niet.
HDMI is a digital format - unlike analog, where some amount of noise, or static, is constantly present. A digital signal is basically “all-or-nothing” - you either receive the image in its entirety or not at all.
Het signaal was inderdaad bagger, maar toen we een betere (lees: duurdere) kabel aansloten was er geen probleem meer te zien. Het beeld was prachtig scherp. En juist dat maakt nou het verschil.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het signaal wat binnen kwam was dus gewoon bagger. Dus ik zeg niets verkeerd. Het gaat om de kwaliteit van het signaal. Als dat gewoon normaal/goed is, dan maakt je type kabel echt geen ruk uit
Ja, knul.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo! en dan zelf met een geweldige scheldterm komen.
En nee, het maakt gewoon geen ene ruk uit, klaar.
Zeggen dat je kennis hebt maakt het geen feit hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ja, knul.Zo haal je je gelijk wel. Geeft niets hoor, ik kan wel smakelijk om je lachen. Beetje spijtig dat je het serieus meent, je mist toch echt de kennis om dit van mij te winnen.
Er valt niks te winnen omdat jij gewoon geen gelijk hebt en nooit gaat krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ja, knul.Zo haal je je gelijk wel. Geeft niets hoor, ik kan wel smakelijk om je lachen. Beetje spijtig dat je het serieus meent, je mist toch echt de kennis om dit van mij te winnen.
Sorry ik ga niet meewerken aan jouw poging om dit topic te ontsporen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef _Led_ het volgende:
Joehoe, ik zit te wachten, je zou raden !
Jij stelt iets en ik moet maar het tegendeel gaan bewijzen?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er valt niks te winnen omdat jij gewoon geen gelijk hebt en nooit gaat krijgen.
Er is geen verschil tussen een kabel van 10 euro en eentje van 100 euro.
Anders wil ik een bron zien en dan niet je duim.
Een echte bron, binnen 10 min.
Dus kom maar op.
Mag ik van jou dan ook een echte bron die aangeeft dat het geen verschil maakt? En graag eerst even uitleggen wat jij verstaat onder een echte bron.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er valt niks te winnen omdat jij gewoon geen gelijk hebt en nooit gaat krijgen.
Er is geen verschil tussen een kabel van 10 euro en eentje van 100 euro.
Anders wil ik een bron zien en dan niet je duim.
Een echte bron, binnen 10 min.
Dus kom maar op.
Jij roept dat het verschil maakt, dus bewijs dan maar met bronnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Jij stelt iets en ik moet maar het tegendeel gaan bewijzen?Sorry maar dit is niet basisschool debat 101. Ik adviseer je meer kennis op te doen, misschien kun je dan de discussie met mij voortzetten op inhoud. Dit is kansloos.
Jij komt anders alleen maar aan met "mijn kennis" als bron. Terwijl elke poster hier je zo 1000 links naar sites kan geven die jouw ongelijk bewijzen...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Jij stelt iets en ik moet maar het tegendeel gaan bewijzen?Sorry maar dit is niet basisschool debat 101. Ik adviseer je meer kennis op te doen, misschien kun je dan de discussie met mij voortzetten op inhoud. Dit is kansloos.
Ah, je weet dus dat je ongelijk hebt. Typisch hoor, een grote mond opzetten en dan vervolgens je grote woorden niet waar durven maken. Zegt wel wat over je karakter en opvoeding.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Sorry ik ga niet meewerken aan jouw poging om dit topic te ontsporen.Beetje kinderachtig om zo te gaan reageren wanneer je je gelijk niet kan halen. Zegt toch wel wat over jouw verstandelijke vermogen en onvolwassenheid. Jammer.
Jij roept dat het geen verschil maakt, dus bewijs dan maar met bronnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij roept dat het verschil maakt, dus bewijs dan maar met bronnen.
Maar doormiddel van argumenten bewijs ik mijn kennis en mijn gelijk. Zo werkt dat in discussies. Daar kan jij niet over meepraten aangezien jij niet verder komt dan ad-hominems en drogredenering.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeggen dat je kennis hebt maakt het geen feit hoor.
Nog een drogredenering. Goed bezig hoor, als je doel jezelf belachelijk maken is.quote:En ik heb ongeveer het hele internet als kennis achter me, alleen mensen die platgeluld zijn door gladde verkopers zijn nog overtuigd van het feit dat je dure HDMI-kabels nodig hebt. De mensen met verstand van zaken zijn inmiddels wel wijzer.
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/hdmi-kabel-prijs-20081129/quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij roept dat het geen verschil maakt, dus bewijs dan maar met bronnen.
En weer kom je alleen maar met "ik zeg dat ik gelijk heb, dus heb ik het" aan. Meer niet, niets, nakkes, nada aan argumenten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Maar doormiddel van argumenten bewijs ik mijn kennis en mijn gelijk. Zo werkt dat in discussies. Daar kan jij niet over meepraten aangezien jij niet verder komt dan ad-hominems en drogredenering.
[..]
Nog een drogredenering. Goed bezig hoor, als je doel jezelf belachelijk maken is.
quote:They had two identical DVD player & HD display set-ups, side by side, except one had a £20 HDMI cable and the other a £120 cable.
After a comparison of the image quality of the two set-ups, the differences were........
(I think you can all guess, except maybe those of you that have bought expensive cables!)
......nothing.
Daar klopt dus niets van, zoals ik net al bewezen heb.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/hdmi-kabel-prijs-20081129/
Doei he.
quote:The Results
None of our editors could tell the difference. The fact is, HDMI is digital, meaning you either get the feed or you don't. High prices and gimmicks like gold-plating don't affect 1s and 0s. Our advice: Purchase your wiring online for cheap, and use the saved money to upgrade to a larger flat screen.
Read more: HDMI Cable Comparison - Review of HDMI Cable - Popular Mechanics
Je hebt niks bewezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Daar klopt dus niets van, zoals ik net al bewezen heb.
Of anders de BBC?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doei he.
Zoals ik in de OP al aangeef, dat zijn gewoon paupers die geen geld hebben voor een monster kabel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doei he.
Dus als iemand anders het tegenovergestelde beweerd wat jou wel past dan geloof je het wel?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weer kom je alleen maar met "ik zeg dat ik gelijk heb, dus heb ik het" aan. Meer niet, niets, nakkes, nada aan argumenten.
Je hoeft zelf alleen maar even "HDMI cable comparison" in google in te tikken om te zien dat JIJ ongelijk hebt, maar ik zal 1 site quoten :
[..]
Nog steeds geen argumenten!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dus als iemand anders het tegenovergestelde beweerd wat jou wel past dan geloof je het wel?Typisch. Nee daar klopt dus niets van, ik spreek uit jarenlange ervaring in de entertainment sector. Geloof me, ik weet waar ik het over heb, dat stukje toont alleen aan dat deze lieden er geen verstand van hebben. Tevens is de test op een foutieve wijze uitgevoerd waardoor de uitslagen niet op gewicht beoordeelt dienen te worden.
Typisch iets voor een leek om te gebruiken als argument. De kabels muteren het signaal dermate erg dat er altijd een scherp ontvangst zal zijn. Dat vergeet hij voor het gemak maar even.quote:He said: "You wouldn't buy a more expensive printer cable and expect to print higher quality documents.
Zin inquote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom ga je in discussie met een troll?
Psst wist jij dat als je veters van 110 euro koop dat je veel sneller loop.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typisch iets voor een leek om te gebruiken als argument. De kabels muteren het signaal dermate erg dat er altijd een scherp ontvangst zal zijn. Dat vergeet hij voor het gemak maar even.
Een leek. Quote je ook effe wie het zegt?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typisch iets voor een leek om te gebruiken als argument. De kabels muteren het signaal dermate erg dat er altijd een scherp ontvangst zal zijn. Dat vergeet hij voor het gemak maar even.
quote:Dr Eric Chowanietz, Principle Lecturer in Media Technology at De Montfort University, believes there is little to support the claims made for pricier models.
He said: "You wouldn't buy a more expensive printer cable and expect to print higher quality documents.
Ja, maar jouw mening telt niet want jij bent een filmsnob die alleen maar Scorsese, Fellini en films uit de jaren 30 waardeert.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Quisho het volgende:
Jezus dit topic hebben we zovaak al gehad. Beats zijn Shure koptelefoons van 50 euro dat heb ik al 30 keer gezegd. Ik ga het ook niet nog een keer uitleggen google het maar.
Aquired tastequote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar jouw mening telt niet want jij bent een filmsnob die alleen maar Scorsese, Fellini en films uit de jaren 30 waardeert..
De koffie smaakt sprankelender en is beter gedefinieerd.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een goldplated powercable? En, zet het nu goldenpowerkoffie?
http://www.bluejeanscable(...)ated-hdmi-cables.htmquote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Zolder het volgende:
Noem maar eens een goedkope hdmi kabel die dit allemaal kan:
Ultimate-high speed rated cable delivers digital video and audio at speeds in excess of 17.8 Gbps
Cable For Life™ performance guarantee
Transfers dual 1080p Full HD video streams for advanced 3D movies and games
Reproduces all the colors your camera and camcorder can capture on your HDTV
Support for Audio Return Channel enables better sound with fewer cables
Die shit maakt van mijn VHS-banden full HD.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:57 schreef wise het volgende:
Monsterkabels.![]()
10X beter dan die standaard 9,95 euro hdmi kabels bij de action.
Dit bitrating is bij monster 150 mil betaflops en die van de action maar 48 mil.
Hierdoor is het beeld nog scherper en kan je zelfs 3d films kijken op je 2d televisie zonder bril¡¡¡
Tering, er worden tig links naar sites gezet hier die jouw ongelijk aantonen, jij komt nog steeds met niets over de brugquote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Als jij een slechte internetverbinding hebt win je toch nooit met Counterstrike ? Denk daar maar eens over na.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef Superthomas het volgende:
als je een jpg bestand download(digitaal) dan wordt de kwaliteit van de foto toch ook niet slechter als je een slechte internetverbinding hebt?
denk hier maar eens over na.
Echt wel, mijn gedownloade porno ziet er nu veeeeeeeeeeeeeeeeel beter uit dan vroeger over een 2400 baud modem.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef Superthomas het volgende:
als je een jpg bestand download(digitaal) dan wordt de kwaliteit van de foto toch ook niet slechter als je een slechte internetverbinding hebt?
denk hier maar eens over na.
leg mij eens uit hoe de ene kabel sneller is dan de andere.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Zolder het volgende:
Noem maar eens een goedkope hdmi kabel die dit allemaal kan:
Ultimate-high speed rated cable delivers digital video and audio at speeds in excess of 17.8 Gbps
Cable For Life™ performance guarantee
Transfers dual 1080p Full HD video streams for advanced 3D movies and games
Reproduces all the colors your camera and camcorder can capture on your HDTV
Support for Audio Return Channel enables better sound with fewer cables
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef FitnessFreak het volgende:
Typisch dat iedereen gaat ridiculiseren, een symptoom van onvermogen. Jammer, ik had een volwassen discussie verwacht. Kennis is blijkbaar taboe in dit topic. Zal wel met de leeftijd te maken hebben.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tering, er worden tig links naar sites gezet hier die jouw ongelijk aantonen, jij komt nog steeds met niets over de brug.
dat heeft met snelheid te maken, en dat ligt niet aan de kabel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als jij een slechte internetverbinding hebt win je toch nooit met Counterstrike ? Denk daar maar eens over na.
Volgende keer als je een discussie start moet je je even inlezen, daarna onderbouwt u uw argument met feiten niet met shit die je je verteld wordt.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef FitnessFreak het volgende:
Typisch dat iedereen gaat ridiculiseren, een symptoom van onvermogen. Jammer, ik had een volwassen discussie verwacht. Kennis is blijkbaar taboe in dit topic. Zal wel met de leeftijd te maken hebben.
Digitaal signaal muteert niet, vriend. Een 1 blijft een 1 en een 0 blijft een 0.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat voor technologie zit er volgens jou in de kabel dat signalen gemuteerd kunnen worden? Die kabels hebben nog extra computers die het signaal bekijken, interpreteren, bewerken en opnieuw doorsturen? In een kabel?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef FitnessFreak het volgende:
Blue Jeans zijn bazen. Heb daar ooit m'n 18 meter component-kabel op maat laten maken, deden ze zelf de garantie erbij dat als ik er niet tevreden over was ik 'm terug mocht sturen. Dan ben je best zeker van je zaak.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.bluejeanscable(...)ated-hdmi-cables.htm
Have fun.
Tot hier was genoeg geweest hoor.quote:
Nou nee mevrouwtje, het werkt namelijk niet met een three way handshakequote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Digitaal signaal muteert niet, vriend. Een 1 blijft een 1 en een 0 blijft een 0.
Of je hebt volledig ontvangt, of je hebt geen ontvangst.
Jij bent gewoon in de war met analoog signaal en digitaal signaal. Digitaal signaal werkt gewoon niet zoals jij het uitlegt.
Incorrect. Het is niet slechts 1 en 0. Het signaal reist door een kabel heen, daar is waar de mutatie plaatsvind. Zie het als een auto die door de wasserete gaat, komt die er nog hetzelfde uit? Nee, schoner. Simpel logica, jammer dat het hier niet begrepen wordt. Lekker elkaar napraten, vingers in de oren en maar stampen. Kennis mag bij de prullenbak, wij weten het wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Digitaal signaal muteert niet, vriend. Een 1 blijft een 1 en een 0 blijft een 0.
Jij bent gewoon in de war met analoog signaal en digitaal signaal. Digitaal signaal werkt gewoon niet zoals jij het uitlegt.
Nou sinds ik kabel heb win ik veel meer. Ligt dus duidelijk aan de kabel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef Superthomas het volgende:
[..]
dat heeft met snelheid te maken, en dat ligt niet aan de kabel.
Geef nou maar gewoon toe dat je niet weet wat digitaal isquote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Incorrect. Het is niet slechts 1 en 0. Het signaal reist door een kabel heen, daar is waar de mutatie plaatsvind. Zie het als een auto die door de wasserete gaat, komt die er nog hetzelfde uit? Nee, schoner. Simpel logica, jammer dat het hier niet begrepen wordt. Lekker elkaar napraten, vingers in de oren en maar stampen. Kennis mag bij de prullenbak, wij weten het wel.
Hahahaha, jij bent grappig.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Incorrect. Het is niet slechts 1 en 0. Het signaal reist door een kabel heen, daar is waar de mutatie plaatsvind. Zie het als een auto die door de wasserete gaat, komt die er nog hetzelfde uit? Nee, schoner. Simpel logica, jammer dat het hier niet begrepen wordt. Lekker elkaar napraten, vingers in de oren en maar stampen. Kennis mag bij de prullenbak, wij weten het wel.
Dit is wel erg samenhangend allemaal.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
wat is dit?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou sinds ik kabel heb win ik veel meer. Ligt dus duidelijk aan de kabel.
Hij wint meer met counter strike met zijn nieuwe kabel.quote:
logisch.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Hij wint meer met counter strike met zijn nieuwe kabel.
Sinds ik kabel heb win ik inderdaad veel meer. Dus zeggen dat kabel niks uitmaakt is aangetoond onzin.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Hij wint meer met counter strike met zijn nieuwe kabel.
NUUT! IK HEB 348 EURIES NEERGETELD OMDAT DAT MOST VAN DE MAN BIJ DE SCHEER EN FOPPE EN DE MIJNES IS ECHT WEL HEUL WEL BETER DAN DE JOUWNES VAN 2,19 BIJ DE AKSION!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Superthomas het volgende:
grappig hoe een HDMI kabel niks met de kwaliteit heeft te maken, maar het ligt aan de HDMI encoder/decoder(of hoe je het wilt noemen).
sjezus man,quote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NUUT! IK HEB 348 EURIES NEERGETELD OMDAT DAT MOST VAN DE MAN BIJ DE SCHEER EN FOPPE EN DE MIJNES IS ECHT WEL HEUL WEL BETER DAN DE JOUWNES VAN 2,19 BIJ DE AKSION!!!
WANT MIJNES IS DUURDERDER MET BETERE GIGAHOBBITS EN LICHTSIGNAALELFJES!
Als jij getroll pas na 80 posts herkent is je troll-detector redelijk kapot denk ikquote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Superthomas het volgende:
[..]
sjezus man,
het niveau van dit topic
ik heb al geen zin meer om serieus te reageren.
Dat had niemand hoor, zeker niet nadat link na link werd opgeduikeld om aan te tonen dat prijsverschil in HDMI kabels niets te maken heeft met beeldkwaliteit zonder dat TS ook maar blijk gaf er iets van begrepen te hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Superthomas het volgende:
[..]
sjezus man,
het niveau van dit topic
ik heb al geen zin meer om serieus te reageren.
Duurkoop is Goedkoop dus je moet gewoon geen hdmi kabel kopen van 1000 euro en alles wat daaronder zit.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat had niemand hoor, zeker niet nadat link na link werd opgeduikeld om aan te tonen dat prijsverschil in HDMI kabels niets te maken heeft met beeldkwaliteit zonder dat TS ook maar blijk gaf er iets van begrepen te hebben.
Welk nieuw album? Zie nog niks op what.cd.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef Nober het volgende:
Mensen die nu niet naar het nieuwe album van Burial zitten te luisteren met de dolby surround helemaal open.
Burial - Kindred, een EP zie ik nu.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Quisho het volgende:
[..]
Welk nieuw album? Zie nog niks op what.cd.
Grappig, ik wilde net een alto aansluiten op Dre om te kijken of dat zou helpen met z'n muziek.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef wise het volgende:
vorige week beats by Dre aangesloten op mijn fiat alto. Ik ging nog nooit zo hard
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig, ik wilde net een alto aansluiten op Dre om te kijken of dat zou helpen met z'n muziek.
Ho ho, een dure HDMI-kabel kun je vergelijken met een wasstraat. Een goedkope niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef fathank het volgende:
Een HDMI-kabel met een wasstraat vergelijken![]()
Ik zie niets man.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef wise het volgende:
gister in de tuin mijn hdmi aangesloten op beat by dre
[ afbeelding ]
Komt omdat je geen hypermonster godzilla kabel met de hogere flipflops hebt!quote:
Oh zal wel even rondkieken danquote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Burial - Kindred, een EP zie ik nu.
Edit:
Duurt wel 30 minuten, er zijn albums die korter zijn.
das niks. ik ging gister mn nieuwe tv testen in de schuur met mn monster kabel en met mn dr. dre bose 8.3 surround koptelefoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef wise het volgende:
gister in de tuin mijn hdmi aangesloten op beat by dre
[ afbeelding ]
Het is een hele legitieme vergelijking hoor. Het gaat om opschoning. Opschoning van het signaal in dit geval, voor heldere en correcte weergave. Grappig om al dat geridiculiseer hier te lezen, allemaal onvermogen. Ik heb geen argument mogen aanschouwen dus op diepgang hoef ik niet te hopen, dat blijkt wel. Kennis is een overtreding tegenwoordig, belachelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:10 schreef fathank het volgende:
Een HDMI-kabel met een wasstraat vergelijken![]()
Enneh, hoe precies schoont een kabel het signaal op?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het is een hele legitieme vergelijking hoor. Het gaat om opschoning. Opschoning van het signaal in dit geval, voor heldere en correcte weergave.
Ik vraag me dus regelmatig serieus af wat de lol van trollen nou precies is? Voel je je dan slimmer oid?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het is een hele legitieme vergelijking hoor. Het gaat om opschoning. Opschoning van het signaal in dit geval, voor heldere en correcte weergave. Grappig om al dat geridiculiseer hier te lezen, allemaal onvermogen. Ik heb geen argument mogen aanschouwen dus op diepgang hoef ik niet te hopen, dat blijkt wel. Kennis is een overtreding tegenwoordig, belachelijk.
Nou, je moet het dus zien als een wasstraat. Er gaat een vuile auto in en er komen schone bits uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Enneh, hoe precies schoont een kabel het signaal op?.
Dus met een HDMI kabel van Monster kun je dus effectief een auto downloaden?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, je moet het dus zien als een wasstraat. Er gaat een vuile auto in en er komen schone bits uit.
Monster elfjes die zorgen daarvoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Enneh, hoe precies schoont een kabel het signaal op?.
Je steekt er een hoop moeite in qua tekst, dus ik vond het wel leuk om tegen je in te gaan, hoe overduidelijk je ook trollt. Maar je bent nu een beetje in herhaling aan het vallen helaas.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het is een hele legitieme vergelijking hoor. Het gaat om opschoning. Opschoning van het signaal in dit geval, voor heldere en correcte weergave. Grappig om al dat geridiculiseer hier te lezen, allemaal onvermogen. Ik heb geen argument mogen aanschouwen dus op diepgang hoef ik niet te hopen, dat blijkt wel. Kennis is een overtreding tegenwoordig, belachelijk.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vraag me dus regelmatig serieus af wat de lol van trollen nou precies is? Voel je je dan slimmer oid?
Is toch een van de meest stupide dingen van het internet (en het internet zit vol met stupiditeit)
Illegale witwaspraktijken! Mag dit wel van Brein?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, je moet het dus zien als een wasstraat. Er gaat een vuile auto in en er komen schone bits uit.
sorry, had mijn monsterkabel niet aangesloten op mijn hardeschijf. Doet hij het nu wel¿quote:
Je etaleert een heleboel domheid met deze post. Ik hoop dat je je dat realiseert.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet mijn domheidquote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Je etaleert een heleboel domheid met deze post. Ik hoop dat je je dat realiseert.
I see what you did there.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet mijn domheid [ afbeelding ]
COMODY GOLDquote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vraag me dus regelmatig serieus af wat de lol van trollen nou precies is? Voel je je dan slimmer oid?
Is toch een van de meest stupide dingen van het internet (en het internet zit vol met stupiditeit)
OUCH! Nice.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet mijn domheid [ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef _Led_ het volgende:
http://www.oregondv.com/High_End_Speaker_Cable_Accessories.htm
quote:you will hear a better focus and blacker background
27 facking dollar?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]Altijd al wat beter m'n zwart kunnen horen!
En voor slechts 27 dollar per stuk!
[ afbeelding ]
Ja ik dacht ook, zo goedkoop dan kan het nooit werken. Daarom heb ik zelf een fabrikant gezocht die er 189 euro per stuk voor rekent. Kost wat, maar ik heb liever high-end.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef Superthomas het volgende:
[..]
27 facking dollar?
the fack man...
ik ook, daarom hangen al mijn kabels aan het plafond. Door de zwaartekracht zal het beeld en geluid sneller naar de tv komenquote:
Moet je mee oppassen, beeld zakt sneller dan geluid, dan krijg je synchronisatie-problemen !quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook, daarom hangen al mijn kabels aan het plafond. Door de zwaartekracht zal het beeld en geluid sneller naar de tv komen![]()
Daar was ik ook van overtuigd tot ik zelf iets anders meemaakte. Ik wilde mijn tv aansluiten op mijn computer door middel van een hdmi kabel. Bij de eerste kabel van 5 meter kreeg ik het niet voor elkaar om 1080p zonder artifacts en flikkerend beeld te krijgen (720p werkte wel perfect). De tweede -iets duurdere kabel van rond de ¤25- werkte meteen perfect. Waarschijnlijk was de eerste kabel toevallig een productiefout, maar het hoeft dus niet persé een verhaal van alleen wel of geen ontvangst te zijn. Blijkbaar is het wel mogelijk dat een hdmi kabel een signaal niet goed aan kan, al dan niet door productiefouten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef classpc het volgende:
[..]
owh fuck, das waar. Wat was ik aan het denken toen ik het ophing.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Moet je mee oppassen, beeld zakt sneller dan geluid, dan krijg je synchronisatie-problemen !
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
sorry, had mijn monsterkabel niet aangesloten op mijn hardeschijf. Doet hij het nu wel¿
[ afbeelding ]
Nee dat is niet mogelijk, dat lag aan jou dan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Justinn het volgende:
[..]
Daar was ik ook van overtuigd tot ik zelf iets anders meemaakte. Ik wilde mijn tv aansluiten op mijn computer door middel van een hdmi kabel. Bij de eerste kabel van 5 meter kreeg ik het niet voor elkaar om 1080p zonder artifacts en flikkerend beeld te krijgen (720p werkte wel perfect). De tweede -iets duurdere kabel van rond de ¤25- werkte meteen perfect. Waarschijnlijk was de eerste kabel toevallig een productiefout, maar het hoeft dus niet persé een verhaal van alleen wel of geen ontvangst te zijn. Blijkbaar is het wel mogelijk dat een hdmi kabel een signaal niet goed aan kan, al dan niet door productiefouten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef Quisho het volgende:
[..]
Nee dat is niet mogelijk, dat lag aan jou dan.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef FitnessFreak het volgende:
Al die onkunde hier, tenenkrommend.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:18 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik sta volledig achter de stellingen van TS en FitnessFreak hoor! Vroeger had ik zo'n action netwerkkabeltje voor m'n internet, maar sinds een week heb ik een Monster Digital Life™ High Performance Ethernet Cable, en het browsen op internet is zo veel beter geworden!
Het is niet alleen sneller (ik schat toch wel zo'n 5%), maar ook de kleuren van de webpagina's komen echt veel mooier over! Met de goedkope kabel kwam de groene kleur component niet goed door waardoor alle webpagina's roze of paas leken. Met mijn nieuwe Monster Digital Life™ High Performance Ethernet Cable is wit echt weer wit en alle andere kleuren zijn ook veel intenser!!! Echt een aanrader; was die $49.95 meer dan waard!
edit: ik heb nog even m'n oude kabel terug gehangen en wat screenshots gemaakt ter vergelijking.
Met de oude noname kabel van de action: [ afbeelding ]
Met mijn nieuwe Monster Digital Life™ High Performance Ethernet Cable: [ afbeelding ]
Ik zie geen verschil ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:18 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik sta volledig achter de stellingen van TS en FitnessFreak hoor! Vroeger had ik zo'n action netwerkkabeltje voor m'n internet, maar sinds een week heb ik een Monster Digital Life™ High Performance Ethernet Cable, en het browsen op internet is zo veel beter geworden!
Het is niet alleen sneller (ik schat toch wel zo'n 5%), maar ook de kleuren van de webpagina's komen echt veel mooier over! Met de goedkope kabel kwam de groene kleur component niet goed door waardoor alle webpagina's roze of paas leken. Met mijn nieuwe Monster Digital Life™ High Performance Ethernet Cable is wit echt weer wit en alle andere kleuren zijn ook veel intenser!!! Echt een aanrader; was die $49.95 meer dan waard!
edit: ik heb nog even m'n oude kabel terug gehangen en wat screenshots gemaakt ter vergelijking.
Met de oude noname kabel van de action: [ afbeelding ]
Met mijn nieuwe Monster Digital Life™ High Performance Ethernet Cable: [ afbeelding ]
ik heb mijn hele huis en set laten "healen" door een hifi goeroe, top off the bill allemaal, hij gaat je huis in, je mag er zelf niet bij zijn en hij voert dan allemaal tweaks uit, duurt 3 uur, en kost 10.000 euro maar dan heb je ook wat, alles klinkt levensecht en je ziet er nisk va, ik raad het iedereen aanquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef m0ridin het volgende:
Wat ik het grote voordeel van die Monster cables vind is dat je ze niet eens aan hoeft te sluiten, ik heb hem gewoon in mn la liggen en zelfs dan werkt hij prima! Ziet er ook wel zo netjes uit zonder al die kabels.
Maar ze zijn weer zo mooi dat je ze toch graag ziet, daarom maar een schilderij aan de muur gehangen van de kabel (en sindsdien is het beeld NOG beter!).
Action-cable gebruiker gespotquote:
Moet ik ook nog laten doen, alleen met een uitkering duurt dat ff en dat zwart bijbeunen schiet ook niet op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:02 schreef PeZu het volgende:
ik heb mijn hele huis en set laten "healen" door een hifi goeroe, top off the bill allemaal, hij gaat je huis in, je mag er zelf niet bij zijn en hij voert dan allemaal tweaks uit, duurt 3 uur, en kost 10.000 euro maar dan heb je ook wat, alles klinkt levensecht en je ziet er nisk va, ik raad het iedereen aan
wel een beetje jammer dat je niet het platinum pakket hebtquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Phreakingout het volgende:
Ik heb al tijden de HDMI kabels van 'Monster Cable', heb ook gewoon een onderhoudscontract bij Monster. Eens per jaar komt er een specialist om ze te keuren en onderhouden, kost maar iets van 75 euro per jaar, excl. voorrijkosten. Doe maandelijks ook zelf een kleine onderhoudsbeurt met een reinigingskit van Monster.
Ook is mij verteld dat er een speciale laag over het koper zit, en is de kabel in een bepaalde vloeistof gedaan zodat het 100% bestand is tegen co2. Alleen zo kunnen zij garanderen dat je echte 1080P krijgt.
Ik zweer bij Monster; het beeld wat ik met deze kabels behaal is echt verbluffend.
Die fittie met Monster was ook wel tofquote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Blue Jeans zijn bazen. Heb daar ooit m'n 18 meter component-kabel op maat laten maken, deden ze zelf de garantie erbij dat als ik er niet tevreden over was ik 'm terug mocht sturen. Dan ben je best zeker van je zaak.
dat is ook gewoon vragen om problemenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen die op FOK! patsen met hun mac book pro.
Dat heb ik in mijn CD speler gegoten zodat de interne ionenstroom beter wordt gereguleerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Nikmans het volgende:
Monster kabels
Monster Energy
[ afbeelding ]
Hoe klinkt dat nu?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn CD speler gegoten zodat de interne ionenstroom beter wordt gereguleerd.
Genot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geweldig, hoor geluiden die ik eerst niet hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 00:53:43 ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je buren hebben wel seks?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:51 schreef andreas612 het volgende:
wat een slecht topic, allemaal mainstream pikkies die denken dat ze er wat van af weten
duidelijk iemand die jaloers is dat hij geen monster kabels heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf jij maar lekker entec scart en hdmi kabels van de blokker kopen.
Maandag, direct vanuit de monster fabriek de sillicooningespoten hdmi kabel gekocht en deze aangesloten op de muur en de tv. Nu heb ik een 200" tv muur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Byerdynamicsquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:16 schreef Opkloter het volgende:
Monster![]()
![]()
![]()
Byerdynamics![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pimpen met crappy audio-componentenquote:
tapequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pimpen met crappy audio-componenten.
[ afbeelding ]
Van een beetje kwaliteit ga je niet dood hoor.
mensen die patsen met dat net niet spulquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pimpen met crappy audio-componenten.
[ afbeelding ]
Van een beetje kwaliteit ga je niet dood hoor.
Volstaat voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die patsen met dat net niet spul
[ afbeelding ]
ja waarom niet, de kabels alleen al zijn duurderquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Volstaat voor mij.
Jij legt omgerekend 8000 euro neer voor een voorversterker?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef Gekkenwerk het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet zoiets in hun woonkamer hebben
Ik struikelde bij het tanken en toen kwam er een scheutje in m'n diesel. Nu rijd ik al twee weken gemiddeld 1 op 325 bij een snelheid van 20 kilometer per seconde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Nikmans het volgende:
Monster kabels
Monster Energy
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef WH141 het volgende:
Mensen die beats halenStelletje sloebers
De niet-pauperige geluidskenner haalt gewoon een Sennheiser Orpheus HE 90
Pauperquote:Staat van object: Tweedehands
wtfquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef WH141 het volgende:
Mensen die beats halenStelletje sloebers
De niet-pauperige geluidskenner haalt gewoon een Sennheiser Orpheus HE 90
Alsnog een shitload duurder als beats. Wie is hier nou de pauper.quote:
Erm als je een metafoor maakt - doe het dan goed. In het geval van digitaal transport is het als volgt:quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
er is geen verschil in beeldkwaliteit tussen een monsterkabel en een el cheapo kabeltje. Althans niet bij HDMI. Bij hdmi is een kabel toereikend en dan heb je goed beeld, of ontoeteikend en dan heb je geen beeld(of ernstig verstoord beeld). Op lengtes tot zo'n 2 meter is er geen verschil. Op grotere afstanden (denk 10 of 15 meter) kan er verval van het signaal optreden en is de ontvanger niet meer in staat om de enen en nullen uit elkaar te houden. Dan, en alleen en dan, heeft het zin om een kabel van hoge kwaliteit aan te schaffen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef TheOnion het volgende:
Monster is wel dergelijk beter. Anders zou het toch ook niet zoveel duurder zijn? Het is gemaakt van betere materiaal. Anders zou er geen zo een grote prijsverschil in zitten?
Mensen snappen blijkbaar niet hoe een onderneming werkt. Het draait allemaal om de kosten. En blijkbaar zo zie je dat Monster veel hogere kosten heeft en daarom ook een hogere verkoopprijs. Daarom zijn zij eigenlijk beter ook al kost het meer. Ik vind het meer een pauper argument om te zeggen dat er geen verschil is. Mensen die geen monster kunnen betalen of uit jaloezie zeggen dat.
Nou ja, het is maar wat je weggegooid geld vindt. Ik vind mooiere beeld waard en besteed ook meer dan gemiddeld aan HDMI kabels en soortgelijke kabels. En heb er geen moment spijt van gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
er is geen verschil in beeldkwaliteit tussen een monsterkabel en een el cheapo kabeltje. Althans niet bij HDMI. Bij hdmi is een kabel toereikend en dan heb je goed beeld, of ontoeteikend en dan heb je geen beeld(of ernstig verstoord beeld). Op lengtes tot zo'n 2 meter is er geen verschil. Op grotere afstanden (denk 10 of 15 meter) kan er verval van het signaal optreden en is de ontvanger niet meer in staat om de enen en nullen uit elkaar te houden. Dan, en alleen en dan, heeft het zin om een kabel van hoge kwaliteit aan te schaffen.
En dat weten ze bij monster ook wel, dus komen ze nu met de stelling dat ze kabels voor de toekomst bouwen. Die datastromen verwerken waar je kabelaar en je tv alleen nog maar over kunnen dromen. Dus eigenlijk zijn ze te goed en is het dus weggegooid geld. Je kan beter ¤10 besteden aan een toereikende kabel dan ¤100 voor een kabel die meer bied dan je gebruiken kan. En tegen de tijd dat de techniek zover is dat je echt een hoge kwaliteit kabel nodig hebt, zullen kabels van die kwaliteit wrnstig in prijs gedaald zijn, dus is het nog steeds weggegooid geld om nu al zo'n dure kabel aan te schaffen.
Je hebt dus geen mooier beeld dan met een el cheapo kabel. Het is dus geen goed geïnvesteerd geld. Of je daar spijt van hebt of niet, mag je helemaal zelf weten (ik zou nu gewoon stug volhouden dat je echt veel mooier beeld hebt, in de hoop dat het niet opvalt dat je gewoon een fout hebt gemaakt).quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar wat je weggegooid geld vindt. Ik vind mooiere beeld waard en besteed ook meer dan gemiddeld aan HDMI kabels en soortgelijke kabels. En heb er geen moment spijt van gehad
De toegevoegde waarde van een hoofdtelefoon ontgaat mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef WH141 het volgende:
[..]
Alsnog een shitload duurder als beats. Wie is hier nou de pauper.
Als jij ze als nieuw voor me kan vinden ben ik meer dan genoeg bereid om ze te kopen ongeacht de prijs.
dat is zodat je hersens niet uit je kop lekken zoals bij jouquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Disavowed het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van een hoofdtelefoon ontgaat mij.
quote:Monster has even produced cables where their advertised premium features cannot even affect the cable quality. These items include gold-plated optical cables, where the plating has literally no use in the proper function of the cable.
Serieus ingaan op een trolltopicquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt dus geen mooier beeld dan met een el cheapo kabel.
je moet ze ook in je oren doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef remi1986 het volgende:
Ik heb bij mijn HTC Sensation XE beats dopjes gekregen, maar die dingen zitten voor geen meter![]()
dat gaat over interconnects. Daarbij kun je tenminste nog verschil waarnemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef _Led_ het volgende:
Al het getrol even daargelaten, hier even een leuk artikel over monstercables
http://consumerist.com/20(...)-monster-cables.html
4k afspelen op een tvquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef RichardHammond het volgende:
Bij de lokale omroep waar ik vrijwilliger ben hebben wij ook alle interne kabels vervangen door kabels van Monster. We filmen in 720P, maar door de kabels van Monster zenden we 4K resolutie uit, echt ongelooflijk!
dankzij monster kabels heb ik nu een 6" grotere lul jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Godshand het volgende:
Fok!kers die eindelijk hun kleine lul hier kunnen compenseren
Maar hoe is de ruis over je lul?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
dankzij monster kabels heb ik nu een 6" grotere lul ja
weet niet, ik zorg iig voor voldoende ontladingquote:
Het valt zo op he? "Dat model had je voor de helft kunnen kopen zonder dat b-tje erop" denk ik danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat helemaal niet op Beats by Dre.
Heb alleen wel een soort van medelijden met de mensen die 199 euro voor een koptelefoon ervan uitgeven.
299,- valt nog best mee.. Dr zijn modellen van 350+quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat helemaal niet op Beats by Dre.
Heb alleen wel een soort van medelijden met de mensen die 199 euro voor een koptelefoon ervan uitgeven.
voor 300 eu kan je ook de DT990 kopen van beyerdynamic, één van de betere hoofdtelefoons t/m range van 800 euquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef tjoptjop het volgende:
Check mijn lauwe Beats trouwens
[ afbeelding ]
Neem Bosequote:Op maandag 20 februari 2012 13:41 schreef Zolder het volgende:
Dat zijn gewoon paupers die er het geld niet voor hebben en dan maar met het smoesje komen dat de kwaliteit niks scheelt![]()
tweede mogelijkheid: Het zijn half doven bij de beats by dre en half blinden bij de monster hdmi kabels
Idd, zie mijn eerdere post, ik werk in een lokale zender, waar ze ook BD's hebben, vooral die kussentjes, heerlijk is dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
voor 300 eu kan je ook de DT990 kopen van beyerdynamic, één van de betere hoofdtelefoons t/m range van 800 eu
Dus eigenlijk zeg je dat de prijs-kwaliteitverhouding gewoon kut is?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb zo'n Beats en het gehaat slaat nergens op. Ja, er zijn koptelefoons in dezelfde prijsklasse die betere kwaliteit leveren, maar het is niet alsof de Beats slechte geluidskwaliteit heeft. Het is nog steeds heel goed geluid. Alleen de bass is wat opgepompt, maar dat is het idee achter de Beats. Als je daar niet van houdt moet je naar iets anders kijken. Het enige wat wel echt minder is van de Beats is dat ie uit goedkoop plastic bestaat. Andere koptelefoons in deze prijsklasse zijn vaak van aluminium of iets dergelijks.
Ze zijn ook niet slecht, je kan alleen precies dezelfde halen, van hetzelfde merk, maar dan zonder b erop, voor de helft.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb zo'n Beats en het gehaat slaat nergens op. Ja, er zijn koptelefoons in dezelfde prijsklasse die betere kwaliteit leveren, maar het is niet alsof de Beats slechte geluidskwaliteit heeft. Het is nog steeds heel goed geluid. Alleen de bass is wat opgepompt, maar dat is het idee achter de Beats. Als je daar niet van houdt moet je naar iets anders kijken. Het enige wat wel echt minder is van de Beats is dat ie uit goedkoop plastic bestaat. Andere koptelefoons in deze prijsklasse zijn vaak van aluminium of iets dergelijks.
Nee, dat is weer gelijk zo overdreven. Ze zijn niet "kut". Ze blinken wellicht niet uit in pure geluidskwaliteit, maar als je van bass houdt is het zeker geen slechte aankoop (al zou ik dan wel de aluminium versie halen).quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de prijs-kwaliteitverhouding gewoon kut is?
Waar dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet slecht, je kan alleen precies dezelfde halen, van hetzelfde merk, maar dan zonder b erop, voor de helft.
That's all.
Ik zeg niet dat Beats kut zijn, ik zeg dat de prijs-kwaliteitverhouding van Beats kut is.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Nee, dat is weer gelijk zo overdreven. Ze zijn niet "kut". Ze blinken wellicht niet uit in pure geluidskwaliteit, maar als je van bass houdt is het zeker geen slechte aankoop (al zou ik dan wel de aluminium versie halen).
Dat zijn andere merken.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Sennheiser oa is al 'n paar keer genoemd en BD idd.
ze zijn wel kut, want de bass is zó ongeloofijk overstuurd dat er van het middengebied alleen nog blubber overblijft.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Nee, dat is weer gelijk zo overdreven. Ze zijn niet "kut". Ze blinken wellicht niet uit in pure geluidskwaliteit, maar als je van bass houdt is het zeker geen slechte aankoop (al zou ik dan wel de aluminium versie halen).
Met dat soort argumenten kan ik je moeilijk serieus nemen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ze zijn wel kut, want de bass is zó ongeloofijk overstuurd dat er van het middengebied alleen nog bludder overblijft.
En Beats heeft een Justin Bieber signature model. Een grotere indicatie van hun kutheid bestaat niet.
Ik vraag mij echt af wie jij bent in het echtquote:Op maandag 27 februari 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen zonder Beats by Dre nemen het leven niet serieus.
Jahr00n is weer terug!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen zonder Beats by Dre nemen het leven niet serieus.
Waarom? Ik betaal graag voor kwaliteit.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:12 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af wie jij bent in het echt
lijkt me dat jouw hoofd t verschil maakt. placebo effect enzo. denken dat iets beter werkt, maakt dat t beter werkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:23 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het signaal was inderdaad bagger, maar toen we een betere (lees: duurdere) kabel aansloten was er geen probleem meer te zien. Het beeld was prachtig scherp. En juist dat maakt nou het verschil.
Zeker wel. Neem dat maar van mij aan, sommige mensen kunnen net wat meer kwaliteit waarnemen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef probeer het volgende:
[..]
lijkt me dat jouw hoofd t verschil maakt. placebo effect enzo. denken dat iets beter werkt, maakt dat t beter werkt.
20 x zelfde setup, 10 x met elcheapo, 10 x met je dure kabeltjes. weet ik zeker dat jij de dure kabeltjes er niet uit haalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |