Ik vraag me dus regelmatig serieus af wat de lol van trollen nou precies is? Voel je je dan slimmer oid?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het is een hele legitieme vergelijking hoor. Het gaat om opschoning. Opschoning van het signaal in dit geval, voor heldere en correcte weergave. Grappig om al dat geridiculiseer hier te lezen, allemaal onvermogen. Ik heb geen argument mogen aanschouwen dus op diepgang hoef ik niet te hopen, dat blijkt wel. Kennis is een overtreding tegenwoordig, belachelijk.
Nou, je moet het dus zien als een wasstraat. Er gaat een vuile auto in en er komen schone bits uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Enneh, hoe precies schoont een kabel het signaal op?.
Dus met een HDMI kabel van Monster kun je dus effectief een auto downloaden?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, je moet het dus zien als een wasstraat. Er gaat een vuile auto in en er komen schone bits uit.
Monster elfjes die zorgen daarvoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Enneh, hoe precies schoont een kabel het signaal op?.
Je steekt er een hoop moeite in qua tekst, dus ik vond het wel leuk om tegen je in te gaan, hoe overduidelijk je ook trollt. Maar je bent nu een beetje in herhaling aan het vallen helaas.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het is een hele legitieme vergelijking hoor. Het gaat om opschoning. Opschoning van het signaal in dit geval, voor heldere en correcte weergave. Grappig om al dat geridiculiseer hier te lezen, allemaal onvermogen. Ik heb geen argument mogen aanschouwen dus op diepgang hoef ik niet te hopen, dat blijkt wel. Kennis is een overtreding tegenwoordig, belachelijk.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vraag me dus regelmatig serieus af wat de lol van trollen nou precies is? Voel je je dan slimmer oid?
Is toch een van de meest stupide dingen van het internet (en het internet zit vol met stupiditeit)
Illegale witwaspraktijken! Mag dit wel van Brein?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, je moet het dus zien als een wasstraat. Er gaat een vuile auto in en er komen schone bits uit.
sorry, had mijn monsterkabel niet aangesloten op mijn hardeschijf. Doet hij het nu wel¿quote:
Je etaleert een heleboel domheid met deze post. Ik hoop dat je je dat realiseert.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet mijn domheidquote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Je etaleert een heleboel domheid met deze post. Ik hoop dat je je dat realiseert.
I see what you did there.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet mijn domheid [ afbeelding ]
COMODY GOLDquote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vraag me dus regelmatig serieus af wat de lol van trollen nou precies is? Voel je je dan slimmer oid?
Is toch een van de meest stupide dingen van het internet (en het internet zit vol met stupiditeit)
OUCH! Nice.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet mijn domheid [ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef _Led_ het volgende:
http://www.oregondv.com/High_End_Speaker_Cable_Accessories.htm
quote:you will hear a better focus and blacker background
27 facking dollar?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]Altijd al wat beter m'n zwart kunnen horen!
En voor slechts 27 dollar per stuk!
[ afbeelding ]
Ja ik dacht ook, zo goedkoop dan kan het nooit werken. Daarom heb ik zelf een fabrikant gezocht die er 189 euro per stuk voor rekent. Kost wat, maar ik heb liever high-end.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef Superthomas het volgende:
[..]
27 facking dollar?
the fack man...
ik ook, daarom hangen al mijn kabels aan het plafond. Door de zwaartekracht zal het beeld en geluid sneller naar de tv komenquote:
Moet je mee oppassen, beeld zakt sneller dan geluid, dan krijg je synchronisatie-problemen !quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook, daarom hangen al mijn kabels aan het plafond. Door de zwaartekracht zal het beeld en geluid sneller naar de tv komen![]()
Daar was ik ook van overtuigd tot ik zelf iets anders meemaakte. Ik wilde mijn tv aansluiten op mijn computer door middel van een hdmi kabel. Bij de eerste kabel van 5 meter kreeg ik het niet voor elkaar om 1080p zonder artifacts en flikkerend beeld te krijgen (720p werkte wel perfect). De tweede -iets duurdere kabel van rond de ¤25- werkte meteen perfect. Waarschijnlijk was de eerste kabel toevallig een productiefout, maar het hoeft dus niet persé een verhaal van alleen wel of geen ontvangst te zijn. Blijkbaar is het wel mogelijk dat een hdmi kabel een signaal niet goed aan kan, al dan niet door productiefouten.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Digitaal signaal muteert niet, vriend. Een 1 blijft een 1 en een 0 blijft een 0.
Of je hebt volledig ontvangt, of je hebt geen ontvangst.
Jij bent gewoon in de war met analoog signaal en digitaal signaal. Digitaal signaal werkt gewoon niet zoals jij het uitlegt.
owh fuck, das waar. Wat was ik aan het denken toen ik het ophing.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Moet je mee oppassen, beeld zakt sneller dan geluid, dan krijg je synchronisatie-problemen !
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
sorry, had mijn monsterkabel niet aangesloten op mijn hardeschijf. Doet hij het nu wel¿
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |