Dat heb ik in mijn CD speler gegoten zodat de interne ionenstroom beter wordt gereguleerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Nikmans het volgende:
Monster kabels
Monster Energy
[ afbeelding ]
Hoe klinkt dat nu?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn CD speler gegoten zodat de interne ionenstroom beter wordt gereguleerd.
Genot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geweldig, hoor geluiden die ik eerst niet hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 00:53:43 ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je buren hebben wel seks?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:51 schreef andreas612 het volgende:
wat een slecht topic, allemaal mainstream pikkies die denken dat ze er wat van af weten
duidelijk iemand die jaloers is dat hij geen monster kabels heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf jij maar lekker entec scart en hdmi kabels van de blokker kopen.
Maandag, direct vanuit de monster fabriek de sillicooningespoten hdmi kabel gekocht en deze aangesloten op de muur en de tv. Nu heb ik een 200" tv muur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Byerdynamicsquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:16 schreef Opkloter het volgende:
Monster![]()
![]()
![]()
Byerdynamics![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pimpen met crappy audio-componentenquote:
tapequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pimpen met crappy audio-componenten.
[ afbeelding ]
Van een beetje kwaliteit ga je niet dood hoor.
mensen die patsen met dat net niet spulquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Pimpen met crappy audio-componenten.
[ afbeelding ]
Van een beetje kwaliteit ga je niet dood hoor.
Volstaat voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die patsen met dat net niet spul
[ afbeelding ]
ja waarom niet, de kabels alleen al zijn duurderquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Volstaat voor mij.
Jij legt omgerekend 8000 euro neer voor een voorversterker?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef Gekkenwerk het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet zoiets in hun woonkamer hebben
Ik struikelde bij het tanken en toen kwam er een scheutje in m'n diesel. Nu rijd ik al twee weken gemiddeld 1 op 325 bij een snelheid van 20 kilometer per seconde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Nikmans het volgende:
Monster kabels
Monster Energy
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef WH141 het volgende:
Mensen die beats halenStelletje sloebers
De niet-pauperige geluidskenner haalt gewoon een Sennheiser Orpheus HE 90
Pauperquote:Staat van object: Tweedehands
wtfquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef WH141 het volgende:
Mensen die beats halenStelletje sloebers
De niet-pauperige geluidskenner haalt gewoon een Sennheiser Orpheus HE 90
Alsnog een shitload duurder als beats. Wie is hier nou de pauper.quote:
Erm als je een metafoor maakt - doe het dan goed. In het geval van digitaal transport is het als volgt:quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Incorrect. Het is niet slechts 1 en 0. Het signaal reist door een kabel heen, daar is waar de mutatie plaatsvind. Zie het als een auto die door de wasserete gaat, komt die er nog hetzelfde uit? Nee, schoner. Simpel logica, jammer dat het hier niet begrepen wordt. Lekker elkaar napraten, vingers in de oren en maar stampen. Kennis mag bij de prullenbak, wij weten het wel.
er is geen verschil in beeldkwaliteit tussen een monsterkabel en een el cheapo kabeltje. Althans niet bij HDMI. Bij hdmi is een kabel toereikend en dan heb je goed beeld, of ontoeteikend en dan heb je geen beeld(of ernstig verstoord beeld). Op lengtes tot zo'n 2 meter is er geen verschil. Op grotere afstanden (denk 10 of 15 meter) kan er verval van het signaal optreden en is de ontvanger niet meer in staat om de enen en nullen uit elkaar te houden. Dan, en alleen en dan, heeft het zin om een kabel van hoge kwaliteit aan te schaffen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef TheOnion het volgende:
Monster is wel dergelijk beter. Anders zou het toch ook niet zoveel duurder zijn? Het is gemaakt van betere materiaal. Anders zou er geen zo een grote prijsverschil in zitten?
Mensen snappen blijkbaar niet hoe een onderneming werkt. Het draait allemaal om de kosten. En blijkbaar zo zie je dat Monster veel hogere kosten heeft en daarom ook een hogere verkoopprijs. Daarom zijn zij eigenlijk beter ook al kost het meer. Ik vind het meer een pauper argument om te zeggen dat er geen verschil is. Mensen die geen monster kunnen betalen of uit jaloezie zeggen dat.
Nou ja, het is maar wat je weggegooid geld vindt. Ik vind mooiere beeld waard en besteed ook meer dan gemiddeld aan HDMI kabels en soortgelijke kabels. En heb er geen moment spijt van gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
er is geen verschil in beeldkwaliteit tussen een monsterkabel en een el cheapo kabeltje. Althans niet bij HDMI. Bij hdmi is een kabel toereikend en dan heb je goed beeld, of ontoeteikend en dan heb je geen beeld(of ernstig verstoord beeld). Op lengtes tot zo'n 2 meter is er geen verschil. Op grotere afstanden (denk 10 of 15 meter) kan er verval van het signaal optreden en is de ontvanger niet meer in staat om de enen en nullen uit elkaar te houden. Dan, en alleen en dan, heeft het zin om een kabel van hoge kwaliteit aan te schaffen.
En dat weten ze bij monster ook wel, dus komen ze nu met de stelling dat ze kabels voor de toekomst bouwen. Die datastromen verwerken waar je kabelaar en je tv alleen nog maar over kunnen dromen. Dus eigenlijk zijn ze te goed en is het dus weggegooid geld. Je kan beter ¤10 besteden aan een toereikende kabel dan ¤100 voor een kabel die meer bied dan je gebruiken kan. En tegen de tijd dat de techniek zover is dat je echt een hoge kwaliteit kabel nodig hebt, zullen kabels van die kwaliteit wrnstig in prijs gedaald zijn, dus is het nog steeds weggegooid geld om nu al zo'n dure kabel aan te schaffen.
Je hebt dus geen mooier beeld dan met een el cheapo kabel. Het is dus geen goed geïnvesteerd geld. Of je daar spijt van hebt of niet, mag je helemaal zelf weten (ik zou nu gewoon stug volhouden dat je echt veel mooier beeld hebt, in de hoop dat het niet opvalt dat je gewoon een fout hebt gemaakt).quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar wat je weggegooid geld vindt. Ik vind mooiere beeld waard en besteed ook meer dan gemiddeld aan HDMI kabels en soortgelijke kabels. En heb er geen moment spijt van gehad
De toegevoegde waarde van een hoofdtelefoon ontgaat mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef WH141 het volgende:
[..]
Alsnog een shitload duurder als beats. Wie is hier nou de pauper.
Als jij ze als nieuw voor me kan vinden ben ik meer dan genoeg bereid om ze te kopen ongeacht de prijs.
dat is zodat je hersens niet uit je kop lekken zoals bij jouquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Disavowed het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van een hoofdtelefoon ontgaat mij.
quote:Monster has even produced cables where their advertised premium features cannot even affect the cable quality. These items include gold-plated optical cables, where the plating has literally no use in the proper function of the cable.
Serieus ingaan op een trolltopicquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt dus geen mooier beeld dan met een el cheapo kabel.
je moet ze ook in je oren doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef remi1986 het volgende:
Ik heb bij mijn HTC Sensation XE beats dopjes gekregen, maar die dingen zitten voor geen meter![]()
dat gaat over interconnects. Daarbij kun je tenminste nog verschil waarnemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:02 schreef _Led_ het volgende:
Al het getrol even daargelaten, hier even een leuk artikel over monstercables
http://consumerist.com/20(...)-monster-cables.html
4k afspelen op een tvquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef RichardHammond het volgende:
Bij de lokale omroep waar ik vrijwilliger ben hebben wij ook alle interne kabels vervangen door kabels van Monster. We filmen in 720P, maar door de kabels van Monster zenden we 4K resolutie uit, echt ongelooflijk!
dankzij monster kabels heb ik nu een 6" grotere lul jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Godshand het volgende:
Fok!kers die eindelijk hun kleine lul hier kunnen compenseren
Maar hoe is de ruis over je lul?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
dankzij monster kabels heb ik nu een 6" grotere lul ja
weet niet, ik zorg iig voor voldoende ontladingquote:
Het valt zo op he? "Dat model had je voor de helft kunnen kopen zonder dat b-tje erop" denk ik danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat helemaal niet op Beats by Dre.
Heb alleen wel een soort van medelijden met de mensen die 199 euro voor een koptelefoon ervan uitgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |