Tja.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook van die heerlijk nietszeggende omschrijvingen als 'sprankelender'
Eigenlijk begrijp je dus niet hoe het werkt en probeer je de wijsneus uit te hangen tegen die verkoper? Duidelijk. Ik werk al jaren met die kabels en kan je vertellen dat het betere segment kabels wel degelijk een verschil maakt; het beeld is gepolijster en keuriger. Het is niet voor niets dat de fijnproevers voor de kwaliteitskabels gaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tja.
Ik was nogal pissed off op 'm eerlijk gezegd, als ik een film kijk wil ik het beeld hebben zoals de maker het bedoeld heeft, dus met exact die bitstream. Dan wil ik niet dat een kabel kleurcorrectie ofzo gaat toepassen.
Maar wel respect voor het feit dat die kabel dus blijkbaar het signaal kan splitten in beeld en geluid, om vervolgens het beeld te bewerken. Normaal zou je toch echt wat electronica nodig hebben om dat voor elkaar te krijgen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp je dus niet hoe het werkt en probeer je de wijsneus uit te hangen tegen die verkoper? Duidelijk. Ik werk al jaren met die kabels en kan je vertellen dat het betere segment kabels wel degelijk een verschil maakt; het beeld is gepolijster en keuriger. Het is niet voor niets dat de fijnproevers voor de kwaliteitskabels gaan.
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Obvious troll is... nou ja, obvious.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp je dus niet hoe het werkt en probeer je de wijsneus uit te hangen tegen die verkoper? Duidelijk. Ik werk al jaren met die kabels en kan je vertellen dat het betere segment kabels wel degelijk een verschil maakt; het beeld is gepolijster en keuriger. Het is niet voor niets dat de fijnproevers voor de kwaliteitskabels gaan.
Typische reactie.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:57 schreef wise het volgende:
Monsterkabels.![]()
10X beter dan die standaard 9,95 euro hdmi kabels bij de action.
Dit bitrating is bij monster 150 mil betaflops en die van de action maar 48 mil.
Hierdoor is het beeld nog scherper en kan je zelfs 3d films kijken op je 2d televisie zonder bril¡¡¡
Okee, raad maar !quote:Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typische reactie.Het niet kunnen winnen met argumenten dus maar gaan schelden. Heel volwassen knul, ik kan alleen maar raden hoe dat gesprek met die verkoper ging.
Typische reactie van een kutkloon.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typische reactie.Het niet kunnen winnen met argumenten dus maar gaan schelden. Heel volwassen knul, ik kan alleen maar raden hoe dat gesprek met die verkoper ging.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typische reactie van een kutkloon.
Grote jongen hoor, je vriendje bijvallen wanneer het te heet wordt onder de voeten. Laat me raden, ook jij hebt niet de centjes om fatsoenlijke producten te kopen? Geeft niet hoor, ik win het wel met argumenten, blijven jullie maar schelden. Weet wel dat je vooral jezelf belachelijk maakt, ik prik er wel doorheen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typische reactie van een kutkloon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Grote jongen hoor, je vriendje bijvallen wanneer het te heet wordt onder de voeten. Laat me raden, ook jij hebt niet de centjes om fatsoenlijke producten te kopen? Geeft niet hoor, ik win het wel met argumenten, blijven jullie maar schelden. Weet wel dat je vooral jezelf belachelijk maakt, ik prik er wel doorheen.Kennis kan blijkbaar heel intimiderent werken.
Wat voor argumenten precies? Dat je al heel lang met kabels werkt? Nou nou, indrukwekkend!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Grote jongen hoor, je vriendje bijvallen wanneer het te heet wordt onder de voeten. Laat me raden, ook jij hebt niet de centjes om fatsoenlijke producten te kopen? Geeft niet hoor, ik win het wel met argumenten, blijven jullie maar schelden. Weet wel dat je vooral jezelf belachelijk maakt, ik prik er wel doorheen.Kennis kan blijkbaar heel intimiderent werken.
Vriendjes heeft hij niet nodig die kabels zijn overpriced en hebben geen invloed op je kwaliteit.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dit. Wat al eerder wordt gezegd, bij analoog kan je wat kwaliteitsverschil merken, maar verder ligt het vooral aan de kwaliteit van het ontvangen 'digitale signaal' en niet aan je kabel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat voor argumenten precies? Dat je al heel lang met kabels werkt? Nou nou, indrukwekkend!
Digitaal is digitaal, klaar. Bitjes komen door, of niet.
Gold plated toch ?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:17 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb trouwens laatst zo'n powercable van 1200 euro gekocht.
Geen grap, m'n koffiezetapparaat zet echt veel betere koffie nu.
Digitaal is digitaal? Heb je dat geleerd bij ICT niveau 2? Sorry hoor maar dat klopt van geen kanten; een signaal verzwakt naarmate de beschermende laag afneemt. Wanneer je dus werkt met goede kabels heb je hier nooit last van, sterker nog: het beeld kan zelfs gezuiverd worden van oneffenheden. Ik heb een keer een setup gezien van een HD signaal op een TV met een goedkope kabel en een dure. Nou nou nou wat een verschil... De goedkope kabel toonde een stuk doffer beeld dan de dure, tevens zag je bij de dure kabel duidelijk verscherping van de resolutie; de contouren van de animaties waren een stuk zuiverder.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Digitaal is digitaal, klaar. Bitjes komen door, of niet.
Link??quote:Op maandag 20 februari 2012 14:17 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb trouwens laatst zo'n powercable van 1200 euro gekocht.
Geen grap, m'n koffiezetapparaat zet echt veel betere koffie nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |