quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Fragmenten en interviews met de eerste bewoners van Big Brother 1999![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)
Vorige deel: 13 jaar reality 1999-2012 # 4quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:18 schreef Arcee het volgende:
Hier nog wat uitzendingen uit de begindagen:
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:08 schreef spapaars het volgende:
En nieuwe seizoenen Big Brother starten nog steeds in vele landen, behalve in NL
Net begonnen,BB Zweden .met 1 (gratis) livestream.
Er zitten nu 4 bewoners in het huis, de anderen in de grand opening deze avond.
http://www.tv4play.se/noj(...)ftet&videoid=2158428
De 4 zitten in een (tijdelijke?) kamer boven op het dak.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha, grappig, herken ik de verplichte homofiele neger al?![]()
[ link |
Aggûût, jahoor wat een scheetje weer..
[ link |
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
SBS
31 januari 2012
Een schokkende dinsdagmiddag voor Gouden Kooi deelneemster Natasia Blank.
Shownieuws beelden.
http://www.shownieuws.tv/video/hond-natasia-doodgestoken/
OMGquote:
BB6 , Micheline.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waren bij BB1 al tieten te zien eigenlijk?
Zo dat zijn goeie jonkers zegtquote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
BB6 , Micheline.
[ afbeelding ]
WOODSTOCK FILMPJE !quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Reality CBML.
Ribas
[ afbeelding]afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:35 schreef Kletskip het volgende:
Die bolle
[ afbeelding ]
bracht wel leven in de brouwerij
Dat volgde ik wel veel Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
met Viola Holt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vraag van een hele andere orde,wat is er met dit Pand gebeurd na afloop van de serie?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Reality De Gouden Kooi.
[ afbeelding ]
DGK , feest ,
DGK, Amanda en Selene.
DGK, Lieke en Quintin .
Dagelijks wordt vanuit DGK het programma Koffietijd uitgezonden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van een hele andere orde,wat is er met dit Pand gebeurd na afloop van de serie?
Kreeg hij toen geen geld dat later weer werd afgepakt door de bewoners?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rookverbod voor Roel (BB5)
opdracht: stiekum 10 sigaretten roken, zonder dat iemand het zou zien of merken
En..... hij was geslaagd, wat de beloning was weet ik niet meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camera’s op de eerste hulp. Veel mensen zijn verontwaardigd over hetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:19 schreef Disana het volgende:
Joost Hoebink (BB winnaar) zit op Ned2 in een discussieprogramma over filmen in ziekenhuizen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Big Brother 5 Nathalie
[ afbeelding ]
Ik vind het een idioot lied.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Even terug in de tijd van Studio Vlemmix.
Kennen we haar nog?
Vast wel!
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]Mijn favoriete BB deelneemster ever !!
![]()
Ik heb het Menno nooit vergeven dat hij die knuffel onder haar voeten propte
Ik ook, maar desondanks een lekkere meid met een dijk van een stem!!!quote:
Priceless!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
BB5
Alle vissen zijn dood !![]()
![]()
![]()
![]()
speciaal voor jou...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, maar desondanks een lekkere meid met een dijk van een stem!!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een viezigheid, dat is toch heul niet gristelijk!
Nooit van gehoord!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Big Brother 3
Sandy
[ afbeelding ]
Van deze wel toch???quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef ditisHuub het volgende:
laatst toen ik bij familie recourt was hebben we oude foto's uit een doos bekeken en daar zaten ook nog wat foto's van Bram uit zijn BB tijd bij, die hebben we toen aan zijn deur gehangen, hij wil er niet graag aan herinnerd worden
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, hij heeft toen 14 dagen niet kunnen schijten van de spanning.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me Bram totaal niet meer voor de geest halen, qua BB dan.
Maar dat heb ik met meer mensen uit die editie.
Jaaaaa!!!! Die was ook errug lekker!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
speciaal voor jou...
Playboy foto's van Big Brother 1 Tara
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collect Cal voor Ricardo van zijn vader. Ricardo in tranen
Ricardo en Fries
De Gouden kooi Ricardo/ Rachel i am what i am
http://www.zideo.nl/playzideo/6c6f4f576d31633d
http://official-ricardo-fan.hyves.nl/![]()
The Bunker Online.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Halverwege het programma waren er onenigheden tussen Danny en Bram die uitgesproken
moesten worden.
Het ''gesprek'' was op streams te volgen, helaas zonder geluid....
GESPREK Danny Roodbol, Iteejer, Bram Recourt, Bob de Streamer en Dementor
The Bunker Onlinequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
Voor de goede orde. Ik was er niet bij in het evaluatieweekend omdat ik al eerder andere verplichtingen had.
shit...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Bij de youtube toch maar de maker / bron vermelden want kijk toch eens
2, 3 , 4 6,8 youtubes verwijderd.
Stonden al ruim drie jaar op youtube, nog even doortellen, 15 youtubes weg.![]()
Nu is het alléén nog wachten Bram, 1 April grap of toch niet???quote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. heppie toch maar weer mooi de krant gehaald, kenne we stoppen
met die man afzeiken, want als ie straks dood neervalt dan hoor je...
Goh, en toch was het best een goeie gosert![]()
Jeetje, toch respect heur voor die man want het was wel een doorzetter![]()
bladiebladiebladiebla.... etc. etc. etc.
Dus effe die Bitterbal doorslikken![]()
![]()
![]()
en nu ALLEMAAL !!!!
Bitterbal, Bitterbal, Bitter bal Bal Bal![]()
![]()
![]()
Frikandel, Frikandel, Frikan del del del![]()
![]()
![]()
best leuk liedje![]()
Berehap, Berehap Bere Hap Hap Hap![]()
![]()
De dag dat we leerden dat humor ook op FOK! een schaars goed is.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Veel mensen konden er niet om lachen.
En toch er weer intrappen![]()
Studio Vlemmix keert terug
Tja ik zei al, de druifjes waren een béétje zuurquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De dag dat we leerden dat humor ook op FOK! een schaars goed is.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Een bericht van ruim twee jaar geleden.
AMSTERDAM - John de Mol wil met Talpa Media een nieuwe variant van Big Brother op de
buis brengen waarin mensen uit conflictgebieden met elkaar worden opgesloten in een huis.
House of Peace is vooralsnog een idee, zo laat Talpa woordvoerder Thomas Notermans
weten aan het AD. Doel van het programma is om 'gewone mensen' uit conflictgebieden te laten
praten en nadenken over het conflict waarin zij elkaar na het leven staan. "Vaak zijn die conflicten
gebaseerd op vooroordelen over elkaar. Die kunnen we nu misschien wel wegnemen", vertelt
de woordvoerder.
"De bewoners worden bijgestaan door bemiddelaars en psychologen. Het bij elkaar brengen
van deze mensen in een huis is iets waarmee je buitengewoon voorzichtig om moet gaan."
De vergelijking met Big Brother gaat slechts gedeeltelijk op, vertelt Notermans.
Er is geen afvalrace en John de Mol wil het programma wereldwijd gaan inzetten,
maar hij wil er niet aan verdienen: Het format wordt vrij beschikbaar gesteld.
"Al levert het maar één euro op, die gaat dan naar het goede doel
http://www.telegraaf.nl/p(...)variant__.html?p=3,1

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat even schrikken/boffen*:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onze minister van feest Johan Vlemmix was bijna verzopen in het zwembad van Bokitovilla
De Gouden Kooi.
Een hele grote vetzak in een kikkerpak, volgens een van de zeven dagelijkse kijkers luistert
dit dikke gedrocht naar de naam Terror Jaap, had Johan Vlemmix tijdens een carnavalsparty
in het zwembad gegooid. Hilariteit alom natuurlijk want iemand in het zwembad gooien, dat
is altijd leuk.
Alleen kan Johan Vlemmix dus niet zwemmen.
Hadden ze kunnen weten bij iemand die minister van feest wil worden.![]()
Die dikke vetzak die laatst nog door zijn eigen kots rolde, ene Terror jaap dus, dook Vlemmix
achterna en redde hem van een gewisse dood.
Maar even later liep de doorweekte Vlemminx tegen een glazen deur.
Had ie niet gezien natuurlijk met al dat glas.
Gevolg: wederom hilariteit alom en een lichte hersenschudding voor de minister van feest.
U ziet het, zelfs als je geen Bokito of narcistische teringtrut met psychotische randverschijnselen
bent, kun je gewond raken in het enige Nederlandse televisieprogramma dat zich uitstekend laat
vergelijken met flinterdunne stront.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Vorige topic,
woensdag 14 maart 2012
Amanda Balk:
Ik ben al over de datum zoals me zus me noemt hihi ze wil er gewoon niet uit.
Hoop dat ze ze snel komt poeh poeh want me buik word nu wel heel groot.
Kelly van der Boom: Hoever ben je al over tijd?
Amanda Balk: 4 dagen over tijd.
Leuke foto ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuke foto Fluitertje, die mag eigenlijk hier ook wel.
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam 'r net tegen op de Ceintuurbaan en hoewel ze wel achter een kinderwagen liep is ze nog niet bevallen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef Madelijn het volgende:
Dit staat op het faceboek van Amanda
Amanda Balk
Dit schitterende moment overtreft al mijn dromen!!
Op Vrijdag 16 maart is mijn prachtige prinsesje om 23.35 uur geboren.
Ze woog bij de geboorte 3322 gram.
Haar naam is Vegas.
Na een zware bevalling is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren.
Ik ben intens gelukkig met mijn klein meisje, we maken het samen goed en genieten intens van elkaar.
XX Amanda.
Goh, 'Vegas'....... Wat zou het verhaal erachter zijn?!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:56 schreef Madelijn het volgende:
Dit staat op het faceboek van Amanda
Amanda Balk
Dit schitterende moment overtreft al mijn dromen!!
Op Vrijdag 16 maart is mijn prachtige prinsesje om 23.35 uur geboren.
Ze woog bij de geboorte 3322 gram.
Haar naam is Vegas.
Na een zware bevalling is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren.
Ik ben intens gelukkig met mijn klein meisje, we maken het samen goed en genieten intens van elkaar.
XX Amanda.
Daar loopt al een hele reeks overquote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goh, 'Vegas'....... Wat zou het verhaal erachter zijn?!
We hadden al een 'Paris'.
Oja, welkom meisje.
ok, thanx.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar loopt al een hele reeks over
Hiero ... Afrojack heeft Amanda geprikt en de spruit heet: Vegas
Watskebeurd dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
DGK Lieke
Het zit nog steeds niet lekker met haar gezondheid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier krijg ik nog steeds hartkloppingen van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier krijg ik nog steeds hartkloppingen van![]()
![]()
Heftig...quote:Op woensdag 11 april 2012 02:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Naar wat ik heb begrepen heeft Lieke een jaar of twee geleden operaties moeten ondergaan (slijtage aan verschillende ruggenwervels, kapotte discussen, vernauwde zenuwpoorten en een zenuwbeschadiging) en dat verliep niet helemaal vlekkeloos, waardoor ze verlamd raakte. Sindsdien is ze bezig met revalideren.
Raak getroffen, maar dit is natuurlijk nooit afkomstig van Bram Recourt. Die gaat echt zijn zus niet als een domme gans in een animatie neerzetten. Ook al zal hij die mening in stilte 100 keer zijn toegedaan.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:
Misschien wel een goede vraag. Wie van al die kandidaten die ooit aan een reality heeft meegedaan heeft nu een beter leven gekregen dan voorheen? Mi niemand.
DGK, Brian .quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:
Misschien wel een goede vraag. Wie van al die kandidaten die ooit aan een reality heeft meegedaan heeft nu een beter leven gekregen dan voorheen? Mi niemand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |