abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 20:52:40 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75744567
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
John de Mol deugt niet

Jij ook niet, tong80. Jij ook niet!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75744718
Nee niet nog en big brother!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_75746048
Ga nie goedkomen nie, is alleen maar moord en doodslag dan
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 22:05:39 #29
137949 Disana
pi_75747940
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Wanneer tussen de hulpverleners dan maar niet de huispsychologe van DGK zit . [ afbeelding ]
OMG nee! Anita was het he? Die Lieke uitlokking in de schoenen probeerde te schuiven van de 6 tegen 2 aanval.
  Admin donderdag 17 december 2009 @ 22:07:05 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_75747998
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hij heeft het licht gezien
Heb jij daar de hand in gehad?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_75748345
quote:
Ach Mera, zeg nou eerlijk, ze zouden 1 Nov. beginnen nou is bijna eind van het jaar, Alsido heeft zich de pleuris geklust maar nog niks.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 17 december 2009 @ 22:42:27 #32
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75749399
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Disana het volgende:

OMG nee! Anita was het he? Die Lieke uitlokking in de schoenen probeerde te schuiven van de 6 tegen 2 aanval.
Was op zoek in het DGK-forum kwam uit op paragnoste Anita, maar bedoel Anita de huispsychologe
die het over passief-agressieve persoonlijkheid had.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:16:53 #33
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_75750638
Alles beter dan Vlemmix.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 23:29:03 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75751087
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef danaqui het volgende:
Ga nie goedkomen nie, is alleen maar moord en doodslag dan
Welnee. De twee "tegenpartijen" zullen elkaar denk ik al snel als mensen gaan zien. Want dat doe je als je met elkaar opgescheept zit, dan probeer je er maar het beste van te maken. Niemand heeft zin in 24/7 een kutsfeer en ruzie.

Het gevaar is groter dat het te sóft zal worden, denk ik.
Ik ben daarom wel benieuwd naar het uitgewerkte format! Met name naar eventuele "stimulantia" c.q. of er ook iets van een spel-element bij komt kijken (wegstemmen? prijzengeld?)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 09:37:00 #35
137949 Disana
pi_75758250
Het hangt er denk ik ook vanaf hoe wantrouwend de mensen zijn. Als je buren neemt die al jaren in onmin leven, zal het echt niet saai worden, kijk ook maar hoe ze bij de Rijdende Rechter ruzie in de zaal zitten te zoeken. Dan kun je krijgen dat ze elkaar dingen misgunnen of elkaar van het jatten van eten verdenken.

Ik vraag me wel af of die therapeuten er constant bij zitten, maar ik denk het niet, ik denk dat die observeren vanuit de regie en aanwijzingen geven en af en toe komen evalueren.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 20:33:19 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75895037

Centrum Informatie en Documentatie Israël: House of Peace kan ongelooflijk interessante televisie opleveren

[ 21 Dec 2009 |

Gisteren bracht Tienfan.nl een special over het nieuwste Talpa format House of Peace. In het Parool een reactie van Ronny Naftaniel, directeur van het Centrum Informatie en Documentatie Israël. Dhr. Naftaniel is positief over het nieuwe Talpa format. Dhr. Naftaniel tegenover het Parool: ”Dit kan ongelooflijk interessante televisie opleveren: een show waar je op een positieve manier wordt ingelicht over een conflict en waarin de partijen misschien wel tot overeenstemming kunnen komen.”

”Wel denk ik dat dit alleen kan slagen als je kandidaten zoekt met daadwerkelijke littekens van het conflict. Er leven aan beide kanten sentimenten. Dus neem een Palestijn wiens huis is ontnomen door de Israëli’s, en een Israëli die iemand heeft verloren bij een terroristische aanslag bijvoorbeeld. Het is niet moeilijk vrede te bereiken tussen twee mensen die het conflict niet dagelijks aan den lijve ondervinden.”

Ook Ivan Kanoki, voorzitter van de stichting Nederland-Kroatië, ziet voordelen aan het programma. ”Er is nog heel veel onverwerkt leed, dat gaat zelfs terug tot de Tweede Wereldoorlog. Dus er valt nog heel wat te bepraten.’‘

bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 27 december 2009 @ 20:20:04 #37
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_76115110
Britten woedend om nieuwe plannen Endemol LONDEN -

Producenten van het Nederlandse productiehuis Endemol hebben zich de woede van veel
Britten op de hals gehaald. De producenten zouden met Britse militairen, die in de oorlog in Irak
of Afghanistan een been of arm verloren hebben, meer kijkers willen trekken voor de Britse
versie van Big Brother.

De producenten zouden onder meer via de sociale netwerksite Facebook contact hebben
gezocht met voormalige militairen, bij wie een ledemaat geamputeerd is. Britse media meldden ook,
dat de producenten liefdadigheidsorganisaties hebben gevraagd, of ze soldaten kennen die dakloos
zijn of in de oorlog in Afghanistan letsel hebben opgelopen. Britse oorlogsveteranen spreken dit
weekeinde over een „nieuw dieptepunt in reality-tv”.

Endemol en het Britse Channel 4 gaven zaterdag in een gezamenlijke verklaring aan, dat ze een
veelsoortig publiek een platform willen bieden. Daarom zouden ook geïsoleerde lagen van de
bevolking benaderd zijn.

http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_op_Endemol__.html
  Moderator zondag 27 december 2009 @ 20:52:39 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76116264
En waarom zijn ze precies kwaad eigenlijk?
Dat "verminkingen commercieel uitgebuit worden" of zo?
pi_76116340
house of peace
Jusqu'ici tout va bien...
pi_76131249
Tuinfluiter had het al gepost, dus heb ik mijn stukje verwijderd
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')