De hyve over de heldin van de villa, het zonnetje in De Gouden Kooi:
hoofd van de huishouding Palma!
http://goudenpalma.hyves.nl/05-02-2007
Bron: Gay.nl
Rubriek: STIJL
Voor de harde kern van GAY.NL is ze geen onbekende, voor de gemiddelde kroegbezoeker in
Amsterdam hoogstwaarschijnlijk ook niet. Zo drukte ze haar eigen stempel op kroegen als YouII,
Mix Café en Brandon. Ook tijdens de laatste Mister Gay-verkiezing kon je niet om haar heen en
ze is al sinds jaar en dag een vaste forumverschijning met haar Gezelligheidshoekje.
![33yhpa9.jpg]()
Met haar verschijning doet ze menig diva versteld staan...
Eigenlijk is deze moeder van twee kinderen een GAY.NL-er van het eerste uur, en alleen al daarom
is de haar recentste carrièrestap voor ons groot nieuws: Palma gaat naar Talpa! Of, ehh, naar Tien,
om te werken in het programma De Gouden Kooi.
Palma is sociaal, aardig, aanwezig en drinkt hoogstwaarschijnlijk menig schipper onder de tafel.
Of ze dit kunstje ook in De Gouden Kooi gaat vertonen, is de vraag.
Wat wel duidelijk is, is dat ze haar eigen oergezellige stempel op het Tien-programma gaat drukken.
Reden genoeg voor ons om haar het hemd van het lijf te vragen. Palma goes Talpa!
Wát ga je daar in hemelsnaam doen en hoe ben je er verzeild geraakt?
“Ik ben gevraagd voor De Gouden Kooi.
En ik ga daar vanaf woensdag aan de slag als het nieuwe hoofd huishouden.
Ik werd benaderd door een medewerker van een soort Gouden Kooi-crew.
Die zijn elke dag op zoek naar leuke nieuwe dingen voor De Gouden Kooi.”
Waarom denk je dat je gevraagd bent?
“Er werd mij gezegd dat ze iemand zochten die iets uitstraalt. Ik weet niet precies wat, maar in elk geva
wel iemand die er gewoon staat als ze binnenkomt. En ik ben altijd al iemand geweest die van aandach
kan genieten. Het is geen must maar ik voel me wel vereerd als mensen het leuk vinden dat ik er ook ben. ”
Krijg je net zoveel geld beloofd als de zogenaamde 'miljonairs' in de villa?
“Helaas, ik krijg geen artiestensalaris maar een nepsalaris.
En mijn reiskosten worden vergoed. Een nepsalaris is eigenlijk gewoon een normaal salaris.
Ik krijg dus niet extreem veel geld. Maar ik doe het dan ook omdat ik het leuk vind. En niet voor het geld.”
Wat gaat er allemaal voor jou persoonlijk veranderen?
“Ik ga natuurlijk weer een vast ritme tegemoet. Dat is in de horeca wel anders.
Daar moet je vaak openen en afsluiten en dan blijf je ook vaak nog hangen.
Verder zal ik het wel missen maar ik heb nu wel gewoon een vrij weekend.
Ik heb zo lang in cafés gewerkt dat ik het ergens wel fijn vind.
Ik ga nu zo’n 32 uur per week werken en heb dus meer tijd voor mijn kinderen.
Ik heb twee kinderen van 13 en 14 jaar oud en die hebben hun moeder nog gewoon nodig.”
Wat verwacht je van je verblijf in De Gouden Kooi?
“Ik heb géén idee. Ze willen me hebben omdat ik mezelf ben en ik weet ook uit ervaring dat mensen
het altijd wel gezellig vinden als Palma er is. Ik hoop dan ook dat ik een klein beetje gezelligheid in
het huis kan brengen en een luisterend oor.
Ik wil alleen zeker geen wig tussen de bewoners in drijven.
Ik ga ook niet te koop lopen met mijn mening. Ik ben eigenlijk een soort gastvrouw, hun nanny.
Zij zijn daar te gast, als miljonairs en ze moeten af en toe hun natje en droogje krijgen.
Ik word een soort vrouwelijke butler!”
Naarmate de bewoners er langer zitten, wordt de sfeer in de Gouden Kooi steeds grimmiger,
ben jij niet bang dat je ook een klap krijgt?
“Ik ben er niet bang voor maar het zal ongetwijfeld gebeuren als iemand tussen die acht mensen denkt:
wat moeten we met die Palma? En dat ze me gaan uitproberen. Ik zal het ook gerust zeggen als iemand
moet dimmen. Ze zijn tenslotte nog geen miljonairs!”
Hoe zit het eigenlijk met jou en GAY.NL, hoe komt het dat je hier zo beroemd bent?
“Ik zit al vier jaar op deze site. Ik heb mijn eigen profiel en zit veel op het forum.
Daar heb ik het hele gezelligheidshoekje-concept uit het café een beetje voortgezet.
Op den duur kreeg ik mijn eigen feestjes en kwamen er heel veel mensen van het GAY.NL-forum
naar die avonden. Zo heb ik veel mensen ontmoet. En ook heel veel mensen die op GAY.NL zaten terwijl ik bij de wc’s van YouII zat en die ik daar dan leerde kennen. Ik heb met de jaren heel veel
vriendjes gekregen die het allemaal heel leuk vinden als Palma ergens rondloopt of achter de bar staat.
Stel nou dat je opeens wereldberoemd in Nederland wordt, hoe ga je daarmee om?
“Nou, ik denk het niet hoor maar, ik ben al een beetje beroemd eigenlijk.
Niet alleen bij homojongeren maar ook gewoon in Amsterdam.
Ik ben altijd wel het typetje geweest dat geniet van de aandacht.
Maar het is zeker geen must en ik dring me ook niet graag op.
Als ik zie dat mensen het zonder mij naar hun zin hebben ben ik ook gewoon diegene die een stapje
terugdoet.”
Is er nog iets dat je kwijt wilt aan je fans op GAY.NL?
“Ik vind het leuk dat De Gouden Kooi Palma’s Gezelligheidshoekje ook heeft ontdekt en mij zomaar uit het niets heeft gevraagd. Ik hoop dan ook dat alle mensen op GAY.NL mij gaan volgen op tv en
internet.
En ik hoop dat ze trots op me zijn! Ik heb toestemming gevraagd aan De Gouden Kooi en ik mag iedereen gewoon op de hoogte houden dus ik zal zeker af en toe op het forum een thread openen.”
Voor fanmail:
http://www.gay.nl/palma
Palma is baldadig
Palma is boos Brian laat Palma schrikken Compilatie van de stoel amanda/palmaPalma en zak hooi 1Palma en zak hooi 2Gouden Kooi Palms ruzie SafaaGouden Kooi Palma Zafra Safaa deel IIPalma zegt Nadia de waarheid.Huub belt PalmaPalma en Huub over LiekePalma en HuubTopic met Dank aan Fluitertje, al waren er natuurlijk ook weer een aantal azijnpissers
bij die dat niet konden waarderen, maar die heb je overal
DGK-Fan-Avond in Hotel De Witte Bergen.![33xtz54.jpg]()