Maar doormiddel van argumenten bewijs ik mijn kennis en mijn gelijk. Zo werkt dat in discussies. Daar kan jij niet over meepraten aangezien jij niet verder komt dan ad-hominems en drogredenering.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeggen dat je kennis hebt maakt het geen feit hoor.
Nog een drogredenering. Goed bezig hoor, als je doel jezelf belachelijk maken is.quote:En ik heb ongeveer het hele internet als kennis achter me, alleen mensen die platgeluld zijn door gladde verkopers zijn nog overtuigd van het feit dat je dure HDMI-kabels nodig hebt. De mensen met verstand van zaken zijn inmiddels wel wijzer.
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/hdmi-kabel-prijs-20081129/quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij roept dat het geen verschil maakt, dus bewijs dan maar met bronnen.
En weer kom je alleen maar met "ik zeg dat ik gelijk heb, dus heb ik het" aan. Meer niet, niets, nakkes, nada aan argumenten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Maar doormiddel van argumenten bewijs ik mijn kennis en mijn gelijk. Zo werkt dat in discussies. Daar kan jij niet over meepraten aangezien jij niet verder komt dan ad-hominems en drogredenering.
[..]
Nog een drogredenering. Goed bezig hoor, als je doel jezelf belachelijk maken is.
quote:They had two identical DVD player & HD display set-ups, side by side, except one had a £20 HDMI cable and the other a £120 cable.
After a comparison of the image quality of the two set-ups, the differences were........
(I think you can all guess, except maybe those of you that have bought expensive cables!)
......nothing.
Daar klopt dus niets van, zoals ik net al bewezen heb.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/hdmi-kabel-prijs-20081129/
Doei he.
quote:The Results
None of our editors could tell the difference. The fact is, HDMI is digital, meaning you either get the feed or you don't. High prices and gimmicks like gold-plating don't affect 1s and 0s. Our advice: Purchase your wiring online for cheap, and use the saved money to upgrade to a larger flat screen.
Read more: HDMI Cable Comparison - Review of HDMI Cable - Popular Mechanics
Je hebt niks bewezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Daar klopt dus niets van, zoals ik net al bewezen heb.
Of anders de BBC?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doei he.
Zoals ik in de OP al aangeef, dat zijn gewoon paupers die geen geld hebben voor een monster kabel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doei he.
Dus als iemand anders het tegenovergestelde beweerd wat jou wel past dan geloof je het wel?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weer kom je alleen maar met "ik zeg dat ik gelijk heb, dus heb ik het" aan. Meer niet, niets, nakkes, nada aan argumenten.
Je hoeft zelf alleen maar even "HDMI cable comparison" in google in te tikken om te zien dat JIJ ongelijk hebt, maar ik zal 1 site quoten :
[..]
Nog steeds geen argumenten!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dus als iemand anders het tegenovergestelde beweerd wat jou wel past dan geloof je het wel?Typisch. Nee daar klopt dus niets van, ik spreek uit jarenlange ervaring in de entertainment sector. Geloof me, ik weet waar ik het over heb, dat stukje toont alleen aan dat deze lieden er geen verstand van hebben. Tevens is de test op een foutieve wijze uitgevoerd waardoor de uitslagen niet op gewicht beoordeelt dienen te worden.
Typisch iets voor een leek om te gebruiken als argument. De kabels muteren het signaal dermate erg dat er altijd een scherp ontvangst zal zijn. Dat vergeet hij voor het gemak maar even.quote:He said: "You wouldn't buy a more expensive printer cable and expect to print higher quality documents.
Zin inquote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom ga je in discussie met een troll?
Psst wist jij dat als je veters van 110 euro koop dat je veel sneller loop.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typisch iets voor een leek om te gebruiken als argument. De kabels muteren het signaal dermate erg dat er altijd een scherp ontvangst zal zijn. Dat vergeet hij voor het gemak maar even.
Een leek. Quote je ook effe wie het zegt?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Typisch iets voor een leek om te gebruiken als argument. De kabels muteren het signaal dermate erg dat er altijd een scherp ontvangst zal zijn. Dat vergeet hij voor het gemak maar even.
quote:Dr Eric Chowanietz, Principle Lecturer in Media Technology at De Montfort University, believes there is little to support the claims made for pricier models.
He said: "You wouldn't buy a more expensive printer cable and expect to print higher quality documents.
Ja, maar jouw mening telt niet want jij bent een filmsnob die alleen maar Scorsese, Fellini en films uit de jaren 30 waardeert.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Quisho het volgende:
Jezus dit topic hebben we zovaak al gehad. Beats zijn Shure koptelefoons van 50 euro dat heb ik al 30 keer gezegd. Ik ga het ook niet nog een keer uitleggen google het maar.
Aquired tastequote:Op maandag 20 februari 2012 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar jouw mening telt niet want jij bent een filmsnob die alleen maar Scorsese, Fellini en films uit de jaren 30 waardeert..
De koffie smaakt sprankelender en is beter gedefinieerd.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een goldplated powercable? En, zet het nu goldenpowerkoffie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |