Linkschmensen tegen Wilders mensen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 Bosniers en 5 Serviers?
5 hutu's en 5 tutsi's?
5 nazi's en 5 joden?
5 joden en 5 palestijnen?
Ja apart Mera , tegelijk met de variant van Big Brother in de weer, ik had drie minuten eerderquote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wow Fluiter, posten wij dit nou gewoon tegelijk?![]()
[RLS SC 443] Sneeuw,sneeuw en nog eens sneeuw
Zie je deze Big brother variant een beetje zitten Disana?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
Dat klinkt niet gek. Bedankt voor de vondst tuinfluiter.
Ja, zo op het eerste gezicht klinkt het wel veelbelovend. Niet saai ook zoals BB toch eigenlijk vaak was. En jij?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zie je deze Big brother variant een beetje zitten Disana?
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Disana het volgende:
Ja, zo op het eerste gezicht klinkt het wel veelbelovend. Niet saai ook zoals BB toch eigenlijk vaak was. En jij?
Studio Vlemmix - de waterschade voorbijquote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Toverheks het volgende:
kan me eigenlijk niet eens schelen als dit de realitie show wordt, maakt me niks uit wie wat uitzend als er nu maar eens weer wat gebeurt op internet qua streams, want dat van JVlemmix enzo zie ik helemaal niet meer van de grond komen.
Als mensen tegen elkaar opgezet worden, leidt dat ook alleen maar tot irritatie bij de kijkers. Dus ik hoop niet dat dat het doel is. Bovendien zitten er hulpverleners bij, dus het streven lijkt dan toch meer wederzijds begrip te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mensen opfokken, alles voor de kijkcijfers, mensen tegen elkaar opzetten?
Verschillende bevolkingsgroepen die niet anders weten dan dat de andere partij
hun vijand is bij elkaar laten wonen in een huis in het gooi .
Ja ik wil dit zeker gaan kijken, maar lijkt me minder wanneer zij aangestuurd of uitgespeeld
worden door de redactie.
In mijn buurt heb ik tien gezinnen en alleenstaanden wonen uit Irak, Soedan, Palestijn, Polen,
Bosnie, Servie, Macedonie, Turkije ,Griekenland, Iran , Israel en zij gaan prima met elkaar om,
enkelen van hen bezoeken ook de Moskee die in een oude school zit.
Hoor net : ja maar Dr. Phil heeft ook al zo'n huis.
Wanneer tussen de hulpverleners dan maar niet de huispsychologe van DGK zit .quote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef Disana het volgende:
Als mensen tegen elkaar opgezet worden, leidt dat ook alleen maar tot irritatie bij de kijkers.
Dus ik hoop niet dat dat het doel is. Bovendien zitten er hulpverleners bij, dus het streven lijkt dan toch meer wederzijds begrip te zijn.
Dacht ik ook aan, dat Dr Phil huis, daar zaten ook mensen in die een hekel aan elkaar hadden. Dus echt origineel is het niet. Klein stukje van gezien, wel leuk om je lekker te ergeren, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mensen opfokken, alles voor de kijkcijfers, mensen tegen elkaar opzetten?
Verschillende bevolkingsgroepen die niet anders weten dan dat de andere partij
hun vijand is bij elkaar laten wonen in een huis in het gooi .
Ja ik wil dit zeker gaan kijken, maar lijkt me minder wanneer zij aangestuurd of uitgespeeld
worden door de redactie.
In mijn buurt heb ik tien gezinnen en alleenstaanden wonen uit Irak, Soedan, Palestijn, Polen,
Bosnie, Servie, Macedonie, Turkije ,Griekenland, Iran , Israel en zij gaan prima met elkaar om,
enkelen van hen bezoeken ook de Moskee die in een oude school zit.
Hoor net : ja maar Dr. Phil heeft ook al zo'n huis.
Jij ook niet, tong80. Jij ook niet!quote:
OMG nee! Anita was het he? Die Lieke uitlokking in de schoenen probeerde te schuiven van de 6 tegen 2 aanval.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer tussen de hulpverleners dan maar niet de huispsychologe van DGK zit . [ afbeelding ]
Heb jij daar de hand in gehad?quote:
Ach Mera, zeg nou eerlijk, ze zouden 1 Nov. beginnen nou is bijna eind van het jaar, Alsido heeft zich de pleuris geklust maar nog niks.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Studio Vlemmix - de waterschade voorbij
Was op zoek in het DGK-forum kwam uit op paragnoste Anita, maar bedoel Anita de huispsychologequote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Disana het volgende:
OMG nee! Anita was het he? Die Lieke uitlokking in de schoenen probeerde te schuiven van de 6 tegen 2 aanval.
Welnee. De twee "tegenpartijen" zullen elkaar denk ik al snel als mensen gaan zien. Want dat doe je als je met elkaar opgescheept zit, dan probeer je er maar het beste van te maken. Niemand heeft zin in 24/7 een kutsfeer en ruzie.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef danaqui het volgende:
Ga nie goedkomen nie, is alleen maar moord en doodslag dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |