Dat heb ik in mijn CD speler gegoten zodat de interne ionenstroom beter wordt gereguleerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Nikmans het volgende:
Monster kabels
Monster Energy
[ afbeelding ]
Hoe klinkt dat nu?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn CD speler gegoten zodat de interne ionenstroom beter wordt gereguleerd.
Genot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geweldig, hoor geluiden die ik eerst niet hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 00:53:43 ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je buren hebben wel seks?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:51 schreef andreas612 het volgende:
wat een slecht topic, allemaal mainstream pikkies die denken dat ze er wat van af weten
duidelijk iemand die jaloers is dat hij geen monster kabels heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf jij maar lekker entec scart en hdmi kabels van de blokker kopen.
Maandag, direct vanuit de monster fabriek de sillicooningespoten hdmi kabel gekocht en deze aangesloten op de muur en de tv. Nu heb ik een 200" tv muur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Byerdynamicsquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:16 schreef Opkloter het volgende:
Monster![]()
![]()
![]()
Byerdynamics![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pimpen met crappy audio-componentenquote:
tapequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pimpen met crappy audio-componenten.
[ afbeelding ]
Van een beetje kwaliteit ga je niet dood hoor.
mensen die patsen met dat net niet spulquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pimpen met crappy audio-componenten.
[ afbeelding ]
Van een beetje kwaliteit ga je niet dood hoor.
Volstaat voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die patsen met dat net niet spul
[ afbeelding ]
ja waarom niet, de kabels alleen al zijn duurderquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Volstaat voor mij.
Jij legt omgerekend 8000 euro neer voor een voorversterker?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef Gekkenwerk het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet zoiets in hun woonkamer hebben
Ik struikelde bij het tanken en toen kwam er een scheutje in m'n diesel. Nu rijd ik al twee weken gemiddeld 1 op 325 bij een snelheid van 20 kilometer per seconde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Nikmans het volgende:
Monster kabels
Monster Energy
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |