Ik hoor net dat het hier vanavond losgaat!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ga jij jouw deel ook opeisen, of mag ik het heben?
quote:do 17 dec 2009, 15:48
John de Mol wil nieuwe Big Brother variant
van onze redactie
AMSTERDAM - John de Mol wil met Talpa Media een nieuwe variant van Big Brother op de buis brengen waarin mensen uit conflictgebieden met elkaar worden opgesloten in een huis.
House of Peace is vooralsnog een idee, zo laat Talpa woordvoerder Thomas Notermans weten aan het AD. Doel van het programma is om 'gewone mensen' uit conflictgebieden te laten praten en nadenken over het conflict waarin zij elkaar na het leven staan. "Vaak zijn die conflicten gebaseerd op vooroordelen over elkaar. Die kunnen we nu misschien wel wegnemen", vertelt de woordvoerder.
"De bewoners worden bijgestaan door bemiddelaars en psychologen. Het bij elkaar brengen van deze mensen in een huis is iets waarmee je buitengewoon voorzichtig om moet gaan."
De vergelijking met Big Brother gaat slechts gedeeltelijk op, vertelt Notermans. Er is geen afvalrace en er kunnen beroemde gasten worden uitgenodigd zoals de Dalai Lama of U2-zanger Bono.
John de Mol wil het programma wereldwijd gaan inzetten, maar hij wil er niet aan verdienen: Het format wordt vrij beschikbaar gesteld. "Al levert het maar één euro op, die gaat dan naar het goede doel."
131km in totaalquote:Op donderdag 17 december 2009 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoor net een file van 29 km voorbij komen op de radio.
Wat leuk! Heerlijk om uit te pakken, een kerstpakketquote:Op donderdag 17 december 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik mag zometeen alle cadeautjes van de zaak mee naar huis nemen:
- Friteuse (van de eindejaarsloterij)
- Fles heerlijke wijn
- Kerststukje van de baas
- en een enorm kerstpakket van 22 kilo (winkelwaarde +- 120 euro), inhoud vooralsnog onbekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werken bij een grootgrutter heeft toch wel z'n perks
Ik rook het!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het hier vanavond losgaat!
Tot die conclusie kwam iedereen op kantoor, dus nu al thuis. Met maar 10 minuutjes vertragingquote:Op donderdag 17 december 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar wat ze op het nieuws zeiden....het is een goed excuus om nu naar huis te gaan
...dat adviseren ze ook want er vallen treinen uit......
Aaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tot die conclusie kwam iedereen op kantoor, dus nu al thuis. Met maar 10 minuutjes vertraging
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....quote:
Hier lag best een dik pak, maar t dooide vanmiddag snel weg, er ligt nog een dun laagje, en de wegen waren goed rijdbaar, was maar een kwartiertje later..!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
WOW LIesje gefeli met je tentamenEn hier, zuid limburg, helemaal geen sneeuw
Hoi hoi Annie, ja Bommie is er weer gezelligquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....
Hoi allemaal trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |